Škoda Octavia dostane tříválec 1.0 TSI ještě před faceliftem

Jednotka 1.0 TSI vytlačí z koncernových aut motor 1.2 TSI. V nejsilnějším provedení nabízí výkon 85 kW (115 k) a točivý moment 200 Nm.
Škoda Octavia dostane tříválec 1.0 TSI ještě před faceliftem

O očekávaném příchodu downsizovaného tříválce 1.0 TSI pod kapotu Octavie jsme už psali před více než rokem. Původně to vypadalo, že Škoda Octavia prodělá facelift někdy na přelomu let 2015 a 2016, nicméně současná situace (příprava produkční verze SUV Škoda Kodiaq) napovídá facelift důležitého modelu až na rok 2017.

Tříválec 1.0 TSI se pravděpodobně dostane pod kapotu populární Octavie ještě před ním. Poslední zprávy hovoří o polovině letošního roku v rámci modernizace pro modelový rok 2017. Jednotka 1.0 TSI vytlačí z koncernových aut motor 1.2 TSI.

Tlačítka ze Škodovek nezmizí a na Octavii se těším, říká Jozef Kabaň

Tlačítka ze Škodovek nezmizí a na Octavii se těším, říká Jozef Kabaň

Koncern Volkswagen postupně změní benzínovou motorovou paletu na tři objemy. Začínat se bude u tříválců 1.0 TSI, nad nimi budou čtyřválce 1.5 TSI (nahradí motory 1.2 TSI, 1.4 TSI a 1.8 TSI) a vrchol budou tvořit čtyřválce 2.0 TSI. Všechny připravované motory budou mít dva až tři stupně naladění podle modelu.

Pokud jde o tříválec, ten se už prodává ve Volkswagenu Golf, který je technicky příbuzný s Octavií. V nejsilnějším provedení nabízí výkon 85 kW (115 k) a točivý moment 200 Nm. To je o pět koní a 25 Nm víc než nejsilnější dvanáctistovka v současné Octavii.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků