Škoda Octavia II Milotec: doplňky i pro faceliftovanou verzi

Pojďme se ještě na chvíli vrátit k frankfurtskému autosalonu, kde se objevila faceliftovaná Škoda Octavia Combi modifikovaná tradičním německým milovníkem mladoboleslavských vozů s názvem Milotec Auto-Extras. „Dvojková“ Octavia totiž podle názoru této firmy nabízí hodně prostoru pro další individualizaci. Současné ztvárnění vozu tak doplnila o sportovní podvozek, kola z lehkých slitin, optimalizované výfukové potrubí, nová denní světla LED a různé dekory.

Krom denních LED světel mohou zájemci nahradit původní škodováckou mřížku buď mřížkou ve stylu Bentley nebo jednotkou černě pozinkovanou, která podle Milotecu vkusně ladí se sportovní maskou. Pro milovníky chromu nabízí Milotec devatenáctidílnou sadu dekorů kruhového průřezu z nerezu pro originální mřížku přední masky a pro nejnáročnější klientelu je připravena sada šesti nerezových dekoračních lišt pro nárazník. Pro kohou jsou pak určena „mračítka“ z černého ABS nebo v karbonovém designu, natož pak kryty světlometů ve stylu RS si ani netroufáme odhadnout. Zřejmě pro arabské šejky...

Stejně jako pro všechny modely Škoda jsou také pro faceliftovanou Octavii II k dispozici kryty vnějších zpětných zrcátek, buď nerezové nebo leštěné či matově stříbrné. Firma obohatila automobil Škoda Octavia Combi II ještě sadou dešťových a větrných clon pro boční i střešní okna. Záď kombi vylepšuje decentní střešní spoiler a ochrana pátých dveří z ABS nebo „karbonu”.

Úpravou výfukového potrubí s dvojitou koncovkou došlo k navýšení výkonu o pět procent, vzhledem k tomu, že se dynamický tlak snížil o 30 procent. Tlumič výfuku s dvojitou koncovkou poskytuje vozu sportovní švih a jízdu doprovází sytějším, ale přesto decentním zvukem. Pro zájemce jsou připravena i kola Falcon (ET 45) s pneumatikami o šířce 225 mm, stejně jako adekvátně uzpůsobený sportovní podvozek.

Milotec nezapomíná ani na interiér, pro který je rovněž v nabídce řada doplňků jako například sada hliníkových pedálů, a to jak pro verze s manuální, tak i samočinnou převodovkou, včetně opěrky levé nohy.

Jeden z možných výsledků můžete posoudit sami na přiložené fotografii. Jak se říká, kdo chce kam..., na druhou stranu je třeba uznat, že na poměry Milotecu je výsledek relativně decentní...

Klepněte pro větší obrázek
Škoda Octavia II Combi Milotec
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 2 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků