Škoda Octavia GreenLine: poprvé s 1,6 TDI

12 komentářů

petr Kolomazník
1. ledna • 13:54

Dobrý denPřed dvěma měsíci jsem si koupil nový vuz octávie 1,6 TDI cr, po 750 km se mi auto rozbilo ,a spotřebu co uváděj není pravda

Klokan.Jack
30. ledna • 19:09

A jestli se můžu zeptat co se porouchalo?

Zdeněk
3. března • 12:09

Nevím, co je na tomhle motoru tak ohromného.
Mám 1,5 CRDi 81 kW/110k, spotřeba podle papírů 4,6l/100.
Octavka 1,6 TDi CR 77 kW/105k, spotřeba dle papírů 4,4l/100.:-/
Myslím si, že s tímhle do světa moc díru neudělali....ale je to aspoň CR;-)

Amadeus Mozart
3. března • 13:04

Aky mas krutiaci moment?

Amadeus Mozart
3. března • 13:04

Aky mas krutiaci moment?

Zdeněk
4. března • 9:59

235 Nm

x12345678
3. března • 14:23

On není zas až tak velký problém nafouknout turbem větší tla a stříknout do válce víc nafty.
V případě 1,5CRDi bych se ještě zlomyslně poptal na mechanickou kondici až to bude mít 150tisíc km.......:-P

petr
3. března • 8:52

Za tyto úpravy bych vraždil. Prodloužení převodových stupňů jen zhorší dynamiku, tak na to budou lidi víc šlapat a úspora je v prde..li ;-) Kdyby tam raději dali 6-tikvalt.
Jen tak pro zajímavost by někdo mohl udělat srovnávací test brzdné dráhy "standardní" verze a této ekologické verze, ale to by tu "eko" pak nikdo asi nekupoval B-]

Mirwald
3. března • 10:08

Zkuste trošku používat hlavu - člověk, který si bude kupovat grýnlajn nebude požadovat kdovíjakou dynamiku, jeho priority jsou zcela jinde.A neposuzujte to podle využitelnosti třeba v ČR. 95% Octavií se prodá jinde a požadavky zákazníků v řadě zemí jsou zcela odlišné. Třeba ve Skandinívii, kde běžně jedete 30 km konstantní rychlostí, aniž byste potkal vesnici to radě lidí vadit nebude.

petr
3. března • 10:49

Já právě hlavu používám. Většina lidí to koupí, protože v prospektu je napsáno, že to míň žere a pak se budou divit, že to nejede.
Ano, delší převod Vám při dlouhé jízdě konstantní rychlostí dokáže uspořit palivo, ale přidáním dalšího rychlostního stupně můžete ušetřit ještě více paliva a přitom se to nemusí podepsat na dynamice vozu a "vo tom to je". Navíc do Octavie se 6-tistupňová mechanická převodovka již dodává, takže by je to nestálo žádné mimořádné náklady.

trent
4. března • 19:47

Dá se souhlasit s prevodovkou, ale nedá se souhlasit s tím, že to většina koupí kvůli spotřebě. Nekoupí, jako nekupují Fabii Greenline.

Maddy
3. března • 9:01

Co te nema, prevody jak ze supersportu, gumy jak ze zavodniho kola, to musi slapat B-]

Doporučujeme

Články odjinud