Škoda Octavia G-Tec dostala nový motor. Bude pouze s DSG a jako kombi

18 komentářů

pan Michaelidis
21. září • 22:00

Ano, je to tady! Magické jméno "Octavia" opět na výsluní, a na předním místě nejčtenějšího automobilového serveru Československa. Moc se všichni těšíme na další sérii článků o této ikoně světového formátu!

Vlk z Vlkohradu
23. září • 17:14

Československo zaniklo k 31. prosinci 1992 rozdělením na Českou republiku a Slovenskou republiku od 1. ledna 1993.

Rembaz
22. září • 8:04

Diagnoza.

Jakub
21. září • 20:50

Chtělo by to do článku přidat další informace. Lift i manuál bude, jen je třeba počkat do cca poloviny příštího roku. Motor neobsahuje filtr pevných částic, a to právě kvůli malé nádrži na benzín (legislativa).

Sutrak
21. září • 16:50

Mensi benzinova nadrz neni na ukor CNG nadrzi, ale kvuli emisnim predpisum. Je-li nadrz mensi nez nejaky objem (myslim, ze 15 litru, uz si presne nepamatuji a puvodni zdroj neumim dohledat), pak se na ni nevztahuji emisni limity na benzinove palivo. Proto take treba nema filtr pevnych castic, protoze CNG je neprodukuje a benzinova nadrz je pouze dojezdova, nikoliv provozni.

Rosťa
21. září • 19:49

Díky za informaci, která rozšířila mé znalosti. Nemyslím to ironicky.

Karel.
21. září • 19:47

Přesně tak, absence filtru pevných částic je docela zásadní výhoda.

PAVEL
21. září • 15:35

Chlapci já vím že to není zrovna k tématu ale máte někdo CNG Ovci? já mám Octu krátkou 2016 -dsg a jsem sní zatím spokojen,akorát ta váha jde trochu cítit ale ní to tak strašné, to auto je na pohodu a klidné ježdění,je hodně tichá několikrát jsem musel zatroubit na chodce kteří mě vůbec neslyšeli, pravda při rozjezdu hodně pomalu ,jinak se kola přetáčejí ale spotřeba super ve městě jezdím za 4.8 kila a mimo město za 3.6

Q
23. září • 19:35

Ve firmě máme služební. Špatná trakce předních kol, motor má ve vyšších otáčkách úplně seříznutý výkon, takže dynamika nic moc. Ale na dálnici to celkem jde. Spotřeba dobrá, ale kvůli malým nádržím se musí furt tankovat.

369
21. září • 13:51

díky nové zástavbě lehčích nádrží se musela Octavia G-Tec rozloučit se standardně dodávanou víceprvkovou zadní nápravou, kterou nahradila náprava s vlečnými rameny - Ako lahsia nadrz ovplyvnuje vyber napravy?

Fana
22. září • 8:00

Aco teprve větší koncovka výfuku. To je teprve mazec.

E15
21. září • 14:46

Ovlivňuje to jednoduše. Předtím byly nádrže tak těžké, že náprava s vlečnými rameny nebyla možná. Nyní by sice víceprvková náprava zůstat mohla, ale nemusí a proto je v stejně jako u obdobně (ne)výkonných Octavií vyměněna tu s vlečnými rameny, protože tato je podstatně levnější (na autě se více vydělá) a jako bonus i lehčí (už tak na zadek těžké auto není kvůli nápravě ještě o něco těžší).

tom
21. září • 15:56

Bohuzel nemohla. Nebo mahla by zůstat pri zachovali původní koncepce, ale s pridanou ocelovou nadrzi se napravnice nevejde...

qwertz
21. září • 14:10

nebude to nahodou tim, ze nadrze jsou sice lehci, ale take vetsi? ;-)

Honza
21. září • 14:27

Moje informace jsou následující: do těd bylo za zadní nápravou ... Octavia ocelové nádrže cca 15kg (hmotnost nádrží cca 130 kg) /// Golf používal komposit "kevlar" cca 14kg (hmotnost cca 80 kg).
Octavia přebere to co měl Golf + přidá jednu nádrž před zadní nápravu (zřejmě ocel), takže de mého soudu bude reálný pokles hmotnosti o cca 20 kg, pokud ovšem nedošlo k vylepšení těch koposzitových nádrží
Závěr: Octavia Golf Leon budou mít nádrže v pořádí (od předku) 1x ocel. o kapacitě cca 4kg ... náprava ... 2x komposit o kapacitě cca 7kg každá

zemský školní inspektor
21. září • 14:36

nic ve zlém, ale to je tak strašná čeština, že už je to za hranicí srozumitelnosti. Sorry jako ;-)

Honza
21. září • 14:50

Souhlas ... B-]

Honza
21. září • 14:08

Dvakrát: a) lehčí (o 50 kg) kompozitové nádrže, které jsou za zadní nápravou už nepotřebují multilink ... vyvážení auta se zlepšilo, b) umístění ocelové nádrže před zadní nápravou je prostorově možné jen s vlečenými rameny ... do multilinku by to nešlo "narvat"

Doporučujeme

Články odjinud