Škoda Octavia II Milotec: doplňky i pro faceliftovanou verzi

Škoda Octavia II Milotec: doplňky i pro faceliftovanou verzi

Pojďme se ještě na chvíli vrátit k frankfurtskému autosalonu, kde se objevila faceliftovaná Škoda Octavia Combi modifikovaná tradičním německým milovníkem mladoboleslavských vozů s názvem Milotec Auto-Extras. „Dvojková“ Octavia totiž podle názoru této firmy nabízí hodně prostoru pro další individualizaci. Současné ztvárnění vozu tak doplnila o sportovní podvozek, kola z lehkých slitin, optimalizované výfukové potrubí, nová denní světla LED a různé dekory.

Krom denních LED světel mohou zájemci nahradit původní škodováckou mřížku buď mřížkou ve stylu Bentley nebo jednotkou černě pozinkovanou, která podle Milotecu vkusně ladí se sportovní maskou. Pro milovníky chromu nabízí Milotec devatenáctidílnou sadu dekorů kruhového průřezu z nerezu pro originální mřížku přední masky a pro nejnáročnější klientelu je připravena sada šesti nerezových dekoračních lišt pro nárazník. Pro kohou jsou pak určena „mračítka“ z černého ABS nebo v karbonovém designu, natož pak kryty světlometů ve stylu RS si ani netroufáme odhadnout. Zřejmě pro arabské šejky...

Stejně jako pro všechny modely Škoda jsou také pro faceliftovanou Octavii II k dispozici kryty vnějších zpětných zrcátek, buď nerezové nebo leštěné či matově stříbrné. Firma obohatila automobil Škoda Octavia Combi II ještě sadou dešťových a větrných clon pro boční i střešní okna. Záď kombi vylepšuje decentní střešní spoiler a ochrana pátých dveří z ABS nebo „karbonu”.

Úpravou výfukového potrubí s dvojitou koncovkou došlo k navýšení výkonu o pět procent, vzhledem k tomu, že se dynamický tlak snížil o 30 procent. Tlumič výfuku s dvojitou koncovkou poskytuje vozu sportovní švih a jízdu doprovází sytějším, ale přesto decentním zvukem. Pro zájemce jsou připravena i kola Falcon (ET 45) s pneumatikami o šířce 225 mm, stejně jako adekvátně uzpůsobený sportovní podvozek.

Milotec nezapomíná ani na interiér, pro který je rovněž v nabídce řada doplňků jako například sada hliníkových pedálů, a to jak pro verze s manuální, tak i samočinnou převodovkou, včetně opěrky levé nohy.

Jeden z možných výsledků můžete posoudit sami na přiložené fotografii. Jak se říká, kdo chce kam..., na druhou stranu je třeba uznat, že na poměry Milotecu je výsledek relativně decentní...

Klepněte pro větší obrázek
Škoda Octavia II Combi Milotec
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků