Škoda Octavia II Milotec: doplňky i pro faceliftovanou verzi

Pojďme se ještě na chvíli vrátit k frankfurtskému autosalonu, kde se objevila faceliftovaná Škoda Octavia Combi modifikovaná tradičním německým milovníkem mladoboleslavských vozů s názvem Milotec Auto-Extras. „Dvojková“ Octavia totiž podle názoru této firmy nabízí hodně prostoru pro další individualizaci. Současné ztvárnění vozu tak doplnila o sportovní podvozek, kola z lehkých slitin, optimalizované výfukové potrubí, nová denní světla LED a různé dekory.

Krom denních LED světel mohou zájemci nahradit původní škodováckou mřížku buď mřížkou ve stylu Bentley nebo jednotkou černě pozinkovanou, která podle Milotecu vkusně ladí se sportovní maskou. Pro milovníky chromu nabízí Milotec devatenáctidílnou sadu dekorů kruhového průřezu z nerezu pro originální mřížku přední masky a pro nejnáročnější klientelu je připravena sada šesti nerezových dekoračních lišt pro nárazník. Pro kohou jsou pak určena „mračítka“ z černého ABS nebo v karbonovém designu, natož pak kryty světlometů ve stylu RS si ani netroufáme odhadnout. Zřejmě pro arabské šejky...

Stejně jako pro všechny modely Škoda jsou také pro faceliftovanou Octavii II k dispozici kryty vnějších zpětných zrcátek, buď nerezové nebo leštěné či matově stříbrné. Firma obohatila automobil Škoda Octavia Combi II ještě sadou dešťových a větrných clon pro boční i střešní okna. Záď kombi vylepšuje decentní střešní spoiler a ochrana pátých dveří z ABS nebo „karbonu”.

Úpravou výfukového potrubí s dvojitou koncovkou došlo k navýšení výkonu o pět procent, vzhledem k tomu, že se dynamický tlak snížil o 30 procent. Tlumič výfuku s dvojitou koncovkou poskytuje vozu sportovní švih a jízdu doprovází sytějším, ale přesto decentním zvukem. Pro zájemce jsou připravena i kola Falcon (ET 45) s pneumatikami o šířce 225 mm, stejně jako adekvátně uzpůsobený sportovní podvozek.

Milotec nezapomíná ani na interiér, pro který je rovněž v nabídce řada doplňků jako například sada hliníkových pedálů, a to jak pro verze s manuální, tak i samočinnou převodovkou, včetně opěrky levé nohy.

Jeden z možných výsledků můžete posoudit sami na přiložené fotografii. Jak se říká, kdo chce kam..., na druhou stranu je třeba uznat, že na poměry Milotecu je výsledek relativně decentní...

Klepněte pro větší obrázek
Škoda Octavia II Combi Milotec
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků