Škoda Octavia dostala pro účely autosalonu speciální tuning

38 komentářů

Stefan
7. března • 9:03

design velmi zaostalí vyslovene škaredé zaostalé auto hl.čo sa týta designu fuuj!B-]

pepe
7. března • 19:23

tvoja gramatika je zaostala ;-)

Jakub
7. března • 2:15

Je to na každé nové Škodovce co se přiveze na pobočku. U některých modelů je to řešeno podobnými, ale plastovými popruhy, a u některých plastovými špalíčky. V rámci předprodejního servisu se to samozřejmě odstraní, stejně tak jako všechny folie a pěnové zarážky.

reven_21
7. března • 11:46

to tady nemá cenu vysvětlovat. Tenhle bulvární článek na autoblbinkach.cz je jak delanej pro zuzne dementy... a chodi sem šířit svoje pomluvy a rodoby chytré řeči. Jak řikám pro ně je jediné auto... a to jejich korejský bohové.

Milos
7. března • 19:28

Ty nam radeji vysvetli jak se jezdi v Meganu!

reven_21
7. března • 19:41

Miloušku, asi nemáš řidičák... tak ti to rád vysvětlím:D Sedne, sešlápneš spojku, nastartuje, zařadíš, podíváš se do zrcatka jestli neco nejde a rozjedeš se:-) případně ti mužu dát navod ještě pro méně inteligentní :-))))))

Milos
7. března • 20:21

Nejprve upravis sedadlo, volant, zrcatka .....atd!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
reven_21
7. března • 20:29

Ted jste mě překvapil:D Vite že v autě je něco jako nastavitelná sedadla a zrcatka :-))

Milos
7. března • 20:37

To plati pro zaky autoskoly jako zakladni ukony! Ja mam sedadlo s pameti pro 3 nastaveni!

reven_21
7. března • 20:47

Pochybuji že v žiguliku je nějake sedadlo s pamětí :-)

Milos
7. března • 20:54

V zadne Lade asi ne ale v aute za 1,5M vetsinou ano vcetne vyhrivanych a vetranych sedacek, pochopitelne v kuzi! V Meganu asi ne !?

reven_21
7. března • 20:59

Jo:D Auto za 1,5 mega:D A pak jste se vzbudil s rukou v nočníku, co:D

Milos
7. března • 21:07

Bohuzel vedle jak ta jedle Volvo S80 2012 neco kolem 300koni, ale to by vas asi nezajimalo! Ale doporucuji neni to nejlepsi ani nejdokonalejsi, ale jinak dost dobry!

reven_21
7. března • 21:34

Vy umite snít ve dne?:-) to bych chtěl taky umět :-)))) Ale takove auto si umim vysnít i já :-))))

Milos
7. března • 22:04

Bohuzel to neni sen a docela bych vam to take pral! Zacinal jsem Wartburg 353 1997 druha serie s novou prevodovkou, pak Lada 2001, pak nekolik Skodovek120, Toyota , Fokus 1, Mazda 323F, Volvo S60 D5, 2,5T, a ted uz bohuzel koncim S80 Summum 220Kw! Ale mate pravdu je to sen a docela si ho uzivam, je to srdecni zalezitost a laska do konce zivota! Asi ted kecam ale aspon to tak citim!? Zkuste se svezt a nebudete chtet vystoupit! Opravdu to neni nej, ale to dost dobry!

reven_21
7. března • 22:29

to vám věřím že to je srdeční záležitost ;-)

Milos
7. března • 22:52

Jako automechanikovi, servisnimu a garancnimu techniku me proslo rukama dost ruznych znacek a prestoze me zivili, nikdy jsem nemel vztah k Italskym a Francouzkym znackam! O Nemcich a Korejcich uz ani nemluve! Specialne ty dnesni korejska pozlatka jako Hjunde I30, I40 nebo Kia! Od prvho setkani s Toyotou v roce 1968 jeste klasika zadni pohon, sedan uznavam vetsinou jen Japonce! Nova Mazda 6? Ale to je zase jen muj osobni nazor, ktery nikomu nevnucuji! Momentelne jeste touzim, nebo jak rikate snim o Nisanu 370Z !? Ale to uz asi zustane opravdu jen u snu! Pokud by jste mel moznost, tak si take nejaky splnte, opravdu to stoji za to!

Milos
7. března • 19:46

Rad bych detailne, 30 roku ucim v autoskole!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
reven_21
7. března • 20:10

To by mě tedy zajimalo jak to děláte když nevíte jak se jezdí s autem :-)))

Mirus
6. března • 19:32

Proč si tu teď nehoní triko "škodofkáři"? Tohle nemá zapotřebí ani Dacia, Renault, Fiat, Peugeot.... prostě žádná automobilka, je to jen zářnej příklad jak to koncern myslí se svýma zákazníkama, mažou med kolem huby a lidi stále slepě kupují "nejprodávanější" vozy ČR, ještě pár takových Simply clever tuningů a třeba jim to otevře oči.

Ernie
7. března • 12:51

Preto tu nepisu o Dacii alebo Pazoute, lebo tie znecky nikoho nezaujimaju... A ver tomu, ze tiez maju stiahnute pruziny ;-)

x12345678
7. března • 14:17

Jejda, lodgy na sníženém podvozku a s rychlým doublepruhem přes střechu, to by byla veliká švanda.

reven_21
7. března • 11:47

jdi onanovat nad svoji dacii nekam jinam:-) tohle ma v ramci předvaděčky každé druhé auto. To že se otom jen nepíše neznamena že to tak není.

83.240.12.xxx
6. března • 16:13

Zdá se že jde o zcela obvyklý tuning koncernu WV, naposledy takto tunili na výstavu Golf.

83.240.12.xxx
6. března • 16:13

Zdá se že jde o zcela obvyklý tuning koncernu WV, naposledy takto tunili na výstavu Golf.

Honza
6. března • 13:39

Auto pěkné,ale co ty koukající dloudé šrouby v podlaze?

Xar
6. března • 15:50

To bude na další přídavná vybavení jako na kartáče čištění ulic................
Prostě multifunkce ale asi si ji stejně na podzim koupím ......... je dolu na ty šrouby budu chtít radlici :)

malfis
6. března • 10:22

Je to doufám jen pro účely výstavy? Tohle najít u koupeného auta, tak je s tim přijdu sešlehat, že by nepochopili.

Ernie
6. března • 9:33

Fotka tych podloziek by sa nenasla?

x12345678
7. března • 14:15

Asi to nechtěli vodšroubovat. Tak až v noci.... Ale je to takový placatý bazmek a v něm jedna velká a pět malých děr. Asi jako parní příruba...

Andel777
6. března • 9:04

Ale dejte pokoj, sám mám sníženou OII na 17", vypadá to pěkně, leč kdo se s tím má kodrcat na našich cestách...

jk
6. března • 9:56

To je ale váš problém - buď to máte auto na ježdění bez rizika vyhřezlých plotýnek (i po našich cestách), nebo na sebeuspokojování pohledem na něj, jak skvěle vypydá s nízkým podvozkem a sedmnáctkovými loukotěmi ze žebřiňáku. No ale nevěšte hlavu, zas to má pozitivum, že když koupíte na vsi u sedláka neodstředěné mléko, přivezete domů rovnou podmáslí. P.S. Zkoušel jste se podívat dolů, jestli tam náhodou nemáte také ty kšandy? ;-)

swenak
6. března • 9:49

A taky clever popruhem?;-) Taky jsem tak -10 proti sériovému sportovnímu podvozku, tedy celkem tak -45mm, ale problém s tím nemám a hlavně, je to řešeno pružinami a ne popruhem :-)

swenak
6. března • 7:44

To je asi nějaký předpis koncernu, to samé udělali s Golfem VII, pokud se nepletu. Ještě, že nemám na nová auta, to bych se při přebírání musel kouknout, jestli to náhodou není nepublikováná základní výbava.

Milos
6. března • 9:17

Asi se jedna o nejaky dalsi vyzsi stupen priplatkove vybavy za 10000,-Kc!?

Jirka
6. března • 9:44

Typuju to na položku Sportovní podvozek - snížení o 15 mm:-D

Lada
6. března • 9:54

To jsem zvedavej kolik si za to reknou!?

Vana666
6. března • 6:44

Aspoň víme jak bude auto vypadat při plném zatížení, když už je to kombi :-)

Doporučujeme

Články odjinud