Škoda Octavia Combi vs. Fiat Stilo Multiwagon (srovnávací megatest)

99 komentářů

kremik
15. srpna • 17:39

Poviem to jednoducho. Bol som v servise kde sa brúsia a opravujú hlavy motorov.Podla dielne kde som bol boli vydarene motory boli 1.6 74kW benzin a 1.9tdi do roku 2004 u oktavie a brusia benzínový malo dieselove viac. ostatne katastrofa od skodovky. treba si uvedomiť ze škodovka uz nieje škodovka ale VW. Prekvapilo ma ze fiat hlavy sa skoro vobec nebrúsia, to nieje treba u dieselovych ani benzínových motorov. Ze vo fiate menia tesnenie az ked sa rozpadne :D .
mam oktaviu 1.6 74kW benzin a po tejto informacii koncim zo skodovkami a VW . kvalita a pomer cien je uplne niekde inde. staci si pozriet bazare . tie iste ročniky a km na tachometri.
Váhy nahýna to že taliani majú lepšie skúsenosti s dieselom. vyrobili prvý :D

István
5. července • 15:26

Nechápem, ako môžu porovnávať dve úplne iné výkonovo vybavené vozidlá. Octávií s obyčajným 81kW motorom (ktorý sa so Stilom najlepšie dá porovnať) je ako maku a VEĽMI som prekvapený, že ste nevedeli zohnať ani jeden takýto kus. Nicmene test je bravúrne napísaný a páči sa mi.

Jiří
14. listopadu • 21:04

V roce 2009 jsem zvolil Fiat Stilo Combi 1,9JTD 85kw a nelituju. Cena 150tis. rozhodla pro o 5 let mladší a vybavenější Stilo oproti Škodě Octavii.

jano
5. září • 21:47

stilo je vyborne auto cesta do grecka a spat bez najmenšich problemov-3000km spotreba 5,6l a to sme stali na hranic iach 8,5 hod. zo zapnutou klimou v 40 stupnovej horučave MW 1,9JTD

jiri
8. února • 15:16

jedine fiat :-)):-)):-)):-))

Jeník
27. ledna • 8:25

Oktávii bych teď neprodal,jsem s ní velmi spokojen.Ve fiatu ale bude více místa na zadních sedadlech a kombík v červený relí barvě je nádherný,u nás jich pár jezdí,fakt pěkný autíčko.A je jasný,že když je to auto vyšší,že sedačka řidiče nebude na silnici a taky je lepší výhled,že?..Kdybych to mohl vyměnit tak bych ale asi váhal,bál bych se kvality dílenského spracování....;-)

Jiří
1. ledna • 15:09

I když jsem neměl čas si přečíst celý článek, tak musím reagovat na toto porovnání.
Při porovnávání dvou vozů jakékoli značky, by měli být srovnatelné podmínky pro oba dva a né, jak je často propagováno.Jeden vůz v základní výbavě a druhý s nadstandardní výbavou.Je to nefér a trapné. Pro spoustu laiků, ale bohužel rozhodující. Po přečtení takového článku se rozhodne tak, jak je donucen a né, jak by se rozhodl sám. Zamyslete se a porovnávejte srovnatelné. 

Zbyněk
29. listopadu • 22:55

Můžu podat celkem objektivní info k srovnávacímu testu. Já totiž obdobně testuji prakticky každý týden, kdy jezdím se služební Oktávkou a soukromým Stilem. Světe div se, ale motory stejné jako v testu, jen oba vozy s nejnižšími stupni výbavy... Subjektivně se mi jezdí lépe ve Fiatu. Myslim, že má spoustu odkládacích schránek a hlavně bych pochválil samostatné otevírání zadního okna. To je dost praktický. Motor se mi zdá svižnější ve Stilu, v Oktávce to žere zas o cca 0,5L méně. Pro mě je vítěz služební Stilo. Má najeto 85t km a zatím jsem mělil jen jednu žárovku... Fakt. To Oktávka byla v servisu už 3x (zaseknutej palivoměr, stávkující stěrače, výměna tlumiče...). Nicméně chápu, že pro někoho je Oktávka lepší. Mě osobně se líbí její větší kufr.

Máca
16. listopadu • 13:55

Myslím ,že srovnávat skoro 8 let staré auto je není zrovna příliš objektivní .......

To je jako srovnávat v roce 1996 Oktávku s Fiatem z roku 1988 ...  to by asi dopadlo

Nato , že Oktávia v tomto testu přišla o prvenství jen o prsa mluví samo za sebe . To auto je pořád hezké i po 7,5 roku . Mám s ní ty nejlepší zkušenosti . Asi  odpůrci Škodovek teď řádí ,ale nevím proč  mají k nim takový odpor . Asi to je pozůstatek  Š105 ...

Škodovka je mým vítězem . A teď se do mě pustě   

PS: test se mi jinak líbí , jen ten 7.5 letý rozdíl .

M

 

 

 

 

haf
18. listopadu • 22:57

Máca, pozor ! Toto je nejnovější Škodovka v tomto segmentu, s čím tedy porovnávat ? Se studiemi z mladoboleslavských prken ?

Máca
28. listopadu • 21:46

Nemohu souhlasit, slovo nejnovější  není na místě ,ale je opravdu jediná ve své třídě. Níže je Fábka a výše je Superb. Počkej me si na novou Oktavii . Dle tisku má vylést cca. 03/2004 .

Jinak studie ,třeba Tudoru je super , viděl jsem ji v Brně na autosalon. Roomster je zase o něčem jiném , zde konstruktéři nechtěli dělat jen krásno ,ale i účelný vůz  a myslí,že se to povedlo .Jako studie , opakuji studie ,je to skvělé . Jiné značky dělají futuristická auta,do kterých se ani nedá vlést. Ale tomu asi rozumí je designéři . Ale neházím je do jednoho pytle , mám pár snímků z autosalonu ,kde ( ne škoda ) studie vypadají velice pěkně.

M

 

haf
18. listopadu • 22:55

Myslím, že i srovnání Marea Weekend - Octavia Kombi by vyhrál Fiat .  S Temprou weekend už by to bylo dost vyrovnaný

mikl
28. listopadu • 15:47

Srovnání aut Marea Weekend a Octavia Combi by opravdu stálo za to,třeba vrámci ojetin,protože se začaly vyrábět ve stejné době.Test jinak dobrý,ale porovnávají se tu auta z různých období vzniku,což je pěkná blbost.

LukášH
15. února • 18:06

S tou Mareou máte pravdu bylo by to zajimavé srovnání, my vlastníme Mareu Weekend, i když ne v naftové verzi, ale 1.8 16V a máme najeté už přes 200 000 km a autíčko šlape jak má ;-)

Pavel Noska
17. listopadu • 22:02

Aha, takze je tady fiatu vytykano ze nevyrabi krome stila jeste nejake auto ktere bylo zkonstruovano nejmin pred pul stoletim ? Kdo muze za to ze Skodovka na trhu nechava model tak dlouho dokud ho lidi neprestanou kupovat (krome magoru co jsou zaujati znackou a nehledi na auto jako takove) a potom ho nahradi. ja bych to nevycital Fiatu ale Skodovce ! Mimochodem vsimli jste si ze Evropske auto roku opjet vyhral fiat ale v Cr zase nic? ze by to bylo tou cenou ktere je nizsi nez u skodovek u srovnatelnych aut (vseobecne u vsech modelu) a nebo je to tim ze Skodovka nenabizi zadnou alternativu k Pande ? Ja bych to tentokrat videl na druhou moznost

 

Pavel
28. října • 22:16

Nevím proč se někdo divý,že Stilo je levnější než Octavie.podívejte se na prodeje u nás,myslíte o kolik ještě méně by se Stil prodalo při stejné ceně?

Pavlos
29. října • 14:20

To je stejný, jako porovnat prodej Peugeotu 307 a Octavie ve Francii !!!
U nás se 307 prodá míň něž Oktávek a jak to bude asi ve Francii ?

Patriotismus je patriotismus :o) 

Marty
12. listopadu • 11:54

Bylo by super uskutečnit megatest kombíků, kterého by se mohli zůčastnit: Fiat Stilo MW, Peugeot 307 SW, Octavia Combi, Ford Focus Combi a někteří nejvhodnější japonští konkurenti. Samozřejmě se stejnými motory, např všechny 1.6 16V nebo 1.9-2.0 turbodiesel v podobné cenové relaci.

o.c.La
28. října • 13:18

Dobre napisany test, i ked s niekorymi myslienkami nesuhlasim.

Vyhlad z auta - no ked presadnete z cierneho interieru do interieru so svetlou kozou tak sa nedivim, ze mate pocit akoby ste boli v skleniku. V Stile sa sedi vyssie a rozdiel v hrubke A stlpka je, ak vobec je, tak maly. Ja si osobne myslim, ze vyhlad je zo Stila lepsi.

Porovnanie interieru - bolo by treba porovnat interier Ambiente, alebo ak chceme porovnavat zakladnu verziu obydvoch aut, tak interier Classic. V Stile je stale ten isty interier od verzie Actual az po Dynamic. Je jasne, ze kozeny vyzera omnoho kvalitnejsie, ale keby tam boli plastove vyplne dveri atd. tak to nie je take jednoznace v prospech Octavie. 

Motor - porovnavat nezabehnuty motor so zabehnutym a este k tomu vykonnejsim a modernejsim tiez nie je spravodlive. Ja viem, ze ste nemohli zohnat Octaviu s 81 kw ale jednoznacne vyriect, ze Stilo zere viac ako ten 96 kw je nespravne. Mali ste zdoraznit, ze ide o nezabehnuty motor a spotreba urcite klesne.

O brzdach ste mohli tiez viac napisat. Porovnanie brzdnych drah, vadnutie atd. To by v megatestu nemalo chybat.

Ked berieme do uvahy cenu obidvoch aut, tak Stilo vyhral v plnej ciare a nie o prsia. Octavia je proste o generaciu starsie auto a este k tomu tak predrazene.

Inac ste asi najlepsi motoristicky server, len tak dalej!

Libor Zezulka
28. října • 14:29

Děkuji za připomínky. Za lepším výhledem z Octavie si přes všechny argumenty stojím (pro jistotu jsem se byl do Stila a Octavie - tentorkráte ve výbavě Ambiente - ještě jednou posadit a dospěl jsem ke stejnému závěru). Souhlasím s tím, že světlý polokožený interiér posune Octavii trochu jinam (píši o tom na začátku testu). O brzdách jsem se měl rozepsat více, to souhlasím, stějně tak o spotřebě. V příštím srovnávacím testu to napravím. Děkujeme za pochvalu a zachovejte nám přízeň.

Libor Zezulka

Imaxim
28. října • 0:49

Teď jsem teprve podrobně zkoumal cenové rozdíly zjištěné panem Zezulkou a při vědomí, že stejnou Octavii si v pátek vyzvedávám, nevycházím z údivu. Octavia ve verzi Elegance má klima v základu, stejně tak dálku, oproti Stilu má vyhřívané sedačky, el. okna vzadu, tempomat a možná ještě něco. Jasně i tak je o 80.000 dražší, ale kde je cena motoru a 6. st. převodovky. Nechápu, kde jste vzal ten ceník? Ta tabulka je úplně mimo, Stilo je ve verzi Actual a Octavia ve verzi Ambiente, ačkoliv nadpisy hovoří úplně o něčem jiném. To jste takové prase, že porovnáte nejvybavenější model a střední?

Petr Broža
28. října • 7:20

Nějak mi není jasné, co nám vlastně vytýkáte. Test srovnával Octavii ve verzi Elegance a Stilo ve verzi Active. Tabulka ovšem porovnává střední výbavy, a sice Active a Ambiente, nikoliv Active a Elegance.

Imaxim
28. října • 15:30

Pokud Vám to není jasné, tak to fakt zabalte. Tabulka nese v prvním řádku nadpis Stilo Actual, ale fakticky je vyjmenována výbava Activ a Octavia Elegence, ale tečky jsou za výbavu Ambiente. Takže to vypadá, že Stilo je mnohem vybavenější, ačkoliv to není ani náhodou pravda. Pokud byste si dal tu práci a porovnal Octavii Combi 1.9TDi 81Kw ve výbavě Elegance a Stilo JTD ve výbavě Activ a u Octavie doplnil boční airbagy, rádio a lyžiny a Stilu doplnil vyhřívané sedačky, tempomat, el. okna a ohřev motoru vycházejí ceny na 675000 a 609 000 Kč v neprospěch Octavie. Asi takhle bych si to představoval. 

Tedy Stilo je bezpochyby cenově atraktivní, ale proč to neuděláte pořádně?

Libor Zezulka
28. října • 16:06

V textu, který předchází tabulce, se zmiňuji o tom, že proti sobě stane Octavia ve verzi Ambiente a Stilo MW ve verzi Active (prostřední výbava obou modelů). V tabulce bylo skutečně uvedeno Actual a Elegance. Za tento překlep se samozřejmě omlouvám. Prostřední výbavy jsme srovnali zkrátka proto, že jsou nejprodávanější.

Imaxim
28. října • 22:00

Jaká prostřední výbava, prostě základ je ve Stilu vyšší. Je nesmysl porovnávat vozy, když jeden nemá např. v dané výbavě klima a draze ho dopočítávat. Např. Stilu ve výbavě Dynamic neodpovídá žádná výbava Octávky - aut. klima, 16 kola ....

Ta debata je celá nesmyslná, Stilo je sakra levnější, pokud to chcete takhle, ale Váš pohled není systematický.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Libor Zezulka
28. října • 22:52

Dobrá, můj pohled není systematický....Vynechám jakékoliv další komentáře (byly by zbytečné) a popřeji vám raději mnoho šťastných kilometrů s vaší novou Octavií. Hezký den...

Funcarver
25. října • 19:51

Tak to vypada, ze Multiwagon ma lepsi jizdni vlastnosti nez Stilo 5dv., protoze jeho jizdni vlastnosti jsou v teto kategorii, na tak nove auto, opravdu tragicke.... Nejenze se strasne naklani, ale je strasne nedotacive, lehke prislapnuti plynu v zatacce a uz leti ven..... (Punto se chovalo v zatackach lip). Oktavka taky neni nic moc, ale aspon se nenaklani....

Posed je subjektivni, ale me zklamal...ja to jak v autobuse - strasne vysoko...

Na Stilo jsem se hoodne tesil (po predchozich zkusenostech s Puntem 1,2), ale prvni jizda me vylecila (skoncil jsem u Golfa ).

Martin
27. října • 9:37

Me naopak vyssi posez u Stila vyhovuje. Clovek z toho auta vyborne vidi. Kazdy mame rad neco jineho. Hlavne kdyz nekoho vezu vzadu a kdyz tam sedne mi rika at se vic prisunu, ze ma zbytecne moc mista a ja pritom sedim velmi pohodlne.

theo
27. října • 18:56

Osobně preferuju auta s vyšším posezem, když je polohovací sicna automaticky to dávám až nahoru. Golf jako alternativa ? Ten vypadá vedle Stila jako chudej příbuznej 

mrazik
27. října • 9:05

Ach jo, už je tady zase. Už zase musíme číst, že jsi si koupil Golfa a jak je úžasný. Hauuuuuuuuuu

To, že se auto naklání neznamená, že má špatné jízdní vlastnosti. jak je tu napsáno, Stilo se nakloní, ale neutrhne a to je podstatné.

Prosím nereaguj na můj příspěvek.

Funcarver
27. října • 23:55

ALe jo, zareaguju...

Ti zmrzl mozek...asi

1) pokud nekdo pise o zkusenostech s jednotlivymi auty, bylo by asi dobre, aby kazdy napsal, co nakonec vybral, aby bylo, pro znale  jasno, jake kriteria nakonec prevazily a cely prispevek si dotycny mohl chapat v urcitem kontextu konecneho vyberu..... Ne vsichni ctou vsechny clanky a co tebe otravuje, pro jineho muze znamenat - tak tento clovek si koupil auto, s kterym se me osobne jelo blbe, tak asi bude mit jiny vkus a proto jeho poznatek pro me bude mit mensi vahu nez poznatek nekoho, kdo ma auto, s kterym se mi jelo dobre a tedy pravdepodobne jeho pohled na dane auta mi bude blizky.... (zvlaste kdyz se jedna o primeho konkurenta obou aut)

Byl bych za to, aby se ke kolonkam jmeno a prijmeni, E.mail a titulek pridala jeste kolonka auto.

2) JIzda autem je hlavne o pocitu a pro nekoho (me) proste nakloneni v zatactach auto dopredu odepise, i kdyby dal auto sedelo jako prilepeny.... Asi takto - kolikrat zkusis jizdu na hranici moznosti,ale auto naklonene budes mit v kazde zatacce (jasne nekomu naklon vadi vic, nekomu min, ale rekl bych, ze kazdy by chtel aby se nenaklanelo).

BTW. Psal jsem o kratkem Stilu, ktere naopak utrhnes velice rychle...(coz jsem pocitil na vlastni kuzi) TO bys ale musel umet cist aspon slova a ne jen pismenka, ze?

Priste si radeji tve "moudre" vyjevy ponech...

S pozdravem GOLF

anonym
29. října • 13:24

Hele ty blbečku z golfem ty seš fakt kokot, když Ti borec napíše že nemáš reagovat, tak seš jak guma  a prostě začneš psát !!!

Když jsi byl malej tak Tě asi málo mlátili, že ?

A proto máš golfa.

Funcarver
29. října • 20:36

a ty si myslis, ze budu poslouchat nejakyho debilka??? Kdyz se do me naveze, tak odpovim....

Mozna takovi jako ty by si to nechali libit ........... Svym prispevkem jsi se znemoznil dost.... vypust paru, ze chvili ti sestricka prinese uklidnujici leky a z toho zamrizovanyho okna si nic nedelej

theo
29. října • 18:27

to Funcarver: přijde mi neuvěřitelný, že když máš vyhlídnutý Stilo skončíš u Golfu. Čekal bych spíš P 307, Focus,... ale Golf už je rozměrově o půl třídy jinde o výbavě nemluvě. Jinak je zajímavý, že vzahraničních recenzích ( L´automobil, Autocar,Autoblic ) hodnotí jízdní vlastnosti velice kladně - mínus je jen příliš "silnej" posilovač.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Funcarver
29. října • 20:48

Stalo se, Stilo se mi opravdu libi po designove strance, ale jizda byla priserna....(BTW. Autobild c.43 - Golf IV porazil i Stilo i 307, pokud se podivas do bleskovek, je tam zprava, ze novy Golf vyhral srovnani 10!!! aut sve tridy a podle toho, co jsem zkusil pri vyberu sveho auta, bych rekl, ze i Golf IV by dopadl velmi dobre.......). Design je pro me u auta podradna vec, stejne jako vnitrni prostor, proto mi neprislo nijak divne koupit misto Stila/307/Focusu prave Golfa.....

A rozdil cen??? Zadny. (nova 1,6 Edition 3D, +mlhovky, palub.PC,alarm a dalkove, digi klima, priplatkove radio, perletova barva za brachu 410.000,-Kc  s DPH No nekup to:) ) Ceny u VW se nesmi brat tak vazne, znamy kupoval Sharana 1,9TDI 4motion, objel par prodejcu a nakonec ho koupil o 100.000,-Kc!!!!!! levneji nez byla cenikova cena ........

georg
23. října • 22:42

pekny test i diskuze. Snad muzu i ja prispet troskou do mlyna.. Osobne jsem mel moznost jezdit nejaky cas s oktavkou 20V. Bez vetsich vyhrad - dokud jsem byl na sedadle vpredu. Vzadu se se 192 cm nevejdu. Ale to do maloktereho auta.. .  Pro me idealni je P406 - koupil jsem ho sice z bazaru, takze nemuzu porovnavat ceny, ale pohodlicko je v pegine asi nejvetsi.. dovolim si rict, ze peugeot 406 - auto postavene kolem kresla.. :)

mejte se. Georg

 

Milan
2. listopadu • 22:55

Jak říká Pája. V USA vědí jak udělat auto a hlavně co auto vlastně je a k čemu má vlastně sloužit. Holt mají to zmáklý. Mám LHS a je to fakt pošušňáníčko. A jezdím za stejný peníze jako kámoš s žigulikem. Už jsem jel za 7,2 což je na 5 a čtvrt metru dlouhej koráb dobrý, ne?

Pája
23. října • 22:58

Zkusil si nějakou ameriku? Třeba Caprice Classic? Nebo Chrysler LHS? Tam se vejdu i já se svými 198 cm. Dozadu i dopředu.

Honza
23. října • 21:45

Děkuji za celkem slušně napsaný srovnávací test dvou aut, jen tak dále... zajímavý by byl již zmiňovaný Peugeot 307, ale i další kombíky konkurence - Ford Focus, Renault Mégane.....

Ovšem opět se musím pozastavit nad cenovou politikou škodovky... mizerná základní výbava za příšernou cenu a strašně drahé příplatky... za cenu Octávie v testu by se dal pořídit již v diskuzi zmiňovaný Ford Mondeo či jiný vůz o třídu výš...

Já jako příznivce vozů značky Renault bych za stejnou cenu raději zvolil Lagunu Grandtour 1,9 či 2,2 dCi a ještě bych musel vymýšlet příplatkovou výbavu o které se Škodovce s jejich Octávií ani nezdá abych se na tu cenu dostal....

Opravdu nechápu ......

Pavel
23. října • 18:49

Trh řeší vše,proč myslíte,že Fiat i přes velkou podporu státu ze zmítá v problémech?Jistě ne pro svou vysokou kvalitu jak se tady diskutující
znaží naznačit.Myslíte,že dokonce i v Itálii klesá prodej Fiatů pro  vysokou kvalitu?Všechno má své důvody i nízké ceny ojetých Fiatů,osobně považuji Fiaty za pěkná auta což určitě jsou,ale své peníze by jsem do nich nedal.Můžou vyhrávat v testech-ale zeptejte se kolik lidí testujících auta skončí u Fiatu.Jinak samozřejmě přeji všem co si koupí Fiata mnoho bezproblémových kilometrů,vždyť do toho auta investovali většinou
dost těžce vydělané peníze-je to jejich volba.Zrovna tak je volba člověka co si koupí třeba Oktávii,každý za své peníze koupí čemu důvěřuje.

theo
23. října • 21:16

to Pavel : hluboce se mýlíš, já jsem do Fiatu investoval lehce vydělané peníze  navíc mám možnost přímýho srovnáńí zrovna s Octavií, tak vím, že jsem investoval správně. Jinak ekonomická stránka Fiat auta tkví hlavně v neefektivitě a nutnosti restrukturalizace, která právě probíhá.

Pavel
23. října • 23:18

Taky v poklesu prodeje v Itálii,což je hlavní trh.A všude se prodávají Fiaty s velkýma slevama,nejenom u nás,takže to nebude jenom neefiktivitou.

Martin
24. října • 14:53

FIAT ma problem v tom, ze to je podobne socialisticka automobilka jako Skodovka. Odbory vladnou a s ohledem na jejich ekonomickou silu vzdycky Italsky vlady skakali jak Angelliove piskali. Proste jako Skodovka ve vetsim (kdyz vidim plakat Kulhanka v televizi nad silnym eurem, tak bych ho nakopal). Vlada jim sla na ruku a proto nemeli duvod restrukturalizovat, snizovat naklady, optimalizovat vyrobu atd. Proste meli prezamestnano a to ted konci. Proto je FIAT ve srackach a musi se znovu zvednout. Pripomina mi to nektere nase podniky, ktere taky stat za kazdou cenu drzel nad vodou, bez toho, aby to melo nejakou koncepci.

Jarous
24. října • 20:19

Podle prodejů za poslední 3 měsíce se zdá že Fiat už má to nejhorší za sebou. Uvidíme jak se chytnou nové modely. Jinak slevy na nová auta dávají všichni ne jen Fiat. Ne jen Fiat má ekonomické problémy - stačí se podívat např.na  Saab, Chrysler, atd, také Škodovka začíná mít problémy -  bude propouštět tisíc lidí ....

Huf
23. října • 22:21

theo> Jedna vlaštovka jaro nedělá

jim
23. října • 14:27

Byl to dobrý test, ale docela by mne zajímalo i srovnání s jinými konkurenty, ne jen s 307SW.  Např. Focus Combi taky není k zahození a jsou tu vozy jako Corola Combi či Mitsubishi Lancer rovněž ve verzi Combi.

loomis
22. října • 13:51

Hm, doverne poznam firmu kde o firemne auta nie je nudza. Maju dve Punta 1.2, dve Bravy 1.6, dva Hyundaie 1.4, dve Feldy 1.6, dve Oktavky 1.6 a najnovsie jednu Fabku 1.4 s ktorymi prichadzam do styku. Vsetko benzin. Puntam po cca 140.000 zacali pravidelne odchadzat zavesy kolies, spojka, elektrika, akurat je jedno z nich v servise. Menia mu prevodovku. Cakaju kedy prdne aj v druhom, lebo zavady na Puntach sa neuveritelne kopiruju. Obe maju blizo 200.000 km a tesne pred koncom zivotnosti = vysoka spotreba, vytrasene, rozhrkane, vysoke naklady na udrzbu. Vozy Hyundai maju najazdene 240.000 a 260.000 a mimo pravidelnych servisnych prehliadok nevyzaduju ziadnu pozornost, teda ak neratam jednu zlomenu poloos po navstiveni jednej z bratislavskych dier ktorych je po zime ako nasranych. Tie Bravy su na tom zatial podobne ako tie Hyundaie akurat maju zhruba o nejakych 20.000-30.000 menej najazdene. Feldy - jedna 280.000, druha 270.000. Obe jazdia ako hodinky. Pravda, prejavila sa typicka choroba a to korozia nad listou na zadnych dverach, ale inak no problem. Ziadne vacsie zavady, akurat myslim na jednej sa uz davnejsie zasekla prevodovka na 5. stupni. Oktavky - kilometraz zhruba zhodna s Feldami, na oboch menene prevodovky a na jednej sa rozsypal homokineticky klb. Inak pohoda. Fabku neviem posudit lebo je nova. Zatial jazdi. Zaver? Vsetko je jedno hovno, ked to ma pravidelny servis. Takze marne sa tu hadate co je lepsie a co horsie. Kazdy si vyberie to co mu sedi a auto sa mu odmeni presne takou spolahlivostou ako ju dotycny bude zahrnat starostlivostou. Bohuzial vyzera ze tie Punta boli poskladane na nejakej horsej smene, lebo poznam viac majitelov Punt a nikto podobne problemy nemal. Takze tolko. Nazor nech si spravi kazdy sam.

War
22. října • 16:02

Nejezdilo s Puntama vic lidi - to ma taky vliv na zivotnost auta..

asimov
22. října • 16:31

V předchozí firmě, kde jsem naštěstí už skončil, byli dva korejci ( Lantra 1.8 ) a tři feldy 1.3 MPi. kilometráž zhruba stejná a feldy v podstatě vraky. auta kolovala po firmě, takže každý auto jel každej zaměstnanec zhruba stejnou dobu.

Lubos
21. října • 16:38

Dost velky financni rozdil .. 100k, nebo dokonce 200k ? NBevim jestli pak ma vubec cenu srovnavat ...
Jinak k te spotrebe, 5.3 Oktavie, 6.0 Fiat, jenomze s novym motorem ? Kolik by "zral" zajety ?

vita
21. října • 23:09

Ojetý Stilo ?Nechci vidět ,nový má co dělat aby drželo po kupě.Zpracování interieru "hnus",kvalita =0, je to stejny Fiat jako všechny ostatní. A když se k tomu přidají kvalitní technici u autorizovaných dealerů ,neni co řešit. Až se naučí promazat u nového auta dveře a lanovody ruční brzdy tak klobouk dolů .)

Martin
22. října • 11:14

To je furt dokola, vykriky techto zoufalcu. Na Stilu mam najeto 18 000 km. Nedelam z nech etalon spolehlivosti, ale ani nejak zasadne nespolehlive auto. Zatim jsem vice mene spokojen. Usetrenych 50 000,- oproti cene podobne vybavene Oktavie, nebo jeste vice u Golfa jsem si nechal na opravy

Autocont
22. října • 9:09

Ha ha ha, dalsi fanousek VW, ktery nemuze ustat, ze je dnes FIAT lepsi nez ty nemecky shity.

Dost jsem se pobavil u vysledku ankety "Car Check" mezi 63 000 Nemci, kde ve svych tridach vyhralo Stilo nad Golfem, Seicento nad Lupem, Alfa 156 nad Passatem (FIAT v teto tride nama zastoupeni). Jen Polo zvitezivsi nad Puntem nam to kazi... Tak pokud o Fiatech plati cos napsal, pak bych teda nechtel jezdit s VW. To musi byt teprve neco, kdyz jsou jeste horsi... No, o kvalitach VW svedci i to, ze v te ankete (bylo hodnoceno celkem 130 ruznych typu vozu) se VW podarilo urvat jako nejlepsi umisteni az 77 pricku s Borou. A slavny Golf skoncil na miste 93!!! A nejhorsi Beetle si truni na 122.

Jarous
23. října • 13:00

Dá se někde ta anketa Car Check najít?

Autocont
23. října • 20:09

V poslednim cisle ceske mutace nemeckeho casopisu "auto motor a sport". K dostani aktualne ve vsech trafikach Jestli je to nekde na netu netusim.

limach
23. října • 11:46

Jo a nejvíc to Golfu nandala Alfa 147. Ve stejné kategorii skončila na 3. místě za neporazitelnou Corollou a Audi A2, které se přestává vyrábět. To mě upřímě zahřálo u srdce. Myslím rozdíl 90 příček mezi ní a Golfem. Ne, že bych to považoval za určující hledisko, ale o něčem svědčí, že nacionalističtí němci už možná začali být objektivnější.

limach
23. října • 14:18

Nechci kecat, ale myslím, že jsem ji četl v posledním (nebo předposledním?) Auto Motor a Sportu. Jo to bude asi ono.

Lubos
22. října • 11:51

Ve Fiat Punto jsem jel ... ja a dalsi 4 lidi (soferoval nekdo jiny). Jeli jsme v cca 40 stupni ... tak 80km, a byl jsem docela prijemne prekvapen. Nebylo to tak spatny, a zivost auta mne taky dost prekvapila.

vita
24. října • 23:47

no mě taky to auto překvapilo měl sem nový punto 3,5roku a děkujiiiiAsi jsem náročnej ,ale krom benzínu to auto nic nepotřebovalo "za 3,5 roku 5000.- na kontrolách" ,ale ty detajly jako,že technik neumí vyměnit žárovku????prodej nového autA=nákup ve večerce ,protože si tě ty čurác. nevšimnou?Já řikam FIAT=nasr.t Je to naprosto debil.í fabrika v Itál.i Snad si taky užiješ koupě BMW, to je zážitek.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bohemka
8. května • 4:49

Ty si asi dobře zakomplexovanej idi.t. Kup si trabanta ten je taky německej ti chytráku.

LK
22. října • 12:24

Přesně. Od té doby, co jsme v pěti dospělých lidech jeli v Puntu do Německa a bylo to opravdu docela pohodlné, si toho auta hodně vážím. Kromě toho, že je spolehlivé, s motorem 1.2 relativně živé, tak uvnitř nad očekávání prostorné.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lubos
22. října • 16:50

Taky jizda v rizenem smyku pri 5 lidech do 90 zatacky ve vyjezdu na dalnicu (sofer-zavodnik amater) byl skvelej pocit. (Tedy jeden z osadky si docela dost stezoval, ale jinak super )

Zdenek
22. října • 8:47

Jestli se mohu zeptat - máte Stilo, jak dlouho a kolik máte najeto ???

Iceman
21. října • 16:16

Koukam v prispevkach zatim vetsina "fiataru," kteri jsou radi, ze konecne skodovku "porazli."  Pokud srovnavam TDI 96 kW s JTD 84 kW pak mam pocit, ze TDI je o generaci dal. Fiat je hrozne hlucny s vysokou spotrebou a zadnou dynamikou. TDI 96 kW je velice usporne, pokud se s nim clovek nauci jezdit pak ma prumer bezproblemu kolem 5 pri svizne jizde. Multiwagon nemuzu hodnotit, ptz mam negativni zkusenosti se Stilem 5 dv. a uz radeji nikdy vice, dekuji (poruchovost !!!, spotreba, nespolehlivost, pazvuky...) Mam pocit, ze Stilo si clovek koupi pokud chce na aute usetrit. Uznavam, je za hezke penize se zajimavou vybavou (jako korejci ) BTW: Octavia Elegance ma ve standartni vybave manualni klimatizaci, v tabulce mate chybicku  Jinak hezke srovnani, uvital bych vice foto...

Tom
11. dubna • 16:44

Tak těm vašim slavnejm TDi PD už taky odzvonilo.. a už budete všude používat technologii common rail na který se podílel Fiat společně s BOSHem.. B-]

bob
23. září • 0:19

No je to subjektivni, ale nerekl bych, ze JTD jsou tak spatny jak pises. Mam Mareu kombika JTD 105 a jezdi za 5,5 s pustenou klimatizaci a plne nalozena do 6/100. Dynamika rekl bych slusna, urcite srovnatelna s podobnym TDI, obcas se svezu se sluzebni oktavkou.

limach
23. října • 11:38

JTD ve Stilu jsem nevyzkoušel, ale jeho verzi, která se dává do Alfy s 85 a 103 kW ano. Jsem na základě vlastních zkušeností přesvědčen, že JTD motory jsou kultivovanější a tišší než TDI nebo PD při skvělé dynamice. Vždyť Common rail začal první dávat Fiat do Alfy po spolupráci s Boschem. Ostatně spokojenost s motorem JTD ve Stilu (má 85 kW ne 84) zavládla po testu na 50000 km v časopise Autotip, kde vychválili jeho kultivovanost, velmi nízkou spotřebu a výkon. A tento časopis vlastněný německým kapitálem rozhodně objektivitou nehýří. Neřídil jste jiné auto? Třeba Uno z 80.let, to bych možná souhlasil. Traktoroidní zvuk vydávají na silnicích snad jen motory od VW. Ještě k té poruchovosti. Zkuste číst i jiné diskuse, kde jsou i ohlasy na "superkvalitu" Octávií.

Martin
21. října • 16:37

Hm, no promin, ale napsat ze PD diesely od VW jsou mene hlucne nez JTD od FIATu, tak to asi asi zadny JTD (HDI apod) neslysel, protoze v tomhle se shoduji vsichni. PD od VW traktor jako blazen. JTD a zvlast v 16V verzi ma zvuk naprosto skvely, ale tohle uz tady probehlo mockrat, takze neni co resit.

Petr Broža
21. října • 17:37

JTD 103 kW (Multijet, 16V) v Alfě 156 byl sice kultivovanější než třeba 96 kW TDI, ale nějak extrémně tichý nebyl. Lépe jsou na tom motory HDI, ty považuji za nejtišší diesely, TDI pak za nejhlučnější (zvláště PD). JTD, dCi, TDCi jsou někde mezi tím. Tiché jsou také motory D5 a 2.4D ve Volvech, které díky pěti válcům mají navíc takový hlubší brumblavý zvuk.

Hodně ale záleží na odhlučnějí v tom kterém autu, např. ve Fabii RS byl TDI tišší než tentýž motor v Octavii.

Iceman
21. října • 18:23

Souhlas, prijde mi, ze nejhlucnejsi je PD v Passatu... Je to ale velice subjektivni. Je to treba jako A6/ Superb u 2,5 TDI

Iceman
21. října • 17:04

Jasne, ze PD jsou hlucnejsi nez klasicke TDI, se 16 V nemam zkusenost, ale s klasickym JTD ano a to mi prislo daleko hlucnejsi nez TDI 96 kW v Octavii. Neresim Passat...

Tomas
20. října • 13:59

To teda nechápu jak si někdo může koupit tak předražené auto jak Octavia! 7 let vyráběné auto za 800tis si může koupit jen blázen. Ford Mondeo v nejvyšší výbavě Ghia s TDCi 96kW motorem stojí v cenové akci 700tis, což je myslím podstatně méně za nesrovnatelně lepší auto.

cheesy
20. října • 16:31

Nevim co to pises za hovadiny.. To tvoje Mondeo nestoji 700000 ale 840000Kc... (a to je v akcni nabidce), zatimco Oktavka (normalni Elegance) s podobnym motorem stoji 592000,-... Myslim ze by sis mel ty udaje nejdriv overit, nez zacnes srovnavat...

mrazik
20. října • 17:18

Zameť si před vlastním prahem. Právě probíhá akce ,,Ford Monedo - Výměna", kde pro verzi Ghia je bonus 120.000 Kč, tzn. katalogových 833.900 - 120.000 = 713.900 Kč !!!!

Jedná se o nejvyšší verzi výbavy Ghia a motor TDCi 96kW/130k.

Srovnatelná Octavia Elegance 1.9 TDI PD 96 kW 6-stup. mech. + autom. klimatizace, bocni airbagy, 16'' kola z lehkých slitin (bylo by toho více, aby výbava byla stejná s Ghia)- 724.800 Kč.

A to vůbec nemluvím o velikosti, bezpečnosti obou aut, kde Mondeo Kombi má výrazně navrch.

Tomas
20. října • 19:30

Nepíšu žádné mesmysly. Včera jsem vedle jednoho ukázkového kousku stál v Carrefouru. Cena 718tis se vším všudy včetně dešťového senzoru, automatického ovládání světel, metalízy atd prostě kompletní výbava. Ford má na mondeo (a další vozy) podobné akce pravidelně. Pokud budou něco podobného nabízet i na jaře asi do toho půjdu. Ať si Škodovka podobné šroty jako Octavie a fabie nechá.

Imaxim
21. října • 22:27

Já jenom nechápu, jednoznačné soudy na základě cenh vozů. Vlastním servis (www.autovasenda.cz), měl jsem nového Forda (šílené) a teď několik let vlastním Škodovku a za měsíc si jdu opět pro novou Octavii Combi 96KW. Je mi jasné, že to auto je starší, interiér je trošku zaostalý, výbava ve standardu pokulhává třeba za Fiatem, ale po svých zkušenostech a příbězích zákazníků ze servisu, kteří k nám přejdou od delaerů jiných značek (např. obdivovaný Peugeot) dám klidně něco navíc za klidný a vážený obchodní vztah, kdy ze mě nikdo nedělá vola, funguje a především mám se Škodovkami jenom kvalitní zkušenosti.

Jezdím do NH Caru na Praze 9 a nemám jediný problém jak s vozem, tak se servisem a ojetinu si nekupuju, ačkoliv to můžu opravovat ve vlastním, radši si užuji ten pocit a dám vydělat někomu, s kým jsem spokojen.

Nevím jestli je to srozumitelné, testy a osobní pohled jsou zajímavé věci, ale nic nevyváží pocit, že jsem narval statisíce do kusu plechu, o který se někdo dobře stará. Takže uznávám všechny papírové výhody Fiata, peugeotů, ale pokud se mě zákazník zeptá, co si má nového koupit,  doporučím mu Škodovku, protože funguje. Jenom taková kravina - dneska jsem kupoval pro zákazníka zimní gumy, včera byly objednány v Boleslavi, dneska dorazily na ráfcích, vyvážené, jenom jsem je vybalil z igelitu a nasadil na auto, to je třeba systém dodávek ND.

Mechanici všech jiných značek při divné závadě na novém modelu měsíce čekají a zákazník zuří, než mateřská továrna někde vymyslí opravárenský postup - opět podpora Škodovky je prostě rychleší, těch aut jezdí hodně a řeší se to.

Mohl bych pokračovat ještě dlouho, ale nemá to význam, stejně si myslím, že to řada lidí  nepochopí, vidí vždycky tu perfektní novinku a Škodovky je prostě serou, ale mě to za klidné spaní stojí. Protože nad hýčkání mým dealerem je už jenom systém Mercedesu, ale to je tovární program, ne osobní přístup.  

Je pravda, že podobné tušení mám z Emila Freye, ale to je jenom povrchní dojem, žádná dlouhodobá zkušenost. Na lámání chleba stejně dojde, když člověk chce něco reklamovat a oni tam mají rovnou uplaceného soudního znalce, to je potom panečku žůžo.

Všem mnoho spokojenosti s oblíbenou značkou, já bych taky rád něco většího, prestižnějšího, ale nemám sílu a odvahu dát 3/4 mega a potom řešit konflikty.

Imaxim

   

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
11. dubna • 16:39

No ono je to taky trošku jinak.. Ono je jednoduchý říct že si člověk objedná díl a druhý den ho má na prodejně.. V ČR ano a jak je tomu v cizině? Ha.. Na to jste pane nepomyslel.. Takže si musíte uvědomit že pokud vlastníte vůz značky ze zahraničí takže některé díly se holt musí objednat a třeba to chvilku trvá.. Zajímalo by mě jak dlouho by se čekalo na díly ze Škodovky třeba v Ulanbátaru :-D ne to jsem si dělal legraci,ale v Anglii by mě to zajímalo.. Ale to se asi nedozvím ani já ani vy..Tom

Zbyněk
29. listopadu • 22:07

Jo, naprosto souhlasim. Jenom je potřeba najít nějaký rozumný střed. Můj známý (majitel autoservisu) mi před rokem, kdy jsem kupoval auto doporučovat Octavii. Mě se do ní nechtělo (prostě se mi nelíbí vevnitř). Nakonec jsem si koupil Legacy a jsem spokojenej a dokonce i tenhle známej mi řikal, že to auto je udělaný víc než dobře. Pochopitelně čas ukáže, jestli se nepletl. Každopádně služby Freye jsou na velmi dobré úrovni (dřív jsem měl Mazdu a servis na Spořilově byl příšernej).

Mike
22. října • 12:24

To je pekny, ze dorazili za den z boleslavi, ale ja kupoval novy letni, koupil sem si hezky elektrony, dojel do servisu, na pockani mi je namontovali a jel jsem domu, proc cekat do druhyho dne? jinak vsechny opravy co jsem mel mi delali na pockani, i kdyz to nebyly opravy, ale vlastne udrzba a garancky

Imaxim
22. října • 23:11

No jenže já dostal gumy na ráfkách, vyvážený a ty prostě na skladě nejsou...... A to radši den počkám a nelítám po pneuservisech, kde jsou teď fronty jako ......

mrazik
22. října • 8:25

Gratuluji !!! Udelal jste si výbornou reklamu na své podnikání a přčedpokládám, že hlavním zdrojem příjmů jsou opravy škodovek, protože jak píšete, jezdí jich nejvíc.

S tím Fordem to je jen plácnutí do vody, připomíná mi to jedna paní povídala. napište konkrétně jaké problémy a u jakého servisu jste byl. Já osobně mám 10 let starý Ford Escort a již 3 roky každý den jezdím do práce a bez problémů. Mý kamarádi mají Renault, Peugeot, Ford a pokud se o ně dobře starají, slouží bez problémů.

Váš příspěvek je silně zavádějící a spíš mi přijde, že Škodovka je vás zdroj příjmů.

Imaxim
22. října • 9:41

Díky za gratulaci, specializujeme se na francouzské vozy, ale VW koncern prostě nemůžeme nedělat. Měl jsem Ford Escort 1.8TD 1997 od Charouze, ale na výčet závad se dostanu později, to teď fakt nestíhám.

mrazik
22. října • 10:28

No co se týče předchozí generace dieselu od Forda, bylo to opravdu žalostné, to přiznávám a proto jsem osobně sáhnul na benzín 1.6 16V. Ale tady se jedná o porovnání nových vozů ne z roku 1997. Myslím, že nikod neprohloupí, pokud si koupí NOVĚ Mondeo nebo Octavii. U obou případů se samozřejmě může stát, že natrefí na špatný kus, ale je mnohem mnohem větší pravděpodobnost, že se tak nestane.

My jsme rádi, že se vozíme v ojetých autech a potom nad tím polemizujem, které je lepší, ale víme jako historii mělo to auto s přechodzím majitelem ? Jestli to někam nenarval, nevytáčel studený motor atd. ?

mates
21. října • 14:32

sroty??  octavia mozna, souhlas, taky je to uz dost stary auto a ceny fakt nic moc, u fabie je to trochu jinak, zjistoval sem ceny auta velikosti fabky combi, srovnatelny vybavy i motoru, a fabka mi vysla nejlip, jizdni vlastnosti vic nez dobry, kvalita provedeni bez problemu, tak mi ukaz auto ktery by sis v tomhle pripade koupil (a korejce prosim vynech hned....)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin
21. října • 15:00

5dv Stilo, 1.2 16V, 6-ti kvalit,  59kW, ABS, 2 Airbagy, central, elektrika oken vepredu. videl jsem ho u delera za 335000,- Za tohle nemas pomalu ani srovnatelnou Fabii. Stilo neni sice kombi, ale zase je to auto o tridu vyse.

wake
20. října • 18:55

Jestli je to Mondeo opravdu za nějakých 700 kolíků, tak je to super cena  proti archaické Octavii.

Ještě k tomu sezení - už jsem tady kdysi jednou psal, že nejhorší cesta mýho života bylo 400 km v kuse v Octavii v nejvyšší výbavě. Proboha, kdo tvrdí, že není rozlámanej z Octavie tak tam asi nikdy neseděl, stačí se na ty pidisedáky podívat.

Akai
21. října • 8:50

Seděl jsi vzadu ? Masochisto.

Kubas
20. října • 12:23

Skoda, ze v tabulce srovnani ceny a vybavy neni Stilo MW ve vybave dynamic. Ta je drazsi o nejakych 50tisic, ale ma navic ESP, 6airbagu, famozni dvouzonovou klimatizaci s air quality senzorem, 16-ti palcova kola a pod, na vsechno si ted nevzpomenu... Pokud by se Octavia s TDI 81kw chtela takto vybavenemu Stilu vyrovnat, nebyla by drazsi o 90, ale rovnou o nejakych 120-130tis a navic dvouzonova klima nebo 6 airbagu se do Octavie proste nedodava.... Pri takovemto srovnani by Octavia neprohrala jen o prsa, ale rovnou o celou delku.... Oktavka uz proste na konkurenci nestaci, to je jasne...

Martin
20. října • 12:25

Je to tak, dat do testu maximalni vybavu jednoho auta s hromadou priplatkovych prvku a proti nemu v podstate zaklad neni uplne OK, nicmene autor na to sam upozornuje, ale mel by to vic zduraznit.

goes
20. října • 11:58

Test to je docela vydareny, to se musi uznat, jen se divim tomu, ze na ceskem serveru venovanem automobilismu existuje auto, ktere oznaci v testu za lepsi, nez je Skodovka. Uz jsem si myslel, ze takove auto na svete neexistuje. Konecne je to tu a italske auto porazilo Skodovku. Asi to zajdu oslavit...

Martin
20. října • 12:23

No, moc bych se neradoval. Napred radeji reknu, ze mam Stilo, protoze jinak bych byl oznacen jako Skoda Lover . Sice Stilo vyhralo, ale nijak presvedcive. Ten test mi prisel vicemene objektivni, az na nektere veci, kde se mi zdalo, ze se musi u Skody z niceho vydolovat aspon neco. Proste se mi zda, ze autor naslapoval opatrne a vzdy kdyz jedno auto pochvalil, tak rychle nasel neco, aby mohl pochvalit i to druhe a nerozhazel si to ani na jedne strane. Faktem ovsem je, ze p. Zezulka se ve svych testech o bjektivitu snazi, takze OK. Faktem ale zustava, ze s ohledem na stari Oktavie jsou ceny naprosto priserne (i kdyz je rozsahla vybava) a na to, ze Stilo bylo v podstate ve stredni vybave je jeho cena fantasticka.

Akai
20. října • 12:07

amper
20. října • 10:55

Jo super. Jen ty fotky - nektere jsou focene "stejne", nektere vsak ne - zcela jiny uhel pohledu, jiny zaber. Chtelo by to trosku zlepsit. Jde prece o srovnavaci test, ne?

 

Ale jinak dobra prace!

 

cus, amper

 

Akai
20. října • 10:10

Taky musím pochválit, srovnávací test je napsaný velice dobře /skoro by se dalo říct perfektně, ale aby jste nezpychl / Jen víc takových ..

kocour
26. října • 12:19

ani bych nerekl...

kdyz uz budu delat srovnavaci test, tak aspon s auty co nejvice podobnymi co do vybavy, ceny a motorizace. V opacnem pripade se jedna jen o vycet parametru dvou rozdilnych vozu.

Zdenek
20. října • 9:20

Dobrý den, gratuluji k zajímavému testu. Jako majitel Stila jsem samozřejmě rád, že "jsme vyhráli". Ale s potěšením kvituji vysokou míru objektivity při hodnocení, byť samozřejmě některé dojmy objektivní být nemohou. Přeji mnoho podobných dalších testů a držím palce s voláním "JEN TAK DÁL".

Martin
20. října • 9:12

Dobre srovnani, ale nektere veci jsou skutecne brany hodne subjektivne. Treba posez na volantem. Mam 5dv. Stilo a tohle bych rozhodne nevytykal. Sedi se mi pohodlne, naproti tomu v Oktavii mi to prijde hodne mizerne. U Stila se mi libi, jak sedim vysoko, ale to je dano koncepci. Chci tim rict, ze kazdy ma rad neco jineho. Oktavia se mi ve variante Kombi libi hodne, ale brutalni rozdil v cene nedokaze vyvazit.

Mike
20. října • 14:42

Souhlasim, mam teda jenom Bravu, ale zkousel jsem stilo v autosalonu a musim rict, ze ma nejlepsi sedacky, v kterych jsem kdy sedel. Ma perfektni bederni operku, takze Vas nebudou bolet zada, druha vec je, ze se clovek tolik neopira v horni casti zad, takze svaly na zadech prec jen trochu pracuji, coz nekomu nemusi vyhovovat, z ortopedickeho hlediska je to ale jedine dobre. Venec volantu je pravda trochu tlusrsi, ale nerekl bych, ze je to na zavadu, drzel se mi prijemne. Plasty jsou take dobre, nic bych jim nevytkl, navic je tam spousta malych vychytavek, ktere oktavka nema. Chapu, ze autor nemuze uplne nejake auto schodit, protoze je zde tlak od zapujcovatele, jinak by mu priste taky nic pujcit nemusel, takze je to treba tak brat a autor se snazi najit neco plus i na tom druhem aute. Bohuzel oktavka boduje snad jen tou kuzi...

P
24. října • 5:00

Octavia ma take bederni operku, Fabia bohuzel nikoliv

Doporučujeme

Články odjinud