Škoda Octavia II 1,6 FSI je povolána do servisů

U vozů Škoda Octavia II s motorem 1,6 FSI může z důvodu chybného software řídicí jednotky motoru dojít ke klepání a následnému poškození motoru.

Závada se může projevit pokud je do vozu tankován benzín s 91 oktany a v ojedinělých případech - podle způsobu jízdy zákazníka (dálnice, vysoká rychlost) - také při natankování benzínu s 95 oktany.

Možnost vzniku závady se odstraní přeprogramováním řídicí jednotky motoru. Toto bude provedeno při nejbližší návštěvě servisu. Protože však většina vozů má prodloužený interval, automobilka doporučuje navštívit servis okamžitě.

Pokud tedy Octavii II s motorem 1,6 FSI vlastníte, navštivte autorizovaný servis nebo svého prodejce, který přehrání software řídící jednotky zajistí.

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků