Škoda Octavia II 1,6 FSI je povolána do servisů

U vozů Škoda Octavia II s motorem 1,6 FSI může z důvodu chybného software řídicí jednotky motoru dojít ke klepání a následnému poškození motoru.

Závada se může projevit pokud je do vozu tankován benzín s 91 oktany a v ojedinělých případech - podle způsobu jízdy zákazníka (dálnice, vysoká rychlost) - také při natankování benzínu s 95 oktany.

Možnost vzniku závady se odstraní přeprogramováním řídicí jednotky motoru. Toto bude provedeno při nejbližší návštěvě servisu. Protože však většina vozů má prodloužený interval, automobilka doporučuje navštívit servis okamžitě.

Pokud tedy Octavii II s motorem 1,6 FSI vlastníte, navštivte autorizovaný servis nebo svého prodejce, který přehrání software řídící jednotky zajistí.

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků