Škoda Octavia II 1,6 FSI je povolána do servisů

U vozů Škoda Octavia II s motorem 1,6 FSI může z důvodu chybného software řídicí jednotky motoru dojít ke klepání a následnému poškození motoru.

Závada se může projevit pokud je do vozu tankován benzín s 91 oktany a v ojedinělých případech - podle způsobu jízdy zákazníka (dálnice, vysoká rychlost) - také při natankování benzínu s 95 oktany.

Možnost vzniku závady se odstraní přeprogramováním řídicí jednotky motoru. Toto bude provedeno při nejbližší návštěvě servisu. Protože však většina vozů má prodloužený interval, automobilka doporučuje navštívit servis okamžitě.

Pokud tedy Octavii II s motorem 1,6 FSI vlastníte, navštivte autorizovaný servis nebo svého prodejce, který přehrání software řídící jednotky zajistí.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků