ten kanystr na benzín připáskovaný k podvozku mě fascinuje :-) Vcelku to i chápu, proč tahat 50 l benzínu když stejně hledám plynové pumpy, a do 130 km bych měl všude na nějakou přece narazit - nebo ne :-O
Som zvedavý, dokedy budú mať zákazníci koncernu Volkswagen trpezlivosť s tými vlečnými ramenami.Myslím si, že primárne nejde o úsporu nákladov ako skôr o to, zhoršiť podvozok auta lacnejších áut tak, aby nekonkurovali Passatu a Suberbu.Tie vlečné ramená sú jedným z dôvodov, prečo by som si trojkovú Octaviu nekúpil, hoci teraz mám dvojkovú...
josephko: Ale Octavia pořád možnost multilinku nabízí (1.8 TSI, modely 4x4)), tak v čem je problém?
"tak v čem je problém?"V tom, že ostatní konkurenti ho mají i v základu...
666: Ale on nikde nepíše, že chce Octavii v základu ;-) A mimochodem, multilink je v nižší střední pro základní motorizace spíše rarita, než běžný jev.
Předně dle Škody OIII patří do střední třídy.Pokud jí porovnáme s přímými obchodními konkurenty Focus a i30/Ceed, tak to žádná rarita není.Samozřejmě pokud jí jako lowendovou značku VW srovnáme s lowendovou značkou Renaultu..tedy Dacii, tak v této kategorii to jistě rarita je.
666: Octavia a kauza "střední třída" byla aktuální před pár lety, ale jak tak čtu, tak se tenhle fenomén stále drží. Octavia je samozřejmě, nehledě na PR žvásty automobilky, klasický zástupce nižší střední třídy. Jediné v čem je relativně výjimečná, je typ karoserie liftback. Nebudeme se tady snad dohadovat jestli je Octavia konkurentem Passatu, Mondea, Insignie, BMW 3, Mercedesu C, atd., že ne? Protože pokud si tohle myslíš, tak je veškerá další diskuze bezpředmětná. A pokud se podíváme na nižší střední třídu jako na komplex, tak zadní náprava typu multilink pro základní motorizace raritou jednoznačně je, tečka.
"Octavia je samozřejmě, nehledě na PR žvásty automobilky, klasický zástupce nižší střední třídy. Jediné v čem je relativně výjimečná, je typ karoserie liftback."Hele, co marketingové oddělení navařilo, to má." A pokud se podíváme na nižší střední třídu jako na komplex, tak zadní náprava typu multilink pro základní motorizace raritou jednoznačně je, tečka."Ano, je to rarita. Má ho "jenom" Civic, Focus a i30/Ceed ve všech svých verzích, tedy i v základních. Tyto vozidla jsou přímá konkurence OIII.
666: :-D "přímá konkurence", to je zajímavé sousloví. Buď to je konkurence nebo není, přímost nebo nepřímost v tom nehraje roli.
Ikonicka Octavia ve verzi na bioplyn v kombinaci s mocovinou jiz od 928 600 Kc - to je ale primerena lace ! Sen ceskych duchodcu a chaluparu.
nejde jenom o multilink. úspory peněz se hledají všude - plynová vzpěra na kapotě, papírový obal na baterii, izolacni vlozka motoru atd.... Vedeli jste, ze onu plnovou vzperu na kapote maji i levné Dacie? O3 nebo Karoq za dvojnásobnou cenu je "dodělej si sám".;-)
Jen tak pro zajímavost. Jak často zvedáš přední kapotu? Já asi tak jednou za čtvrt roku, dolití ostřikovače, eventuelně kontrola oleje. Ačkoliv tu plynovku u auta mám, metr neporuchový hlazenky by mi vůbec nevadil.
Nevím, taky mám všechny 4 okna v elektrice a přitom okýnka otevírám kolikrát? 2x do roka, když někde projíždím skrze závoru a musím se vyklonit? :-D ... to je prostě argument jako stehno...
Šáde doporučovalo kontrolovat olej každé druhé tankování, protože žraní oleje je u nich standard.
Ale tak komfort bych do toho vůbec nemíchal. Samozřejmě je ve výsledku lepší celou kapotu zvednout na plynových vzpěrách. Ale toto je jakási vizitka výrobce. Doslova ti vzkazuje, že i když kapotu zvedáš poměrně málo, myslí na to a dá tam řešení, které není zcela nejlevnější. To je jako u Audi. Eloxované části kolem oken u mé bývalé A3 měly zakončení směrem do dveří z vroubkovaného a nádherně provedeného kovu. Když jsem říkal prodejci, proč si s tím dali takovou práci, když to v podstatě nikdy nikdo neuvidí, řekl mi, že "co kdyby se tam někdo podíval". Tuto filozofii mám rád a najdeme ji třeba i u Lexu a dalších.
Ten motor stojí za prd 100tis km a jde doháje a ještě cng?ty si fandí ......:-) jen blb si koupí předraženou popelnici
Nevím, kolego jestli si tady psal ke článku o Octavii CNG. Já ji mám a jsem nad míru spokojen. U čerpaček se ptám na najeté kilometry a problémy s touto verzí Octavie. Zhrnu to - asi 30lidí mi řeklo že mají naježděné 200tis a více a neměli s ní jediný problem (jednu máme i ve firmě a tam je nahrkané 230tis ( jedenkrát bylo v servisu mimo plánovanou údržbu a to, že srnka si chtěla nastoupit za jízdy). Já mám najeté 50ti ve 45tis jsem měl problém s lambda sondou u katalizátoru (než na to servis přišel tak mi vyměnil vstřiky a 6x lamba sondu motoru). Já jezdím jak řidič "slečny Daisy" tedy předpisově a mám průměrnou spotřebu 3,5kg/100km. Není to závodní auto ale když chci "trhat asfalt" tak i to dokáže... Tak prosím šetřete chválu na "blby" - ty si určitě spočítali, že při jejich km nájezdu se to vyplatí.. Já ji mám z důvodu spotřeby (3,5x25 verzus 4,2x30 u 1,6tdi) a "ekologii"
Máš Hyundai ???
Chybí mi v článku informace, že vlečná náprava se plně vyrovná multilinku a nikdo to od multilinku nerozezná.
místní panoptikum nezklamalo, když je článek příliš pozitivní, tak tady zvracíte, že je redakce uplacena. Když článek oslavný není, tak tady zase zvracíte, že redakce zapomněla chválit. Možná b bylo vhodné se zamyslet, i když v případě některých jedinců to je nadlidský úkol.;-)
Tak pokud jde o členy panoptika, tak jsi tohoto panoptika předseda. Já si jen rýpnul do ne tak dávného vyzdvihování vlečné nápravy v testech místních novinářů, když se opět v článku omílá vlečná náprava a opět je cítit jisté superlativy. Jestli si někdo myslí, že ušetřením 16 kg váhy vynahradí kvalitnější zadní nápravu, tak je u mě trdlo a snížením CO2 v důsledku této váhové úspory je snad zbytečné řešit, nějak se to okecat musí. Jestli ti to nedošlo, tak tímto kritizuji, že se opět šetří a okecává se to "jistými" přínosy tohoto šetření, zkrátka kvalita do kopru.Takže si nechej pro sebe své zvratky, když nemáš nic k věci a nevysvětluj něco, co píšu, svým způsobem.
Netvrdím, že vlečka nahradí multilink, ale když je dobře naladěná (mám starou Lagunu II Liftback, která má taky vlečku), tak není problém, aby byla náprava příjemná a přitom velmi dobře plnící svou funkci i při vysokých rychlostech. Odměnou jsou naprosto minimální nároky na údržbu, případně opravy. Multilink je po určité době solidní kasička (plus nutné geometrie nápravy)... Ale proč ne, multilink je OK.
To je klasika, dneska je to moderní všechno nenávidět.
A já si myslel, že jsi konečně dostal rozum. Stačí aby se tady hloupě vyzvracel qwertz a jedeš ve starých kolejích. To se nesmí ironicky napsat, co se mi na tom řešení nelíbí a hned se to pokládá za nenávidění? Takže, když bych tam raději viděl multilink, tak jsem škůdce?
Mirku, nějak jsem si nevšiml, ze bych reagoval na tvůj příspěvek. Pokud je tady nějaká hierarchie vláken, tak mi logicky vychází, ze jsem reagoval na qwertz. Čtu jen to, co mě zajímá, tvůj původní příspěvek jsem vůbec nečetl. Takže se můžeš uklidnit, pokud chceš.
Já jsem klidný, ale reagovat kladně na někoho, který nepochopil a hysterčí je podat tomu hysterikovi pomocnou ruku. Moje reakce byl takový údiv.
...a že za všech okolností postačí jen lepící sada a plnohodnotná rezerva je zbytečností... a ještě připomenout škrabku ve víčku nádrže, že tento výdobytek simply clever zůstal neporušen....
Toto auto = vlhky sen redakce autorevue i auto.cz!
Konecne!Snad po roce,se na autorevue objevil clanek o skodovkach.Diky,je to nesmirne poutave a zajimave cteni o temer nevidanem aute u nas.Tleskam!
Já teda nevím, lidská blbost je nekonečná, ale když jsem se podíval na archiv článků, tak vidím Volvo, Mercedes, párkrát Lambo, Toyotu, VW, Kiu, Seat, několikrát BMW a kdybych pokračoval, tak bych zjistil, že ubohé a beztvaré kecy o nadřazenosti domácí automobilky v českých médiích jsou jen iluze.Mně osobně nevadí číst o automobilce, která v naší krajině psala dějiny a jejichž historie je stejně tak bohatá, jak chudá je slovní zásoba místních "hejtrů".Bohužel pro mě, nemám ke Škodě žádný vztah, ta auta jsou pro mě zvláštně chladná a nevyvolávají v mé pumpě nějakou arytmii.Ale pokud se zajímám o auta, tak je prostě jedno, zda jezdím v Mustangu, Audi nebo Ferrari. S tím Ferrari je to taky zvláštní. Můj kamarád má krásný kousek. Žluté F430 a opravdu to auto miluje. No a přes zimu jezdí... ve Fabii Combi předposlední generace.
Chcete snad nekdo poprit,ze jde o oficialni web Skody Auto,potazmo VAG?
Tak to uděláme naopak. Dokazte jakoukoliv provázanost mezi VAG a těmito weby. Ja si nemyslím ani jedno, respektive je mi to úplně fuk. I kdyby to byl oficiální web koncernu VAG, tak mam volbu sem nechodit a články / testy nečíst. Rozhodne to je lepší volba, než psát ubohosti o klikach z Fabie.
"Tak to uděláme naopak. Dokazte jakoukoliv provázanost mezi VAG a těmito weby. "Jako myslíte, že bude někdo ukazovat, že se "náhodou" nevešel do pořadí na zapůjčení auta nebo na něj "zapomněli" s pozvánkou na předváděčku do Španělska, když nebudou správně vyznívat recenze? Kde žijete....Jestli je Šáde v něčem silná, tak je to PR...
Že na toho duševně omezeného tatrmana vůbec reaguješ, je to ztráta času.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.