Škoda Octavia G-Tec dostala nový motor. Bude pouze s DSG a jako kombi

369  |  21. 09. 2018 13:51

díky nové zástavbě lehčích nádrží se musela Octavia G-Tec rozloučit se standardně dodávanou víceprvkovou zadní nápravou, kterou nahradila náprava s vlečnými rameny - Ako lahsia nadrz ovplyvnuje vyber napravy?

Odpovědět  |   | 
Honza  |  21. 09. 2018 14:08

Dvakrát: a) lehčí (o 50 kg) kompozitové nádrže, které jsou za zadní nápravou už nepotřebují multilink ... vyvážení auta se zlepšilo, b) umístění ocelové nádrže před zadní nápravou je prostorově možné jen s vlečenými rameny ... do multilinku by to nešlo "narvat"

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  21. 09. 2018 14:10

nebude to nahodou tim, ze nadrze jsou sice lehci, ale take vetsi?

Odpovědět  |   | 
Honza  |  21. 09. 2018 14:27

Moje informace jsou následující: do těd bylo za zadní nápravou ... Octavia ocelové nádrže cca 15kg (hmotnost nádrží cca 130 kg) /// Golf používal komposit "kevlar" cca 14kg (hmotnost cca 80 kg).
Octavia přebere to co měl Golf + přidá jednu nádrž před zadní nápravu (zřejmě ocel), takže de mého soudu bude reálný pokles hmotnosti o cca 20 kg, pokud ovšem nedošlo k vylepšení těch koposzitových nádrží
Závěr: Octavia Golf Leon budou mít nádrže v pořádí (od předku) 1x ocel. o kapacitě cca 4kg ... náprava ... 2x komposit o kapacitě cca 7kg každá

Odpovědět  |   | 
zemský školní inspektor  |  21. 09. 2018 14:36

nic ve zlém, ale to je tak strašná čeština, že už je to za hranicí srozumitelnosti. Sorry jako

Odpovědět  |   | 
Honza  |  21. 09. 2018 14:50

Souhlas ...

Odpovědět  |   | 
E15  |  21. 09. 2018 14:46

Ovlivňuje to jednoduše. Předtím byly nádrže tak těžké, že náprava s vlečnými rameny nebyla možná. Nyní by sice víceprvková náprava zůstat mohla, ale nemusí a proto je v stejně jako u obdobně (ne)výkonných Octavií vyměněna tu s vlečnými rameny, protože tato je podstatně levnější (na autě se více vydělá) a jako bonus i lehčí (už tak na zadek těžké auto není kvůli nápravě ještě o něco těžší).

Odpovědět  |   | 
tom  |  21. 09. 2018 15:56

Bohuzel nemohla. Nebo mahla by zůstat pri zachovali původní koncepce, ale s pridanou ocelovou nadrzi se napravnice nevejde...

Odpovědět  |   | 
Fana  |  22. 09. 2018 08:00

Aco teprve větší koncovka výfuku. To je teprve mazec.

Odpovědět  |   | 
PAVEL  |  21. 09. 2018 15:35

Chlapci já vím že to není zrovna k tématu ale máte někdo CNG Ovci? já mám Octu krátkou 2016 -dsg a jsem sní zatím spokojen,akorát ta váha jde trochu cítit ale ní to tak strašné, to auto je na pohodu a klidné ježdění,je hodně tichá několikrát jsem musel zatroubit na chodce kteří mě vůbec neslyšeli, pravda při rozjezdu hodně pomalu ,jinak se kola přetáčejí ale spotřeba super ve městě jezdím za 4.8 kila a mimo město za 3.6

Odpovědět  |   | 
Q  |  23. 09. 2018 19:35

Ve firmě máme služební. Špatná trakce předních kol, motor má ve vyšších otáčkách úplně seříznutý výkon, takže dynamika nic moc. Ale na dálnici to celkem jde. Spotřeba dobrá, ale kvůli malým nádržím se musí furt tankovat.

Odpovědět  |   | 
Sutrak  |  21. 09. 2018 16:50

Mensi benzinova nadrz neni na ukor CNG nadrzi, ale kvuli emisnim predpisum. Je-li nadrz mensi nez nejaky objem (myslim, ze 15 litru, uz si presne nepamatuji a puvodni zdroj neumim dohledat), pak se na ni nevztahuji emisni limity na benzinove palivo. Proto take treba nema filtr pevnych castic, protoze CNG je neprodukuje a benzinova nadrz je pouze dojezdova, nikoliv provozni.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  21. 09. 2018 19:47

Přesně tak, absence filtru pevných částic je docela zásadní výhoda.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  21. 09. 2018 19:49

Díky za informaci, která rozšířila mé znalosti. Nemyslím to ironicky.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  21. 09. 2018 20:50

Chtělo by to do článku přidat další informace. Lift i manuál bude, jen je třeba počkat do cca poloviny příštího roku. Motor neobsahuje filtr pevných částic, a to právě kvůli malé nádrži na benzín (legislativa).

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  21. 09. 2018 22:00

Ano, je to tady! Magické jméno "Octavia" opět na výsluní, a na předním místě nejčtenějšího automobilového serveru Československa. Moc se všichni těšíme na další sérii článků o této ikoně světového formátu!

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  22. 09. 2018 08:04

Diagnoza.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  23. 09. 2018 17:14

Československo zaniklo k 31. prosinci 1992 rozdělením na Českou republiku a Slovenskou republiku od 1. ledna 1993.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

dnes | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků
TEST Lexus LC 500 Convertible: Úžasný grand tourer a můj jeden velký problém

Lexus LC 500 Convertible

LC 500 Convertible je první kabriolet Lexus s plátěnou střechou. Vychází z osmiválcového kupé, které je samo o sobě zárukou hlubokého jízdního zážitku. Může být kabriolet ještě lepší?

20.  11.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Takto si Tatra představovala kancelář na kolech. Verzi Mobicom ale nikdo nechtěl

Takto si Tatra představovala kancelář na ko…

Jedny z poslední variant Tatry 613 byly přehlídkou hi-tech výbavy, která u české produkce neměla obdoby.

31.  10.  2020 | | 32 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaTatraLuxusní auta
Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry