Škoda Octavia má další akční verzi. Touring Sport je stylovka za super peníze

Dušan Flieger ml.  |  01. 06. 2019 09:54

Kdyby ta verze s 2.0 tsi byla o 100 tis levnejsi, překousl bych i ten starej interier a hnusnej předek, protože na ten motor slysim jen chvalu a prevodovka je robustni, mohla by byt bez problemu... + Ten prostor by daval snad nejlepsi pomer cena vykon

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  01. 06. 2019 09:59

A teď mě napadá, v čem je ta cena super? Za auto nižší střední dát 700 - 750 000. To se dává tak za hot hatche.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 06. 2019 10:48

Do fleetu pro mlade/drave 'managery' (+ pro soukrome pouziti jako benefit) s cenou o peknych par desitek tisic dolu...

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  01. 06. 2019 20:04

Manažer v Octavii? To spíš nějakej ulítanej obchoďák.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  01. 06. 2019 20:20

Dnes se managerem nazývá i hlavní hajzbába.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  01. 06. 2019 11:22

Který že hot hatch v automatu a 4x4 se prodává za 750 tis.? Z koncernových nižší střední třídy mě napadá jen Golf R, který je výkonem jinde ale také začíná na 1 090 000,-. O Audi S3 nebo novém BMW 135i asi není ani třeba mluvit. Ona i ta 120d xDrive je cenou jinde. Taky by jeden mohl naskočit do A 250 4Matic ale tam je těch 987 000 taky jen začátek. Tak co tam máme dál jako alternativu, sem jedno ucho.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  01. 06. 2019 12:51

Když se dá pryč automat,4*4 a kombík nahradí krátkou verzí tak je cena ca 600tisíc a to už by šlo.Takový menší Rso.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  01. 06. 2019 13:51

Většina hot hatchů je mezi 700 - 800 000.

Odpovědět  |   | 
Lol  |  01. 06. 2019 14:03

Ale na to se tě neptal? Máš problém s pochopením textu, nebo jen meleš h.vna který si pak ani neumíš obhájit věcným argumentem?

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  01. 06. 2019 14:09

Co bys taky čekal od zdejších křiklonů, věcného nic.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  01. 06. 2019 22:30

Tak ještě jednou. Psal jsem "Za auto nižší střední dát 700 - 750 000. To se dává tak za hot hatche."...a tak to zkrátka je. Nic více, nic méně. Můžeš se nad tím rozčilovat, ale to je asi tak vše. Přeju ti hezký večer, nebuď frustrovaný.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  01. 06. 2019 22:43

Ty si opravdu dneska sedíš na vedení. Ptal se tě JAKÝ hothatch. Úmyslně nepíšeš který, protože víš, že by tvůj argument neuspěl.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  01. 06. 2019 23:18

Tak jsem zjevně asi některé diskutéry přecenil... Golf GTI, Megane R.S., Focus ST, Leon Cupra, 308 GTi.... to jsou auta, která se v nižší střední pořizují do těch 800 000. Proto mi nepřijde "akční cena" "stylové" Octavie příznivá. A jak vidím, u škodovky je to jednoduché, když stačí dát černou masku a kola, aby to byla stylovka . Jinak nic proti škodě.

Odpovědět  |   | 
boB  |  01. 06. 2019 23:54

Ta tvoje "obhajoba" má drobný kaz na kráse ani jeden z uvedených hot hatchů nedisponuje pohonem 4x4. A ty které ho mají se pohybují v úplně jiných cenových relacích, už to zde bylo zmíněno. Nemusí se ti to jevit jako příznivá nabídka nic to ale nemění na faktu že alternativ za uvedenou cenu je pomálu, takže Škodovka nemá důvod se podbízet. Kup nebo nech být.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  02. 06. 2019 00:25

Já se neobhajuju. Psal jsem svůj názor a o 4x4 jsem nic nepsal. Krom toho k čemu, nejsou to auta do terénu.

Škodovka se skutečně nepodbízí, to je pravda. Ostatně proto se u nás prakticky nekupuje, ale fasuje.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  02. 06. 2019 08:44

Ne. Vy se tu jenom točíte na abstraktních pojmech typu "nižší střední" (přestože definice tohoto pojmu neexistuje, a i tak O3 z "nižší střední poněkud vyrostla). Vysmíváte de tady pojmu "stylovka", přestože ten výraz nemá nic společného se "sportovním vozem" a srovnáváte tady rodinný kombík O3 s nesmysly typu Megane R.S., což je auto úplně k hovnu, protože neumí ani polovinu výbavy co O3, nevleze se vám do toho příbuzenstvo a zvířectvo, ale hlavně že to práská výfukem na okresce. Ta nenávist ke škodovce z vás přímo stříká. Ty auta jsou nesrovnatelné a jedno nenahradíte druhým.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  02. 06. 2019 15:30

Pokud se v třídách aut neorintujete, je to váš problém. Stylovkám se nevysmívám, obdivuju je, ale stylovkami jsou úplně jiná auta než Octavia (VW Brouk, Mini Cooper, Fiat 500...) a taktéž je vidět, že tomu pojmu nerozumíte. Se sportem to nemá nic společného. A i potřetí mi podsouváte něco, co jsem neudělal, já nic nesrovnával po stránce jízdní, výkonové, ale po stránce cenové. Jinak mezi námi, Focus ST kombi toho uveze jako ta Octa, ale to jsem vůbec neměl v úmyslu srovnávat. A nepodsouvejte mi nějakou nenávist, to je stejně daleko od pravdy jako předchozí vaše vyjádření.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  02. 06. 2019 19:48

No dobře. můžete nám tedy prosím sdělit, podle které normy při klasifikaci aut postupujete?

ISO3833, US EPA classification, EURO NCAP, nebo nějaké jiné?

Podle toho tady pak můžete dělat chytrého. Většina těchto standardů totiž definuje třídu prostou délkou vozu nebo objemem prostoru pro posádku a zavazadla, následkem čehož je pak Octavia většinou zařazena do segmentu D (mid-size) a Superb do E (large).

https://www.autorevue.cz/vyznate-se-v-segmentech-a... ...

Pokud snad vycházíte s kategorizace (ne)definované evropskou komisí, a ještě máte pocit, že tomu rozumíte, pak jste pravděpodobně jediný:
https://www.eafo.eu/knowledge-center/european... ...

Jak se totiž zatřídí auto ve výčtu neuvedené nikdo neví, jen vy víte, pro auto rozměrově nejbližší vozidlu uvedenému v kategorii D vy řadíte do kategorie C.

Příklad s Focusem ST je názorný. Současnou generaci (rozměrově odpovídající Octavii) nikdo neviděl, a ta předchozí tam se taková banalita jako tažné zařízení montovala jak? zasunutím koule do výfuku?

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  02. 06. 2019 20:39

Tím, že na podvozek Golfa dám větší kastli s převisy, ještě neznamená, že mám auto o třídu výše. Ale klidně si to myslete. A klidně srovnávejte předokolkového superba s třídou E či BMW 5. Každý má své preference. To je v pořádku. Ale zpět k jádru problému, 750 000 není za normální Octu zrovna žádná super cena.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  02. 06. 2019 20:51

Nevyhýbajte se zbaběle otázce. Podle jaké definice třídy to auto hodnotíte? Bez toho jste jen internetový žvanil.

Octavia má téměř o 7cm delší rozvor než Golf, takže vykládat něco o stejném podvozku je směšné. Fyziku neokecáte.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  03. 06. 2019 13:27

https://cs.wikipedia.org/wiki/Škoda_Octavia...

Já tam vidím Rapid, Cotavia II a Scala jako nižší střední, Superb pak jako střední třídu.
Golf je též řazen do nižší střední třídy, Passat na úroveň Superbu.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 06. 2019 18:08

Vtipné. Takže místo odkazu na normu máte článek na wikipedii, kam si vy, já nebo Fanta Vomáčka může napsat co chce.

Víte co to je norma? A co obsahuje? Auto spadá do nějaké třídy, protože splňuje nějaké parametry, kde jsou definovány, jaké jsou. Výše máte uvedeny několik různých norem klasifikace automobilů, všechny řadí O3 jinam než Golf. A vy tady operujete wikipedií? Dnešní generace akt neumí pracovat s informacemi.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Shimi  |  03. 06. 2019 19:52

qwertz: Norma sem, norma tam, položím ti jednoduchou otázku. Opravdu si ty sám myslíš, že je Octavia střední třída a je konkurencí BMW 3, MB C, Audi A4, Passatu, atd.? A že je Superb vyšší střední a je konkurencí BMW 5, MB E, Audi A6, atd.?

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  03. 06. 2019 21:40

Vzhledem k tomu, jak tu píše, myslí.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  03. 06. 2019 22:23

Jesteze aspon tedka plusy a minusy celkem reflektuji realitu. Sir_CHerokee a Honza maji samozrejme pravdu, Octavia je stejna velikostni trida jako golf, leon, a3... To, ze skodovacky design a marketing se skodovky snazi natlacit do trid o uroven vyssich na tom nic nezmeni. Nemuzete si postavit auto na platforme pola a tvrdit ze je to premiovy korab (reklama na scalu, ze) a podobne. Nerikam ze napriklad rapid je uplne zly, spousta znamych to ma a jsou spoko, ale at se nikdo neznazi z toho delat neco vic nez polo liftback, protoze nic vic to neni. A stejne jako octa kombi je proste golf variant, ale zajimave ze golfa nikdo do stredni tridy netlaci.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  04. 06. 2019 06:03

shimi: Co si myslím já nebo vy je nedpodstatné. Váš kolega se tu ohání třídami, přičemž evidentně vůbec netuší co znamenají a není potom shopen přijmout fakt, že neodpovídají jeho domnělé představě. Vůbec nechápu, proč se kdokoli z vás zabývá jakýmisi třídami a dohaduje se tu nad tím, které auto do které spadá a se kterým by se mělo srovnávat.

Totéž platí o významu pojmu konkurence. Tvrzení, že Dacia Logan není konkurencí pro Mercedes C, je jen demonstrace nepochopení výzamu slova konkurence. Jistě, ty auta jsou každé úplně někde jinde a cílí na úplně jinou skupinu zákazníků, což ovšem neznamená, že nemůže existovat záazník, který bude zvažovat tyto dva konkrétní vozy, klidně si dosaďte Passat vs. Octavia, což je mimochodem volba, kterou jsem aktuálně řešil já. Tento hypotetický zákazník může řešit otázku, zda si koupí 1 Mercedes nebo 10 Dacií za sebou a to odpovídá významu slova konkurence. Stejně jako, když je Golf pro vás malý, a řešíte zda koupit větší Passat nebo Octavii, která vaše nároky uspokojí levněji. To prostě je konurence, protože koupí jednoho nekoupíte to druhé.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  04. 06. 2019 10:02

qwertz: Já se ale ptal na tvůj osobní názor, takže to podstatné je. Takže ještě jednou. Do jakého segmentu, podle tebe, patří Octavia a Superb? Díky.

PS: Ohledně té konkurence to bylo myšleno jako třídní/segmentový konkurent, ne výběrový.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  04. 06. 2019 17:26

Shimi: Můj názor?
- Pokud řešíte rozměry pak je O3 výše než Golf (stejně jako podle některých standardizovaných norem).
- Pokud řešíte cenu pak jsou na tom +/- stejně (byť je golf v některých konfiguracích reálně dražší).
- Pokud řešíte kvalitu zpracování, pak jsou na tom +/- stejně (golf je na tom v průměru trošku lépe)

Potřeba definovat nějaké segmenty pro srovnání je pochopitelná. Co je nepochopitelné, je rozhořčení některých, pokud jasně definovaná segmentace (např. rozměry) neodpovídá jejich vidění světa. Ale abych vám neutekl z otázky, mě se jeví pro účely srovnávání nejrozumnější segmentace podle ceny (tj. Octavia vs. Golf). Stejně tak mi ale nepřijde nic divného na segmentaci podle rozměrů (tj. Octavia vs. Passat), protože v řadě situací to může mít největší vypovídací hodnotu.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  03. 06. 2019 22:27

Pane Franto, upravte prosim na EN wikipedii ze Mercedes S-class je kategorie male vozy. Uvidime jak dlouho to tam vydrzi.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 06. 2019 15:46

Ale ono to nema stejny podvozek jako golf. Chapu, ze pro cloveka, ktery takto reaguje na skodovku je to nepodstatne.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  02. 06. 2019 09:00

Konfigurátor golfu: benzín, automat, 4x4, startuješ na 1.09mil. Jako malý odběratel nebudeš mít významnou slevu. Ostatní vozy, přidej si virtuálně kombi +30tis, automat 60tis, 4x4 dalších 80tis. Buď vybíráš vybavené cestovní auto nebo jen výkonný motor. Jsou úplně jiné požadavky na vozy.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  02. 06. 2019 15:31

Proč furt točíte nějaký Golf R..obsese?

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  02. 06. 2019 17:06

Shrnul bych to takhle. Pro tebe je 100% výkon motoru. Výbava, jízdní vlastnosti, pohodlí, prostor, zkrátka vše ostaní 0%. To ti pak bude připadat cokoliv s automatem, 4x4 a výbavou drahé, proti naspýdovanému holobytu.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  02. 06. 2019 19:00

Tak jednoduché to nemám. Auto mě musí především bavit. Nicméně to na denní ježdění musí uvést rodinu i s kočárkem (nerozloženým). Proto máme jednu předokolku a jednu zadokolku. Automat jsem ještě před pár lety měl, vůbec nic proti nim nemám. ideální je mít na výběr. 4x4 má smysl hlavně u těch, co jezdí do terénu, bydlí v horách apod. Jinak to jsou spíše kila navíc.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  02. 06. 2019 20:52

Jo, "Zábava" to je fakt objektivní kritérium třídy vozidla

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  03. 06. 2019 21:41

Volba auta přeci není objektivní záležitost. Objektivně podle čísel vybírám nábytek nebo pračku, ale auto je, alespoň u mě, úplně někde jinde. Je to koníček.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  01. 06. 2019 19:20

pozri sa, pokuaľ chceš octáviu s tými dlhými prevismi udržať na ceste, pri troche športovejšeej jazde, tak tam to 4x4 jednoducho musíš mať. "Bežný hot hatch, sedí ako prikovaný aj bez 4x4. dokonca aj s torzkou vzadu. Skús si pozrieť napr videa 77km a porovnať, tak hádam pochopíš.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  01. 06. 2019 19:43

Jsem rád, že i ty, Škoda hater, má o osobní Oktávce tak vysoké mínění a srovnává ji s hothatchema kolem melounu. Je to od tebe hezké, ale zklamu tě. Oktávka je kvalitní cestovní rodinný kombík s úžasným motorem, nikoliv okreskový speciál.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  01. 06. 2019 20:20

hej a zabudol si napísať, že s veééľkym kufrom.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  01. 06. 2019 22:18

Ano, to je smysl tohoto vozu narozdíl od hothatch. Vše je tedy v naprostém pořádku.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  02. 06. 2019 07:16

presne tak ako píšeš, ale potom nedáva zmysel jej označenie. či len preto, aby si oteckovia mysleli aký sú "king".

Odpovědět  |   | 
Mini  |  02. 06. 2019 22:04

Vychladni, každému je jasný, že současná octa už je po technické stránce starý křáp. Jen nejlevnější plechy a plastik. Kde je hliník, karbon, baterky, elektromotor.. je to levná plečka, tak nevím co tady diskutujete. Kdo chce pořádný auto, asi těžko bude kupovat škodovku. Je to holt pracovní auto a ne auto pro radost nebo reprezentaci, tak už to konečně pochop.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  01. 06. 2019 22:19

Octavia Touring Sport 2.0 tdi 4x4 DSG cena od 745 900 kč vs Volkswagen Golf Variant 2.0 tdi 4motion DSG Highline cena od 793 900 kč.Rozdiel cca 48 000 kč v neprospech Golfa ale ak máš dobré vyjednávacie schopnosti a nepotrebuješ dáždnik alebo škrabku tak Golf je lepšia volba.A vieš prečo? Lebo Golf je Golf .

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  02. 06. 2019 00:03

Jenže Golfa ve 140 kW benzínu u nás nekoupíš.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  02. 06. 2019 02:04

A ještě je higline golf hůř vybaven.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  02. 06. 2019 06:25

Preto píšem iba o tdi lebo bežný Golf má iba 1.5 tsi 150 k.Neviem prečo ho neponukaju s 2.0 tsi.Ten sa cenovo moc neoplatí lebo voči 2.0 tsi je o dosť slabší.Nehovorím že Octavia je zlé auto ale behá ich strašne vela a kedže ako sukromná osoba sa nechcem zaradiť medzi ulietanych obchodakov tak by som si radšej vybral Golfa. Golf sa mi viac páči/hlavne z predu je O III dosť škaredá/ a hlavne myslím si že Golf ako legenda má vačší kredit ako O III.Ale musím uznať že na takto vybavenu aj výkonovu Octaviu je to dobrá cena lebo je problém najsť adekvatnu konkurenciu.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  02. 06. 2019 08:36

běžný golf nemá ani 2.0TDI 135kW, když už chcete srovnávat.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  02. 06. 2019 11:50

Jasne má slabší motor ale asi pri približne rovnakej cene Golf a Octavia by som oželel výkon alebo horšiu výbavu a radšej kupil Golfa ako to bolo aj v mojom prípade.Jasne že každý si kupi na čo má a čo sa mu páči ale ja mám stále pocit ked zoberiem tie autá hlavne vnutorný design,materiály,infoteinment atd. že Volkswagen má v autách oproti Škode taku tu pridanu hodnotu.Polo vs Fabia,Golf vs Octavia alebo Passat vs Superb v každom sa mi zdalo že VW je o síce malý ale predsa krok vpred.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  02. 06. 2019 20:47

To je otázka, jestli má tu přidanou hodnotu. Když se podíváte na VW forum, úplně stejné stížnosti na (ne)kvalitu provedení (např,. vrzající interiér) se objevují u Golfu i Octavie úplně shodně.

Jednoznačná výhoda golfu jsou příplatkové sedadla ErgoActive, což je asi nejlepší sedadlo v této třídě (stupeň ME je má v základu). Ostatní věci jsou spíš věc vkusu. Ty obrovské plochy lesklého piano laku určitě nejsou pro každého.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 15:32

Moje zkušenost s vrzajícím interiérem Golfu je taková, že je to o dva levely horší než v Octavii. Přičítám to mimo jiné i adaptivnímu podvozku, který je naprosto nemožný...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  02. 06. 2019 08:29

Asi mám blbé vyjednávací schopnosti. Chtěl jsem koupit Golfa Variant 1.5TSI DSG 110kw. Fakt jsem ho měl na prvním místě, jenže nejlevnější nabídka od dealera v ČR byla o 110.00CZK vyšší než na Octavii Style ve stejné motorizaci. To koupí jen idiot.

Cenová politika VW je fakt podivná, jediný smysluplný výbavový stupeň je ME (prakticky u všech VW modelů), jenže jakmile se netrefíte s požadavkem na motor/převodovku, máte smůlu. Jasně, VW umí zajímavé ceny, jenže k tomu má 150 podmínek včele s nákupem na IČO. Takže děkuji nechci.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  02. 06. 2019 19:01

Golf patří desítky let k nejprodávanějším autům na světě. Je nejspíš kvalitnější. Ale nevím, neměl jsem.Přijde mi hodně chladný.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  02. 06. 2019 20:42

Golf možná patří k nejprodávanějším autům na světě, ale nejprodávanější kombík v Evropě napříč třídami je Octavia. Což vzhledem k nízkým prodejům kombíků jinde ve světě může znamenat, že Octavia je nejprodávanější Combi vůbec (nevím)

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  03. 06. 2019 21:43

To je asi pozitivní ne? Ačkoliv kombíky teda zrovna nepreferuju.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 06. 2019 16:32

Akolik se dava za nizsi stredni? A kolik za stredni?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  01. 06. 2019 10:55

Tak k to je vtip roku, nebo si dělají jen srandu jako vždy.

Odpovědět  |   | 
abc  |  01. 06. 2019 18:34

Tomu nerozumíš.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  01. 06. 2019 21:01

Tomu nerozumí nikdo, snad jen prachatý škodofil.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  01. 06. 2019 21:36

Stylovka je to zejmena na Litomericku....

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  01. 06. 2019 22:19

Co je na Litoměřicku vyjma D8 na Drážďany?

Odpovědět  |   | 
Ben  |  02. 06. 2019 10:26

Nad tím nepřemýšlej, to stejně nepochopíš.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  02. 06. 2019 11:28

Radeji trivalec Focus za 370tis

Odpovědět  |   | 
Céčko  |  02. 06. 2019 11:44

Tříválec? Ani za boha.

Odpovědět  |   | 
Pet  |  02. 06. 2019 15:51

Hmm, ale za ty peníze má jen 74 kW, s tím bych jezdit nechtěl v tak velkém autě.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  02. 06. 2019 19:02

Kvůli těm 3 válcům jsem od forda odešel, když nic jiného ve Focusu nenabídli.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  02. 06. 2019 11:47

Pro člověka který ho ma jen na nejaky ten vylet a nakupy bohate dostačující

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  02. 06. 2019 19:03

To asi jo, ale proč by se měl člověk spokojit s 3 válci, když může mít čtyři?

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  02. 06. 2019 21:28

A vybavit a vejit se pod 400tis. No a jake??

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  03. 06. 2019 21:44

I takové auto se najde.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 06. 2019 08:20

Toyota Auris Kombi 1.6 (132 koní) - 4-válec za 399 900,- (aut. klima, tempomat, park. kamera, senzor šera, aut. dálková světla, předkolizní systém, hlídaní pruhů, čtení značek.. Dle mého názoru dobrá výbava.. A jako bonus zimní komplety zdarma.. Jeden s nespolehlivějších benzínů vůbec..

Odpovědět  |   | 
Honza  |  03. 06. 2019 13:13

"Hele, máme na skladě nějak moc těch "sportovních" nárazníků..."
"Hele, co s tím motorem? S tou reklamou na tříhrnky jsme to přehnali a teď tu máme jeden motor "ležák"..."
"Hele, ty černý doplňky taky nikdo nechce, prej je to pak v autě jak v/na pohřebáku..."

Co s tím?

"Hele, šéfe, zkusíme cílovku mladej ne tak při penězích blb, co ještě nepronikl mezi sortu Audi, BMW, Mercedes manažerů. Pro starý páprdy přihodíme zmínku o naprosto nesouvisejícím autě jak karosérií, tak dobou, kdy bylo. Hlavně, že to má to Touring Sport."

A kurňa, to by bylo, abychom ten sklad nevymetli...

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  03. 06. 2019 21:45

Takhle nějak by to mohlo být. A hned je z toho stylovka a podle zdejších majitelů (asi) auto střední třídy.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  04. 06. 2019 05:09

Ty lidi co mají peníze na vůz téhle cenové kategorie už nejsou náctiletý a mají rodiny takže potřebují prostor a v zatáčkách to nehoní.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  04. 06. 2019 14:04

Já bych nepaušalizoval. Bylo by asi dobré znát průměrnou cenu prodané Octavie...myslím, že by byla o 200 000 nižší. Ale třeba se pletu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 06. 2019 14:47

Pac fleet/sluzebak i k soukromym ucelum nebo odkup/bazarovka.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

včera | Vladimír Kadera | 114 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 77 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A