Škoda Octavia Green E Line vyrazila do běžného provozu

Škoda Octavia Green E Line vyrazila do běžného provozu

Mladoboleslavská automobilka zahájila testování elektrické Octavie v každodenním provozu.  Testovací flotila Octavie Green E Line bude sbírat data pro další vývoj elektrického pohonu až do doby, než bude připraven pro sériovou výrobu. Jak uvádí představitelé značky, Škoda pracuje na elektromobilu v těsné součinnosti s mateřským Volkswagenem.

Škoda Octavia Green E Line: elektromobil je tu

Škoda Octavia Green E Line: elektromobil je tu

Elektrická Škoda Octavia Combi používá elektromotor s maximálním výkonem 85 kW, nejvyšší točivý moment činí 270 Nm. Stovku zvládne Green E Line za dvanáct sekund a maximální se vůz rozjede na 135 km/h. Dojezd 140 kilometrů by měl stačit pro běžné každodenní jízdy. Elektrická energie je uložena v lithium-iontových akumulátorech o hmotnosti 315 kg. Dobití na 80% kapacity trvá z klasické zásuvky osm hodin. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků