Škoda Octavia Cup zaujala na Motorshow v Essenu

Škoda Octavia Cup zaujala na Motorshow v Essenu

K období mimo závodní sezonu neodmyslitelně patří také výstavy spjaté s motoristickým sportem. Ta v německém Essenu patří k vůbec nejnavštěvovanější v celé Evropě. I proto na západě Německa nemohl chybět stánek prezentující znovuzrozený Škoda Octavia Cup.

V průběhu trvání výstavy ESSEN MOTOR SHOW prošlo branami essenského výstaviště celkem 359 tisíc návštěvníků. V průměru to tedy bylo téměř 40 tisíc návštěvníků denně, kteří mohli mezi vystavenými exponáty spatřit na vlastní oči také závodní vůz Škoda Octavia Cup, jenž bude od příštího roku brázdit evropské tratě.

Stánek Škoda Octavia Cupu patřil k vůbec nejnavštěvovanějším na celé Essen Motorshow. Ostatně není se co divit, automobilka Škoda totiž byla jednou ze čtyř značek, které v Německu představily nové závodní šampionáty pro sezonu 2016.

Díky ideálnímu datu konání během zimní přestávky není veletrh v Essenu navštěvovaný pouze fanoušky, ale také mnohými zástupci z řad týmů a samotných jezdců, kteří přemýšlí o novém závodním nářadí pro následující sezonu. První prototyp nové závodní Octávky vzbudil v Essenu patřičný ohlas a zájem. Potěšující zprávou pak je zajisté také fakt, že se v dílnách společnosti Benet Automotive s.r.o. aktuálně připravuje dalších patnáct identických závodních vozů Škoda Octavia Cup.

Šedočervený showcar Škoda Octavia však nezahálel ani po návratu z Německa a jen pár dnů po svém návratu ozdobil závodní speciál z dílny Benet Automotive s.r.o. 39. slavnostní večer, v jehož průběhu byly předány letošní Zlaté volanty.

Ani tím však letošní rok z pohledu Octavia Cupu nekončí. Ještě před vánočními svátky zveřejní promotér Škoda Octavia Cupu bulletin nazvaný „Informace pro jezdce a týmy OC 3“. V rámci této unikátní prezentace bude zveřejněna mj. finální podoba šampionátu. Dále také finální podoba kalendáře, formát závodního víkendu, či finanční prémie, neboli prize money.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků