Škoda Octavia G-Tec dostala nový motor. Bude pouze s DSG a jako kombi

369  |  21. 09. 2018 13:51

díky nové zástavbě lehčích nádrží se musela Octavia G-Tec rozloučit se standardně dodávanou víceprvkovou zadní nápravou, kterou nahradila náprava s vlečnými rameny - Ako lahsia nadrz ovplyvnuje vyber napravy?

Odpovědět  |   | 
Honza  |  21. 09. 2018 14:08

Dvakrát: a) lehčí (o 50 kg) kompozitové nádrže, které jsou za zadní nápravou už nepotřebují multilink ... vyvážení auta se zlepšilo, b) umístění ocelové nádrže před zadní nápravou je prostorově možné jen s vlečenými rameny ... do multilinku by to nešlo "narvat"

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  21. 09. 2018 14:10

nebude to nahodou tim, ze nadrze jsou sice lehci, ale take vetsi?

Odpovědět  |   | 
Honza  |  21. 09. 2018 14:27

Moje informace jsou následující: do těd bylo za zadní nápravou ... Octavia ocelové nádrže cca 15kg (hmotnost nádrží cca 130 kg) /// Golf používal komposit "kevlar" cca 14kg (hmotnost cca 80 kg).
Octavia přebere to co měl Golf + přidá jednu nádrž před zadní nápravu (zřejmě ocel), takže de mého soudu bude reálný pokles hmotnosti o cca 20 kg, pokud ovšem nedošlo k vylepšení těch koposzitových nádrží
Závěr: Octavia Golf Leon budou mít nádrže v pořádí (od předku) 1x ocel. o kapacitě cca 4kg ... náprava ... 2x komposit o kapacitě cca 7kg každá

Odpovědět  |   | 
zemský školní inspektor  |  21. 09. 2018 14:36

nic ve zlém, ale to je tak strašná čeština, že už je to za hranicí srozumitelnosti. Sorry jako

Odpovědět  |   | 
Honza  |  21. 09. 2018 14:50

Souhlas ...

Odpovědět  |   | 
E15  |  21. 09. 2018 14:46

Ovlivňuje to jednoduše. Předtím byly nádrže tak těžké, že náprava s vlečnými rameny nebyla možná. Nyní by sice víceprvková náprava zůstat mohla, ale nemusí a proto je v stejně jako u obdobně (ne)výkonných Octavií vyměněna tu s vlečnými rameny, protože tato je podstatně levnější (na autě se více vydělá) a jako bonus i lehčí (už tak na zadek těžké auto není kvůli nápravě ještě o něco těžší).

Odpovědět  |   | 
tom  |  21. 09. 2018 15:56

Bohuzel nemohla. Nebo mahla by zůstat pri zachovali původní koncepce, ale s pridanou ocelovou nadrzi se napravnice nevejde...

Odpovědět  |   | 
Fana  |  22. 09. 2018 08:00

Aco teprve větší koncovka výfuku. To je teprve mazec.

Odpovědět  |   | 
PAVEL  |  21. 09. 2018 15:35

Chlapci já vím že to není zrovna k tématu ale máte někdo CNG Ovci? já mám Octu krátkou 2016 -dsg a jsem sní zatím spokojen,akorát ta váha jde trochu cítit ale ní to tak strašné, to auto je na pohodu a klidné ježdění,je hodně tichá několikrát jsem musel zatroubit na chodce kteří mě vůbec neslyšeli, pravda při rozjezdu hodně pomalu ,jinak se kola přetáčejí ale spotřeba super ve městě jezdím za 4.8 kila a mimo město za 3.6

Odpovědět  |   | 
Q  |  23. 09. 2018 19:35

Ve firmě máme služební. Špatná trakce předních kol, motor má ve vyšších otáčkách úplně seříznutý výkon, takže dynamika nic moc. Ale na dálnici to celkem jde. Spotřeba dobrá, ale kvůli malým nádržím se musí furt tankovat.

Odpovědět  |   | 
Sutrak  |  21. 09. 2018 16:50

Mensi benzinova nadrz neni na ukor CNG nadrzi, ale kvuli emisnim predpisum. Je-li nadrz mensi nez nejaky objem (myslim, ze 15 litru, uz si presne nepamatuji a puvodni zdroj neumim dohledat), pak se na ni nevztahuji emisni limity na benzinove palivo. Proto take treba nema filtr pevnych castic, protoze CNG je neprodukuje a benzinova nadrz je pouze dojezdova, nikoliv provozni.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  21. 09. 2018 19:47

Přesně tak, absence filtru pevných částic je docela zásadní výhoda.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  21. 09. 2018 19:49

Díky za informaci, která rozšířila mé znalosti. Nemyslím to ironicky.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  21. 09. 2018 20:50

Chtělo by to do článku přidat další informace. Lift i manuál bude, jen je třeba počkat do cca poloviny příštího roku. Motor neobsahuje filtr pevných částic, a to právě kvůli malé nádrži na benzín (legislativa).

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  21. 09. 2018 22:00

Ano, je to tady! Magické jméno "Octavia" opět na výsluní, a na předním místě nejčtenějšího automobilového serveru Československa. Moc se všichni těšíme na další sérii článků o této ikoně světového formátu!

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  22. 09. 2018 08:04

Diagnoza.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  23. 09. 2018 17:14

Československo zaniklo k 31. prosinci 1992 rozdělením na Českou republiku a Slovenskou republiku od 1. ledna 1993.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 58 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 52 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A