Škoda Octavia dostane nový motor 1,8 TFSI

45 komentářů

Brouk
21. listopadu • 21:28

To mam jako verit, ze bude stat OII s takovymhle motorem a kompletni elektrickou vybavou 500 000, kdyz tolik stiji 1.6 s ubohou vybavou? Mozna tak bez dane a jeste k tomu naborena.

Brouk
21. listopadu • 21:41

Beru zpet. nevsiml jsem si ty chiny. Ta cena je tedy na cinskem trhu celkem realna. Tam totoiz neni 99% lidi ulitlych na Skodovku tak, ze by si ji koupili, i kdyby stala milion korun 1.4 MPI.

LK
21. listopadu • 18:00

Co je to "kompletní elektrická výbava"? To znamená zrcátka, volant, sedačky, okna, pedály, kufr, dveře, šíbr? O tom celkem pochybuji, zvlášť po zkušenostech s bazarnickými zmrdy, pro které "f plný palbě" znamená "má to manuální klimu a el. okna".

Vít Pešek
21. listopadu • 16:22

Ten pašík by byl hodně dobrá koupě... Ale příde mi že na to že to je skoro novej motor tak výkonem něják neoslňuje.... Zvlášť když x let starý 20Vturbo mělo 110kW. ajak znám FSI tak to zase bude na ten výkon chtít min natural98..

Jouda
21. listopadu • 17:10

Za pul roku uz budem mit tenhle motor i u nas :)
Jinak o vykon nejde ... Podle me chteji uplne vymazat "nepovedeny" atmosfericky FSI .... A nahradit je preplnovanejma (lepsi vyuziti primeho vstriku) ... Precijenom vsechno k tomu speje ... (1,4 FSI taky pohrbyli)
Ten motor by mohl mit vetsi vykon.. Ale pak tu je 1,4TSI a 2,0 TFSI ...
Takze tohle bude proste takovej zlatej stred mezi hybridem 1,4TSI a "velkym" objemem 2,0... uz se na nej tesim :)1,8 20VT je podle me spickovej motor, ale co naplat 2,0 FSI ma "stejnej" vykon, ale je levnejsi na vyrobu (ale da se prodat stejne draho)

puck
21. listopadu • 12:42

500 k by bola fajn cena. :-) skoda, ze skoda

CyberVic
21. listopadu • 9:12

...by m celkem zajimalo, jak to auto bude zboucgany dohromady, kdyz ho budou vyrabet v Cine, ktera je trhem ponekud ehm... mene senzitivnim na kvalitu zpracovani... Rekl bych neco ve stylu, nechci slevu zadarmo... Kdyz dva delaj to samy , nemusi to nutne bejt to samy, me osobne treba z udivu nad srovnanim evropskych a americkych cen "stejnych " automobilu vyvedla osobni zkusenost letos na Bahamach, kde jsem postupne vyzkousel "americky" TOYOTY COROLLA A YARIS, MITSUBISHI LANCER, SUZUKI IGNIS nebo FORD FOCUS, a troufnu si tvrdit, ze ty parodie na autaa sou za 1/2 ceny svejch evropskejch sourizencu drahy... Musel sem po navratu domu zajit k Toyote se presvedcit, ze soucasna verze Corolly ma opravdu lepsi interier nez FIAT TIPO rv. 1990, alespon jeden airbag, stavitelnej volant, brzdy svou (ne)ucinnosti eliminujici absenci ABS, vice nez trikvaltovej automat a dalsi vymozenosti, ktery ty "bahamsky ameriky" jaksi postradali... Podotykam , ze mnou zkousene vozy byly vsechny mladsi nez jeden rok, s levostrannym rizenim, tedy US modely aut......rekl bych ze tahle rejzova skodivka bude neco podobnyho...

Ý tí
21. listopadu • 12:26

Já jsem oběma auty jezdil taky:-)))

Ý tí
21. listopadu • 9:20

Vážený příteli,
ten kdo si kupuje v Číně auto (pár promilí populace) právě vyžaduje prvotřídní kvalitu zpracování, takže ta Oktávka má krom toho chromu třeba mnohem luxusnější desény potahových látek a podobně.

CyberVic
21. listopadu • 14:46

2 Ý tí >>> ...no, chromu tam bude hafo, vo tom zadna, ale s tou prvotridni kvalitou jste vedle, staci aby se to blejskalo a melo spoustu cingrlatek, na tom ulitava cela JV Asie, cinany nevyjimaje, ale to jeste neznamena luxus nebo kvalitu...

_Teddy_
21. listopadu • 8:20

Ak by naozaj oktavka stala ~500tisic Kc, a Passat v rovnakej vybave a s rovnakou motorizaciou 570tisic, tak chcem vidiet kto by si kupil oktavku...

jogurt
21. listopadu • 8:23

Například spousta velkých firem, které potřebují mít fleetovou hierarchii podle pozice svých pracovníků. Jinak by totiž celý svět jezdil v Hyundai Sonata.

Ý tí
21. listopadu • 9:17

No tak Octavia II a Passat B7 je technicky totéž, akorát Passat má větší rozvor.Představte si že je dost lidí, co těch 70 tisíc za těch pár cm vzadu + trošku vic plavnější jízdu nedají, páč to prostě nepotřebují. To je co ?Jinak samozřejmě u těch fletových aut je to pravda.

_Teddy_
21. listopadu • 10:28

To by si sa cudoval, ale ten vacsi razvor je na jazdnych vlastnostiach dost poznat. Viem o com vravim, mame vo firme 2 sluzobne passaty a 1 novu oktavku. Priestor na zadnych sedadlach ma az tak nezaujima, ale pozdlzne je passat rozhodne stabilnejsi ako oktavka na kratkom golfovom podvozku...A o tej "fleetovej hierarchii" som jakziv nepocul. Mozno je to bezne na SK/CZ, kde kazdy "radoby-manazer" ktory ma funkciu o ritny chlp vyssiu od vratnika chce hned jazdit na BMW aspon 5-tkovej rady, ale tu jazdi sef firmy na sluzobku rovnakym autom (a lieta v rovnakej turistickej triede) ako kazdy iny zamestnanec...

HáRoš
21. listopadu • 8:26

Pamatuju firmu, kde kvůli hierarchii pořizovali Mondea 1.6, ačkoli 1.8 byly za stejnou cenu a ještě z nich vyndavali klimošku, která byla zdarma. Jen aby ten dole neměl to stejné co ten nahoře :-)

JanQ
21. listopadu • 6:06

je videt ze vsude ve svete je Skoda prakticky nejlevnejsi automobilkou na tamnejsim trhu,v materske zemi bohuzel ne...

.
21. listopadu • 10:45

zvykneme si na to, ze cenu udava trh a zakaznik...na druhou stranu, pomer cena/vykon je u Skodovky jeden z nejlepsich (staci se podivat na aktualni prodeje na domacim trhu) a ani NOVE nazory NOVYCH slovenskych pseudoodvekych fandu automobilky KIA me o nicem jinem nepresvedci...B-]

Yaroukh
21. listopadu • 21:20

??? Ten link mezi domacimi prodeji a udajne nejlepsim pomerem cena/vykon jsem taky nejak "nevysledoval".

Petr
21. listopadu • 11:37

jsi asi trosku ujetej... pomer cena vykon .... jeden z nejhorsich ... kdyz nepocitam premiove znacky.... domaci trh je totalne zdeformovanej....

doubt
21. listopadu • 11:20

Poměr cena výkon je u Škodovky jeden z nejhorších a prodeje na domácím trhu s tím nijak nesouvisí. Já s tím ovšem nemám problém, prostě nastavili takovou cenu, za kterou se to prodá.

pepan
21. listopadu • 8:27

důvod proč je v číně cena menčí je asi ten že je tam levnější pracovní síla.
za druhé pokud škoda zlevní na našem trhu tak to bude mít za následek ten že jich budou muset víc vyrobit a pritom bude stejný zisk tak proč to maj dělat když výsledek (jejich zisk)bude stejný.akorád se jim zvedne výroba. český trch je malej takže by za chvíli o ní nebyl zájem.
jen at ceny nechaj tak jak sou,možmá tak roumstra zlevnit o 30tácu ale až po čase až trochu nakrmněj poptávku zatim je nestačej vyrábět.

Dalibor
21. listopadu • 2:14

A to jen tak naokraj by mně zajímalo, jestli Vás platí za takovéto články, tak tam můžou posadit kohokoliv za ten počítač aby tam opisoval to co se někde dočetl, nebo blbosti které se nás českých zájemců o auta nedotknou vůbec....úroveň tohoto konkrétního článku je na úrovni školáka 6. třídy základní školy:-/

Radek Ondrášík
21. listopadu • 2:18

Co se vám konkrétně nelíbí?

furgon
21. listopadu • 9:01

panovi se IMHO zda, ze se trochu vari z vody... taky tenhle druh clanku moc nemusim

Radek Ondrášík
21. listopadu • 10:51

Vařím z vody? Proč? Toto je oficiální informace...

furgon
21. listopadu • 11:04

dtto vyse

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
21. listopadu • 11:27

Nevím odkud čerpala konkurence, ale tyto informace jsou přímo z pekingského autosalonu.

furgon
21. listopadu • 14:36

Me je uplne jedno odkud cerpala konkurence, pri porovnani s ni je to na podstatne nizsi urovni, o ktere tady nekdo mluvil. Nic vic.

Radek Ondrášík
21. listopadu • 15:31

V čem je to na nižší úrovni. Tato zpráva je o nasazení motoru 1,8 TFSI do O2. Z tohoto pohledu plní blrskovka přesně svůj účel. Na homepage je pak podrobnější představení plánů Škody v Číně a samotné představení motoru 1,8 TFSI jsme měli jako první v ČR s výrazným předstihem ještě před oficiálním uvedením do modelu Audi A3.Nebudu přece pokaždé, když automobilka nasadí motor do nějakého modelu znovu popisovat tuto jednotku.Navíc zprávu jsme uvedli mnohem dříve a prostě ono většinou platí "kdo si počká". Pak bych byl ovšem osočen, že někdo to měl dříve než my. Takže dal by se najít prostor pro další info (i když nevídím nic u konkurence o čem bychom nepsali).

furgon
21. listopadu • 16:14

V popisu a vubec celkovem podani obou clanku. Nebudu tady citovat a odstavce u obou, to vidi kazdy clovek sam. Navic furt nevim, odkud je ta fotka zde pod clankem. Nehlede na to, ze auto.cz v Pekingu skutecne fyzicky nekoho ma a veskere clanky z pusobi seriozneji. Teda opakuji, aspon podle me, nepochybuji, ze podle mych notorickych oponentu bude nepochybne vzdycky vsechno lepsi zde. HOWGH.

Radek Ondrášík
21. listopadu • 16:58

Ano mají tam někoho, přesto jsme o 1,8 TFSI a Octavii napsali dříve než oni. Když se podívám na oba články, tak vidím úplně to samé, jenom my máme napsána holá fakta, tedy O2 + 1,8 TFSI a tím to končí. Ten samý obsah, ovšem obsáhleji popsané mají i oni.A jak říkám, celkově se Škodě věnujeme jinde, tato zpráva je zvláště jen proto, že je to docela zajímavé a podstatné na to, aby se to "utopilo" v jiném článku.Já opravdu nevím co se vám na tom nelíbí, že je to zkráceno na nejnutnější informace? Nebo v čem je ten problém? Že jsme nenapsali o turbu, které jsme popisovali při představení toho motoru? Zkuste být konkrétnější.Fotka pod článkem mi byla zaslána jedním čtenářem Autorevue s tím, že ji mohu publikovat. Odkud ji má on to opravdu nevím, ale patří mezi důvěryhodné zdroje, jehož informace se doposud vždy do puntíku vyplnily.

furgon
21. listopadu • 18:00

BINGO! Strohy udaj s vykonem, tocivym momentem a cenou s pokusem o prekvapive rozuzleni v poslednim odstavci neobstoji proti konkurenci s detailnejsim popisem motoru a jeho hodnot u vc. drobneho detailu jako je jejich pritomnosti na tamnejsim autosalonu. Tim je mysleno vareni z vody. Tim nekdo myslel tu ocekavanou, zrejme ne zrovna profesionalni uroven, hodnou zaka 6.rocniku ZS. Sice jsem tam psal HOWGH, ale fajn. Me je uplne jedno, jestli to tam dali o ctyri hodiny driv nebo ne, o tom se tady nikdo nebavi. To pak v tom pripade uz meli na auto.cz clanek na tema SkodaAuto v Cinske lidove republice uz vcera.Mam rad autorevue, radsi nez auto.cz, ovsem kdyz napisu, ze se mi neco obcas nelibi, nechapu, proc se se mnou jako autor dohadujete u naprosto evidentni veci.

Radek Ondrášík
21. listopadu • 18:22

Mi nevadí, že se vám něco líbí více u konkurence, jenom nechápu co je zde špatně. Dobrá, popis motoru tu chybí, protože jsme ho již představovali.Dále "vaření z vody"? Na to jste přišel jak? Informaci o 1,8 TFSI jsme přinesli dříve než auto.cz a jiné servery, tudíž od nikoho "jsme neopisovali". Navíc vidíte, že jsou to potvrzené informace i z jiných zdrojů, které tam mají někoho on-line. Prostě měli jsme ověřenou informaci o nasazeni 1,8 TFSI a proto jsem ji publikovali. Článek má v tom, co měl přinést vysokou úroveň. Nezabývá se technickou stránkou motoru, ale pouze tím, že Škoda nasadí nějaký motor pro nějaký trh. Dále, že stejný motor nasadí i VW u Passatu pro Čínu a přinesli jsme i ceny od kterých to bude startovat. Po přepočtu z čínské měny. Stručné a dostatečné pro bleskovku.Pokud Vám chybí bližší informace o motoru, pak to chápu, ale tyto jsme přinesli již dříve a není u nás zvykem, že X-krát motor představujeme.

Marek Litzman
21. listopadu • 23:31

Doporučuju to prolinkovat na ten starší článek s představením, spíš rada do budoucna, není to snad takový problém a vyhneš se těmto hádkám...

furgon
22. listopadu • 8:22

Tohle pro mne neni argument. Chapal bych to, kdyby v clanku bylo neco jako, ' Půjde o nový agregát 1,8 TFSI, který jsme vam predstavili jiz drive (tato veta jako klikaci odkaz na ten starsi clanek o motoru), který lze najít u sesterského Audi A3...' . Vypadalo by to daleko profesionalneji, nemluve o lidech, kteri sem prijdou jednou za cas a nebo jim treba unikne prave ten starsi clanek. JENOMZE on i ten clanek s popisem motoru 1,8TFSI v A3 je oproti udajum na auto.cz dost spartansky. Pro Vas, jako autory AR, je lepsi dosavadni verze, chybu proste nepripustite, v tom je cely problem.

Radek Ondrášík
22. listopadu • 8:44

V tom přece problém není, napsal jsem, že náš článek je v tom kratší a méně obsáhlý. Vadil mi ten výraz "vaříte z vody" což považuji za "vymýšlíte si" nebo "jen si tipujete". Něco jiného je tedy napsat "mohli jste ten motor popsat podrobněji a více se o něm rozepsat" než napsat "vaříte z vody".

furgon
22. listopadu • 11:21

Varit z vody jako psat clanek s naprostym minimem informaci, ne jako vymyslet si.

Radek Ondrášík
22. listopadu • 11:32

Jenže o tom jsou ty bleskovky, ne vždy je dost informací a tak si musíme vystačit s tím co víme. Když se podívte na dnešní vydání, také nemáme o všem dost informací. Víme jen že bude představena Corolla, víme jak bude vypadat evropská verze Outbacku, víme, že Porsche chystá facelift, ale nic bližšího. Ovšem jako základní informace to přece stačí.Až jich bude více, určitě to doplníme a vydáme. To samé je případ i této zprávy, prostě věděli jsme o tom, že O2 v Číně bude mít 1,8 TFSI a bude ho mít i Passat. Základ, který navíc v podstatě nic zásadního neřeší, protože v ČR to prozatím určitě nebude.

furgon
22. listopadu • 11:53

Evidentne od clanku - i kdyz je to bleskovka - kazdy ocekavame neco jineho. Jestli zaklad navic nic neresi ( informace udaje o vykonu a tocivem momentu pri rozsahu otacek, plnicim tlaku, vodou chlazenem turbu, motorarnami atd. ) je tedy relativni pojem. Uz bych toho vecneho rozmazavani nechal, myslim, ze kazdy z nas uz podstatu 'sporu' pochopil.

Radek Ondrášík
22. listopadu • 11:58

Chápu, chtěl jste si počíst i o technické stránce toho motoru, chybí to tam, mohlo to tam být.

furgon
22. listopadu • 12:20

tak nejak B-]

.
21. listopadu • 10:41

je potreba se pana redaktora zastat => tenhle clanek ma vic smyslu, nez se ti (vam) muze zdat...naopak bych rekl, skvela dedukce;)

furgon
21. listopadu • 11:03

No kdyz to srovnam s konkurenci - http://news.auto.cz/nove-modely/peking-2006-skoda-octavia-1-8-tfsi-118-kw-jen-pro-cinu.html - prijde mi to docela vareni z vody. Mimochodem ta fotka pod obrazkem je oficielni?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Q
21. listopadu • 11:31

:-D Ne, ta fotka je moje. Vcera jsem ji daval do diskuse na auto.cz a dneska uz jsem ji videl asi na trech webech :-D

Rrr
21. listopadu • 2:09

Povedal by som super, ale predrazena Skoda sa uz neoplaca. Hlavne u nas by to dali za 1 mega.

Doporučujeme

Články odjinud