Škoda Octavia G-Tec zvládla 1700 km bez tankování

Škoda Octavia G-TEC si na své konto připsala zajímavý rekord, když dojela z Prahy do norského Trondheimu bez tankování. Na obě nádrže tak zvládla ujet 1700 kilometrů. Tento počin byl zapsán do databanky Muzea rekordů a kuriozit Pelhřimov.

Škoda Octavia G-Tec může jezdit i na kravský hnůj [první jízdní dojmy]

Škoda Octavia G-Tec může jezdit i na kravský hnůj [první jízdní dojmy]

Nádrž na CNG vystačila Octavii k ujetí 531 kilometrů, na benzin pak vůz zvládl dalších 1169 kilometrů. Průměrná spotřeba byla vypočítána na 2,85 kg CNG/100 km, respektive 4,32 litru benzinu na 100 km.

Rekordní jízda odstartovala v Praze a trasa vedla přes Rostock, Kodaň, Göteborg a Oslo do Trondheimu. Konkrétní verze Octavie 1.4 TSI G-TEC měla výbavu Style a sedmnáctipalcová litá kola. V autě jela dvoučlenná posádka. Bohužel tisková zpráva se nezmiňuje o průměrné rychlosti nebo času, za jak dlouho rekordní Octavia danou vzdálenost ujela.

Peugeot 308 SW GT vs. Škoda Octavia Combi RS TDI: Výkon a dynamika

Peugeot 308 SW GT vs. Škoda Octavia Combi RS TDI: Výkon a dynamika

Octavia G-TEC používá motor 1.4 TSI o výkonu 81 kW (110 k) a její maximální točivý moment činí 200 Nm. Na stovce je za 10,9 s a kdyby zrovna posádka nejela na spotřebu, mohla by v Německu jet po dálnici rychlostí až 195 km/h. Na český trh tato verze vstoupila v červnu minulého roku a prozatím se prodalo přes 1600 exemplářů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků