Škoda Octavia Green E Line vyrazila do běžného provozu

Škoda Octavia Green E Line vyrazila do běžného provozu

Mladoboleslavská automobilka zahájila testování elektrické Octavie v každodenním provozu.  Testovací flotila Octavie Green E Line bude sbírat data pro další vývoj elektrického pohonu až do doby, než bude připraven pro sériovou výrobu. Jak uvádí představitelé značky, Škoda pracuje na elektromobilu v těsné součinnosti s mateřským Volkswagenem.

Škoda Octavia Green E Line: elektromobil je tu

Škoda Octavia Green E Line: elektromobil je tu

Elektrická Škoda Octavia Combi používá elektromotor s maximálním výkonem 85 kW, nejvyšší točivý moment činí 270 Nm. Stovku zvládne Green E Line za dvanáct sekund a maximální se vůz rozjede na 135 km/h. Dojezd 140 kilometrů by měl stačit pro běžné každodenní jízdy. Elektrická energie je uložena v lithium-iontových akumulátorech o hmotnosti 315 kg. Dobití na 80% kapacity trvá z klasické zásuvky osm hodin. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků