Jste magoři že se zabýváte takovejma nesmyslama !!!
Tak debatéři - povím vám svůj názor - 1. auto LADA 1200 rok 1977 - 1986 najeto 220 000 km - bez problémů, 2. auto ŠKODA 120L 1986 - 1995 najeto 130 000 km - bez problémů 3. auto škoda FELICIA 1,3 LX 1995 - 1999 najeto 95 000 km bez problémů cena 243000Kč 4. auto VAZ 2110 sedan 1,5 l 1999-2001 najeto 31 000 km cena 243 000 kč - po 16 000 km odešel starter - výrobce firma BOSCH, po 25 000 se pokroutili brzdové kotouče - výrobce a dodavatel do Toljati firma BOSCH a když po 30 000 km shnil výfuk - výrobce firma BOSCH tak jsem LADU prodal za 90 000 Kč do AAA. 5. auto VW Polo clasic 1,6 litru - 2001 - 2004 , najeto 90 000 km - problém jeden - odešlo nějaké čidlo, nechtělo startovat - oprava cca 3000 kč. 6. auto OCTAVIA 1,9 TDI 66 KW nákup 460 000 .- Ambiente s doplňkama 2004 - 2007 , najeto 125 000 km, bez sebemenších problémů. 7. auto VW JETTA nákup 541 000 2007 - 2010, najeto 70 000km - problém s převodovkou , opravováno v záruce. 8. auto - teď ho kupuji OCTAVIA 1,9 TDI ELEGANCE - cena 500 000.- - takže vyzkoušel jsem řadu aut nižšší střední třídy. Mohu porovnávat - hlavně co porovnávám jsou provozní náklady. Před 3 roky jsem zvažoval mazdu 6, super nabídka za 500 000.- Proč jsem ji nevzal ? Každých 15000 km servis - cca 6000 Kč. u octávky jsem za 125 000km byl v servisu 2x. v 48000 a 95000 , zaplatil jsem 4800 a 5600 Kč. Kolik bych zaplatil u mazdy ? Další argument pro octávku je bez debat super řešení kufru - liftbak. A nezanedbatelný argument je při prodeji je u ní nejmenší pokles ceny.Toto jsou argumenty nezaložené na subjektivním pohledu. Jsou to holá fakta. Pokud máš dost peněz a nezáleží ti na nich , kup si třeba BMW, ale pokud nechceš vyhazovat za NIC, kup si octávku. Je to rozumná volba, dostatečná kvalita, bezpečnost i pohodlí. Snob si koupí raději jetou audinu, pak jen platí. Já vždy počítal, na kolik mě vyjde jeden kilometr. Octávka je v tomto nepřekonatelná.
Nedávno priatel doviezol resp vyskusal VW skoda octavia4x4 z Nemecka velmi dobre islo to autodobre drzalo stopu,potom sa mu pritrafilo "to isté auto" kupene Tu vyskusat a pocitoval znacný rozdiel auto pri soferovaní nebola také isté v manevrovaní etc..a potom to zistil autá vyrobenézrejme aj pre ceský trh tzv oslavované cehmi oktávky boli pre ceský a východný trh vyrobené na podvozku golfíka ale do nemecka vyrobené na podvozku audika!!! což Audi je tiež VW samozrejme..!!takže aj nasí "ceskí bratri" sú veselo odrbávaní nadalej.. pricom cena je samozrejme rovnaká!!!B-]
Opět zírám na diskusi :DJá bych si tedy dovolil poznamenat, po přečtení stromu příspěvku na téma "výhodnost koupě OII", že si myslím, že výrobky z MB se rentují jen firemním zákazníkům.Jako příklad bych zde uvedl P308, se kterým jsem měl taky možnost jezdit.. Cena o mnoho nižší a pokud člověk přežije menší kufr, tak nevidím nic, co by u O II převažovalo nad P.Pocit z interiéru 100x lepší u P, cena také, jízdní vlastnosti jsou už o osobních preferencích. A není to jen o P308, takových příkladů je mnoho.Tady zaznělo, že auto z MB jsou pro české voly.. Jsou :) a toho v MB umí řádně využít. Pro soukromé subjekty se prostě dají najít vozy vhodnější(lépe udělané/levnější). Něco jiného jsou podniky a firmy :)Jak jinak vysvětlit ceny vozů z MB v zahraničí? :)
Ty sis srovnal ceny v cesku a zahranici? Asi ne podle toho co pises... Tak schvalne jestli najdes levnejsi Octu ve Francii nez v cesku. A kdyz uz budes u toho srovnavani, srovnej si i cenu 308. Asi tady pak bude za vola nekdo jiny...
:D Bavíš. Srovnej Francii... Já neprovádím selektivní srovnávání. Říkám, že se OII dá pořídit za hranicemi levněji.A nelze srovnávat ceníkově. To je doufám jasné všem.. :)
Francii jsem schvalne uvedl z toho duvodu, ze maji na domacim trhu vyssi ceny francouzskych aut nez u nas (jsou francouzi volove?), skoda ze jsi to nepochopil, asi sis tu cenu 308 (ani OII) opravdu nesrovnal. Tak jeste jednou, kde jsou Skodovky tak zasadne levnejsi v zahranici a o kolik...
Každej automechanik ti řekne, že francouzský auto mu nesmí do garáže, jsou to krámy.B-]B-]B-]
No, ve vší slušnosti, toto tvrzení mi příjde poněkud přehnané.P308 zatím 170tkm, 407 130tkm, pouze obvyklé servisní úkony, mnou požadovaná životnost auta je max. 4 roky (konec leasingu), pak pryč. Vystřídal jsem již mnoho aut, O II také :) V klidu Vám mohu říci, že ani jedno auto se mi nevysypalo.Je to jen o tom, jak se člověk k autu chová, plus to chce trošku štěstí při koupi (a nenatrefit na vyloženě blbý kus). Jak říkám, má jediná kritika se snáší na ceny aut z MB pro nepodnikové klienty.Slušně vybavená O II s 1.6CR by měla stát max. 370 000.- aby vůbec mělo smysl, pro zdravě uvažujícího člověka, nad tím autem přemýšlet.Osobně musím říci, že při současných podmínkách (auto na 4 roky), raději půjdu do Oplu (Insignia), Peugeotu, Citroenu (C5), Hondy, nebo Toyoty.
Ja bych radsi verdikt slysel od inzenyra, nez od mechanika.
Tak taky přispěju do mlýna.Brácha má služební O2.....najeto přes 400.000 km.......opravy téměř žádne,jen pravidelný servis v autorizovaném servisu a s počtem km i výměny určitých dílu.Musím podotknout že má v kufru non stop tak 250 kg nářadí.Já mám pracovní Felicií 1.6 kombi.Najeto cca.300.000km.Táhnu za sebou skoro každý den vozejk s oknama a mám plný kufr nářadí.Opravy? Výměna tlumičů,pér,brzdy,spojka,filtry atd.Nic velkého ale jen a jen jak říkam já SPOTŘEBNÍ MATERIÁL.Nejsem blázen do Škodovky ale mám dojem že auta jsou to celkem spolehlivá.Jinač soukromé auto je Opel Vectra caravan 1.8 16v a taky je v poho.....Příšti soukromé auto bude zase Opel.....pracovní Octavia.....Tak a teď se do mě můžete pustit :-)
Docela mne prekvapuje, kolik lidi ma Oktavii s bezproblemovym najezdem pred 300 tisic km. Zajimave je, ze ja jsem ve svem okoli nikoho takoveho nepotkal. Ve mem okoli se vyskytuji spise ridici a majitele Oktavii tvrdici, ze maji najeto "80 tisic a uz se to sype".Moc rad bych poznal nejakeho toho stastlivce. Memuzete mi, prosim, poskytnout kontakt na takove lidi? Pokud se tu neobjevi zadne telefonni cislo, ci mail, tak to beru jako povidacky marketingovych lharu ze Skodovky.
Mal som feldu 1.6 so 180.000 (moje druhe auto) a isla naprosto perfektne. Jedine co odislo bol termostat (50.000), ale v najblizsej dedine uz jedny blicky a jeden vajling poskytnuty dobrymi ludmi ''issue'' vyriesil :) :) :) Islo to potom trosku chladnejsie, no po navrate za par minut opravene na parkovisku. Inak bezne veci ako sem-tam night breaker, raz zadny diel vyfuku, co zasa za taku tragediu nepovazujem. Staral som sa vzorne, pravidelne wax, kontrola zospodu, kvalitne tlmice, dobry olej, domontoval som vzperu a spokojnost uplne najvyssia, a to garaz videla len ''z rychlika'' (no a samozrejme ze znackovy servis sa k nej nedostal blizsie ako na kilometer). Teraz felda frci ''druhu ligu'' a stale v skvelej kondicii, ma uz daleko cez 220.000 (a pomaly som rozhodne nejazdil, cestou na Donovaly pravidelne ponahanala nebohe passatiky no a na D1 stupackach slapala na ovela silnesie vozy:)Teraz mam koktafku ako sukromny voz a spokojnost tiez. Myslim ze vela zavisi od stastia (samozrejme ak chytis auto, ktore preslo na montazi trikrat repasom, mas smolu), no a od toho ako sa k tomu spravame. Kolegovi si na frantikovi dali ventily rande s piestom, no ale zase viem aj o X5-ke, ktora ostala pri Splite s prevodovkou (to je kruci dovolenka). Jedine, co sa z vekom zvysuje je pravdepodobnost zavaznej poruchy nic viac.
Mám octu I 1.9 TDi a mám najeto 498 000 km, za celou dobu jsem do oprav investoval max. 30 000 kč což je k nájezdu nic. Je to nejspolehlivější auto které jsem měl.p.s.: k ubožákům stylu .... že po 4 letech musel měnit kapotu že mu zrezla na O II . SUPER BLÁBOL - ten típek je zralej na lečení :)).
Ach jo-opět to byla standartní vada prvních sérií-začaly se dělat pupínky u masky chladiče, u nekterých vozů se ještě vyskytoval problém u zadních lemů-trvdá guma na dveřích postupně prošouzpala lak. Jo a ta kapota šla na záruku-bohužel se musel doplatit cca 3000 jako rozdíl ceny nového a amortizovaného-záruka dle škodovky:-D Kurňa, tak se podívejte na škodovácký fóra a uvidíte kolik lidí řešilo tyhle problémy.
Myslis si, ze kdybys najezdil v tom pohodli a rachotu O1 TDi 500k km, ze bys nemel vymletej mozek? Nech chudaka, at se vypovida a nepokousej ho, nebo ho chytne amok;-)
To ještě existují zoufalci, kteří jezdí se šunkou, která má najeto 300 000 a více km?
Šunka jen kvůli nájezdu? To vysvětluje českou mánii-kupovat ojetiny s co nejmíň kilákama-když jsem před lety kupoval mitsubishi spacewagon-na tacháči 140.000-ve skutčnosti tak cca 300.000-než šlo do světa, tak naprosto beproblémově najelo dalších 180.000km-jediné opravy-výměna uhlíků alternátoru, levý rejdový čep a vodní pumpa. Civica 2005-1.7CTDi 3 roky starého jsem kupoval se 160.000, za rok naběhal dalších 60.000km-veškeré náklady 4x olej za 2.000,- stav naprosto perfektní, skončil při čelní srážce-protijedouci mazda 626 si krouhla zatáčku a trefila manželku-přesně na světlo-obě auta na hadry-nikomu se nic vážného nestalo. Jsou auta, která při běžné údržbě jsou ok i při 400.000km-jsou lidi, co udělaj klíďo prez 100.000km ročně-leasing je teď na 5 let-to maj nechat auto rok stát a pak ho proda, aby je ostatní neměli za socky co jezdí s oježděným autem? Osobněpři koupy vozu nájezd dle počítadla naprosto neberu v úvahu.
Jistě toho zatím moc nenajezdil, když je to pro něj nepředstavitelné! A s největší pravděpodobností s takovou "šunkou" jezdí taky, jenom má na tacho 120tisíc...
Tatik si ted objednal focusa v plny nalozi za 355 tisic. Tahle nabidka je k smichu B-]
ROFL :-D Do kterého ústavu máme přijet blahopřát?
To člověk opravdu neví, jestli se má takovým blábolům smát, nebo nad nimi brečet...Už ten výraz "plná nálož" říká, kam toho "odborníka" zařadit.
On chudák asi nepochopil, že se bavíme o nových vozech...
Se nam tady koukam sesla parta hustejch typku, co maji ve svem okoli same podomni obchodaky:-D Soucasne me fascinuje ta oddanost znacce, kdy si nekdo na najezd 300k km koupi Octavii. Nicmene chapu, ze takovym lidem uz behem toho najezdu totalne hrablo a podle toho se tady i projevuji. Zajimave pritom je, ze tech par Octavii, ktere jsem ve svem okoli zazil ja, byly vsechno plecky (jako treba vysypana prevodovka ve 20k km).
Jak se to vůbec vyjadřuješ o maminčině kuchyni? :-D :-D :-D
Bral bych to s nadhledem, přeci jen tento server je zaměřený především na puberťáky a nedospělou, neklidnou mládež do 30 let - viz recenze aut do 300.000 Kč, novinky o autech nad 1.000.000 Kč, "pirátské" blogy, diskusní fórum...
Tak nevím proč je všude tolik servisů na škodovky když jak jsem se tady dočetl jezdí 300tisíc km bez závad tak nevím co tam celý den dělají.
Evidentně bude pro tebe problém pochopit, co je důvodem. Proto ti napovím - tušíš, kolik procent vozového parku v republice je ze škodovky? A říká ti něco "pravidelný servis"? To asi ztěží, tipuji tě max. na zákazníka vrakovišť...
Chlapče, chtělo by to více nadhledu a smyslu pro humor....
:-D:-D:-D:-D
ale proc ne, v kombiku ve vybave Prima s motorem 1,2TSI 77kW za cca 360 uz nejni spatny, pri nakupu pres zamestnance Skoda to bude jeste nejakych odhaduju 30 dolu a za 330 mit na vyber Ceed nebo i30 1,6, nebo FF 1,6, nebo Megane III 1,6 a toto, tak bude Octa asi vyherce....
Jestli ti stačí dva airby, manualní klima, švihadla ve dveřích a nepostrádáš ani ESP v autě za 360 tis. tak to jsi vysněnej zákazník každýho autosalonu, to do toho jdi.
Zajímavá nabídka, ale opět se tu objevuje rýpal typu předražené, kdyby si ale spočítal všechny pro a proti tak by se divil, vždy plácají jen nepodloženými fakty. Také mám plno známých co mají francouzská vozidla, mnoho z nich mělo více závad než-li ti co měli auta německá, ale všeobecně všechny vozidla mají spousty poruch, je jedno jestli máte bmw, audi, nebo renault. Každé auto mívá poruchy, nicméně je známo, že francouzská auta jsou na tom o poznání hůře, což je podvědomí dlouho známé, nyní to třeba bude u nových modelů jinak. Ale je pravda že spousty známých najelo s Octávií bez problémů 300 tisíc a motoricky ani jedna závada.
To jsou ale blbé pindy. Jakože škodovka je spása a spolehlivost sama? To je normální průjem pubescentů. Každý tady kouká na Laguny a Megany z r.v. 02-04 a to, že Renault už alespoň 5 let vyrábí plnohodnotné auta neberete na zřetel. Markeťáci škodovky se musí smát jak vám vymyli mozek...
Hele, ja se taky divim ze to Renault nejak marketingove nevyuzije, takovy uderny slogan "Renault už alespoň 5 let vyrábí plnohodnotné auta" asi nebude mit nikdo :-D
Teda Vás se tady dneska sešlo a všichni znáte haldu lidí co maj Škodovku, najeto přes 300 000 a vše ok. Jen já nikoho takovýho neznám. Mám z toho pomalu mindrák :-(3-[:-(
Můžeš se seznámit se mnou, já jsem měl takové vozy dva, teď na třetím 60tis., pořád bez problémů! Zdůrazňuji, že všechny byly koupeny nové. Máš zájem o bližší informace?
pozdě :-D
No hezká nabídka, ale i tak se může konkurence smát, protože podobné slevy jsou běžné už nyní nejen u skladovek, ale také v rámci slevy prodejce. Například u třídu větší Laguna stojí v podobných verzích a motorizacích stejně jako Octa. Škoda se snaží zaútočit na české ubožáky, co si z Octy a turba udělali modlu a životní styl.
jdi do pr..le s Lagunou - mam jiny veci na praci nez furt litat do servisu...no a k tem super vyhodam od Skodovky - hosi mrknete nekam za hranice, co je soucasti vybavy treba Elegance a pak se podivejte zpet domu do CR a bude vam jasno, jak ceskeho zakaznika derou - no nastesti se da auto koupit i v zahranici. Ja to tak udelal pred cca 9 mesici a moje uspora byla 150 000Kc.
Slevu na salonu dava i Skodovka jako vsichni ostatni. V pripade meho auta (2.0 TDI) slo o slevu 50tis oproti cenikove sazbe.
Ostatni davaji 20%, pokud vase 2.0 TDI stala 250 tisic, tak je to v poradku, jenze nestala, takze neni.
Urcite ubozaci, hlavne kdyz jsem si koupil lagunu, tak mi po 220000 klekla. Vetsina znamych ma na octavkach najeto pres 300000 bez nejakych vetsich problemu. Nejlepsi jsou francouzy na vybave, hlavne ze maji vse elektricke az po vyhrivany volant, a vsichni se tim ohani co to neumi. Ale pruser je ze se pak takovyhle 3 veci do roka ... A opravy stoji desetitisicove castky. Nemluve o tom ze skoda ma porad nejvetsi sit servisu atd atd. Myslite ze firemni zakaznici jsou blbci, ze kupuji z 80 procent Octavie?? Holt prodejci ostatnich znacek placou nad vydelkem a musi se vylevat po internetovych forech ...
S těmi hloupými řečmi zde se musíš smířit, ty bláboly píší mladíci, kteří snad ví něco o autech, ale o prodejích nemají ani potuchy, protože si nový vůz nikdo z nich ještě nekupoval a myslím si, že ani v dohledné době kupovat nebude! Proto netuší, jaký význam má servis. A mimochodem, slevy prodejců jsou i u škodovky, a nemalé...
Servisni sit je tim dulezitejsi, cim vice je vuz poruchovy.
Za tuto stupiditu si dej pár facek a doufej, že z toho vyrosteš...
kuwa, to by pak musle mit Fiat servis na kazdym roku, podle internetovejch tlachacu :-D
Ne pokud je firme jedno ze zakaznici zustanou viset uprostred silnice bez sance na pomoc.
Prosím tě a kolik máš těch známých, co mají na Octavii najeto přes 300 000 km bez větších problémů?Firemní zákazníci nejsou blbci. Oni jen ty Škodovky kupovat musej. Nebo si snad myslíš, že si někdo z státní nebo polostátní firmy dovolí nakoupit cokoli jiného nž Škodovku? Myslim tim skutečně obr odběratele. Ministerstva, krajský, městký úřady, Dopravní podnik apod. :-P
dopravní podnik je a.s., jestli myslíš pražskej.jinak státní úřad klidně koupí i něco jinýho, když je to v nabídce levnější. vyjma kár pro ministry, tam se prostě musí držet český výrovek, když je to český ministerstvo. a jako řidič si si určitě musel všimnout že celní správa má i korejce. a vím o dalším úřadu, kde míchají škodovky s korejcema. a proč má pošta renaulty, když musí přece kupovat podle tebe škodovky?chtěl si se předvíst jak víš něco, co nikomu jinýmu nedošlo a akorát blbě kecáš.
Jen doplním, že celníci mimo jiné nakoupily i Ibizy.
A kdo mluví o státních zaměstnancích? Koukni na normální soukromé firmy, vždycky najdeš většinu škodovek, proč?? Pochybuju že maijtelé velkých firem nekoukají na ostatní nabídky. Prostě to pro firmu vychází nejlíp. Největší síť servisů a když auto potřebují prodat, stále docela drží cenu. Tak to je a musíš se s tím smířit:)
Já, protože ty dělaj NEJVĚTŠÍ odběr. To co odebere např. Dopravní podnik v Praze za rok, ty neodebereš za několik životů. Těch pák kusů nějakej firmiček jaro nedělá.Naopak co mam znám lidi já a můžou si vybrat služební auto dle libosti a ne z nařízení vohnouta co řídí nějakej mikro vozopark, tak si Škodovku nevyberou. S tim se musíš smířit zase ty :-P;-):-P
P. s. když si chtěl otec na obecnim úřadě koupit jako služení auto jiné než Škodovku, tak se mohli ostatní roztrhnout vzteky. Prostě politicky neúnosný. Bože, ten luxus, zahraniční auto, voliči se pos.erou. Nelze. Byť ve stejný výbavě stálo o 100 000 kč méně a servis jen o 2 km dál.Takhle se taky nakupuje vozový park, i stim se smiř. Takže prostě prodej a odbyt Škodovce dělaj policajti atd. Neb je to politicky neúnosný, mít jiný vůz :-/
Proboha, nedělej z nákupu auta politickou záležitost.Seš směšný.
"zahraniční auto", to musi byt pekny vidlakov :-D:-D:-D
firma stat , osliku .. copak O2 je statni? a maji samy skodovky asi vedi proc? aby na tom co nejvic prodelali a auta jim neustale stala po servisech :-D proto si je plno SOUKROMYCH firem porizuje. hlavne to kupuji pitomci v jinych zemich, kdyz skoda vic nez 85% produkce vyvazi. taky je litujes? ;-)
A těch 85 % má vliv na co ? TPCA kde se vyrábí Aygo, 107 a C1 vyváží 99 % své produkce. To je jako C1 lepší než Octavia ?
Vidíš, zrovna jsem chtěl dopsat p. s., že taky např. O2. O2 neni státní, ale je dodavatel státních telekomunikačních služeb. To nevíš? Takže si to nedovolí taky. Chápeš? Navíc jsem napsal státních a polostátních. To není o servise, ale o tom, že to co Škodovka vydělá na oslech jako jsi ty, pak sleví těm velkým. To není o servise, jak se mylně domníváš, ale o ceně. Na krámě je Škodovka nejdražší, naopak nabídne nej cenu při velkym odběru. Proto se do výběrových řízení mnoho výrobců ani nehlásí. Na ceny Škodovky, se totiž nedostanou.Víš řiká se tomu řeč velkých čísel. Že se vyveze 85% produkce mě má dostat do kolen? Když to rozpustíš, tak je to na každém trhu plivnutí do rybníka. Asi tak jako u nás si ár excentiků kopí Mini, jinde Škodovku. To byl teda fakt silnej argument. :-D:-D:-D Čecha co si myslí, že MB je pupek světa :-D:-D:-D
Moc to prožíváš. Napiš férově, že tě Škoda s€re a bude to bez zbytečného okecávání.B-]Holt se s tím smiř,že Škoda existuje,vyrábí,bude vyrábět.Pokud v O2 zmanipulovali výběr.řízení flotily,podej trestní oznámení....Čest!
Individualni cena/mnozstevni sleva neni korupce, chytraku.
No firemní zákazníci asi blbci nejsou, ale to ještě pořád není známka toho, že Octa, nebo Fábka jsou nejlepší koupě :o)) Spíš je to o známostech a mýtu, že TDI jezdí za 4l/100.
Mohu jen potvrdit, u laguny mne po 160 000 km odešla vačka, oprava stála 86tkč v zn. serv :(. Nyní mám oct. a mám již najeto 380tkm bez oprav !!!. Laguna je i za 450 tkč předražená, cena by měla být někde kolem 200 000 kč !!!!!!!!
Cha, tohle slyšet můj otec, tak asi praskne smíchy, octa II 2.0TDI 60.000km a turbo v ..., o tom, že musel měnit kapotu, protože původní po 4 letech zrezla, auto " spapalo" uz 4 sadu pneumatik(už je v důchodu-žádný závodník)a otevírat jdou jen některý okýnka, prože jakmile se v zimě přichytí námraza, tak shoří motor okna a cena cca 2500,- za jeden motor. V 55.000km musel měnit všechny kotouče a desky-no od jara ho "ten zázrak techniky " přišel na bezmála 30.000kč za jak říkaj škodovkáři spotřební materiál:-D, teď čeká za kolik mu seženou turbo. Servisní síť je fajn, ale když pak na faktuře ze servisní kontroly najdete položku" kontrola střešního okna 600,-kč" a střešní okno na autě není. Nein Danke. Otec měl to auto moc rád-první 2 roky, teď ...:-/
za 12 let co mám octulku 1.9 bez problému 325 tisíc ,akorát jedenkrát kotouče a nějaky relátko a 2 baterie a škrábance kolem jo 4x pneu a 2x zimní pohoda a jdu do octule znova možná kia
tak to bud lzes a nebo mas smulu.... zkusenosti ostatnich jsou podstatne lepsi.ja sam mam OctIII rok starou a po 60k zadny problem (predepsana prohlidka 30, 60 bez extra vymen)
Jsi si jisty, ze mas Oct III? Tu jeste Skodovka ani nepredstavila.Jinak, satci se podivat na nekter diskuze majitelu vozu Skoda a odradi to spolehlive kazdeho.
Oddela gumy po 15tis. km, vsechny kotouce po 55tis. a jezdi lazo plazo, jo? :-D To uz se ani tomu turbu ted nedivim...
Ty kotouče vyrezli !!! do hloubky-už to nešlo ani stočit. Kolega má octavi clasic 1.6-najeto 80.000 a už tam měnili komplet vstřiky, zapalování, náboj předního kola, občas mu nefunguje centrál atd, další kolega má octavia II 1.6- 4 roky staré, najeto 35.000km, odešla klimoška, už mu to taky nestartovalo-příčina nenalezena, teď se mu cestou z chorvatska ZKROUTILA výpň dveří u řidiče-nová stojí cca6.500kč, spotřeba tragická na kratší trasy klíďo přez 10 l/100km. Nevlastní otec má služební O. Clasic 1.9TDi v 35.000km tam odešlo dajaký čerpadlo a šla voda do oleje-záruka se na to nevztahovala a oprava byla za 30.000,-kč. Navíc mé osobní zkušenosti, kdy mi u uplně nové fabie selhali brzdy a hned 2krát za sebou-projet na červenou s brzdou na zemi před tramvají-nic moc3-[ no a minulá tatíkova octa1.9 TDI(tu mu ukradli)-mi vypnula motor při předjíždění autobusu-měl jsem kliku autobusák vyděl že je něco špatně a zabrzdil-kupuju zásadně japonský auta(honda, mazda, mitsubishi) a do servisu jezdím jen na výměnu oleje.
Sumy, tady prostě někdo jezdil jako pič* a pak se divíš. Nebo jsi nějaký zhrzený dealer nějakého Francouzského zmr*u, který se bohudík moc neprodává. Takové taky znám. Brzdy se prostě ojíždí, turbo by mělo vydržet, ale jde o majitele...Já mám z vlastních i cizích zkušeností se Škodou úplně opačné zkušenosti, byť bych si ji taky už nikdy nekoupil, ale to bude tím, že nemají v nabídce supersport :-PP.S. pro zasmátí... Mám Nissan GT-R 2010, kdyby mi brzdy vydržely 55tisíc km, dám i něco na charitu :-D
otazka- to boli kupovane z vrakoviska? cakam kedy zacnes pisat ze ti "zreziveli" aj bakelityto chce fakt silnu fantaziu k niektorym veciam co pises ako zhorete motorceky od el. okien, 4 sady pneu za 4 roky, odidene turbo pri nesportovej jazde po 60tis, skrutena vypln dveri a pod.
Pro ty co jsou přesvědčení o závodních ambicích mého otce garaz.autorevue.cz ...
Jen si to malujte jak úžasný vůz máte, ale pak neplačte. No a na závěr cca před měsícem kolegině práskla fabku 1.2HTP a AIR-BAGy jaksi zaspaly-trvalé poškození krční páteře-nešli ani předpínače pásů, a proto že je menší postavy, tak si na tý volný kaničce práskla hlavou o volant. Končím. Ať už jezdíte čímkoli přeju hodně šťastných kilometrů:-D
A nejela ta kolegyne stylem "prsa na volantu"? :-D Jinak selhani airbagu a predpinace je veskrze spatna vec a jiste uz zazalovala fabriku o milionove odskodne... a pokud ne, zajima me proc ne? Ze by nebylo vse tak jak prezentujes? B-]
Selhani VESKERYCH aktivnich ochrannych prvku ma snadne vysvetleni - Prvni Crashtesty Roomsteru - pri narazu doslo k poruseni hlavniho elektrickeho rozvodu = veskera elektronika vypadla, vysledek testu nebyl oficialne vydan, Skoda si vzala cas na napravu - misto kde doslo k poruseni elektrickeho rozvodu bylo vyztuzeno - vysledek nulovy, i pri novem crashtestu doslo opet k poskozeni, a selhani elektroniky - nasledovalo posledni reseni - KONDENZATOR ve volantu! Ten sice kratkodobe dokaze napajet obvody, ale vlivem extremnich vykyvu teplot, a vibraci kterym ve voze podleha se da cekat jeho velmi rychle starnuti (pokles kapacity) a s tim i po urcite dobe selhani i tohoto primitivniho, provizorniho reseni, vozy tedy nejspis trpi stejnou konstrukcni vadou ktera toto zpusobuje, i kdyz i tak jsou crashtesty vsech skodovek krome superbu pro me neprijatelne.
Ale prosimtě :-)) U Roomsteru se uvolnila baterka co já vim, tak proto. A kondenzátor ve volantu? :-O Na co proboha. Bagy fungujou trochu jinak, kdyby měly bejt napájený elektrikou z palubní sítě, tak by bylo asi trochu víc mrtvejch... :-D
"Při první zkoušce čelního nárazu došlo k poškození kabelů vedoucích z baterie, čímž se přerušil přívod elektřiny. Kvůli tomu přepínače bezpečnostních pásů nefungovaly dobře a airbagy se spustily pozdě. Euro NCAP umožnilo Škodě test po úpravě těchto kritických oblastí zopakovat. Navzdory snaze Škody o jejich ochranu byly kabely i při druhém testu poškozeny, ale díky přeprogramované kontrolní jednotce, kondenzátoru v obvodu kontrolní jednotky a přepínačů se spustily airbagy tak, jak měly. Škoda informovala Euro NCAP, že nebude upravovat už prodaná vozidla. Navzdory některým úspěšným úpravám se Euro NCAP nadále obává, že všechny hlavní elektrické kabely se mohou při čelním nárazu takto poškodit."www.crashtest.cz ...
Jen si to dohledejte, dá se to najít i na stránkách Euro NCAP-došlo ke zkratování napájení hned u akumulátoru a veškeré systémy se aktivovaly se značným zpožděním a byly tedy naprosto neučinné. Řešením je opravdu kondenzátor. První vyrobené vozy zůstaly s touto vadou a Škoda nepovažuje za nutné a účelné tuto konstrukční vadu na vozech vyrobených před zjištěním problému odstranit:-/
Dříve vyrobená auta upravena byla. Kondenzátor není ve volantu. Kondenzátor pro tuto funkci tam byl vždy jen se upravila velikost, ostatně jako u většiny konkurenčních aut.
A) jsme v Čechách a souzením člověk houby získá.B)!prsa na volantu"-můžu pouze fabulovat, že velikost prsou ji nutí mít sedačku trochu vzadějc než by chtěla a tím ji ochránila před ještě většími následky:-D Na druhou stranu vyděl jsem u Benešova nehodu tří aut smart, felicia a fabia II-smart povalenej ve škarpě ale jinak nic moc, felicie za ním ťuknutá maska a zadek od fábie co byla poslední v řadě-škoda do 5.000.- a fábia II měla jen vylomený 2 žebírka z masky jinak nic, ale všechny air-bagy venku-toho starého pána co u toho brečel mi bylo opravdu líto
Člověče, to mi dej nějaký reference. S tímhle bych se soudil jako býk. Že by ani pytel ani předpínače? Je to nějaký divný, fakt si neděláš prdel?Jinak jak se tu psalo o brzdách - u Fábek se fakt nějak divně chovalo ABS, na mokru a hrbolech to absolutně nebrzdilo, mě se to stalo jednou. Ale fakt bych neřek, že to bylo vylágrovanejma tlumičema, i když se to chovalo podobně, někde na fóru jsem o tom čet B-]
Ty brzdy bylo poměrně častý jev u 1.2HTP s brzdovým asistentem-ten se při rychlejším "přiťuknutí" brzdového pedálu pohádal s ABS a výsledkem byl kopající pedál od ABS a vozydlo bez známky zpomalení. Vždyt se to stalo tuším i švédúm při testu Fabie II a škodovka akorát meldovala něco o hliníkovejch ráfcích. Jo ata bouraná fabka byla do firmy koupená jako nová, servisovaná v autorizáku, teď ji po tý bouračce opět slepili-najeto cca 200.000-na fabku nadstabdartní výkon-pravda v servisu je furt-elektrika na motoru-pořád měnili lambdy, teď už jen mažou chybu v řídící jednotce. To že se u soudu prdu dovoláš je bohužel pravda a) otec je právník b)manželka se soudí se svým ex již 5-tým rokem o děti a i když je to shyzofrenik a jsou na to posudky, tak nám dává soud pěkně přez hubu3-[
Pardón-"vozydlo" jsem to ale kus ...
Kdyby jen "vozydlo"!
Vím, ale naštěstí mě živí AutoCAD a né MicrosoftWorld a úkli z češtiny dětem kontroluje manželka. A to s tím " Bože, za co mě trestás"-souhlasím-je to tak-osobně jsem měl nepojízné auto jen dvakrát 1) Srnka až v motoru 2) vrabec prozazil olejovej chladič-to se zas tak běžně nestává:-D
Heh, ty máš teda krušnej život. To mi připomíná ten vtip o dědečkovi "Bože, za co mě trestáš?" ...a hromový hlas odvětil: "Nevím dědku, prostě mě sereš!" :-D
Ale prd, vymluva. To auto bylo nove, nikdy neboura a servisovano v autor. servisu celou dobu?
ja OI za uzasnu nepovazujem, pre mna je to iba auto ako kazde ineale ked niekto napise ze "prože jakmile se v zimě přichytí námraza, tak shoří motor okna" tak snad logika da ze ked je primrzle okno tak nebudem sa snazit tahat to okno za kazdu cenu dole . ved to je jasna chyba uzivatela atd.ps. dakujem, prajem to iste ;)
U oken je vcelku běžné, že si jednotka hlídá odběr motorku a pokud odběr překročí nastavenou mez-motorek okna se vypne, měl jsem to už na mitsubku z 97 roku. V podstatě to hlídá ta samá věc, co hlídá přivření rukou do okénka. Přeci jek, když koupím za drahý peníz auto, a že ta octa nebyla zrovna laciná, tak čekám i jistou míru "blbuvzdornosti", a to že po vyhoření toho motorku nejde auto zamknout, to už je jen třešnička na dortu:-D Na druhou stranu-vždy dojel do cíle, tak vo co Go B-]
Přetížení motoru je sledováno samozřejmě i u oken OII.
Ja to nechapu, ty vis ze to je zamrzle, sklo se ani nepohne, motorek vrci ale ty porad drzis dal a dal to tlacitko a rikas si, nebudu mekky, prece to tlacitko nepustim, a cekas az to vypne blbuvzdorna funkce az do vyhoreni motorku?
On motorek nevrčí, když se jaksi netočí:-D a spálenej je během pár vteřin. Nemá cenu se hádat, zda tam ta funkce má být, či ne, ale to pak může skončit tím, že v motoru nebude trmostat a jak v letadle budem otevírat a přivírat žaluzie chlazení, protože taky vím, že když jedu do kopce, tak se to hřeje víc:-D a z kopce by se mi to mohlo podchladitB-]
Kotouče vyrezly?Omlouvám se za to "y"...To byly,prosím,z jakéhp materiálu?Ruská ocel?:-DTurbo je z 99% uživatelská chyba,nemá cenu vysvětlovat.BTW: ceny O2 v poho.Ať k tématu.
keby tak boli z ruskej ocele to by bolo terno, ale odhadujem ze boli z cinskej plnej siry a kadejakeho ineho odpadu
No a materiál brzd-co já vím-ptejte se škoda auto a.s.-byly origoš-u minulý O 1.9.tdi je musel vyměnit po 15.000km -zkroucený-opět to byla výrobní vada, ale záruka se na to nevztahovala-cena 16.000,-. Hlavně už má ale jasno, že další auto škoda nebude. To že si jako další auto nepořídí škodovku čí jiný VW werkse v mém okolí rozhodli u 4 lidé. NETRVRDÍM že jsou škodovky plečky, pouze všechy co znám mají víc problémů než je uživatelsky přijatelné
16tisíc...co to měl za kotouče....teď budu měnit kotouče na Octavii I...1,9tdi laurin, přední kotouče od ATčka..což je kvalitní firma, vyjde jeden na 1000kč, přední nove desky od Bosch 1500kč...vše ve značkovém bosch servisu i s prací vyjde na 3500kč....(je to tak hodina páce a jedná se jen o výměnu předních brzd ) cena 16 tisíc je úlet....
Také jsem nějak nepochopil co tím kdo chtěl říct. Na čtyřkovýho golfa jsem loni dával kotouče(vpřed bremba a později vzad AT) a nové obložení. Materiál mě komplet přišel cca na 5,5 - 6 tisíc. Nechce se mi věřit, že by si servis řekl 10k za 2 hodiny práce.
trent: zes na svou ojetinu dal neorigo kotouce i desky je fakt plne porovnatelne s cenou originalu v autorizovanem servise:-D Vzdyt i v tom autorizaku kolikrat nabizi neoriginal, prave kvuli nesmyslnym cenam origo dilu.
Ale těch 16tis. je i tak přehnaných, tolik nestáli komplet "originál" brzdy (přední a zadní kotouče + přední a zadní destičky) na mého Avensise (cca 12tis. Kč) v autorizovaném servisu.
kamil: jsi si jisty, ze tam za 12k mas original? Na Acco stoji original komplet desky/kotouce predni/zadni zhruba 20k bez prace (a to si nejsem jisty, jestli je to s DPH). Za tusim 11k je to neorigo i s praci (v autorizaku).
Jo, jsem si jistý, na deskách je napsáno Toyota - Bosch :-)
No jo, jenomze servis Toyota je levnejsi nez Skoda. Servisni prohlidka na avensise 2.2 D4d vcetne oleje stoji cca 4500 Kc. O tridu mensi octavka - min. 6000-7500 Kc.
Už jsme OT,ale:Problém předních kotoučů bylo nedodržení tep.zpracování u německého výrobce a postihlo celou platformu VW, počínaje Golfem po A3, vč. Toleda a O1 s tím,že u většiny aut se problém nevyskytl.Běžně se na kotouče dělalo 150tkm.Měnilo se na záruku i po záruce.No a ten materiál je co?
Bohužel turbo u této varianty není uživatelská chyba, byla to velmi častá závada prvních oII 2.0TDI-potvrdí mechanici-většina lidí to však stihla na záruku.
Proto mám ameriku a jsem jen vysmátý:-D:-DJen ta pojistka je vyšší3-[
chytil si zly kus, to sa stava, za to este cela skodovka zla nebude.zaujimave, vacsina ludi pise ze im staci bezny servis a auto ide dlho bez problem /aj moj pripad/ alebo potom pride extrem ktory je schopny pisat ze mu aj volant v ruke ostal. niekto tu kecá ;)
Koukám přímo peretum mobile. 380 000 km bez oprav :-D:-D:-D. Buď kecáš ty nebo statistiky spolehlivosti :-D:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.