Kua, ja tady ocekaval skylineho fundovany nazor na design na Shadewerke a vy se tady hadate o palivu :~&
RS jsou skvělý auta..a ta žlutá sluší i snovýma očima :-)
STALE TO BUDE JENOM OCHCAVKA.A F1 TAKY BUDE V NAFTE 2010 :-D
jen upřesním,že F1 začne jezdit v dýzlu až v sezoně 2011-2012.To totiž vstoupí do seriálu F1 automobilka VW a všechny převálcuje systémem PD.První prototipy už se testují na okruhu Jerez.Testovací jezdci si moc chválí ten zátah vod spoda.Ve spojení s KERS prý ale hrozí z brutálního zátahu vod spoda poškození krční páteře až ztráta vědomí z neskutečného přetížení(údajně až 4G při rozjezdu)
Není žádný důvod bránit v F1 použití jiného paliva. Z hlediska zainteresovaných automobilek je to zajímavé, protože mnohé prodávají polovinu aut v naftě.
To že má jít vw do f1 je už skoro tutovka.Dost jsem o tom četl.čekal jsem to ale až od roku 2013.Moc ale nevěřim tomu PD.Spíš ten CmR.Ten je modernější.Těšim se až natřou všechny ostatní jako V10 audi v LM
VW do F1 vstupovat nebude. Prohlasil to jiz nekolikrat a rekl dost jasne z jakeho duvodu pro nej nejsou tyto zavody zajimave. Prvni jsou enormni naklady na zavody ve kterych nema zadnou tradici a ani zkusenosti. Zustane tedy tam, kde se mu vzdy darilo a kde ma dlouhou tradici. Tzn. Fia GT, vytrvalostni zavody, cestovni vozy a castecne rallye.
Vážně?
To se ptáš vážně?
V textu jsou dvě chyby - předpokládám, že vznikly nedopatřením. Jednak nafta ve Scoutu má 140 a né 130 koní a pak těch 85% je na jedno kolo, ne nápravu, tam to může být až 96%...
RS = Rally Sport .... koho z vas by napadlo na zavody si brat kombik v dieslu? Nikoho tak proc to tak pojmenovavaji, nereknu kdyby misto RS dali normal octavku se Sport packetem a jako RS nechali ciste benzin s poradnym vykonem
kdyby všechny automobilky daly alespoň 10 procent z peněz,co nacpaly do vývoje dýzlu,na vylepšení benzíňáků,tak už snad jezdíme za 2 litry benzínu na sto:-/
nechápu co se tady všíchni chytají jen dieselu?!dyť octavia 2 RS byla v nabýdce i s 2.0 TSI 147 kW,stejně jako tadle....White Snake..tak prosím ty články čti pořádně..:-D:-D:-D
Kdyz muzou jezdit zavody nakladaky v dizlu, proc by nemohly kombiky v dizlu?
No vzhledem k rozdilu zavody a rally? Zkusil sis treba i s nejakym dieslem jezdit trochu svizneji nejakou trasu napr zatacky vlese a pod? Diesl je proste linejsi na rozjezdy nez benzin a v zavdech kde jde vice mene hlavne o akceleraci na kratsich usecich to poznas celkem dost.Priste trosku uvazuju nez neco placnu do vetru...
Takze bohuzel uvazovani ti nepomuze, kdyz ti chybi informace a znalosti.
HAHAHAHA tak dobre som sa dlho nezasmial, uz som si povedal ze na tie tvoje chujoviny nebudem reagovat, nema to cenu, no nedalo mi, truhlik poucuje. Si cim dalej lepsi ideeeeeeeeeees, vsetci okolo teba su hlupaci a jen TY si jednotka, fandim ti. Nech ta naklonuju a mame po celosvetovych problemoch. HOWGH
Hele dizly dnes jezdi FIA GT vytrvalostni zavody a monoposty Audi R10 TDI a Peugeot 908 HDI porazi vsechny benzinove vozy.Dizl dnes jezdi FIA WTCC v Leonu TDI a vyhral nad vsemi benzinovymi BMW, Hondami, Toyotami, Alfami, Chevroletami a Leony.Dizl jezdi Dakar v off roadech a roky vyhrava.Dizl jezdi rallye uz pekne dlouho, byt v nizsich tridach a porazi v nich benziny.Takze v cem je u toho dizlu problem? Proste je treba se s realitou dizlu v zavodnich vozech, ktere navic porazi konkurencni benziny smirit. Jinak to nejde. A jezdi jak na dlouhych ovalech, tak na technickych tratich.
Ve WTCC je to diesel s turbem vs. benzín bez turba a u Le Mans mají diesely o 1,5 litru větší objem. (4.0 vs 5.5).
Mají. Jenže koeficienty se používají i u benzínu a turbo benzínu dlouhé desetiletí a nikomu to nevadí, stejně jako se např. používá závaží na okruhových závodech pro vozy se zadním náhonem a opět to nikomu nevadí. Ale koeficienty pro naftu vadí všem ;)
To jen ukazuje to, že aby byl diesel výkonově konkurenceschopný benzínu, tak potřebuje nějakou tu "berličku" (turbo nebo větší obsah). A tak to je i u ostatních technických věcí. Ono to funguje i naopak, aby byl benziňák konkurenceschopný dieselu ve spotřebě, tak potřebuje berličku v podobě pomocného elektropohonu, viz hybridy ;-)
Tady jsi naprosto vedle. Pokud by se zavedlo např. ve WTCC tankování pak by se ukázalo, že např. na shodné množství paliva musí benzín zajíždět o jednu zastávku více. Pak by benzín nebyl konkurenceschopný. Čili benzín momentálně používá berličku v tom, že nikdo spotřebu nezohledňuje. To se v zeleném století může změnit a benzín může být mimo hru. Odhaduji, že ve wtcc mají benzínová bmw spotřebu dvojnásobnou oproti leonům v naftě.
Tak WTCC je příliš krátké na to, aby se tankovalo. Ale u FIA GT je to o něčem jiném. Samozřejmě, že prostě každý systé má svoje plusy a mínusy a když někdo chce, utopí druhý systém v argumentech.PS - u cestovnich vozu S2000 pokud budu hovorit primo z informaci z tymu, tak u benzinove Corolly (jezdi WTCC) byla spotreba lehce pod 30 l. U Legonu TDI lehce nad dvacet ;)
Jsou samozřejmě i jiné možnosti. Ve WTCC by se dalo stanovit pevné množství paliva na jeden závod. A toto množství každý rok o něco snížit a tlačit motoráře do efektivnějších řešení a nechat konstruktérům volné pole, kterým by časem došli k nějaké smysluplnější verzi KERS.
Ano a nebo rovnou zakazat benzin a povolit naftu. Kdyz v tom nekdo vidi cestu kudy se ubirat, tak proc ne. Ja ty zavody nejezdim, nezivi mne a zivit mne nebudou. Maximalne na ne prestanu chodit, protoze mne to nebude zajimat. Stejne jako mnoho jinych zavodu na ktere jsem chodival a uz nechodim.Ono uz dnes v CR na bezne zavody chodi deset lidi, takze kdyz tam jeden ubyde, klesnou jim prijmy ze vstupneho o 10% :)
ano, jenze protoze od nepameti je mnoho systemu pohonu nahonu apod. tak se od pocatku bojuje s berlickami. Uz dlouhe roky jezdi turbo benziny a atmosfery vedle sebe, dlouhe roky jezdi vedle sebe fwd, awd i rwd. vzdy s nejakymi omezenimi. Jednou se nasadi koeficient na turbo, jindy se prida zavazi zadokolce apod. Vzdy muzeme rici, ze aby byla predokolka konkurenceschopna vuci zadokolce musi se dovazit zadokolka, u turbo benzinu se objem nasobi 1,4-1,6 dle typu zavodu a takto muzeme pokracovat dal.Kupodivu toto nikdo neresi, ale kdyz se nasadi dalsi do party, tedy treti system pohonu k soucasnym dvema, tak je to razem spatne, razem je spatne, ze turbo jezdi vedle atmosfery, razem to vadi. Proc to nevadilo ty desitky let predtim? Kde jsou ti co jim to vadi a nekrici pri zavodech wtcc kde maji BMW 40kilo zavazi, kde jsou pri zavodech do vrchu kde turbo motory jezdi bezne vedle atmosfer s koeficienty objemu? Nikde.Takze proste smirme se s tim, ze nafta se stane soucasti moto zavodu. Zda se nam to libi nebo ne je jedna vec a pomerne nerozhodujici, ale proste je to fakt a je treba se s tim naucit zit. Ruzne berlicky se pouzivaji dlouhe roky a dlouhe roky se jeste pouzivat budou. Udelat ryzi pravidla, kdy se povoli jeden objem, jeden pohon, jedno preplnovani apod. je slepa ulicka, protoze ti, kteri tyto sporty provozuji o to nemaji z ekonomickych duvodu zajem. Takze se ruzne systemy michaji za pomoci berlicek.Nafta ma turbo, stejne jako Evo, STI a dalsi auta. Kupodivu i v rallye jezdi atmosfery vedle turbo benzinu, jezdi se tak vrchy apod.Takze prichod dizlu do autosportu nezavadi nic noveho. Dizl ma urcite omezeni a vyhody, stejne jako jine systemy, ktere uz roky funguji a kupodivu bez povsimnuti par internetovych diskuteru.
Předpokládám, že Scout i po faceliftu má pořád starý motor 2.0TDI, tedy 103kW (140HP).
z nove fobie mi neni dobre dodnes.. octavku faceliftem zprznili uplne a timto dilo zkazy dokonali
No vidíš, věc názorů. Já jsem jako uživatel stávajícího Scouta z nového úplně nadšenej. Na RS se těším na živé setkání, ale Scout je už i na fotkách pro mě nesmírně milé překvapení...
Proč je tvrdší pérování v uvozovkách?
No Scout je fajn ale ta RS je onicom :/ zozadu fajn, skoro taka ista ako stara(Alebo uplne?) ale spredu :-/:-|
Existuje něco, jako zákonné měřicí jednotky. Nežijeme v Anglii. Proto bych prosil, aby výkon motorů byl uváděn v zákonných jednotkách. Nebaví mě, to pořád přepočítávat.
A "Scout je vybaven pro jízdu mimo spevněné vozovky ..." ti nevadí? Jirka by si měl prosvištět gramatiku, až poté SI jednotky
Žádne zákonem dané měřící jednotky neexistují. Existájí maximálně SI tabulky, pak normy ČSN/ISO ale ani jedna není pro běžné lidi nijak závazná.Takže holt nezbude než přepočítavat ;)
Radku,vidím, že máš/máte docela přehled - a skoro o všem. Už delší dobu Tě/Vás sleduji :-)Docela by mě zajímalo, kde pracuješ/te. Předpokládám, že asi doma nebo někde, kde máš neustále zapnuté stránky Autorevue. Dneska to byla 13 hodinová šichta :-)Honza
Opět se pouštíte do oblastí, ktertým nerozumíte?Zákonem stanovené jednotky existují. Zákon 505/1990 Sb. O metrologii a navazující vyhlášky jako např. 264/2000 Sb. přesně vymezují, co to jsou a jak se používají ony "zákonem stanovené měřící jednotky.PS: Žijeme v ČR, kde metrologie má svou tradici a tudíž je normální, že jednotky jsou uvedeny v zákoně a již drahnou dobu.
No bude to plichta, jelikož vyhláška není zákon. Takže ano, jeden zákon a jedna vyhláška. Kupodivu je zajimave sledovat, ze nekteri se ohradi, ze se pouzivaji kone misto kW, ale zakon vubec neupravuje jednotky vykonu. Na druhou stranu mu nevaci pouzivani stupnu celsia, pritom zakon hovori o Kelvinech ;)No proste je to o tom, ze nejaky **** se potreboval po ranu vyprazdnit.
Mě osobně je docela jedno, jestli je někde uvedeno k nebo kW. Spíš jde asi o to, že přepočet na koně bývá odlišný (EU/GB/USA) a tak může docházet k nějakým šumům.Auta mají v papírech uvedeny již také jen kW. Koně jsou jakýsi přežitek.Ty °C a °K jsou na tom trošku jinak. Jendotka má totiž naprosto stejný rozměr, jen má posunutou supnici. To se o k a kW říci nedá.PS: Těch zákonů a vyhlášek týkající se metrologie je podstatně více, uvedl jsem dva nejdůležitější. ;-)
°K neexistuji ... pro priste jsou to proste jenom Kelviny, zadny stupne. Ja sem kazdopadne pro kone, nejak sem si na ne zvykl, ale co clovek to nazor.
Ok, uznávám, doplním vzdělání co se týká jednotek a zákonů.Já tim chtěl jenom řídi, že žádný zákon běžným lidem neukládá používat určité jednotky. Ty se musí používat jenom v určitých situacích. Jinak pokud někdo napíše, že auto má výkon dvou statných býků a malé ovce k tomu, je to jeho věc.Samozřejmě, že nejlepší je uvádět jak kW tak k najednou a přijdou si na své oba tábory.
Nepřijdou. Bude zase rozepře, jakého koně používat, jak v přepočtech, tak v označeních. :-)Tohle jsou žabomyší války.
A kterou metodu používá Škodovka ?1 kW = 1.34102186 hp - Velká Británie apod.1 kW = 1.35962152 hp (metric, DIN, PS) - Německo apod.1 kW = 1.34048257 hp (electric)A manufacturer quotes the power of a vehicle at 250PS (Pferdestärke - German for horsepower, equal to metric horsepower and sometimes referred to as 'continental horsepower') converted to watts this would be 183874.7 (250 x 735.4988) and converted to horsepower (imperial) it would be 246.58 (183874.7 / 745.7).To avoid all that hassle you could go straight from 250PS to 246.58hp just by dividing 250 by 1.01387.
Škodovka používá tu, kterou požívat v našich končinách má. Tedy metrickou. Pohybujeme se v ČR, takže tak nějak používáme tu, kteoru požívat máme.
že by ta zpropadená ČSN? :-D
A mě nebaví počítat z kw na koně, takže jsem rád, že to tak píšou :)
A používáte britské HP nebo německé PS ? A přepočítáváte si ty koně mezi sebou ? B-]
a pozor na vraníky, mají o 0,5HP méně! :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.