Škoda Octavia má další akční verzi. Touring Sport je stylovka za super peníze

Nabídku Škody Octavie nyní doplňuje další akční výbava. S odkazem na starý model z 60. let bude tahle Octavia působit alespoň navenek o špetku sportovněji.

Škoda před pár dny opět uvedla do prodeje známou dostupnou variantu Tour pro model Octavia – ačkoliv v tomto případě u třetí generace představuje akční výbavu, ne tradiční rozlučkovou verzi odchozí generace. K této novince však automobilka přidává do ještě jednu akční výbavu s názvem Touring Sport.

Nový stupeň v nabídce je dostupný výhradně ve verzi kombi a odkazuje na historickou specifikaci Octavie Touring Sport z 60. let. Této verze se tehdy vyrobilo jen pár tisíc kusů a upravené vozy se účastnily domácích i zahraničních soutěží. Největším úspěchem byla dvě vítězství ve třídě na Rallye Monte Carlo.

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Pochopitelně tak výbava Touring Sport zajistí Octavii Combi trochu sportovnější vzhled, a to hlavně díky ostřejším nárazníkům, které již známe z paketu Dynamic Plus. Standardně je karoserie doplněna o černě lakované doplňky a auto stojí na černých 17palcových kolech Trius (18- a 19palcové jsou stále za příplatek). Výchozí položkou jsou i LED světlomety.

Uvnitř jsou v základu přední sportovní sedadla, sportovní multifunkční volant, černý strop, vkládané tkané koberce, 8palcový infotainment Bolero, vnitřní zrcátko s automatických stmíváním, a jelikož akční linie vychází z klasické výbavy Style, čekejte i dvouzónovu klimatizaci, tempomat, bezklíčový přístup nebo parkovací senzory.

Nová Škoda Superb odhaluje ceny a výbavu. Zbavila se základu a je levnější

Nová Škoda Superb odhaluje ceny a výbavu. Zbavila se základu a je levnější

Pod kapotu můžete u Touring Sport volit pouze ze dvou motorizací: benzinového dvoulitru TSI o výkonu 140 kW (190 koní), spojeným výhradně s automatickou převodovkou DSG a pohonem všech kol. S ním začíná cenovka na 699.900 Kč. Druhou možností je naftový dvoulitr TDI o výkonu 135 kW (183 koní) spojený rovněž s DSG a pohonem 4x4. Zde začíná cena na 745.900 Kč.

Nová akční výbava Touring Sport už je dostupná v konfigurátoru Škody Octavia Combi. V ceníku ji ale zatím nenajdete.

Škoda Octavia Combi Touring Sport: Technická data a ceny
Motor 2.0 TSI 4x4 DSG 2.0 TDI 4x4 DSG
Zdvihový objem [cm3] 1984 1968
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 140/4200-6000  135/3500-4000 
Točivý moment [N.m/min]  320/1500-4100 380/1750-3250
Převodovka 7A 7A
Max. rychlost [km/h] 226 222
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6,8 7,6
Pohotovostní hmotnost [kg] 1495  1539
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,6 5,1
Cena [Kč] 699.900 745.900

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

dnes | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků