Škoda Octavia Green E Line vyrazila do běžného provozu

Škoda Octavia Green E Line vyrazila do běžného provozu

Mladoboleslavská automobilka zahájila testování elektrické Octavie v každodenním provozu.  Testovací flotila Octavie Green E Line bude sbírat data pro další vývoj elektrického pohonu až do doby, než bude připraven pro sériovou výrobu. Jak uvádí představitelé značky, Škoda pracuje na elektromobilu v těsné součinnosti s mateřským Volkswagenem.

Elektromobily | Škoda | Škoda Octavia

Škoda Octavia Green E Line: elektromobil je tu

Elektrická Škoda Octavia Combi používá elektromotor s maximálním výkonem 85 kW, nejvyšší točivý moment činí 270 Nm. Stovku zvládne Green E Line za dvanáct sekund a maximální se vůz rozjede na 135 km/h. Dojezd 140 kilometrů by měl stačit pro běžné každodenní jízdy. Elektrická energie je uložena v lithium-iontových akumulátorech o hmotnosti 315 kg. Dobití na 80% kapacity trvá z klasické zásuvky osm hodin. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 14 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků