Škoda Octavia G-Tec zvládla 1700 km bez tankování

Škoda Octavia G-TEC si na své konto připsala zajímavý rekord, když dojela z Prahy do norského Trondheimu bez tankování. Na obě nádrže tak zvládla ujet 1700 kilometrů. Tento počin byl zapsán do databanky Muzea rekordů a kuriozit Pelhřimov.

Škoda Octavia G-Tec může jezdit i na kravský hnůj [první jízdní dojmy]

Škoda Octavia G-Tec může jezdit i na kravský hnůj [první jízdní dojmy]

Nádrž na CNG vystačila Octavii k ujetí 531 kilometrů, na benzin pak vůz zvládl dalších 1169 kilometrů. Průměrná spotřeba byla vypočítána na 2,85 kg CNG/100 km, respektive 4,32 litru benzinu na 100 km.

Rekordní jízda odstartovala v Praze a trasa vedla přes Rostock, Kodaň, Göteborg a Oslo do Trondheimu. Konkrétní verze Octavie 1.4 TSI G-TEC měla výbavu Style a sedmnáctipalcová litá kola. V autě jela dvoučlenná posádka. Bohužel tisková zpráva se nezmiňuje o průměrné rychlosti nebo času, za jak dlouho rekordní Octavia danou vzdálenost ujela.

Peugeot 308 SW GT vs. Škoda Octavia Combi RS TDI: Výkon a dynamika

Peugeot 308 SW GT vs. Škoda Octavia Combi RS TDI: Výkon a dynamika

Octavia G-TEC používá motor 1.4 TSI o výkonu 81 kW (110 k) a její maximální točivý moment činí 200 Nm. Na stovce je za 10,9 s a kdyby zrovna posádka nejela na spotřebu, mohla by v Německu jet po dálnici rychlostí až 195 km/h. Na český trh tato verze vstoupila v červnu minulého roku a prozatím se prodalo přes 1600 exemplářů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

včera | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 40 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků