Co se týče té vybavenosti, rád bych se zeptal jak je to s hlukem, respektive vyplatí se zaplatit odhlučnění? Díval jsem se zatím jen na tenhle web: https://www.2din.cz/odhlucneni-auta/... ale kdybyste někdo měl zkušenosti, tak mi prosím napište, abych věděl jestli se vyplatí do toho zainvestovat.
Ten nadpis je genialni, skoro jako nejvetsi zavazadlovy prostor ve sve tride. Ovsem pointa zustava stejna, porad je to auto bez motoru.
O ono dnes si najit slušné auto s poradnou motorizaci je problem.Myslim nové
Jo super nabidka :-) mozna by to fakt slo :-)
Za ty prachy takové motorizace a auto obložený papundekli nepochopím že zato někdo dá takoví prachy!!!
Od nekoho, kdo nechápe ani rozdíl mezi tvrdým Y a měkkým I se porozuměni složitějším věcem jako je osobní automobil tak nějak ani neočekává.
A co říkáte na Focuse kombi 2019 74kw?Vybava trend edition za 410tis?Jednou za tyden na chalupu a vylet jednou do mesice.
Lidé, kteří si koupí 1.6 TDI 85kW tady pak píší o tom jak elektroauta nikdy nebudou, že to nezvládne síť apod., že? :-DK smíchu tyto výkony
dva motory, které stojí za prd, ale to Vám prodejce neřekne, že by si to nekoupil:-P
Docela mě nadchl nadpis, ale podrobnější pročtení zase trochu ochladilo. Se Škodovkou nemám žádný problém a při nynějším hledání auta pro nového člověka do firmy by to mohl být kandidát. Jediný vážný zádrhel je častá snaha o ukradení, nebo alespoň odcizení nějakého dílu. Ale překvapila mě třeba pětistupňová převodovka. To jsem už vážně v dnešní době nečekal. Elektrická okénka už bych snad jako benefit také neuváděl. Vážným kandidátem byla Toyota Corolla, která je za 450 se 6st. převodovkou, ale třeba i LED světlomety, automatickým přepínání dálkových, stmívání zrcátka, dvouzonové klima a i navigace (i když šíleně pomalé). A když bych vzal stejnou výbavu jako má Škoda, bude Toyota za 390. Jenže tento model je nyní nahrazován novou verzí a ta je pro změnu za 530 a lepší za 640, což je dost. Toyota jde cenově nahoru, zatímco škoda zlevňuje. Hyundai jsem před časem zkoušel ve verzi 40 a moc nenadchlo a v celku mi vadí vybudovaná image. Francouze a Itala nechci po předchozích špatných zkušenostech s velkou poruchovostí i když musím uznat, že mnoho modelů je hezkých a mnohdy hezčích než fádní Němci. Když mi spočítali KIU, tak jsem byl překvapen, že se slušnější nabídkou ta cena tak zajímavá jak se tváří. No není jednoduché nyní vybrat.
Pětistupňová převodovka sama o sobě nevadí, pokud má rozumné zpřevodování a je spojena s motorem, který má široké spektrum použitelných otáček. Mám teď auto s šestikvaltem a když zrychluju, tak stejně převody přeskakuju. Čtvrtý převod skoro nevyužívám.
Najezdil jsem s 1,6 TDI CR a pětikvaltem 177 500 km a mohu říct, že pro tento motor je pět kvaltů málo, navíc docela těžký stálý převod sice snižuje o nějaké to deko spotřebu, ale dynamika fakt nic moc. Motor se musel docela točit a výhoda nižší spotřeby tak šla do kytek. Kolega si vymyslel totéž se sedmistupňovou DSG a byl na tom lépe, aspoň když si sedl do mého, nelíbilo se...
Ona nevadí, obzvláště u silnějších motorů, ale tady je to nesmyls, Tak jako když BMW zbytečně cpalo osmikvalt do silného motoru, tak tady je to naopak.
Ja myslim ze je to celkem dobra nabidka. Skoda ze to neni 5 kvalt a lepsi odpruzeni. Jinak za 440 fajne auto. Motor 1.0 paradoxne svete div se celkem staci, jen je treba davat pozor na rozjezdovou charakteristiku. Kdo chce at se smeje, ale davam palac nahoru. 😄
Milá telátka, co tady haníte tříhrnky - pokud si dobře pamatuji, tak slavný a úúúúúžasný motor 1,9 TDi měl 66 a 81 kW a nějakých 235 Nm v silnější verzi. Tento motor má 85 kW a 200 Nm v docela širokém rozsahu otáček, což ten slavný diesel neměl. Nikdo z vás s tím autem s tříhrnkem nejel a jen kecáte blbosti. Kluk ho má ve služební Fabii a dálnice mu nedělá žádný problém a na rozdíl od těch velkých objemů vykazuje velmi zajímavou spotřebu něco nad 5 l/100 km.
Nejel jsem, ale dobře znám 1.2 TSI a 1.4 TSI a obávám se, že 1.0 TSI bude v nižších otáčkách dost trpět na pomalé reakce na přidání plynu a v nízkých otáčkách spadne do pasti turbodíry. Ano, kdo přesedá z nějakého turbodieselu, bude si asi libovat. Ale kdo přesedá třeba ze zážehového atmosférického dvoulitru, bude si těžko zvykat.
do 2000ot nejede nic.To jsou otáčky na udrzeni rychlosti nic vic.Mam 2l tsi
Jede a nejede, je otázka, co se od těch otáček čeká. Základní je výkon a jelikož ten je funkcí momentu a otáček, tak je ho v těchto otáčkách relativně nedostatek. S mou 1,8 TSI nemám problém se rozjet na šestku někde z 55 km/h, ale není to raketa, prostě se auto bez cukání rozjede.
To je pravda, do 2000 otacek nic moc. Ale ktera atmosgera do 100kW ma do 2000 ot reakce na plyn? Vetsinou si ani nevsimnou, ze maji pridat
Měl jsem dvoulitr 85 kW a ten v nízkých otáčkách pracoval parádně. Pokud měl někde slabinu, tak ve vysokých otáčkách.
Ve Fabce je 81 kW, mohu ale potvrdit, že ten motor jede moc dobře. Spotřebu mám ale lehce pod 7 litrů a ne nad 5. Tlak v pneu mám 2.2 baru, pokud bych to nahustil víc, tak by možná spotřeba šla trochu dolů. Zatím jsem to ale nezkoušel, protože i s těmi 2.2 baru je to kostitřas.Jestli vydrží turbo litr 20 let jako dříve atmosféry, to si budeme must počkat, dnes to podle mě neví ani největší odborníci na motory.
Ty milé telátko, spalovací motor má čtyři doby, tříhrnek je tedy drobet mimo.Proč se tedy dělaj pěti a více válce, když v té Fabii je tříhrnek tak skvělý? Odborníku.
Tomáši : je to základní motor v nabidce, který výkonově dostačuje běžné potřebě mnoha lidí. Chápeš?
Jak jednoduše ze sebe udělat vola. :-D
Hm, ty čtyři takty jsou zajištěny i u jednoválce... :-) Mě se také tříválec nelíbí kvůli nemožnosti vyvážení, ale proč tři se zeptej vemen v EU, kteří na automobilky háží nesplnitelné požadavky ohledně spotřeby paliva. Proto jsem si koupil 1,8 TSI, který má nejen 4 válce, ale dokonce i vyvažovací hřídele.Jen říkám, že ty tři válce a litr objemu zase nejsou taková hrůza, jako byly v prvních verzích před pár lety. Motor výkon má a když se ohřeje, není poznat, že mu válec chybí. Hodnotit se nedá od stolu, člověk si do toho auta musí sednout a vyzkoušet.
Neco nad 5 litru jezdi i mnohem tezsi a objemnejsi auta nez vase Fabie. Navic tady je rec o Octavii.
Ale na naftu.Před nějakým časem jsem četl už nevím kde na netu článek o cestě s Octavií 1,0 naloženou 4 lidmi a na motor si nestěžovali. A ohledně spotřeby se tam mluvilo mezi 5 a 6 litry. Ano, v kopcích je naložená trochu dýchavičná, ale to byly ty 1,9 TDi také - měl jsem jako služebáka 81 kW a vím, co to auto umělo.
5-6 litrů je podle mě nesmysl. S Fabií 81 kW jezdím za 6,7 a to mám podle mě lehkou nohu (s 1,3 litrovou atmosférou jsem jezdil přibližně se stejnou spotřebou) a většinou jezdím sám a bez zavazadel.
Takže asi tak - mám Octavii Combi 1,8 TSi 132 kW, model 2018. Dnes jsem byl vydělávat v Olšanských papírnách, cestou zpět jsem nabral benzín v Jablonném nad Orlicí, automaticky se vynuluje spotřeba "od natankování", takže jsem měl docela dobrou informaci, jak mi to žere. Pravdou je, že jezdím na spotřebu, tedy i po dálnici tachometrickou stovkou, občas tomu vytnu, když to nevychází na předjíždění kamionů a překážel bych. Také si nedělám bolení hlavy z vytočené trojky na 6000 rpm, když potřebuji na běžné silnici předjet. Takže Žamberk, Vamberk... Hradec Králové, pak na Pardubice a odbočka směr Praha. Auto mělo i s mým pupkem cca 1500 kg. Při najíždění na Štěrboholskou radiálu mi PP ukázal 5,5 l od natankování, od nastartování 5,8 l - měly na to vliv kopce a serpentiny mezi Olšany a Jablonném. Nevěřil jsem vlastním očím, tak nízko jsem nikdy nebyl.Ráno směrem tam z Lužin přes Řepy a následně Blankou nahoru na Prosek a pak dolů na D10, při příjezdu do HK 5,7 l, pak se díky kopcům a kamionům atd. zvýšila spotřeba na cca 6,2 l při příjezdu do Olšan. Takže přes HK a obce a kopce atd, byla spotřeba cca 6,7 l. Z čehož vychází, že tam jsem jel do kopce a zpět vlastně z kopce, Olšany jsou ve vyšší nadmořské výšce, než Praha. Proto taková hodnota.Mám ještě Felicii Combi 1,6 a tak nízko jsem se s ní nikdy nedostal (nejlépe na 5,85 l, většinou 6 - 6,2 l, ale také 7,0 l, když blbě foukalo), přestože je lehčí asi o 200 kg). Ano, motor je stará konstrukce a i přes relativně vysoký kompresní poměr nemá tu účinnost, co dnešní turba.Pokud někdo s benzíňákem očekává při běžné stočtyřicítce spotřebu 5 l, tak ať na to zapomene. Může se stát na dálnici, která klesá (třeba od Větrného Jeníkova na obě strany) a má vítr v zádech, že bude mít spotřebu okolo 5 l, ale dlouhodobý průměr takový mít nikdy nebude. Od roku 1997 jsem u služebáků psal a počítal spotřebu, takže vím, co se dá a co nedá. A i s diesely jsem se nikdy, ačkoli jsem se snažil do bezvědomí, nikdy nedostal na údaje výrobce.
Když jsem jel po dálnici 80 km/h těsně za kamionem, tak jsem se dostal i pod 5 litrů. Běžně ale takhle auto používat nechci, takže na dálnici jezdím 130-140 tachometrových. Když provádí testy spotřeby, tak jedou max. 120 km/h, takže zas o tolik rychleji nejezdím.
Rapid 81 kW, spotřeba 5,1, při větším autě. Denní dojíždění přes okresní město (ne dálnice). Recept - ještě lehčí noha a místo brzdy používat motor. Jde to.
Jinak než motorem skoro ani nebrzdím. Musím uznat, že síla litru mě příjemně překvapila. Je to ale asi jediný přínos, spotřebu mám stejnou jako se 14 let starou atmosférou.
V mém případě motor 1,2 V4. A jedna změna - spotřeba nyní 5,0. Podvozek tedy člověka nezatěžuje pohodlím, a kolem zrcátek to na dálnici pěkně hučí. Ovšem ve srovnání s Felicií 1997 tu změna k lepšímu je - třebas ta Felicia byla tenkrát dražší, bez klimatizace, navigace, senzorů na světla a stěrače. Jo a spotřebu měla asi 5,8.
No, to je tedy extrémní pokrok když za 20 let vyvinuli motor, který má o celých 0,8 litru nižší spotřebu :-DKdyž si vzpomenu, jaké byly před 20 lety třeba telefony a jaké jsou dnes, tak mi vývoj v automobilovém průmyslu až tak převratný nepřijde. Uznávám, že telefony začínaly skoro od nuly, ale stejně...Výbava je dnes za stejnou cenu lepší, POKUD ale dá spotřebitel třeba 2x více za opravy, tak to zase taková změna k lepšímu nebude.
Pokrok ve fyzikálních zákonech se nekoná. Vzduch je stále stejně hustý a pneumatiky mají zhruba stejný valivý odpor. Takže na stejnou rychlost potřebuješ stejný výkon, jako dříve, i když auta nebyla tak aerodynamická, ale byla menší a lehčí. Takže považuj za úspěch, že skoro dvakrát tak těžké a větši auto má spotřebu jen o těch 0,8 l nižší.
Pokrok tu je, výkon stoupl z 50 na 81 kW, řízení má posilovač, fungují parkovací senzory, je zvýšená pasivní bezpečnost (přes 20 lety ještě tolik airbagů nebylo). Cenu nejde srovnávat, nějaká inflace za 20 roků bude. Spotřeba, pravda, moc neklesla, ale podmínky cestování v dnešním přecpaném provozu se zlepšily. A ceny oprav....no comment.
V mém případě 14 let staré auto: 70 kW, posilovač řízení, klima, 4 airbagy. Parkovací senzory sice nemá, má ale gumu na náraznících, takže když se jednou za rok o nekoho opřu, tak nezpůsobím žádnou škodu.Auto bylo v ZÁKLADNÍ výbavě, dokonce i ta klima byla podle mě bez doplatku, protože u silnější verze byla v ceně.Nové auto: 81 kW (je to ale vrchol nabídky, nejslabší verze má 55 kW). Má sice senzory a kameru, za vše jsem ale musel zaplatit. Klimu má automatickou, ta sice byla součást výbavového stupně, ale toho nejvyššího, takže ta také nebyla zadarmo. Z bezpečnostních prvků má navíc například záclonové airbagy, ty ale na 99% nevyužiji.Jediným využitelným zlepšením je tedy zvýšení kroutícího momentu. I to ale bylo za spoustu peněz, základní atmosféra by měla přibližně stejný kroutící moment, možná dokonce menší.
Jezdili jsme leta slabsimi a nestezovali jsme si ;-)
Stodváca měla 50 koní a kolik jich jezdilo... :-) Žigul měl až 78 kobyl a jaká to byla sláva. Octavie má 115 koní a nadává se na ni... :-P
Ono to podle mě má i racionální důvody. Dnešní Octavie je výrazně těžší, než stodvacítka. Tenkrát jiná auta prakticky nejezdila. Dnes je auto se 115 koňmi spíš lehce pod pruměrnem.Dálnic bylo ještě méně než dnes a maximální povolená rychlost byla o 20 km/h nižší.I tak podle mě 115 koní stačí a na základní motorizaci to není žádná ostuda.Ostuda je třeba to, že do Fabie je možné objednat maximálně 70 kW motor a to i do sportovní verze Monte Carlo. Sportovní sedadla, hliníkové pedály a motor 70 kW:-/
Řada Š 742 měla 890 kg a Rapid 915 kg. Tehdejší výkony byly i na tak lehké auto malé. Na druhé straně v tehdejší době větší výkon rovnal se vysoká spotřeba při drahém benzínu (na kupní sílu). Socialistický průmysl měl obrovský problém vyrobit pětikvalt... Ne, že by neuměl, ale naše milovaní strana a vláda na vývoj nedala peníze...
Nadávají ti kteří o tom nic neví. Internetoví všeználci.
Nejezdí
Vede knihu jízd a benzín se eviduje. Takže jezdí. Spotřeba je věc momentálních provozních podmínek, někdy vyleze nahoru, jindy je malá. Mám 1,8 TSI 132 kW a dnes jsem najel po Praze 56 km se spotřebou 6,6 l (údaj PP). Jindy jsem rád, že se po městě vlezu do devíti litrů.
za mě dobrý, kdo chce koktu a nepotřebuje chromovaný lišty okolo oken a podobný pozlátka tak tohle auto je normální pracant se slušným vnitřním prostorem, spolehlivostí a zůstatkovou cenou. Za 440 bych osobně koukal už po i30 nebo Aurisovi, ale nemám pochyb že se bude prodávat jako housky na krámě, ať si mele kdo chce co chce.
Pokud zustane mimo dalnice ;-)
Proč? Máš vůbec představu, jak si to při 130km krásné vrni na polovině otackoveho spektra? Očividně jsi v tom nikdy nejel a vypouštíš jen hospodské plky.
Spíš chrochtá než vrní.
veď 1. apríla už bolo?.
Chceš vyhrát grilovací pec na pizzu? Sleduj AR na Instagramu! Bez instíku už ani ránu.
1.0 tsi: fabia docela dobrý ochcávka utrpeníB-]
Tohle není na škodovku vůbec špatná nabídka, motor sice nic extra, ale foukané litry už bohužel dělají všichni. Nicméně kombík za 440 tisíc má liťáky, všechny okna v elektrice, automatickou klimu, centrál a tempomat.
dělají se foukaný litry a dokonce i dvoulitry a vícelitry a víceválce..stačí si jen vybrat a nebýt smutný, že doba lenošných základních motorizací je za náma... a stejně si tady pomale každej kupuje ojetiny, pač ani na ten litr nemá
Octávii s litrovým motorem ? To bych musel být praštěný klackem.To může koupit jedině blázen........
Parametry jako deset let stara atmosfera 1,8 nebo u nekterych 2,0, pripadne 2,2 u mazdy?
Nevigaci autě mám ale použil jsem ji za 5let 3x. Nevigaci máte mobilu atd.
Kolem komína nezabloudíš.
Levná za 450 litrů......:-D:-D:-D:-D:-D:-D
U mé OktávieTour z roku 2006 je v základu ještě vyhřévané z.sklo, vyhřévané a el.ovládané zp.zrcátka a hlavně vyhřévané přední sedačky což je u negáražovaného auta paráda!!!
já mám vyhřévanou sedačku a to vám povém, to je něco na pérdel, pěkně ji mám prohřátó
Souhlas. V zimě na první tři minuty jizdy naprosto super.
vyhřívané přední sedačky jsou totální zženštilost, v životě jsem to v žádném autě nezapnul... :-D
Pochopil jsem, vtip :-D
Jasně, topení a klima jsou taky jenom pro bábovky;-)
Větší blbost jsem dlouho nečetl. :-D
To mi zeda prisla mnohem lepsi nabidka ta Octavia Trumf, ktera mela za cca 450 tis. ctyrvalec 1.4 tsi 110 kw, nebo s paketem plus za cca 50 tis., ktery rozsiroval vybavu o predni led svetla, automatickou klimu a kessy.
Nemám nic proti Škodě, ale pro zajímavost, Hyundai I30 combi, čtyřválec 1,4 T-GDI (140 koní) ve stejné výbavě (mimo zadních ledek, deštníku, svítilny a automatické klima) plus chytrá světla + přisvěcování do zatáček jízdní asistent LKAS, LDWS, AEB, parkovací asistent vzadu za cenu 359.000,- Kč. Dost velký rozdíl.
Tak nekdo zase preferuje automatickou klimu pred asistenty. Takue je otazka, v cem je ta nabidka lepsi...
Tu cenu najdu kde?
V áčkách měli, ale už je pryč.
Díval jsem se do akčního ceníku Hyundai a stojí to 419 tisíc a je to podmíněno podepsáním úvěrové smlouvy.
Ještě že je tu pár všímavých.
S tema otresnyma Ambition sedackama je lepsi nakoupit u konkurence. Treba Golf Comfortline.
Golf je od stejného koncernu, takže to není žádná konkurence. Golf má podle mě velmi blízko Scale. Ta sice sdílí platformu s Polem, rozměrově je ale podle mě Scala blíž Golfu než Polu (díky tomu, že tu modulární platformu využili v maximálním rozměru).Nedávno jsem srovnával Scalu s Golfem a cenově je skoro nastejno. Scala má o kousek větší kufr, Golf má dvouzónovou klimu (pokud si to dobře pamatuji, tak ta ve Scale není) a víc příplatkové výbavy, jinak jsem moc rozdílů nenašel.
Uplne jasná volba.Za tie prachy radšej Golf ktorý má pri tomto motore 6 kvalt.
Golf ma prevodovky uplne stejne, 1.0TSI 6MAN, 1.6TDI 5MAN.6 kvalt k 1.6TDI maji jine modely VW i ŠA.
Máš pravdu.1.0 tsi 95k má 5 kvalt.
Obrovská škoda toho tříhrnku :-( Pro důchodce a nebo baby vozič asi ok, ale na větší cesty pro rodinu minimálně 1,5...
a taky protože spotřeba
jenze 1.5TSI ma problemy s cukanim na 1, ktere se VW nepodarilo ani za rok vyresit (s posledni emisni normou ma tento problem vice vyrobcu). Momentalne je 1.0TSI jediny "osvedceny" benzin. A kdyz muze byt nespolehlivy trojhrnek ecoboost 8x motor roku, tohle je rozhodne lepsi volba.
copak se vam s tim ecoboost trihrnkem nemileho potkalo?
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/pohadka-o-tri... ...
Dnešní EB je ale úplně nový motor. Ve velkém testu SM vyšel z osmi podobnych jako absolutně nejlepší.
Jednooký mezi slepýmí králem.
jo tááák. Protože je to úplně nový motor a v SM psali, že je nejlepší, tak z toho vyplývá, že se za 5 let nerozpadne jako všechny předchozí:-D
Hyundai ix20 1.6 - místo uvnitř stejný, kufr 440-570 l, 125 hp, 6 let záruka, pojištění 0 spoluúčast - 310 k kč...A těch 120k kč rozílu raději projezdím..spolehlivých autem a ne litrovou rachotinou..
ix20? Myslel jsem, že je řeč o autech.
Ale no tak. Zase tak špatné auto to není a když pominu mizernou zadní nápravu a odpornou palubku, má i své přednosti. Dobrý posaz, nastupování, hodně místa, pohodlí. Nicméně porovnávat to s Octavkou není úplně to pravé.
Dle platného akčního ceníku to stojí 334 tisíc Kč, ale platí to jen pro vybrané skladové vozy a jen při podepsání úvěrové smlouvy.
co tu tahas hyundai trotle a jeste ix20?
než mrňavého Korejce ix20,tak raději Octávku nebo klidně i Rapida :-)))
A co třeba Focus kombi benzin 125 k za 415 tisíc?
S touhle výbavou asi těžko.
proti Oktávce hoooodně malé auto. Ale jezdí pěkně...
Focus III má méně místa pro zadní pasažéry, ale sedí se v něm pohodlněji než v Octavii, která má moc nízko zadní sedáky, nepodepírají stehna, a rozhodně je v něm lepší pocit z řízení. Při postavách kolem 180 cm není ve Focusu III problém.Pokud jde o nový Focus IV, ve verzi kombi, tak ten již rozhodně není menší, ale větší.https://www.auto.cz/ford-focus-kombi-active-2... ... https://www.auto.cz/skoda-octavia-combi-2-0-t... ...
Souhlas. Focuse III vlastním. Merim 190cm a za sebe se vejdu s rezervou asi 2 cm. Neni to moc, ale od nizsi stredni tridy toho ani vic neočekávám. Navíc oproti Octavii má větší rozsah nastavení sedačky a volantu, takže v Octavii musím jít nepřirozeně více dozadu (pro ležící řidiče je to ovšem prirozene) a tím se místo vzadu docela maže. Posaz je také mnohem lepší, zadní lavice je ukotvena v dobré výšce a délka sedaku je 54cm vpředu a 50cm vzadu. Problém s mistem u FoFo III bych spíše viděl u spolujezdce, kde je méně prostoru na levou nohu. FoFo IV je daleko prostornejsi, ale sedačky mi přijdou horší. Jinak proti Octavii nic nemám, je to dobré auto z místa A do B. Zajímavá byla nabídka s 1.4Tsi, nakonec jsem ale vzal Focus kvůli jízdním vlastnostem a jistě zábavnosti. 🙂 Navíc jako ctyroka se mi Octavie vůbec nelíbí.
A na co budeš mít velké auto, když ho nemůžeš naložit. Ten tříhrnek to neuveze.
85kW a 200Nm.... Neuveze? I Ty žbrepto 😉
Další internetovej inženýr :-D
Nejlepší ale je, když náhodou vypluje na povrch fakt, čím tihle chytrolíni jezdí.
Tak je to focus. Ten je rodinnej asi jako octavia sportovní.
Mam Focus III a je to normální rodinné auto, to bych musel mít dva dvoumetrové syny, abych musel kupovat o 100tis dražší auto jen kvůli více místa na nohy vzadu..a co se týká interieru, tak oktávka působí dost obyčejně až levně oproti focusu, takže octavia tour asi dobrá volba, ale pořád by se musela dostat pod 400tis...
No...rodinné auto je to asi jako Fabia kombi.
"Trochu" mimo.
Hodně mimo:-).
Motor 1,0? To nechci ani zdarma!:-O
Vzal bych jej, pokud by mi za nej zaplatili. A pak dal nekomu, kdo to za darmo chtit bude. B-]
Niekedy je to trápne-Zmena farby, plastový doplnok a je tu nová fantastická Škodovka, už je s tými ediciami škody človek unavený :Škoda scout-škodovky s plastovým krytom pod kufromŠkoda Monte Carlo- červená škodovka a čierna strechaŠkoda green line- škodovky s štvorlístkov na bokuŠkoda Laurin Clement- škodovky s koženými sedačkamiOctavia tour- lacná výbava OctavieŠkoda Rapid team- Rapid so strešným nosičom Škoda LIVE - škodovky s prešitým volantomŠkoda sportline- skvelá športová škodovka s výkonom navýšením o cca 15 koní
A nebo první Octavia Tour...Dávnou už jezdila Octavia druhé generace, a Škodovka si nejspíš všimla, že má plné sklady dílů na předcházející Oktávku.Tak udělali "nový" model Octavia Tour, jak liftback tak combi...
Ne, měli volné výrobní kapacity. Rozhodli se vytěžit maximum po vzoru Astra classic. Díly se přece nevyrábí na sklad, to by bylo drahé.
Jo?A víš, že mají automobilky povinnost ještě deset let po skončení výroby daného typu auta vyrábět náhradní díly na něj...?Pokud už to tak není, opravte mě prosím...
Tohle vyřešili v Toyotě už v 60. letech a převzal to po nich celý svět. Výroba dílů se organizuje tak, aby se nevytvářely zbytečné velké skladové zásoby. Takže to skutečně není tak, že by se Škodovce někde válely desetitisíce výlisků dveří, světla nebo nápravy...
Je to tak. Výroba se plánuje takovým způsobem, aby zůstávalo co nejmenší, v ideálním případě žádné zboží na skladě. Správná logistika ušetří hodně. Velké firmy mají dispečink, který hlídá aktuální polohu a předpokládanou dobu dojezdu každého kamiónu.
JIT To platí v průběhu výroby.Octavia Tour první generace byl jasně akt likvidace skladových zásob.
Beru zpět, kajícně si sypu popel na hlavu. Octavia Tour první generace byl samostatný model, souběžně vyráběný s Octou generace druhé...
hezky si protiřečíš :-D
Čím prosím...?
Ludiku, tomu se říká marketingová aktivita. Jak jinak upozorňovat tolik let na jedno a to samé zboží?? No přece tím, že tomu dám lehce odlišnou výbavu, extra barvu nebo originální příslušenství a nějak to nazvu, aby to bylo pro klienta zapamatovatelné. Dobře si vzpomínám na Favorit Silver line, Black line, Green line nebo Solitair a jaké to byli hitovky :-)
Mám čerstvou zkušenost s golf VII 1.0tsi. A ten motor mě teda nepotěšil. Docela jede a moc nežere ale ten projev je prostě nepříjemnej...taková gumová reakce na plyn, vrnivej zvuk. Nechtěl bych to. To radši 1.6tdi (škoda pětikvaltu)...to sem neřídil ale stál sem u auta s otevřenou kapotou a nevěřil sem jak kultivovaně ten diesel zněl. Obecně ale preferuji benzíny.
Auris Tourer klasik za 399 000...
Já si objednávám Fiat Tipo Kombi 1.4 95k (stačí a půjde na LPG) za nyní 310 000. Záruku po 2 letech kašlu a budu servisovat sám...
Ano, na oko dobrá nabídka. Hodně Aurisů i potkávám na silnicích. Ale jel jsem v tom a vůči současné konkurenci to byl naprosto otřesný zážitek (líné, málo místa vzadu, nemoderní, nijaký podvozek, nepraktické). Velmi mě to zklamalo. To auto se opravdu nepovedlo, respektive v roce 2013 dobré, nyní ale mimo.
Podvozek? Zatáčku projedu s úsměvem tam, kde už se žebřiňák od škodovky dávno válí v pangejtu. Na rozmlácených okreskách obratné a pohodlné na rozdíl od mnoha žebřiňáků. Líné to je, mám HSD. Vzadu je méně místa, mám malé děti, tak mně je to jedno a pak bude stejně Corolla nebo RAV4. To auto je velice slušné ještě v této době. Tak co tam ještě máte?
Razvor je kratsi, ale malo miesta? Mam 185 cm a za seba sa posadim bez problemov. A komfort... no... po presadnuti zo zadneho sedadla Aurisu do Superbu som mal pocit, ze som presadol do rebrinaka.K podvozku ti poviem len tolko, ze hybridny kombik Auris mal pred rokmi v losom teste vysledok na urovni sudobeho Golfu GTI.
To také není špatné, nicméně líný motor, který se musí v kopcích dost vytáčet, v roce 2019 u nového vozu trošku mimo. A kolik necháš na pozáručním servisu?
Á další, co je "zkažen" turbo motory. Tenhle atmosférický motor s 97kW je super a holt jako každá atmosféra se musí točit. Ale zase si buď jistý, že oproti všem těm litrovým tří válcům s vyhoněnýma výkonama do nesmyslů, ti tenhle motor bude bez problému sloužit hodně dlouhoB-]
Tohle auto se opravdu nepovedlo. Interiér strašný, motor na to že má 97 kW vůbec nejede, dle mého názoru se k tomu vůbec nehodí daná převodovka (auto mělo manuál). K dobru je, že spotřeba více méně stejná i při vyšším zatížení.
To není o turbomotorech. To je o tom, že šestnáctistovka je na takové auto asi málo. Dvoulitr je ideál.
Souhlas, že ten motor vydrží velmi dlouho! Proto jsem o něm uvažoval (v zásadě to mě k němu dostalo), ale pak sem si řekl k čemu mi to je, že ten motor vydrží dlouho. Budu ho mít cca. 4-7 let, pak už stejně z hladiska bezpečnosti, technologii a chuti koupit něco nového půjde pryč a to bude mít najeto 80 - 140tis., čili je mi úplně k ničemu, že vydrží najet třeba 400tis., to bych najel za 20 let a to už určitě budu mít 3 jiné nové auta. Čili možná jako bazarová koupě dobré. Ale dokážu si představit, že bych tu hlavní výhodu atmo jako majitel nového auta kdy využil.
Souhlas, to holt jen bazaroví kovbojové mají pocit, že při koupi nového auta je potřeba myslet hlavně na to, aby jim bylo odprodáno za pětinu cenu v naprosto bezvadném stavu, že na to snad mají morální právo :-D
No jen aby pak leasingovky neplakaly (a nezdražovaly) až se zjistí, že nové moderní motory najedou sotva 300 tis. a v bazarech bude větší zájem o staré atmosféry, které sice budou mít vyšší nájezd, ale před sebou delší budoucnost.Zrovna nedávno jsem se 14 let starou atmosférou bez potíží prošel technickou a do bazaru jí nedám ani za zlaté prase. Vůbec bych se nedivil, kdyby naše nové auto s moderním litrem odešlo dříve, než ta atmosféra.
Spolehlivost "atmosfér" je jen taková hezké pohádka. Jistě, ten motor je jednodušší, takže bude mít nižší servisní náklady, ale to neznamená, že bude OK bez nákladných oprav.
Co by se mohlo na atmosféře porouchat, aby byla nutná drahá oprava? Netvrdím, že nic není, jen jsem o tom zatím neslyšel. Když se někomu něco porouchalo a nechal ranec v servisu, tak to byl vždycky diesel. Pokud už se někomu něco dražšího porouchalo na atmosféře, tak to bylo kvůli zanedbání servisu (například přejetí výměny rozvodů o několik desítek tisíc kilometrů).A jedna dražší oprava navíc může zcela potopit výhodu nižší spotřeby (někdo tady psal o rozdílu 0,8 litru, já tedy nedosahuji ani tohoto snížení spotřeby).
S atmoškou v nissanu jsem jezdil dlouhá léta. Motor byl kultivovaný, okamžitá reakce na plyn, čili dobře ovladatelné při přeřazení a přesné okamžité dávkování výkonu s serpentinách. To je super. Určitě to své zákazníky osloví. Jenže v této kw kategorii mají tyto motory neduh a to je výše zmiňovaný výkon. Při naloženém autě nebo v kopcích extrémně slábnou. Zkrátka jsem si zvykl na přeplňování. Životnosti bych se nebál, ta je u tříválců, pokuď se nejedná o konstrukčí problém standartní.
Tak kromě životnosti motoru je důležité, že nejsou tak náchylné na způsob jízdy. Turobomtůrky, když chcete výkony jako u té atmosféry, tak si hezky pápnou, kdežto tento motor se bude stále držet kolem sedmi litrů.Měl jsem náhradního Rapida 1,2 74 kW a nějakým omylem jsem musel do Prahy, přes Mohelnici a Hradec, furt jsem musel šaltrovat, protože výkonový rozsah byl velmi, velmi úzký a žralo to i trávu kolem cesty, 8,5l /100km. To jsem tedy čuměl!!
Ale prd pane sofer. Zvlast kdyz udajne mate pod kapotou cituji "turobom..." jo turobom, jde videt ze tomu evidentne nerozumite. Asi vas trapi, ze nova Scala vykopne tu vasi zahnivajici skebli i30 na propadliste dejin co 😆 Oba vime ze toto je od Skody celkem dobra nabidk. 1.0TSI docela jedou, drzi a nezerou. Tak hezkej den a kupte si take nekdy Skodu😎 Zlepsi se Vam na duchod nalada, coz moc potrebujete. 😘
Scala nesahá i30 ani k výfuku. Scala je o třídu níž, je to jen zlodějsky předražený krám, který za ty prachy nemá ani víceprvek a je navíc pěkně hnusná. Prostě designový paskvil, další zbytečná škodůvka. Co taky od tak bezvýznamné značky čekat.
Opak je pravdou. Kdo jezdí hodně, určitě Škodu a Korejci se vyhnout. Korejec je na oko pěkný, pohodlný. Zároveň je neuvěřitelně strojařský zprasený, moc nevydrží. Škoda cenu necpe do pohodlí a výbavy, ale do poctivě postaveného vozu. Vydrží rozbité silnice a jezdí a jezdí.
Na to jsi přišel kde, že je sprasený? Právě že je to přesně opačně. Škoda není zdaleka tak spolehlivá jako Hyundai, který je poctivě postavený. Třeba má daleko větší poměr užití vysokopevnostní oceli než většina značek, natož škodovka. Např. u i30 se nevyskytují žádné závady převodovek, což je pro škodovku absolutně nesplnitelným snem. A o motorech ani nemluvě. Nevím o žádné, která by najela za pět let 1,6 milionu km a stále jezdí a jezdí - psalo se o tom. Takže když auto, tak jedině Hyundai, popř. jeho luxusní odnož Genesis pro extrémně náročné.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/zena-najela-s...
No nevím. Mám Fabku, pořizovací cena skoro půl mega a spokojený nejsem. Spotřeba 6,7 litru, podvozek tvrdý jak v nějakém eresu, obraz z couvací kamery je podle mě horší než v Dacii, po zastavení v koloně je nutné sešlápnout brzdu, takže se vypne adaptivní tempomat (navíc nejde nastavit tak, abych udržoval menší než dvojnásobnou mezeru oproti ostatním) a i když radar zaměří auto, které stojí, tak nezastaví (nejspíš vůbec a určitě ne komfortně, protože jsem to několikrát zkoušel a musel jsem jít tvrdě na brzdu, abych stihl zastavit). Ne vše z Boleslavi je Klenot:-/Scala je lepší (také je o dost dražší), nechápu ale například proč nemá průvlak na lyže, který měl i Rapid. Jo už vlastně vím, to je proto, aby si víc lidí koupilo ZÁKLADNÍ střešní nosič skoro za 5 tis. a za desítku střešní box.
To jsme měli půjčeného Rapida zřejmě s podobným datem výroby. Já ho chtěl hodit ze skály a dojet autobusem. :-D Do výkonového rozsahu se nešlo prakticky trefit. To byl nedoladěný paskvil. Ostatní přeplňované motory jsou v pohodě a průměrná dlouhodobá spotřeba je přiznivější než u atmo. Chce si to osobně vyzkoušet, třeba i ten samý motor v jiném vozu nebo z jiným datem výroby.
Moje Rapid zkušenost (81 kW / 1,2) je 5,1 litru na sto dlouhodobě. Ovšem rozvážná nudná (ne pomalá) jízda.
oprava: s jiným
Nejsem notoricky fanda škodovek a vždycky jsem rikal, ze za skodovacke ceny jsou lepsi auta, ale tohle je na skodovku vazne slusna nabídka. Ze by reakce na i30 za 330? :-)
Bych do toho asi netahal Hyundai. Je hodně automobilek, kde je na výběr jen z několika málo variant stupňů výbavy. Člověk si vybere balíček, barvu a tím to hasne. Individuální konfigurace je dražší, protože je to organizačně náročnější na výrobu. Když budou výraznější procento prodaných aut dělat takřka identických, je tu prostor jít s cenou dolů. Tenhle balíček mi připadá jako logický krok obecně.
Fascinuje mne : je rok 2019 a ropa s 5-ti kvaltem....Ale zase co jiného čekat od emisních leváků, než další levárnu na klienty...
už jste čekal samolétající auta, co?
Ridil jsem nedavno z Prahy do Brna sluzebni O3 1.6tdi a pri tachometrovych 140km/h tocilo 2500tis, coz mi prislo celkem vpohode, pri spotrebe 5.6l. Uprime, si nedokazu predstavit, ze by ten motor mel tocit jeste min, i tak jsem obcas podrazoval pri zmene do rychleho pruhu. Za me pro 1.6tdi je 5 kvalt adekvatni. Mel jsem stare Volvo 2.4D 5valec,120kw, ktere tocilo pri 130km/h 2800, tam ta 6tka fakt chybela :-D
Pro naftomily je ideál 1.6tdi dsg. Motor nadprůměrně kultivovaný, s převodovkou si parádně sedne a spotřeba ok. Možná nejpovedenější kombinace.
1.6 Tdi je vše jen kultivovaný. S dsg katastrofa. Ostatně Octavia je bída v jakékoli kombinaci. Leon a Golf jsou lepší volba.
Nevím, jaké máte zkušenosti s Octavií, ale já žádnou katastrofu v tom autě nevidím. Co mne ale nadzvedlo ze židle, u mé 2,0 TDi Style je, že je to první Octavia, co mám, která nemá sklopné sedáky ve druhé řadě. Na to jsem tedy nebyl u předcházejících Octavií zvyklý, toto "šetření" mne nasralo! Potřeboval jsem totiž převést postel a zjištění se konalo až v místě nakládky! Fakt jsem v tu chvíli Boleslavi nadával !! -"Tento způsob šetření zdá se mi poněkud něšťastný", abych parafrázoval známou hlášku.....
Sklopné sedáky má Octavia od výbavy Ambition.V holobytu Active se O3 prakticky neprodávají, protože o ně není zájem. Takže buď jste měl tu základní verzi Active (ale ta se nikdy neprodávala s 2.0TDI) nebo tady kecáte.
To si děláte srandu ne? Tohle se dá čekat u luxusních sedanů, kde se s přepravou krámů nepočítá, maximálně lyží ve středovém tunelu, nebo box na střechu. Ale tohle je vážně fail..
Naftovy motor se hodi na delsi presuny vyssi rychlosti, neni duvod ho dal nenabizet. Problem je az v nasledne udrzbe kdy v druhe petiletce majitel nepouzije DPF filtr nebo se o nej spravne nestara a pak je to teprve ten sazomet...
Normálně bych napsal no a co? Nicméně je pravdou, že ten 5ikvalt snižuje potenciál jinak celkem solidního motoru na polovinu. Osobní zkušenost...
A jeste kdyz scala se stejnym motorem ma 6ti kvalt
Scala ale není TOUR, tedy "za levno"
Slusne/lakave vymyslene PR na 3hrnky. Ve Fabii, proc ne ale v O?
To mají všichni, bohužel. Přeplňovaných 85kw s touhle výbavou je pro nejmenší odběratele velmi dobrá cena.
... a ruku na srdce. Ono to i spoustě méně náročných stačit bude. Za ty peníze slušně použitelný a vybavený vůz.
Dokud to nenaloží a nepojedou s tím párkrát na výlet a nedejbože k moři. A co pak ten motor za 2,3 roky...
Já se naložím a k moři odvezu třeba s 1.4 66kW. Ty se holt budeš muset naučit řídit...B-]
správně, oni někteří si myslí, že v zahraničí jsou silnice jiné, ale lepší je tam letět letadlem, chorvatsko a balt nechme masochistům.
Zapomínáte na to, že životnost všech vozů počítá výrobce na 5 let / 150 000 km. Což zvládne každý motor v aktuální nabídce.
To máš odkuď? Životnost vozu je na 250tis. 150tis se mi nezdá pravděpodobné, protože po 150tis musí jít vůz dobře prodat.
Jako by byla 1,6mpi v dřívějších Tour něco lepšího :D I ve 4 lidech to jede líp jak ta mpi.A životnost motoru se odvíjí podle toho jakej je uživatel pako
Když jezdili k moři 66kW rotačkou, tak to bylo jako lepší?
Dřív se k moři jezdilo s atmosférou 1-1,4 litru a výkonem pod 50 kW. Byla ale trochu jiná doba. Dneska když chci na dálnici s tunovým autem se 70 kW motorem předjet a nechci riskovat návštěvu v kufru, tak musím být hodně opatrný.
správně, dříve jsem měl k moři škodovku s motorem 0,9L, ale nebyl takový provoz, nebyla dálnice a hlavně řidičák neměli všichni a o tom to je.
"za 2,3 roky..."Ony ty litrové TSI jsou v Octavii už tři roky a ve víceméně srovnatelných Golfech už 4 roky. Apokalyptické vize z diskusí pod podobnými články sese zatím nenaplňují.Neříkám, že bych takové auto chtěl. Na mě to působí snad ještě méně důstojně, než nápis Tesco Value, ale zatím to vypadá, že problém 1.0 TSI, jako základní motorizace, je spíše psychologický.
4 roky nejsou až tak moc vzhledem k tomu, že je průměrné stáří auta v ČR 15 let.Už s tím litrem najel někdo třeba 300 tis.? Jasně, že běžný spotřebitel tolik nenajede, ten si ale koupí v bazaru 4-5 let staré auto s 200-250 tisíci, takže se na těch 300 docela brzy dostane. Proto by mě to zajímalo.
S rozumem. Nikdo soudný si nekupuje tuhle motorizaci, aby s tím za 4 roky nalítal 250 tisíc. Na operák se takové auta s takovým povoleným nájezdem taky nepůčují. Já jsem reagoval na to, že se ten motor nerozpadne za zmiňované 2-3 roky. Jestli se to rozpadne pří 300 tisících? Možná, ale to i mnohem větší motory. Kolega si před časem koupil ojetý VW s 2.5 TDI, nájezdem 300 tisíc a během prvního roku ho to stálo dalších 150 tisíc na motoru. Auto koupené v ČR, podle servisní historie a přírustků km na STK ten nájezd vypadal realisticky. Sbírka průserových agregátů, do kterých by to člověk často neřekl.https://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete... ...
Auto jsem nevidel. Ale km z STK nic nedokazuji. Na tu se chodi s upravenym pocitadlem tesne nad posledni dohledatelny udaj. Stejne jako se staci prubezne a do znacky se chodi na kazdou sudou prohlidku at se pisek historie jako lilie. A lichou delas doma. Navic pokud je to treba auto z bazaru pani mega 3,1415 tak je jasne ze je to problemak protoze ten zanonymizuji a maji vetsi vybar
A nebo byl ten nájezd poctivý. Určitě jsou lidé, kteří to vámi popsaným způsobem dělají, podle mě je ale víc aut, která se nestáčí. Nedovedu si představit, že by to takto dělala kterákoliv větší firma. Hodně lidí by si určitě všimlo, že mají po servisu výrazně nižší nájezd a ne všichni by si to nechali pro sebe. Jako správce vozového parku bych do takové levárny nešel (i kdyby mě do ní nadřízení nutili), protože až by se na to přišlo, tak by to bylo minimálně na podmínku.Uvidíme, jak na tom budou moderní turbomobory 1.0 TSI až budou mít nalítnáno přes 200 tis. km.
Ještě k té životnosti 2-3 roky. To byl podle mě nesmysl, který nemůže vymyslet normálně uvažující člověk. Pokud je automobilka ochotná dávat prodlouženou záruku 5 let, tak těžko může prodávat auta s motory s tak krátkou předpokládanou životností.Navíc dnes jsou leasingy zase na 4 i 5 let (leasingovky jsou významný zákazník), i proto musí ty motory vydržet s jistotou alespoň 5 let. Jestli ale vydrží třeba 90% motorů bez vážné poruchy 300 000 km, to se teprve ukáže.Vzhledem k tomu, jak je dnes všechno optimalizované na nezbytné minimum (např. když objednáte auto s tažným, tak tam musí dát lepší chladič), tak bych na to nesázel.
Uznávám, že 250 tis. za 4 roky nebude typický nájezd litrového motoru. Díval jsem se na internetu na 4 roky staré Octavie a nejvyšší nájezd u benzínové byl 177 tis. Sice 1.2 TSI, ten ale nahradil litr, takže celkem srovnatelné. Většina má samozřejmě méně, několik s nájezdem přes 150 tis. tam ale je.Pokud si soukromá osoba koupí auto s nájezdem 150 tis. a najede 20 tis. ročně, tak až bude autu 11,5 roku, tak je na 300 tis. Průměrné staří vozidla je u nás 15 let, takže požadavek, aby motor vydržel 300 tis. není podle mě přehnaný. Pokud budou potíže jen ojedinělé, tak to bude v pohodě. Pokud budou drahé závady u většiny motorů, tak se to může dozvědět i běžný zájemce o bazarovou koupi. Otázkou je, jestli mu to bude něco platné, když nebude mít moc na výběr.
Výkon je dostačující třeba na cestu kolem Světa, dejbože k moři, tam je to super a za 3 roky budeš mít před sebou druhou plánovanou servisní prohlídku.
Pokud to nebudou nahánět dvoulitrová tdička v levém pruhu, tak to bude v pohodě. ;-)
Dvoulitrová TDIčka nemají v levém pruhu co pohledávat. Plynulost provozu vám nic neříká :-D
?
Proč tam není navigace?
Za prve, protoze je debilni.Za druhe, protoze v mobilu je lepsi.Za treti, proc priplacet ze neco, co pouziji jednou za nekolik mesicu, kdyz v mobilu mam zdarma?
je tam smart Link. tzn. skoro zdarma v podstatě to nejlepší dostupné navigování. Utrácení za předraženou navigaci je v tomto případě skoro hloupost.... 😉
Hloupost to není. Dokud nebude mít např. Waze možnost TMC, tak je lepší v zahraničí používat standardní Škoda navigaci (mám v SUP3). Waze je super v Čechách, kde má velkou komunitu uživatelů. Proto ji v Čechách používám a mám ji v Škoda navigaci prostřednictví Android Auto. V zahraniční, zejména v Německu či Rakousku mají skutečně aktuální (na rozdíl od ČR) TMC informace. Tam Waze nestíhá. Např. auto na dálnici v protisměru TMC ohlásí okamžitě. U Waze nic :( Popř. nehody a kolony se zpožděním proti TMC. Je to dáno komunitou uživatelů. Mám to prakticky odzkoušené, jelikož se v zahraničí pohybuji často.
Ani v Německu to TMC není nic moc, mnohem lepší je google navigace, hlavně dnes, kdy už platíte data v EU jako doma. Mám navigaci v autě, ale když je na dálnici v DE problém, je lepší google navigace, má lepší odhad zdržení a lépe umí navrhnout trasu než vestavěná navigace s informacemi z TMC.
Tak já v zahraničí používám místo waze Google mapy či Mapy CZ, a bez problémů... waze se tedy v zahraničí fakt nechytá.
Jo, až na to, že waze je v Německu podle informací, které mám, protizákonné používat a policie za to může udělovat pokuty...
Ale ne. Nic takového. Je to trochu jinak. Cajti v DE nebo např. za velkou louží v Novém Jorku mají problém s tím, že jsou zveřejňovány informace o policejních hlídkách. A netýká se to pouze Waze, ale i jiných navigací - obecně např. hlášením v nějakém lokální radiu apod... Za použití Waze nebo jiné navigace nikoho v DE pokutovat nebudou !!!!!!!.
A ještě dodatek. Pokutovat tě můžou v DE nebo v Rakousku za to, že máš držák na mobil na předním skle, jelikož brání ve výhledu..... Takže používat Android Auto a nechat si Waze nebo jinou navigaci zobrazovat na displej rádia (pokud auto nemá navigaci)
Staci nemit drzak, aby branil ve vyhledui.
Navigace je praktická, ale. Mám v superbu3, ale stejně ji nepoužívám. Waze je prostě lepší. Takže smartphone a držák za 130 Kč udělá lepší službu.
K cemu? Odrazila by se na cene a vuz ma SmartLink+.
Já v Seatu využívám taky převážně Full link (obdoba Smart link), ale problém nastává, když máte operátora jako je Vodafone, který na hranicích s Německem kolabuje a Waze tím pádem taky. Pak se běžná navigace opravdu hodí. Takže jsem rád, že ji tam mám.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.