Škoda Octavia II 1,6 FSI je povolána do servisů

U vozů Škoda Octavia II s motorem 1,6 FSI může z důvodu chybného software řídicí jednotky motoru dojít ke klepání a následnému poškození motoru.

Závada se může projevit pokud je do vozu tankován benzín s 91 oktany a v ojedinělých případech - podle způsobu jízdy zákazníka (dálnice, vysoká rychlost) - také při natankování benzínu s 95 oktany.

Možnost vzniku závady se odstraní přeprogramováním řídicí jednotky motoru. Toto bude provedeno při nejbližší návštěvě servisu. Protože však většina vozů má prodloužený interval, automobilka doporučuje navštívit servis okamžitě.

Pokud tedy Octavii II s motorem 1,6 FSI vlastníte, navštivte autorizovaný servis nebo svého prodejce, který přehrání software řídící jednotky zajistí.

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků