Škoda Octavia G-Tec dostala nový motor. Bude pouze s DSG a jako kombi

369  |  21. 09. 2018 13:51

díky nové zástavbě lehčích nádrží se musela Octavia G-Tec rozloučit se standardně dodávanou víceprvkovou zadní nápravou, kterou nahradila náprava s vlečnými rameny - Ako lahsia nadrz ovplyvnuje vyber napravy?

Odpovědět  |   | 
Honza  |  21. 09. 2018 14:08

Dvakrát: a) lehčí (o 50 kg) kompozitové nádrže, které jsou za zadní nápravou už nepotřebují multilink ... vyvážení auta se zlepšilo, b) umístění ocelové nádrže před zadní nápravou je prostorově možné jen s vlečenými rameny ... do multilinku by to nešlo "narvat"

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  21. 09. 2018 14:10

nebude to nahodou tim, ze nadrze jsou sice lehci, ale take vetsi?

Odpovědět  |   | 
Honza  |  21. 09. 2018 14:27

Moje informace jsou následující: do těd bylo za zadní nápravou ... Octavia ocelové nádrže cca 15kg (hmotnost nádrží cca 130 kg) /// Golf používal komposit "kevlar" cca 14kg (hmotnost cca 80 kg).
Octavia přebere to co měl Golf + přidá jednu nádrž před zadní nápravu (zřejmě ocel), takže de mého soudu bude reálný pokles hmotnosti o cca 20 kg, pokud ovšem nedošlo k vylepšení těch koposzitových nádrží
Závěr: Octavia Golf Leon budou mít nádrže v pořádí (od předku) 1x ocel. o kapacitě cca 4kg ... náprava ... 2x komposit o kapacitě cca 7kg každá

Odpovědět  |   | 
zemský školní inspektor  |  21. 09. 2018 14:36

nic ve zlém, ale to je tak strašná čeština, že už je to za hranicí srozumitelnosti. Sorry jako

Odpovědět  |   | 
Honza  |  21. 09. 2018 14:50

Souhlas ...

Odpovědět  |   | 
E15  |  21. 09. 2018 14:46

Ovlivňuje to jednoduše. Předtím byly nádrže tak těžké, že náprava s vlečnými rameny nebyla možná. Nyní by sice víceprvková náprava zůstat mohla, ale nemusí a proto je v stejně jako u obdobně (ne)výkonných Octavií vyměněna tu s vlečnými rameny, protože tato je podstatně levnější (na autě se více vydělá) a jako bonus i lehčí (už tak na zadek těžké auto není kvůli nápravě ještě o něco těžší).

Odpovědět  |   | 
tom  |  21. 09. 2018 15:56

Bohuzel nemohla. Nebo mahla by zůstat pri zachovali původní koncepce, ale s pridanou ocelovou nadrzi se napravnice nevejde...

Odpovědět  |   | 
Fana  |  22. 09. 2018 08:00

Aco teprve větší koncovka výfuku. To je teprve mazec.

Odpovědět  |   | 
PAVEL  |  21. 09. 2018 15:35

Chlapci já vím že to není zrovna k tématu ale máte někdo CNG Ovci? já mám Octu krátkou 2016 -dsg a jsem sní zatím spokojen,akorát ta váha jde trochu cítit ale ní to tak strašné, to auto je na pohodu a klidné ježdění,je hodně tichá několikrát jsem musel zatroubit na chodce kteří mě vůbec neslyšeli, pravda při rozjezdu hodně pomalu ,jinak se kola přetáčejí ale spotřeba super ve městě jezdím za 4.8 kila a mimo město za 3.6

Odpovědět  |   | 
Q  |  23. 09. 2018 19:35

Ve firmě máme služební. Špatná trakce předních kol, motor má ve vyšších otáčkách úplně seříznutý výkon, takže dynamika nic moc. Ale na dálnici to celkem jde. Spotřeba dobrá, ale kvůli malým nádržím se musí furt tankovat.

Odpovědět  |   | 
Sutrak  |  21. 09. 2018 16:50

Mensi benzinova nadrz neni na ukor CNG nadrzi, ale kvuli emisnim predpisum. Je-li nadrz mensi nez nejaky objem (myslim, ze 15 litru, uz si presne nepamatuji a puvodni zdroj neumim dohledat), pak se na ni nevztahuji emisni limity na benzinove palivo. Proto take treba nema filtr pevnych castic, protoze CNG je neprodukuje a benzinova nadrz je pouze dojezdova, nikoliv provozni.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  21. 09. 2018 19:47

Přesně tak, absence filtru pevných částic je docela zásadní výhoda.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  21. 09. 2018 19:49

Díky za informaci, která rozšířila mé znalosti. Nemyslím to ironicky.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  21. 09. 2018 20:50

Chtělo by to do článku přidat další informace. Lift i manuál bude, jen je třeba počkat do cca poloviny příštího roku. Motor neobsahuje filtr pevných částic, a to právě kvůli malé nádrži na benzín (legislativa).

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  21. 09. 2018 22:00

Ano, je to tady! Magické jméno "Octavia" opět na výsluní, a na předním místě nejčtenějšího automobilového serveru Československa. Moc se všichni těšíme na další sérii článků o této ikoně světového formátu!

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  22. 09. 2018 08:04

Diagnoza.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  23. 09. 2018 17:14

Československo zaniklo k 31. prosinci 1992 rozdělením na Českou republiku a Slovenskou republiku od 1. ledna 1993.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

3.  6.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gea…

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | | 2 N/A
Poslední rána pro spalovací motory? Nová baterie Elona Muska může způsobit revoluci

Poslední rána pro spalovací motory? Nová ba…

Tak nějak jsme tušili, že to jednou přijde…

31.  5.  2020 | | 146 N/A