Škoda Octavia G-Tec 1.5 TSI má české ceny. Zdražení se dalo čekat

166 komentářů

Kuba Veselý (sk8pr)
13. února • 12:46

Nikde jsem nenašel zrychlení 0-100 ? To auto neexistuje nebo co ?

Vomi
3. ledna • 12:34

Takže tu máme další zbytečná pohon CNG a k tomu zdražení? Myslíte si, že tohle půjde na "dračku"? Já o tom dost pochybuji.

Antalecz Martin
3. ledna • 14:28

Typická škodovka. S ničím novým nepřijdou, tak prodávají takové nesmysly za ještě větší peníze. Já bych od nich nechtěl nic ani zadarmo.

Boris89
13. ledna • 16:09

Asi tak. V dnešní době se chvástat CNG? A ještě za ty prachy? Díky, nechci. Nechápu kam na ty nápady chodí, každopádně je to poslední dobou čím dál tím horší. Přesně jak píšete vy, škodovku už ani zadarmo :-)

Mroky
26. prosince • 15:36

To je úplně jasný že zdraží nic jinýho taky nedělá a už to ani nepřekvapuje. A přitom když se člověk rozhlídne tak vedle to dělají stejně ne-li líp a je to skoro o půlku levnější :D

Jara
24. prosince • 18:32

V kvetnu jsem koupil VW variant Highlline 1.4 TGI. Za. 430k nový tak to nechapu. Ma adaptivni tempomat atd. Dat za to same 650k?

Volfix
23. prosince • 13:46

CNG v roce 2018? Tomu říkám pokrok ty vado. Od škodovky už by to chtělo nové motorizace a ne toto, nebo jejich 1.0 tříválce. Já bych to nechtěl ani zadarmo.

Orbit
20. prosince • 14:04

Další jejich vize v tom CNG stojí na tom moc dlouho měli by se pohnout už trošku do předu ne se zabývat něčím co už jen cenovkou moc úspěchu nesklidí.

Peror
20. prosince • 13:25

Každej se pustil do elektromobilů jen oni se furt zabývají CNG proč ? Ještě k tomu to s cenovkou zas vystřelí nahoru takže bych řekl že moc úspěchu nesklidí co myslíte ?

Petr Soustružník
20. prosince • 12:02

V dnesní době elektromotorů a vodíku ztracejí čas s CNG? To škodovka dost zaspala ne? Nestačím se divit s čím poslední dobou přícházejí na světlo..., co vy?

Petrix
19. prosince • 22:42

Mám Oct G tec 1.4 a jsem velmi spokojený. Zadní náprava je proti benzin Oktávce výrazně lepší. Chtěl jsem koupit tuto novou verzi CNG Oktávky, ale za tyto peníze a s torz. nápravou? Ani náhodou. Celkem učebnicový příkladtpho, jak zazdít vcelku povedené a ekologicky přijatelné auto.. A to tvrdili, že kvůli flotilovým emisím hodlají prodávat více CNG aut... Ale komu?

Spirit
19. prosince • 10:25

S touhle cenou a provedením mohou opravdu cílit jedině na firmy, lidi pro své vlastní potřeby auto za takovou cenu kupovat nebudou. Před rokem se podobné auto dalo koupit v plné výbavě ani ne za sedmset tisíc. Tenhle model ve verzi CNG trhákem nebude že?

Jákob
18. prosince • 16:01

Přihodíte 100 tisíc a máte už audinu v CNG, tak nevim kam se to Škoda snaží s tou cenou nacpat?? Že by nevěděli, kolik už by si za ty auta měli říct?

Michal
18. prosince • 16:39

Mezi prémii..bohužel verze kombi a automat přihodí min 80tisíc k ceně.

Dominik Fantl
18. prosince • 10:01

Naprosto nesmyslná motorizace, tohle najde využití max ve firmách, jelikož normální člověk si to prostě za tu částku nekoupí.Já bych to teda rozhodně nechtěl ani za polovic.

Whitesnake F1
18. prosince • 7:14

Mám Corollu 1.6 atmo 2017 v plný výbavě za 460000 . Kdybych si měl koupit šáde v srovnatelný výbavě za 650000, tak bych musel trpět mozkovou poruchou. Fakt úsměvná diskuse tady. :-))

Michal
18. prosince • 11:43

Whitesneake jako nevím co znamená u tebe plná palba ale proti 1.6 můžeš vesele postavit 1.0tsi ohledně dynamiky a v roce 2017 tam určitě rozdíl 200tisíc nebyl.Jako že koncern dostal takový pokuty jak v usa tak eu a stejně to ústál asi díky vyšším cenám.

Whitesnake F1
18. prosince • 14:29

Kolik těch tvejch 1.0 ten muj motor přežije?:-D

Michal
18. prosince • 16:30

Aktuální cena auris ex 1.6 je 466tisíc-sleva z 530.Pokud člověk ví jak se k motoru chovat tak i tsi da 200/300tisíc bez problémů.Já mám 2l tsi a zatím po 4letech jen 60tkm a krom spotřeby oleje 5w40 asi 1l/15tkm žádný problém.(ani na svyckach to nebylo vidět)

Tom
20. prosince • 14:29

Jinak Auris Selection v 1.8 (atmo) v Hybridu - 100kW - auto má Bi-LED, samo zaparkuje, park. kameru a spousty dalšího a cenovka je... Tramtaradá: nějakejch 580 000 Kč vč DPH a? A dostaneš záruku 11 let bez omezení kilometrů na hybridní baterku.. Která stojí nějakejch 40tis.. Co vysypeš do slavného nafťáka a třeba dynamicky stejného 1.0Tsi za 11 let?? B-]B-]:-O:-O možná znova celej motor 1.0Tsi :-D:-D:-D

Tom
20. prosince • 14:24

Hmm.. Tak Toyota ti nesežere za 15tkm ani decku oleje.. A 300tis km, tak ten motor zajedeš :-D:-D

Whitesnake F1
18. prosince • 14:26

Myslím tím Executiv, vygoogli si sám. A 1.0 Tsi nebudu komentovat, to neni motor.

Joe Doe
18. prosince • 9:38

Jojo, Superb za cenu Lexusu. No neber to....

Michal
17. prosince • 18:16

Někdo to tu psal.Nemůžete čekat že auta slevní nebo udrží cenu když jdou výplaty výš a výš a to u všech:výrobce,dodavatelé,přeprava a i standardní výbava alá bezpečnost(povinné radary atd) a i pro třeba benzín GPF.

Q
18. prosince • 13:38

Jenže právě ta plynová verze G-Tec jako jediná filtr pevných částic nemá. Vysoká cena jde na vrub zejména toho, že nejde zvolit manuální převodovku a karoserii liftback.

Koala
17. prosince • 19:49

Stačí se podívat kolik stála octa před 17 roky. 1.9 TDI 81kW Combi stála v roce 2001 v základní výbavě 633 000 czk, v nějaké normální výbavě cca 750 000 czk, průměrná mzda byla v té době 14 tis. czk.
A je jasné, že dnes je octa za hubana (průměrná mzda více než dvojnásobná a cena stejná nebo dokonce nižší).

Ríša Mik.
17. prosince • 17:36

Opravdu dost velký cenový skos oproti roku 2014, ikdyž beru v potaz to, že je to pouze s automatem. Ježdění na benzin je jenom nouzovka, když tam je tak malá nádrž. Za ty prachy už má člověk relativně slušný elekro auto, kdo si tohle může koupit za takový peníze? Nechápu.

Šimon kurdrátek
17. prosince • 17:17

Tahle verze jednoznačně cílí na firmy, takže nemá větší cenu se o ní moc bavit. Zbytečné emoce tady, ostatně jako u každého článku o škodovce

Jaa Raketa
17. prosince • 17:08

1.5 TSI beru konečně jako povedený motůrek, ale tento G-Tech bych nechtěl ani za polovinu. Starší verze přinesla za zajímavější cenu mnohem lepší konfiguraci. Tady je to za mě trochu úlet

Anti-automat
18. prosince • 8:16

no zrovna ten 1.5 TSi ziadna 'raketa' nie je. V rychlostiach do cca 14o kmh jednolitru neujde. O EB 1.o uz ani nehovoriac.

KDF
18. prosince • 10:11
Anti-automat
18. prosince • 19:43

Preboha co je toto za blabol. Sedeli Ste v tom vobec... ak nie, potom nereagovat prosim.

Jiri
17. prosince • 16:24

Časem bude stát i Mega a lidi koupi. Síla stáda.

Jaa Raketa
17. prosince • 17:11

Člověče a díval ses i na ceny ostatních automobilek? Vždyť ty auta dnes takhle stojí.

Babor
20. prosince • 19:12

Nesmíte chtít nejvyšší výbavu a drahou značku, pak to jde i za polovinu a máte nadstandardní výbavu s CNG. Škoda patří k těm předraženým značkám, bohužel.

matt
17. prosince • 15:36

Mam s 1.4 CNG najazdenych 100 000km.
Povodna konfiguracia 15-17kg CNG + 50l benzinova nadrz ponukala dojazd viac ako 1100km aj pri sviznej jazde.

Aktualna konfiguracia je z praktickeho pohladu jednoznacne downgrade.
Zvacsenie CNG nadrze nekompenzuje zmensenie benzinovej a z relativne praktickeho auta, s ktorym bolo mozne v pohode jazdit aj mimo infrastrukturu CNG cerpaciek sa stalo auto s obmedzenym pouzitim.

Na predchadzajucej generacii multilink vzadu je vyrazne pozitivne citit - mal som moznost porovnat s "obycajnou" verziou (1.5).Cenu hodnotit nema zmysel - Skoda uz davno nie je lacne auto a kazdy nech si kupi to na co ma.

Ak by som sa teraz rozhodoval pre Skodu s CNG pohonom, tak pravdepodobne by v pomyselnom zozname potencialneho vyberu bola niekde na chvoste, ak by sa v zozname vobec vyskytla...Tazko povedat preco sa Skoda vybrala tymto smerom.
Skoda...:-/

Karel.
17. prosince • 16:19

Tímto směrem se vydala, protože si to takto přáli firemní zákazníci (prodloužit dojezd na CNG aby to pokrylo většinu jejich jízd a zároveň jezdili na levné CNG, dojez na benal firmu nezajímá, protože většinou takové auto používá na celodenní jezdění a plničku má na dvoře) a ti kupují 95% CNG Octavií. A vytahovat multilink v době, kdy s torzkou jezdí megany, 308, mercedesy, focusy, astry nebo golfy je celkem úsměvné.

matt
17. prosince • 22:46

Torzka je otazka nie znacky, ale hmotnosti a vyrobnych nakladov, ceny auta.Celodenne jazdenie: oficialne ma stara CNG octavia kapacitu 15kg CNG, nova 17,7kg.
Zvacsenie nadrzi o ani nie 3kg znamena pri 4,5kg/100km spotrebe rozdiel cca 330-350km vs 390-410km.
"Levne" CNG...celkom usmevne :-D
U nas stoji momentalne 1kg CNG 1,224EUR, benzin je uz pod 1,2EUR/1l.
Levnost nespociva v jednotkovej cene paliva, ale v tom, ze na CNG vdaka vyssej energetickej ucinnosti jazdis s mensou spotrebou.

Karel.
17. prosince • 23:02

Nevím o čem točíš a proč sem motáš ceny. Pro firmy je důležité jezdit výhradně na CNG protože je to levnější (je úplně jedno jestli je to kvůli ceně za kg nebo vyšší účinnosti, podstatné je to, že je to levnější) a benzín je v autě jenom kvůli startování a občasnému "promazání" ventilů, ale ne kvůli dojezdu, protože přepínání na benal by pro firmu znamenalo zvýšené provozní náklady a když už si někdo kupuje auto na CNG, tak kvůli tomu aby na to CNG také jezdil a ne aby sebou tahal padesátilitrovou bandu benalu, na který jezdit nechce.

matt
17. prosince • 23:41

Jo, vidim, ze nevis.
Do minus 15 st. sa startuje na CNG.
Aj s "promazanim" si pleties CNG s LPG.Jasne, ze CNG je o prevadzkovych nakladoch.
O com sa bavime je prilis male plus novej 1.5 v kontexte zmeny koncepcie kapacity nadrzi.Mimochodom, nemas vysvetlenie preco firmy nejdu po LPG prevedeniach, ked to je predsa nejlevnejsi ?
:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Karel.
18. prosince • 10:22

Každý km navíc ujetý na CNG rozšiřuje možnosti využití pro firmu, snížení dojezdu na benal firmu nijak neomezuje, naopak, na benal kvůli nákladům nemá důvod jezdit. Ceny LPG, CNG a benzínu se v jednotlivých zemích dost výrazně liší, třeba u nás je právě teď cena kg CNG 26 czk ( a to je cena u veřejné čerpačky, firmě se dnes vyplatí mít vlastní plničku a tam jdou pak náklady někam k 20 czk za kg), cena benalu 33 czk a ve spojení s nižší spotřebou už je to rozdíl jako hrom, CNG auta jezdí za 1,1 czk/km (s vlastní plničkou pod 1 czk/km), na benal za cca 2,5 czk/km. A podobně je to v DE. Auta na LPG (s zástavbou přímo od výrobce) se samozřejmě do firem prodávají, třeba česká pošta má flotilu Fiatů na LPG, některé rozvážkové služby dtto.

Tomáš
18. prosince • 21:41

Osobně bych řekl že pošta má fiaty na CNG a co mám informaci od řidičů tak se jim to celkem sere. Používám ve firmě LPG a CNG. Kia LPG spotřeba 8l plynu na 100 a i při objednání originální vestavby blbé ledky a furt svítí kontrola motoru. Pak jsem měl CNG 2l wv caddy jeden v reklamaci 7x a ostatní 2ks 1x problém s tankování CNG, spotřeba 5,5kg. A teď CNG 1,4 Caddy zatím 60tis km bez problémů a spotřeba 4,9kg a golf 1,4 CNG spotřeba 3,7kg. Doufám že toho golfa tak brutálně nedráždí 😖, potřeboval bych nahradit ty Kie.

Michal Strolený
17. prosince • 14:19

Hrozné auto s nesmyslným pohonem za velké peníze. Opravdu tleskám. Poslední dobou je to od škodovky opravdu jedno velké zklamání za druhým.

Jirka Sirka
18. prosince • 16:24

Cena na prodejně bude úplně jiná, tím jsem si jist.Taky nám už dávno skončila krize a s tím i krizové ceny. Podívejte se na ceny před krizí, jaká holátka se kupovala za dnes nemyslitelné částky.

Jookee
17. prosince • 14:11

A já si říkal, že za dobře vybavenou 122 kW Insignii nedám 690 000. A že Arteon je za 730 000 v základní výbavě (která odpovídá takřka nejvyšší u Octávie)...

Jára Kimrman
17. prosince • 14:10

Stavěli auta, ale lidi je kupovali. Tak vymysleli tohle...

Petr
17. prosince • 12:14

A teď snad bude každému už konečně jasné, proč tomu tak je. Jedním z důvodů je, že někde se musí vzít peníze na ty platy. A kde se vezmou? Samozřejmě u zákazníků.
Stejně jako platy prodavačů. Je to taková nenápadně se roztáčející se spirála, která skončí takovou nepěknou krizí. Budem rádi, pokud to bude jen krizička, ale mám husáka, že bude spíš větší a celosvětová.

Jirka Sirka
18. prosince • 16:20

Jak to jen dělají v tom vlkohradě, kde berou 4x větší platy než v boleslavi? Ono bez zvyšování cen všeho nám ty platy růst ani nemůžou.

ACE
17. prosince • 10:45

Musím se smát, jak někteří kňourali že nová Mazda 3, je fakt předražená, a ještě k to mu má zbytečně velkou výbavu a navrch ještě blbě pojede protože torzka. No nic, tak si kupte tenhle výkvět co pojede parádně (k když torzka) a můžete si ho za další půl milion dovybavit . :-D:-D:-D

Shimi
17. prosince • 12:50

ACE: A ono se to nějak vylučuje? Jako že když je předražené i jiné auto jiné značky, tak už předraženost M3 najednou padá?

ACE
17. prosince • 13:09

V určitém smyslu ano, protože cena je vždy v určitém kontextu k okolí. Takže si musíme položit otázku co za své peníze dostaneme. A odpověď je celkem jednoduchá. U Mazdy je alespoň naděje, že na něj za pár měsíců, jako na z japonska dovážené auto přestane platit dovozní daň (pokud to bude platit jak je prezentováno), co u škodovky?

Shimi
17. prosince • 13:38

ACE: No zrovna u Mazdy je sranda v tom, že ona žádný kontext okolí nepotřebuje, protože ona je předražená vůči sama sobě. Příklad jsem v minulé diskuzi uváděl několikrát. Nový základní model s nejslabším motorem G120 a torzkou za 520 a minulá generace v top výbavě s top motorem G165 a top podvozkem za 558. Tohle je střelba do vlastní nohy. Jinak se nemusíš upínat pouze na Škodu. To, že je všeobecně předražená, je známá věc.

ACE
17. prosince • 14:08

Máš pravdu, i u Mazdy je cena vysoká a proti předchozí generaci je nárůst patrný. Pokud někomu stačí auto se základní výbavou má smůlu, dovozce na to nemyslí nebo na to kašle. Ale pokud si někdo auto plánuje dovybavit, tak se to jeví hned v jiném světle, najednou je na tom cenově srovnatelně a nebo dokonce u některých značek výrazně lépe. Na Škodu se neupínám, ale příspěvek je pod článkem o škodovce. A to ani nemluvím o tom legračním Mercedesu s vysloveně směšnými parametry za nesmysl. Jízdní vlastnosti u Mazdy neznáme, spotřebu...neznáme, ba dokonce zatím nevím co je to ta mild-hybridní technika v základu a jak se bude projevovat. Až budou všechny údaje a první testy, dá se něco hodnotit. A že příčka nemusí bejt vysloveně špatně se v minulosti projevilo nejednou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jirka Sirka
18. prosince • 16:18

Tozka je krok zpět, můžeš to okecávat jak chceš, ale krok zpět to je a dobře to není ani náhodou. Nechápu, co tím mazda sleduje, ale blaho zákazníka asi těžko. I ten zlý vw koncern to má v nižší střední od 1,4 s multilinkem.

ACE
18. prosince • 16:34

Já to neokecávám, já si právě navzdory kecům počkám na realitu a pak budu hodnotit. Vyřvávat svoje teorie si můžeš jak chceš. Stejně nic neukecáš.;-)

Joe Doe
17. prosince • 10:23

"Nejlevnější Škodu Octavia G-Tec pořídíte od 588.900 korun (Active)."Akosi mi to nedava zmysel (pre bezneho zakaznika ci referenta, ktory s tym bude jazdit).Najdrahsi hybridny Auris kombi stoji 586 900 (OK, je to 'akciova' cena, ale ta cena je de facto permanentna).Multilink vzadu, 100 kW, moznost parkovat v akejkolvek garazi, v Prahe aj v modrych zonach, a na jednu 45 litrovu nadrz date 900 km. A nemusim hladat CNG pumpy. Jo, a kufor ma 600 litrov.

Roček
17. prosince • 18:24

Máte naprostou pravdu, těch vozidel je i víc za podobnou cenu, ale v lepší výbavě. Škoda to zase neskutečně přestřelila, jak je u ní zvykem. Ale kdo je hloupej, tak ať si to koupí.

džejár
17. prosince • 10:46

až bude mít škoda hybridy, budou je flíty kupovat. velká část firem nic jiného než škodu nepovoluje ... na druhou stranu pro pár desítek tisíc lidí u nás je to dobře

Luii
17. prosince • 10:08

1.5 s cng a 96kw ? To by ještě nebylo špatný, ale jako v základu skoro 600tis. ? Takže defakto za holobit vyhodit přez půl míče ? Mě osobně to nepřekvapuje, že cena je takhle vystřelená nahoru protože to dělají s každým autem nebo Vás to překvapuje ?

Opera
17. prosince • 17:40

Nás to nepřekvapuje, ale Vošického úderku to jistě irituje. A to je dobře.

AAA Auto Praha
17. prosince • 16:02

Přijďte pane Luii raději k nám. U nás víme, že kdo dokáže napsat "přez", ten si zpravidla nové auto nemůže dovolit. Jste prostě náš člověk a budete u nás vítán!

Dalo
17. prosince • 10:04

Pro G-Tec není možný virtuální kokpit. Nebylo by možné zjistit proč? Stejné je to i u VW a Audi..

rembaz
17. prosince • 10:17

Logicky sa im nechcelo prerabat grafiku (pridat ukazatel cng).

space
17. prosince • 10:03

Rekapitulace:
dojezd na plyn 480km (400 a chlup) na CNG) a k tomu 11,8l benzínu. Místo multilinku torzka a zdražení pro škodovkáře má reálné odůvodnění...
Osobně, když mám v nádrži jen 11,8l nafty (200 km) začínám být značně nervózní. Ale jo pro pražáky - síť čerpaček - dobrý (pokud se s tím může do podzemí :-D).

Marek71
17. prosince • 10:14

Jaký je důvod být nervózní, když máš dojezd 200km? Tady v ČR snad není místo (ani zapadlá samota), kde by to k nejbližší čerpačce bylo dál než nějakých 50 km, ne?

Joe Doe
17. prosince • 16:44

"Jaký je důvod být nervózní, když máš dojezd 200km?"200 km dojazd pri tejto skodovke je OK, ale 400 km dojazd pri Tesle je problem... Hm... :)

Marek71
18. prosince • 9:29

Ta Octávka má dojezd kolem 600 km a ne 200. Já jenom říkám, že není důvod být nervózní, když zbývající dojezd je 200km za situace, že tady je benzinka na každém rohu.Samotný dojezd není až tak důležitý (bavíme se o rozumném dojezdu 600, 800 km, ale i těch 400 by šlo), pokud je možnost dotankovat "na každém rohu" a za rozumnou dobu.

Anti-automat
18. prosince • 19:27

Takze nasa rodinna felda 1.3 je v podstate dalej ako tzv. eko moderna

space
17. prosince • 10:40

Už to zmínil kolega. Prostě najednou začne houstnot doprava, jede se pomaleji, pomaleji až se zůstane stát. Po několika hodinách pak projedeš místem, kde se odklízí následky dopravní nehody. Na D1 můžeš i nocovat. A máš dvě možnosti. Necháš zapnutý motor nebo poprosíš ty v koloně za tebou, aby tě každou hodinu přišli zkontrolovat...

Michal
17. prosince • 13:15

Nebo zajdeš za nákým šoférem kamiónu na kafe,čaj a můžeš nechat motor vypnutý.

Fero
17. prosince • 15:05

Jo, on tě tak zahřeje, že tě bude pálit zadek ještě týden :-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
17. prosince • 18:06

Fero jaks to myslel?

Marek71
17. prosince • 12:21

Tak ano, toto jsou výjimečné situace. To by museli majitelé elektroaut jezdit v permanentním stresu už od plného nabití baterky :-D

Anti-automat
17. prosince • 13:23

Tak napriklad, preco mne auto s dojazdom 200km mi nestacilo, nestaci a ani stacit nebude:-> pri dojazde 200km by som musel chodit na pumpu 3-4x castejsie ako chodim;
-> pri dojazde 200km by som musel pri ceste na chatu a naspat tankovat 2x;
-> s tym, ze posledne tankovanie tesne pred cestou (vtedy ked ide o cas kym za zaplnia vypadovky a naozaj nemam naladu zaoberat sa este aj takouto kktinou);
-> pri dojazde 200km mi staci skysnut v zime na uzavretej dialnici a mozem si chystat mobil na odtahovku s tym nech dovezu aj termofor a kotol caju s rumom;
-> vacsia nadrz znamena ze neustale nemusim mysliet kedy a kde tankovat a vozit bandasku. Trebars nedavno som siel cez Polsko: 100km usek bez moznosti tankovania. Na prvej, ktora bola pristupna, kopec aut a rada, nutne statie (maju tam o polnoci prestavku). Ja som v klude mal aspon na dalsich 200+, cize absolutna pohoda a pianko, prefical som dalej a o dalsich 100km natankoval v klude a rychlo na prazdnej;
...atd.-> elektroauto nespominam uz vobec pretoze do tyzdenneho programu naozaj nemam naladu zahrnat aj uplne zbytocne premrhany cas na nabitie. Auto mam preto, ze je pripravene kedykolvek. A to je zrejme dnes neziaduce a treba zaviest povinnu kontrolu a nieco ako 'kvoty' aj sem, ze : ale so mnou potom neratajte, hovorim hned. Bud mam auto take ktore splna to co od neho cakam, alebo si ho nechajte, vymyslim nieco ine. Inak s tymi elektrokarami dnes, to je potom ako v restauracii, do ktorej zajdem raz za cas kedze maju tam vyborneho stroganova, na ktoreho som sa tesil a mam nanho chut a mam na to 2h. Potom sa stane to, ze po troch hodinach cakania mi casnik prinesie ryzovy nakyp (alebo podobny psi grc) s trojnasobnou cenovkou a blbym vyrazom uplneho nepochopenia z toho, preco sa mi lava zviera v past a pozeram nanho ako pitbull na susedovho orecha, ktory mi liezol na nervy uz peknych par rokov a nejakou nahodou sa mi prave ocitol v zahrade...Najlepsie to so mnou to neskusat a nechat ma radsej s dnesnymi elektrokktinami v klude. Ked bude raz ten spomenuty ryzovy nakyp tak dobry, vydatny, rychlo pripraveny, bude dostupny tam, kde ho maju v cenniku, za dobru cenu a BUDE MI CHUTIT, potom si ho aj dam. Dovtedy mi nechajte stroganova. Som nan zvyknuty, v oblubenej restauracii ho maju rychlo, dobre, za slusnu cenu, nikdy mi z neho nebolo na kybel, prijemne ma nasyti ma na pol dna dopredu a vecer po prichode na chatu som si este na ten dobry zaklad dam pivko a idem spat kedze rano mam pracu. Mam to tak rad, neberte mi to.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MUDr. Chocholoušek
17. prosince • 16:47

Stačilo místo toho románu napsat, že si to auto nekoupíte ;-)

Anti-automat
17. prosince • 18:42

Mate pravdu. Nemam zaujem.

Anti-automat
17. prosince • 13:42

...pardon za prehadzane slova v poslednej kapitole ale podobne otazky 'a preco nestaci', pripadne 'a preco nechces toto a hento' , na to som bol alergicky uz odmalicka. A dnesna EU garnitura ma ocividne chce len a len nasr.t.Nemyslel som to na Vas, musel som si ulavit, skratka nech si mozem kupit co chcem a ked to nemaju, nech idu do h.zlu, slusne povedane.

Rosťa
17. prosince • 13:19

Pro řidiče, který jezdí málo tak ano. Ale pro někoho kdo najede cca 6 tkm a více, tak jsou kolony běžným denním jevem. Proto jsou také (při stavu současné infrastruktury) elektroauta v dnešní době nepoužitelná. Taky jsem o elektro autu uvažoval a byl jsem se i na pár podívat a projet se. Při otázce na skutečný dojezd mně všichni řekli v zimě max. 250 km. Už se vidím jak bych některé dny dobíjet 4x.

Rosťa
17. prosince • 10:28

Jak v zimě chytneš na dálnici kolonu, tak není problém 15 litrů benalu spálit za 2 hodiny popojíždění.

Michal
17. prosince • 10:01

Ta cena je už na dostřel verzi Rs v manuálu...pokud je třeba i naka výbava

Mlátil
17. prosince • 9:14

Horší a dražší - Simply Clever.

Fero
17. prosince • 9:58

A proto to nestíhají vyrábět? Hahahahahahaha

Konvicka
17. prosince • 19:23

Nestaci vyrabet, protoze ko*o*i, kteri si to kupuji se strasne rychle mnozi ;).

Mlátil
17. prosince • 20:48

Stejně to kupují jen firmy, na fleety. A tam o tom rozhodují mladé blbky.

Jirka Sirka
18. prosince • 16:03

Jo, fleety za miliony jsou v rukou mladých blbek, managementu firmy je to jedno a klidně to svěří do péče holce po škole. Do kamene tesat tyhle moudra škodobijců. Nejlepší na tom je, že většina těch škodobijců jsou nejspíš nepřímo na škodovce závislí, ale díky svému rozhledu tam už nevidí.

džejár
17. prosince • 10:41

no pro tebe asi taky ne, ty si počkáš na pěknej kousek po důchodci z áček

Pitrs
17. prosince • 8:59

Jsem škodovkář, ale po přečtení tohoto článku jsi říkám, pro koho ty auta dělají.. Jsem znechucen jak cenou, tak šmejdským dsg..😢

Fero
17. prosince • 8:44

Výrobce kvalitních aut totiž nemusí podlézat nízkou cenou. To, že ty na něj nemáš, je tvůj problém. Kup si levný Hnuj :-P

Čert
17. prosince • 15:36

"Výrobce kvalitních aut totiž nemusí podlézat nízkou cenou." Ale škodovka v žádném případě není kvalitní výrobce (vysoce poruchová - extrémní šetření na materiálu hlavně motorů a převodovek, u novinek minimálně deset let zastaralý design, mizerný jízdní komfort a ergonomie, šetření za každou cenu i na důležitých místech. Konkurence je dnes kvalitnější a přitom i levnější. Jen to nechce mít předsudky a být zabedněný škodofil.;-)

Karel.
17. prosince • 16:11

Aha, takže v celé Evropě jsou lidé hlupáci a škodofilové (Octa je druhý nejprodávanější model nižší střední hned po Golfu), protože kupují vysoce poruchové, s ošizenými motory a převodovkami, se zastaralým designem a mizerným jízdním komfortem Škodovky a jen ty jsi letadlo.

Čert
17. prosince • 21:06

Abys byl konečně trošku v obraze, tak tu máš pár faktů:
Evropský automobilový trh je oproti ostatnímu světovému malým trhem. Za letošních 11 měsíců se v Evropě prodalo 14.585.400 aut, kdežto na ostatních největších trzích celkem 47.761.100 aut. Z toho se jen na nejsilnějším čínském trhu prodalo 21.072.600 aut. Nebo v USA 15.586.600 ks aut.
https://translate.google.cz/translate...
Takže argumentace úspěchu škodovky na malém evropském trhu je lichá. https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/hyundai-je... ... Evropa není pupek světa... A už vůbec není největším trhem s auty. Natož Česká republika, což si myslí naprostá většina čecháčků.
Evropa je druhý nejmenší světadíl s rozlohu asi 10 058 912 km² (cca 7% zemského povrchu), s asi 0,74 miliardy obyvatel (2013) představuje přibližně 9,6% podíl na světové populaci (údaje k roku 2009).
Naproti tomu Asie je svou rozlohou 44 603 853 km² největší, s více než 4 miliardami obyvatel nejlidnatější a nejhustěji osídlený světadíl. Pokrývá (29,9 % souše) a její obyvatelstvo představuje 60 % světové populace.
Pak je tu ještě třeba Amerika, která pokrývá 8,3 % povrchu Země (28,4 % pevniny) a žije v ní okolo 13 % lidské populace (1002 milionů).
Zdroj: Wikipedia

Joe Doe
18. prosince • 9:33

Skoda je, co sa tyka poctu vyrobenych aut, vyrobca velkosti Mazdy. Mazda ma vlastny R&D, vlastne akcie, je to samostatna nezavisla automobilka.A napriek tomu, ze sa nemoze spoliehat na podporu nejakej velkej matky, tak dokaze predavat uspesne auta na vsetkych velkych aj malych trhoch, v mnohych oblastiach je na cele vyvoja (spalovacie motory, prevodovky, podvozky (jo, viem, nova trojka ma torzku...).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Anti-automat
18. prosince • 19:37

Joe, ano. Lenze uvedomme si to, ze kto je schopny vychrlit miliony uniformnych produktov (v katalogu oznacovanych ako tzv.portfolio), ktore sa lisia minimom rozdielov vo vyrobe ale samozrejme max. priplatkom v cenniku, ten pokryje zivotny cyklus modelu a o tri roky Vam ponukne nie opravu, ale novy spotrebak. A pokial sa toto bude predavat, nic s tym nespravis.

Karel.
17. prosince • 21:33

Proč by byla lichá, úspěch Octavie na třetím největším trhu světa, tedy v Evropě a nijak špatné prodeje v Číně, tedy prvním trhu světa jsou daleko víc než do zblbnutí opakované lži o tom, že Octavii se daří jenom v ČR.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Čert
17. prosince • 21:50

:-D Jó?:-D
Tak se podívejme na čínský trh. Škodovka je na něm až na "skvělém" 25. místě s 286.658 ks. Kdežto třeba takový 10. Hyundai tam letos prodal 656.322 aut.
Žádná ze škodovek tam není ani v první třicítce modelů. Na rozdíl od desáté Elantry (Hyundai i30 sedan).
https://focus2move.com/chinese-auto-market/...
Takže jsi s tou tvojí Octávkou trochu mimo...;-)

Karel.
17. prosince • 21:57

No jestli porovnáváš Hyundai se Škodovkou tak to jsi dost mimo, ale na druhou stranu pro Škodovku je to vyznamenání. Škodovka je středně velká automobilka a je součástí koncernu VW. Hyundai je velký koncern a jako takový by se měl srovnávat v Toyotou nebo s VW a tam už to taková sláva nebude.

Čert
17. prosince • 22:27

Jsem rád, že jsi uvědomuješ, že se škodovka nemůže rovnat Hyundai. Jsi jeden z mála. Hyundai uvádím jen právě pro ty, kteří to tu čtou a nejsou v obraze.
Na druhou stranu tady neporovnávám koncerny, ale když už jsi to tu nakousl tak věz, že kdyby měl koncern Hyundai tolik značek co má koncern VW, tak je výrazně úspěšnější. Hyundai se svými třemi značkami (6.151.362 ks) je oproti koncernu VW s dvanácti značkami (9.071.269 ks) v průměru na značku více než dvakrát úspěšnější.
https://focus2move.com/world-car-group-ranking/...

Karel.
17. prosince • 22:40

Měřit úspěšnost koncernů počtem značek je nesmysl. Pro VW by nebyl velký problém přejmenovat škodu na VW Czech, Seat na VW Spain, Audi na VW Exclusive a prohlásit všechno za značku VW nebo naopak těch značek nasekat dalších deset. Nejpodstatnější ani není kolik který koncern vyrábí, ale to, kolik vydělává.

Čert
17. prosince • 23:22

Ano, je to nesmysl. Mimochodem, Hyundai už delší dobu koketuje s myšlenkou koupit koncern F.C.A., aby se stal největším koncernem a světovým výrobcem aut a patřili mu např. značky jako Jeep, Maserati, Dodge, RAM, Fiat, Chrysler, Alfa Romeo, atd. Přejmenovat Škodu na VW Czech by militantní škodovkáři čecháčci nepřežili, i když si tuto už dnešní skutečnost ani neuvědomují nebo nechtějí připustit. Škoda je stoprocentně německá (VW) automobilka. Zisk koncernů se odvíjí hlavně od počtu značek, ale i produktivitě, ochotě platit zaměstnancům, solidnosti vůči zákazníkům (kvalita /cena)....
Takže porovnávat se může cokoli, ale nikdy to nebude úplně přesně porovnatelné.

Karel.
17. prosince • 23:37

Hyundai především koketuje sám se sebou jak se zachránit. Zisky klesají, světlo v tunelu zatím žádné.https://asia.nikkei.com/Business/Companies/Hyunda... ...

Čert
17. prosince • 23:55

To, že občas značkám klesají a potom zase stoupají zisky je přeci naprosto normální. Je to ovlivněno mnoha faktory, ať už vnějšími (Trumpova ochranářská politika) nebo vnitřními (generační změna vedení společnosti). Jen zarputilí odpůrci značky čekají na sebemenší výkyv stavu a hledají v tom senzaci... Nevidím to jako něco zvláštního.

Karel.
18. prosince • 10:25

Zvláštní samo o sobě to není, zvláštní je v takové situaci mluvit o kupování jiných automobilek.

Čert
18. prosince • 13:13

Společnost Hyundai je jedna z největších a nejbohatších společností na světě, která je tak bohatá, že by si v klidu mohla koupit hned několik automobilových koncernů. Je to až nepředstavitelně obrovská společnost, která vlastní ohromné množství dceřinných firem zabývajících se nepřeberným množstvím činností v různých oblastech (výroba, průmysl, doprava, výstavba, bankovnictví, armáda, robotika, umělá inteligence, zdravotní technika a spousta dalších). Automotive je z toho jen malá část na které společnost není závislá.

Jirka Sirka
18. prosince • 15:59

Ten H/K je tak straaašně bohatý, že si vás všechny koupí! :DVšem je to jasný, koupil jsi i30 a ze škodárny máš komplex, protože na ni asi nezbylo, tak potřebuješ všem okolo oznamovat, jak skvělý je ten výrobce z druhého konce světa, o kterým vlastně vůbec nic nevíš. Něco jsi si přečetl na internetu, ale o praktikách uvnitř firmy nic netušíš. Protože kdybys tušil, tak se těch lidí zastávat rozhodně nebudeš. Na druhou stranu to u asijských firem není neobvyklé, to je zase pravda.

Čert
18. prosince • 17:07

:-D I ty jeden vtipálku!:-D Koukám, že jsi jasnovidec. Kdes přišel na takové blbosti, že bych neměl na jakoukoli škodovku a že z ní mám komplex. To spíš ty máš komplex z Hyundaie, protože se ta tvá oblíbená, možná i milovaná škodovka s ním nemůže ani náznakem srovnávat. Tak ti nezbývá nic jiného, než trapně útočit na Hyundai.
Škodovku, stejně jako VW si nikdy nekoupím, protože mi ty značky nejsou sympatické, nelíbí se mi. A taky kvůli tomu, že škodovku má "každý", je tu rozmnožená jako mor, má status služebáku. V žádném případě nechci splynout s davem. Chci vyčnívat a mít auto světové značky. Ne nějaké bezvýznamné lokální podřadné značky. Právě proto jsem nikdy žádnou škodovku nevlastnil a vlastnit nebudu ani kdybych jí dostal zadarmo.
Společnost Hyundai znám rozhodně víc než ty.

Honza
18. prosince • 18:25

Souhlas. Na Škodovku mám stejný názor, ani zadarmo. Raději originál Hyundai než Škodovku, kopii a podřadný klon VW.

Jiri
17. prosince • 16:27

V USA je první Ford Francie Peugeot atd. Jen my tady na malým pisecku si skodovkari mysli ze Maj to nejlepší, ale pravda to není.

Karel.
17. prosince • 17:25

Jaké jen my tady? Octa je druhé nejprodávanější auto nižší střední v Evropě, tak co sem pořád motáte kecy o malém písečku v ČR?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jiri
17. prosince • 20:16

Evropa není svět. Jsou desítky automobilek co prodávají celosvětově na všech kontinentech. To škoda nemá. Vw pohorel v USA.

Jirka Sirka
18. prosince • 15:51

Evropa je nejnáročnější trh na světě. Ano, v africe nebo asii se prodává víc Toyota, ale tam mají zase jiné nároky na auta. V USA jde zase o velikost a počet držáků na nápoje a větší motor, i když i tam se rozmáhají turba a čtyřválce. Třeba pro USA by se Škodovky docela hodily, jsou to velká a jednoduchá auta, vždy větší než VW ze kterého vychází a levnější. To je přece přesně recept pro USA, ideálně do superbu dát 3,6 VR6 a bylo by. A samo bez dieselu...

H4H
18. prosince • 22:10

Jako vtip a nedostižný sen typických čecháčků dobrý... :-D:-D:-D Absolutně neznámá Škodovka by si v USA ani neškrtla. Stejně tak jako Dacia, Renault, Citroen, Peugeot. Ani o VW tam není zájem.

Kubrt
17. prosince • 21:25

Blbost, celosvětově na všech kontinentech není silný nikdo. VW je slabý v USA, Toyota v Evropě, ostatní pak už jsou úspěšní jen na vybraných kontinentech včetně Škody.

Mirek
17. prosince • 17:04

Buďme nohama na zemi, vždy se najde lepší a horší auto a vždy jsou ceny, výbava a pohodlí cca srovnatelné. Až na hyundai, který šetří na materiálu co to jde a na fiat, který je byl a bude vždy šrot. Tady to antiškodo je vyloženě komplex.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
19. prosince • 10:04

No Míro, Fiat a šrot? Někdy se zastav, mám Freemonta 3,6L (šestiválec atmo 208kW) a Cromu 2,4L (pětiválec turbo 147kW), někdy tě svezu ;-). Je to sakra rozdíl proti svezení ve Škodovce. Pohodlná sedadla, pohodlný neposkakující podvozek prostor ve všech směrech a zvuk a zátah těch motorů, to se musí zažít ;-). Pak budeš mít antiškodo komplex taky :-D, až přesedneš do 1,0 tříhrnku za skoro stejnou cenu.

Čert
17. prosince • 21:14

Tak s tím Hyundaiem jsi pěkně mimo. Právě že škodovka a VW jsou automobilkami, které na materiálu šetří ze všech nejvíc. Jsou už tím proslulé. Potom se nelze divit, že mají tolik problémů s motory a převodovkami (praskající klikovky, DSG, atd.).

Petr
20. prosince • 12:41

Máš pravdu s tím Hyundaiem. Já pracuji v Německu a i 30 má i několik kolegů. Neznám nikoho kdo by na ni nadával. Auto které ve srovnávacích testech porazí i domácí Volkswagen golf ( časopis AUTO BILD) nemůže být žádná plechovka .Jen u nás v našich podmínkách vidíme vždy jen Oktávii a nic jiného .

Roman
17. prosince • 8:15

Já bych změnil titulek na: Předražená Škodovka opět zdražuje.

CD
17. prosince • 9:43

Těžko může být předražené něco, co se prodává jako o závod. Předražené je to, co se válí na krámě a nikdo to za danou cenu nechce a to evidentně není případ Škodovky, na tu se naopak řadu měsíců čeká.

Jan
21. prosince • 15:45

Kdyby ty popelnice nekupovaly na operak protoze je to pro ne vyhodne z hlediska odpisu dani atd.Normalni clovek si tento hnusnej predrazenej kram nekoupi.Zese tady placaji kraviny Skodofkari.Budte radi ze ji vlastni Nemci.Dodnes by jste jezdily ve schnilich Fackach a Filckach

Tom
19. prosince • 9:47

Kdyby ti někde řekli, že si musíš půl roku počkat, tak třeba v Novém Jičíně, stojí asi 50 volných neprodaných kusů před showroomem ;-). A věř mi že nebudeš stát ani frontu.

Lord Owl
18. prosince • 7:22

aha tak podle této "logické" definice je pak nový IphoneX levný produkt, když se to tváří jako mobil, neleží to na krámě a stojí to přes 30 litrů....

Jirka Sirka
18. prosince • 15:46

Jde o to, že není předražený. To, co vyvozujete z původního komentáře, nedává smysl.

Marek71
18. prosince • 8:41

Ne, to opravdu z té definice neplyne. Zkuste si to přečíst ještě jednou.

CZC
17. prosince • 17:49

Plynové modely se neprodávají dobře, tak tu nefantazírujte.

JS
18. prosince • 12:46

Na téhle cenové politice Škody s CNG (a to nepíšu o LPG, o kterém se pořád jen mluví a mluví v tiskových zprávách, jak určitě bude...) je vidět, jak je vedlejší cokoliv jiného než maximalizace zisku a redukce nákladů. Zákazníku, máš hlouběji do kapsy, chceš šetřit na pohonných hmotách? Tak aby se neřeklo, tady máš od nás předražený kombík a aby sis ho nechtěl nechat zbytečně dlouho, tak jsme ti z něj vykradli multilink, abys to v první kluzké zatáčce poslal zadkem do svodidel, aby ses cestou nikdy nenudil, dali jsme ti tam komicky malou nádrž na benzin a jelikož nejsme schopni tam dát tvrzené ventily se sodíkem, které by nás stály o pár stovek víc, tak jsme ti snížili výkon a pro manuál si jdi ke konkurenci.Probuďte mě, až budou vyrábět seriózní rodinné auto na plyn s výkonem nad 110kw a dojezdem nad 600 km, které nebude stát jako škodovka nebo 1,2M jako g-tron. Do té doby si totiž nechám svou Mazdu 6 wagon 2.5MZR z roku 2010 s dojezdem 550km na LPG a 700km na benzin k tomu, na které se po 200tkm nemusely měnit ani motor, ani tlumiče.

Leoš
18. prosince • 23:14

Kecy v kleci, LPG Škodovka nikde neslibuje ani neplánuje. Celý koncern VW preferuje CNG a LPG zcela ignoruje a neplánuje v této oblasti ani ťuk. Odpovídá tomu i vývoj motorů, kdy se u řady z nich počítá s CNG (1.5 a 2.0 TSI) ale ani u jednoho se nepočítá s LPG. Pokud tvrdíš opak, tam sem dej odkaz na ty údajné "sliby" ohledně LPG.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
KK
18. prosince • 12:43

CNG Octa se prodává skvěle. Samozřejmě nafta nebo benal se prodávají řádově více, ale cca 1200 CNG Octavii prodaných od začátku roku je prakticky 80% všech CNG aut prodaných na českém trhu a je to skoro stejný počet jako prodá všech aut se všemi pohony třeba Subaru.

Jaky
17. prosince • 9:47

CD tak rychle kupuj nebudou. Pro skodovkare zda se kazda cena nizka.

CD
17. prosince • 13:35

Proč? Jestli já něco koupím nebo nekoupím neovlivní ani cenu škodovek ani zájem o ně. Nicméně chápu, že pro bezdomovce je každá cena vysoká.

Fero
17. prosince • 10:00

To víš, někdo má raději levně koupené, na servise pak 2x přeplacené. Kdo je chytrý, vezme Schade :-))

Mirek
17. prosince • 14:24

Co je 2x předražené, nepiš obecně, piš konkrétně. A s chytrostí to nemá nic společného, hlavně u takovýchto příspěvků. Jinak, dovedu si představit, že kdyby měli trochu přijatelné ceny, tak mohou prodat, vyrobit, mnohem více.
Jsem zvědavý, jak to bude zanedlouho vypadat, až klesnou dovozové cla na japonská auta, jestli si rozdíl ceny rozeberou prodejci, nebo klesne cena prodávaných aut. Potom to možná začne být hodně zajímavé.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
17. prosince • 14:54

Co mi kradeš nick a pak tu pod mým jménem píšeš takové nesmysly?!

Mirek
17. prosince • 16:58

Bla bla. Prodává se? Prodává a to tak, že těžce nestíhají vyrábět, takže o ceně se nemusíme vůbec bavit. Byli by hloupí kdyby slevnili, když to dokážou prodat za tyto peníze. Ale chápu že každý na to nemá a pro ty je to pak předražené.

pacho
17. prosince • 19:32

divná filozofia, kto nejazdí na oktávii, nemá na auto, prebuď sa prosím Ťa . Oktávia je buď služobná, alebo jazdia na nej socky, to je pravda.

Jirka Sirka
18. prosince • 15:43

Tak je ta oktávie drahá, nebo s ní jezdí socky? Něco tady nehraje :)

Franta Zápalka
19. prosince • 0:08

Jirka Sirka: na Octavii 15-18% a to kde prosímtě? Já jen, že marže na ni je pro prodejce 7% a do 4% k tomu odložený bonus za splnění cílů.. Buď se musí jednat o velkoodběr a nebo operák, jinak tu střílíš náhodná čísla.. 😂

Tony
20. prosince • 6:46

Pokud u Šmuclera za rok koupíte auta za 2 A více milionů kč. Tak máte slevu 25% Na každý vůz.

Mirek
20. prosince • 11:50

Prosím? To jako někdo soukromě, domů, kupuje ročně Octavie za dva melouny a více? Nepleteš si trochu firmy a fyzické osoby?

Jookee
17. prosince • 17:59

V zásadě s Tebou souhlasím, jen ne s tou poslední větou.
A) Ze všech Octávii, které potkáš u nás na cestách je jen necelých 6 % koupených na fyzickou osobu. (Kdežto např. u I30ek je to 33 %). Předpokládám, že fleetové ceny budou někde jinde a navíc pro řadu firem je image Octávie bonusem (není provokující luxus, navíc české).
B) Já osobně na Octávii mám. Za poslední 2 roky jsem koupil 2 nové a jedno rok ojeté auto. Vždy jsem navštívil i autosalón Škody a opravdu není cenově konkurenceschopná a nikdy se u mně nevešla do závěrečného výběru tří vozů. Porovnával jsem nejen cenové nabídky, ale i ceny potenciálních náhradních dílů, pojištění, garančních prohlídek. Z těchto důvodů, mimochodem, mimo Škody vypadl i Hyundai a KIA. Takže se můj výběr vždy točil kolem Opel, Ford, Peugeot a Honda. Renault a Citroen vypadli po nedobrých zkušenostech mých známých a problémech z reklamacemi.
C) Neznám nikoho,kdo by si koupil fungl novou Octávii (za to znám opravdu spoustu lidí co si koupili jiná nová auta - od Dácií po BMW), což je vzhledem k údajným prodejům Octávek asi stejná šance, že mne trefí dneska blesk. Rád se s někým takovým seznámím.

míra
19. prosince • 17:13

Neznáš nikoho ? tak já jsem jeden z nich.Nejdříve nová dle vlastní konfigurace Octavia II 1,9 PD 77 KW po najetí cca 300 000 km okamžitý prodej za 120 000,- a zakoupení 1,4 CNG - ta byla po operáku s nájezdem 25 000 km a před nima Felda Combi nájed 400 000 km a všechny auta bez problémů - měnil se pouze spotřební matroš.
Komické je to že jsem se vždy škodovkářům smál že jezdí v DoDo - Dodělej si Doma :-)

Josef
17. prosince • 18:41

Nechci se pouštět zrovna do tvé diskuse, kterou vedeš s Mirkem, ale zkusím se zmínit o alternativě, nedávno diskutované novince Mazda 3, když ve verzi s 2.2 l nafťákem 110 kW v plné výbavě - kůže, audiosystém BOSE, všechna možná a nemožná "hejblátka" - adaptabilní tempomat, el. nastavitelná vyhřívatelné sedadla, vyhřívatelný volant...atd. za 669.000,- Kč. Pochybuji, že by se této ceně srovnatelně vybavená Octavia s motorem 2.0 TDI 110 kW jen vzdáleně cenově přiblížila, no možná se super fleetovou cenou společnosti LeasePlan apod., jak píšeš. Dvouletá taková srovnatelně vybavená a "omotorovaná" ojetina Octavie s nějakými "50" tisíci najetými km by potom mohla stát stejně jako ta nová plně vybavená Mazda 3. Platí to, co jsem se už zmínil jinde, Škoda je šikovná a dokáže auto prodat 2 krát za stejnou cenu. Poprvé se slevou flletovému zákazníkovi a podruhé po 2 letech za stejné peníze v programu ŠkodaPlus českému soukromníkovi, který je šťastný, jak dobře koupil ve srovnání s oficiální katalogovou (bohatě nadsazenou) cenou... (...Protože všichni moc dobře vědí, jak jsou nedobré zkušenosti všech možných známých a neznámých "kamarádů" s reklamacemi Renault a Citroen... Už jsem se bál, že nedobré zkušenosti jsou též s Hondou...;-))
Zopakuji to svoje - ať si každý vybere podle svého, hlavně aby byl spokojen.:-) Nabídka trhu a možnosti výběru jsou hodně pestré. :-)

Mirek
18. prosince • 19:23

Josefe, to je idiot, co se za mě vydává a ještě má drzost psát tyhle pitomosti o kradení. Něco, jak jsi žádal jiného Josefa, ať nepoužívá tvůj nick. Jenže tohle je nějaký debil, co tady odněkud přitáhl a podle toho se i chová, asi zastuzený odmala a přispíval na autoforum, tam takoví exoti byli. Můj příspěvek ve stromu je jen ten první.

Josef
18. prosince • 20:05

Bylo mi to divné, Mirku, trochu jsem jen do diskuse "ťuknul" a očekával, co bude dál. Myslím si, že diskuse na autorevue pomalu ztrácejí význam a je otázka času, kdy to spadne na úroveň bezduchých "tlachů" známých "jedinců". Lze říci, že to je obraz současné české společnosti - začíná to od Hradu - jeho "reprezentantů" přes vládu/vládní strany (jejich podporovatele) a jde to pomalu až do portálu autorevue, kde vidíme "výsledek" projevu z "druhé stany" (od "spodiny" společnosti). Nemá smysl to řešit. Já sem do autorevue jen občas něco "přihodím" a snažím se o alespoň nějakou vypovídací hodnotu toho, co napíši, ale stejně to skoro nikdo nečte, většinu "aktérů" zajímají jen bezduché bezobsažné slovní "přestřelky". Nic, končím, jdu dělat raději něco pořádného. Kdyby jsme se zde minuli, Mirku, tak ti přeji hezké a pohodové Vánoce a všechno nejlepší v novém roce, hlavně hodně šťastných a bezproblémových km za volantem.:-)

Mirek
18. prosince • 20:23

Díky a ať se ti splní představa o novém autě, třeba ten Mustang 5.0 Ti-VCT V8 GT 450 k.

míra
19. prosince • 17:14

copak na opičku bych měl ale je mi líto těch banánů co by mě pak stála - jinak se mi taky moc a moc líbí

Jirka Sirka
18. prosince • 15:42

Na oktávky běžně dostaneš 15-18% podle salonu, nevím jak s výbavou té mazdy vs konečná cena oktávky, možná bude i tak dražší.U nás je výhodnější golf, tam se dostaneš až k 23% (což je opak cen na západě, tak je golf dražší jak oktávka a s menšími slevami než škoda), ale za rok ten model končí, tak pak to bude asi zase méně. Oktávka samozřejmě bude končit taky a na novou pak hned taky nebudou chtít dát.

Jookee
18. prosince • 20:36

Sleva u škodovky? 2x jsem tam byl a posledně říkám - ta Fábia je nějaká drahá, za tu cenu mám lépe vybavenou Astru K nebo Focuse - oba v kombíku, nešla by sleva? A odpověď? Pane tohle je Škoda, na to je pořadník. - Výsledná nabídka byla přesně dle ceníkové ceny. Na Suberba a otázce na slevu se mi s cenovou nabídkou ani neozvali. (Auto Lukáš v RpR a VM).

knedlik
3. července • 10:54

Presne tak, v skodovke ak ste cielova skupina na niektore zlavy, tak tu vam daju, ale inak nic. Este sa tvaria ze ako vam vychadzaju v ustrety ze budete cakat na auto "iba" 4 mesiace. Asi to bude firmami a fleet predajmi, ti beru desiatky aut, so sukromnikom sa bavia stylom ze - tak beriete, ci nie, lebo mame robotu

Q
18. prosince • 13:35

No jo. Jenže i tak na silnici žádnou takovou Mazdu neuvidíš, jelikož Mazda měla s těmito diesely velké problémy. Možná že už to vyřešili, ale nedůvěra už je zaseta a dieselová Mazda bude mít velký propad hodnoty, některé bazary to dokonce vůbec nevykupují.

Josef
18. prosince • 19:12

Q, Škoda měla problémy s motory ještě daleko větší než ta Mazda, a proto je to třeba brát s rezervou. Co já slyšel příběhů na 2.0 TDI a jezdím už s třetím tímto nafťákem (třetí Octavií) a nikdy jsem žádný problém neměl. (Někdy to je i o řidiči, pověstné "hovado" zničí jakýkoliv motor a řada problémů může souviset s takovým "řidičem"). Je to i o štěstí a kdo má smůlu, tak si "černého" Petra vybere i v případě koupi nejspolehlivějšího modelu nejspolehlivější značky...

Q
19. prosince • 17:47

Problémy byly u dvojkových Oktávek. Když se vrátíme do současnosti, tak trojková Oktávka vyloženě problematický motor nemá.

Jookee
17. prosince • 23:13

Civicy jsem měl 2 (rv. 2001 a 2010) a perfektní oba. Od LeasePlanu mám Insignii. A opravdu - stejně vybavená Octávia se stejným nájezdem a stářím (a slabším motorem) byla o celých 100 tisíc dražší. Superb dokonce o 200. A srovnávat Insignii s Octávii? Lze to vůbec?

Jaky
17. prosince • 10:30

Jako vtip moc dobry.

Anti-automat
17. prosince • 8:07

Krasna ukazka ako potencialneho zakaznika uplne od kupy odradit.
Takze jednoznacne 1.6TDi.

Verny
17. prosince • 13:39

Souhlas, jen motorově bych to viděl na 1,5 TSi. Spotřeba sice o 1L vyšší než 1,6 TDi, ale kultivovanost a výkon někde jinde.

´´´
17. prosince • 15:55

O dieselu může dnes přemýšlet jen blázen. Diesel se ztrácí v propadlišti dějin stejně jako stabilák k mlátičce obilí. Stejný kravál, smrad...
https://www.youtube.com/watch...

E15
17. prosince • 16:07

Naprostý souhlas. Stačí když někdy člověku vnutí dieselový vergl jako náhradní auto. Ani kdyby byla nafta zadarmo a diesel se slevou, bych to nechtěl. O tom bordelu (smrad a hluk), co s tím kolenovrti páchají nemluvě...

Fero
18. prosince • 21:06

Tyhle výkřiky "ani zadarmo" fakt žeru :-))

Honza M.
18. prosince • 12:09

Smrad ze zahřátého dieselu je cítit možná tak pod Euro 5.

Anti-automat
17. prosince • 18:45

A pritom diesel je tepelne efektivnejsi. Ale spalovaci motor s tym nema absolutne nic. Kde som tuto vetu uz videl...

Verny
17. prosince • 13:41

Myslel jsem 1,5 TSi 110 Kw benzín.

Anti-automat
17. prosince • 18:40

cng ako hlavny dovod kultivacia tam vpredu.
Nic v zlom ale.... :-D

Verny
18. prosince • 7:07

To jako že motor na zemní plyn je kultivovanější než benzín? Jezdil jsem s Octama 1,4 TSi i G-tec a rozdíl v kultivovanosti opravdu není.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Anti-automat
18. prosince • 7:47

tak este raz. Nie som si isty, ci cng, kvoli kultivacii vpredu, by mal byt tym hlavnym dovodom proti klasike 1.6 TDi. :-)

Anti-automat
18. prosince • 19:28

cng je skratka kultivator

Doporučujeme

Články odjinud