Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

Zatímco v případě minulé generace Octavie bylo provedení Tour jakýmsi rozloučením, dnes se jedná o akční verzi, která se podle informací Škody k výběhu stávající generace nevztahuje. Nová Octavia se už sice ve formě prototypů prohání po českých silnicích, reálně je ale záležitostí příštího roku, protože druhá polovina toho letošního bude patřit městskému crossoveru Kamiq.

Škoda Kamiq oficiálně: Už jsme v ní seděli! A udělala nám velkou radost

Škoda Kamiq oficiálně: Už jsme v ní seděli! A udělala nám velkou radost

Co se akčních vydání Octavie týče, nemáme si u Škody na co stěžovat. Na začátku loňského roku vstoupilo do prodeje provedení Trumf s motorem 1.4 TSI/110 kW a velmi slušnou výbavou, které bylo s cenou 444.900 Kč ještě o 10.000 Kč levnější než základní Active se stejným pohonem. Nyní se historie v podstatě opakuje, výsledek však nese tradiční označení Tour, volit můžete mezi dvěma motory a vždy se bude jednat o kombi.

Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octavia Trumf má 150 koní za 444.900 Kč

Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octavia Trumf má 150 koní za 444.900 Kč

Akční Škoda Octavia Tour vychází z linie Ambition a s motorem 1.0 TSI/85 kW a manuální šestistupňovou převodovkou stojí 439.900 Kč (1.6 TDI/85 kW je za 499.900 Kč). Oproti verzi Ambition má navíc klimatizaci Climatronic, multifunkční volant, vnitřní zpětné zrcátko s automatickým stmíváním (běžně v paketu Ambition Plus za 15.000 Kč), Sunset, funkci SmartLink+ pro zrcadlení telefonu na displej infotainmentu či paket Mobilita Plus (záruka mobility Plus a prodloužená záruka na 5 let/100 000 km).

Nová Škoda Superb odhaluje ceny a výbavu. Zbavila se základu a je levnější

Nová Škoda Superb odhaluje ceny a výbavu. Zbavila se základu a je levnější

Škoda uvádí, že v porovnání se stejně vybavenou Octavií Ambition ušetříte 118.400 Kč. Tour je ale ten typ auta, které si koupíte jak je a akceptujete omezený rozsah doplňkové výbavy. Podle ceníku platného od 7. února letošního roku stojí základní Octavia Combi 1.0 TSI/85 kW Active 472.900 Kč a za vybavenější Ambition dáte nejméně 532.900 Kč. V případě turbodieselu se bavíme o 532.900 Kč, respektive 592.900 Kč.

Škoda Octavia Combi Tour je už u prodejců k objednání. Podle našich informací nebude prodej omezen časově ani počtem kusů. Soupis základní výbavy najdete níže.

Škoda Octavia Combi Tour 2019: Technická data a ceny
Motor 1.0 TSI 1.6 TDI
Zdvihový objem [cm3] 999 1598
Válce/ventily 3/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 85/5000-5500 85/3250-4000
Točivý moment [N.m/min] 200/2000-3500 250/1750-3200
Převodovka 6M 5M
Max. rychlost [km/h] 199 198
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,2 10,4
Provozní hmotnost [kg] 1286 1370
Komb. spotřeba [l/100 km] 4,8-5,0 4,2
Cena [Kč] 439.900 499.900

Škoda Octavia Combi Tour - základní výbava: Litá 16palcová kola, přední mlhovky, 8 reproduktorů, Front Assist, tempomat, bluetooth, zadní sedák nedělený, zadní opěradlo dělené a sklopné z kufru, elektrické ovládání předních a zadních oken, Jumbo Box s nastavitelnou loketní opěrkou, schránka na deštník pod sedadlem spolujezdce (včetně deštníku), síťový program, vyjímatelná LED svítilna v zavazadelníku, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, asistent rozjezdu do kopce, halogenové světlomety s LED denním svícením, zadní LED svítilny, automatická klimatizace Climatronic, multifunkční volant, Sunset, funkce SmartLink+, vnitřní zpětné zrcátko s automatickým stmíváním a další.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků