Škoda Octavia dostane tříválec 1.0 TSI ještě před faceliftem

Jednotka 1.0 TSI vytlačí z koncernových aut motor 1.2 TSI. V nejsilnějším provedení nabízí výkon 85 kW (115 k) a točivý moment 200 Nm.
Škoda Octavia dostane tříválec 1.0 TSI ještě před faceliftem

O očekávaném příchodu downsizovaného tříválce 1.0 TSI pod kapotu Octavie jsme už psali před více než rokem. Původně to vypadalo, že Škoda Octavia prodělá facelift někdy na přelomu let 2015 a 2016, nicméně současná situace (příprava produkční verze SUV Škoda Kodiaq) napovídá facelift důležitého modelu až na rok 2017.

Tříválec 1.0 TSI se pravděpodobně dostane pod kapotu populární Octavie ještě před ním. Poslední zprávy hovoří o polovině letošního roku v rámci modernizace pro modelový rok 2017. Jednotka 1.0 TSI vytlačí z koncernových aut motor 1.2 TSI.

Tlačítka ze Škodovek nezmizí a na Octavii se těším, říká Jozef Kabaň

Tlačítka ze Škodovek nezmizí a na Octavii se těším, říká Jozef Kabaň

Koncern Volkswagen postupně změní benzínovou motorovou paletu na tři objemy. Začínat se bude u tříválců 1.0 TSI, nad nimi budou čtyřválce 1.5 TSI (nahradí motory 1.2 TSI, 1.4 TSI a 1.8 TSI) a vrchol budou tvořit čtyřválce 2.0 TSI. Všechny připravované motory budou mít dva až tři stupně naladění podle modelu.

Pokud jde o tříválec, ten se už prodává ve Volkswagenu Golf, který je technicky příbuzný s Octavií. V nejsilnějším provedení nabízí výkon 85 kW (115 k) a točivý moment 200 Nm. To je o pět koní a 25 Nm víc než nejsilnější dvanáctistovka v současné Octavii.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků