Škoda Octavia Combi RS230: Jak zrychluje a jak brzdí?

19 komentářů

Ludek_II
12. listopadu • 8:48

A jaký to má emise ? :-P

KK
12. listopadu • 11:57

Len tie najlepsie :)

Ludek_II
12. listopadu • 14:12

Aby to vyslo takto pekne, pouzila se vypoctu tzv. VW konstanta: vysledek deleno dvema B-)

andrejlm
11. listopadu • 16:38

Vysvetlite mi kurva keďže ja som asi pribrzdený a nechápem prečo mi to robí, že keď kliknem na hlavnej stránke na nejaký článok tak mi to neotvorí článok ale hneď galériu, strašne ma to znervózňuje

.
12. listopadu • 11:32

To je "odměna" pro ty, co mají blokovanou reklamu. Škoda, že 99% lojzů ji blokovanou nemá, chovali by se jinak. :-/

arnold
11. listopadu • 12:49

Vazena redakce,Zavery ohledne brzdeni jsou od vas jak od amateru. Proc nenapiste na jakych gumach jste merili obe auta?!! Maji auta totozne brzy?

Grey
11. listopadu • 15:24

Gumy nejsou zas až tak důležité, rozdíl mezi novou a ojetou gumou je maximálně do 1m, samozřejmě typ gumy může nějaký rozdíl vytvořit, ale maximálně v řádech cm.
Octavie rs230 je jedna z nejlepších škodovek vůbec, měl jsem možnost se svést a ten zátah a celé naladění je neuvěřitelné, myslím v této třídě nejlepší sportovní auto vůbec.

yoggi
13. listopadu • 17:29

Grey: napisal si:
Octavie rs230 je jedna z nejlepších škodovek vůbec, měl jsem možnost se svést a ten zátah a celé naladění je neuvěřitelné, myslím v této třídě nejlepší sportovní auto vůbec.Mas pravdu iba v jednom bode a to, ze je to zatial najsilnejsia octavka aku skodavka doteraz vyrobila. V tejto triede je napr. lepsi uz len v koncerne mas Golfa, Leon Cupra 290 koni a o kunkurencii ani nehovorim. Octavku RS za najlepsie ako v triede moze prehlasim iba sialeny fanusik octavie, nikto viac.

Petr Fraňo (franik156)
11. listopadu • 16:33

Považovat toto auto za sportovní je dobrej výsměch, jinak máš pravdu je to nejlepší škodná. Jinak zkus se svézt někdy v jiném autě rychle změníš názor.

Jarda
11. listopadu • 18:19

Třeba v Hnůjdej v akci, s kazeťákem zdarma jako máš ty, co:-D

Petr Fraňo (franik156)
11. listopadu • 18:29

jj nějakých 173 kW tam v tom kazeťáku je. A navíc motorek má je 1750ccm a né frajeřit s tímto výkonem u 2litru. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ernie
12. listopadu • 19:13

Cim mensi objem, tym vacsia sanca, ze sa v tom vyhonenom motore nieco pos*rie... A prestan si sam klikat, je to trapne B-]

eLzyx
11. listopadu • 16:21

kvalita gumy i "typ" povrchu jsou sakra důležité. Čím víc bude jedno či druhé klouzat, tím víckrát povolí ABS a to prodlouží brzdnou dráhu. A to poměrně výrazně.
Každou chvíli to poznávám na služebním Focusu s "ECO" gumami z výroby. Na tom si rozbiješ držku ani nemrkneš. Prvně jsem si myslel, že je to nějaké rozbité či co. Až když se to přezulo do zimáků (stejný rozměr), tak to auto začalo držet na silnici a brzdit.

arnold
11. listopadu • 15:38

Porad nechapu proc rs230 ma schopnejsi brzdy, coz tvrdi autor clanku. Idealni by bylo zmerit obe auta najednou na stejnych plastich na stejnem povrchu.

*7231Ggafsf*1-/e/
11. listopadu • 9:39

Nemela by se tato potrefena slepice spise jmenovat Skoda Onania???

Petr Fraňo (franik156)
11. listopadu • 8:38

Je zde i kupu jiných aut jiných značek který mají tento výkon už několik let a dokonce při nižším obsahu. A článek o nich jsem zde snad ani neviděl, a né jak o RS230 číst 3x do týdne. Tady něco smrdí!!!!!

*(172338e467gdgfFFDFGFadf
11. listopadu • 9:37

Ze by smrdel Lidovyvuz? :-D

eLzyx
11. listopadu • 7:30

by mě docela zajímalo jak jsou ty brzdy přiostřené. Jestli kvůli této mírně výkonnostně vylepšené verzi použili jiné brzdiče, je jinak nastavené ABS/ESP, použili jiný materiál destiček, nebo je to v přilnavějších gumách?

Márty
11. listopadu • 7:46

Jsou to dost orientační testy. Stačí jiný tlak v pneu, klimatický podmínky atd a brzdí to hnedka jinak.

Doporučujeme

Články odjinud