Škoda Octavia Combi je tu. Těšte se na pohon všech kol a 610 litrů

36 komentářů

Roman Kmeť
4. září • 17:51

Vyjádřím se ne tak úplně k věci, ty prolisy na kufru se mi fakt nelíbí a ten kufr no koment. Kámoš si koupil audi a4 combi a když jsem viděl kufírek tak jsem se rozesmál. Máme stařičkou (96) hondu accord ale to je aspoň kufr proti té A4. A to vozíme rezervu protože místo rezervy je plynová nádrž, takže náklady na kilometr asi 1.20 Kč. Pohodlí a slušný kufr. A taky spolehlivost akorát nejsme trendy, přece se kvůli autu nebudu zadlužovat. Kmeť.

michal
19. února • 21:23

Pěkná nebo snad ne?

w
19. února • 21:08

doporucuju clanky o octavce na autobild.de
ale uplne staci nazvy:
"Octavia je lepsi Passat" a "Kralovrah" (to byl test proti Golfu (a A3 a Leonovi))
myslete si o tom aute co chcete, ale zkuste si predstavit ten vztek ve VW...

qwertyuiop
20. února • 7:27

IMHO hloupe clanky, soucasny Passat je vyrazne komfortnejsi s minimem prostpujiciho hluku, ma lepsi podvozek, a vubec celkovy dojem je o tridu vyssi. Je naivni si myslet, ze ve VW sedi particka idiotu a Boleslav je precurava :)

ppepko
19. února • 19:45

Ja doporucujem pozriet peugeot 508 SW. Ja som dal za ten svoj nieco vyse 26tis eur (zlava 4000eur) vo vybave allure, so xenonmi a 4zonovou klimou. Teraz som si pozrel cennik OIII liftback a cena mi vysla vyse 28.000eur !!! Teda bez zlavy, ale skodovka nie je moc ochotna davat zlavy, tych 2000eur bude uplne maximum co by zlavili. Inak podobne predrazene vychadzala aj OII, akurat, ze vybavou sa na 508 vobec nechytala.Rozmerovo je 508 SW v kazdom smere vacsi a komfornejsi ako OIII. Uvadzany objem kufra ma az 660L. Alebo 560dm3 VDA, ale tento udaj zatial u OIII asi neuvadzaju. Dnes je moda nahanat v kufri kazdy liter a potom tie cisla neskutocne zavadzaju ...http://www.globalcars.com.au/uploads/photos/2012_Peuge... ...

Martin
19. února • 18:38

Auto je to moc pěkné,ale to jejich šílenství kolem obrovského kufru u každého modelu mi přijde už hodně trapný.To samé v recenzích pak novináři opakují jeden po druhém,že Češi jsou národ chalupářů a musí mít velký kufr,ale ve skutečnosti to není pravda ani náhodou.Většinu lidí co znám,tak mají octavii s velkým kufrem a za celý rok ho pomalu neotevřou,ale prostě Octavie TDI je pro Čecha prostě hit,takže ji mají i lidé,kteří s ní jezdí dvakrat za týden do marketu na nákup.

Skyline
19. února • 17:20

Na co 600 litru, kdyz je to zase archaicka plecka, ze ktere na kilometry strika levnota. Kdyz jsem to dilo nedavno videl poprve (liftback), nejdriv jsem to minul s tim, ze se divam na tu zrudu rapida, az pak jsem se otocil ze je trochu divnej. Nova ochtla uz si s Dacii nezada a kdo chce prostor, najde ho v Lodgy za mene penez jeste o dost vic. Ale na diskusich je aspon o to veseleji, je to proste "kvalita, za kterou je potreba si priplatit":-D

Zelí
19. února • 19:52

Mně designérský styl pana Kabaně neoslovil. A byl jsem na to předem upozorněn, že se mi to nebude líbit a udělal jsem chybu, nevěřil jsem. Myslel jsem, že Kabaň je větší formát. Nicméně škoda naštěstí nesklouzla do momentálně převládajícího tuctového tvarového vlnobití, které produkují v jednom šiku japonci, korejci i mnozí evropani, takže se auta nedají mezi sebou skoro ani poznat. Je to design ala dort kočičky a pejska .... naplácáme tam všechno co si myslíme, že je moderní a ono to musí být moderní. Není.

Jim
19. února • 14:20

Už zase litry? Na 95% km je auto nepotřebuje a kdo kupuje auto podle kufru tak ať si vezme Ducato, Trafic, Transporter apod. Bude mít klid na duši, že sebou může vozit půl domácnosti.

Zelí
19. února • 15:22

Pokud někdo kupuje kombi, tak ho velikost kufru zajímá. Kdo tvrdí, že ne, tak nepotřebuje kombi a může si koupit kufrák. Kombi s kufrem kolem 600 litrů vyhoví většině běžných uživatelů vždy.

Ondras
19. února • 22:28

A dokážeš pochopit, že se někomu kombík líbí třeba víc? Říká ti něco lifestylové kombi? Ne, že by octavia byla nějaké lifestylové kombi, ale nelze to tak paušalizovat ;)

Vegas
21. února • 13:32

Taky mam kamose kteremu se libi kombi....jemu se ale taky dizajnove libi BMW E46 sedan vic jak coupe, coz asi hodne vysvetluje.

lojza
19. února • 14:59

Tahle kategorie aut už jde sice mimo mě, protože nemám co bych tam vozil, ale jen tak pro zajímavost by u té O III neškodila informace o nosnosti a rozdělení zatížení mezi nápravy. Tedy o tom, jakou hmotnost jde dát do kufru za zadní nápravu. Ví to někdo?

Homer Simpson
19. února • 14:56

V díle http://www.serialzone.cz/serial/simpsonovi/epizody... ... Homer nakládá do kufru auta tuk. Tady se pak vyjádření objem kufru v litrech hodí, pro představu kolik sádla se vejde...

Demo
19. února • 13:20

"...a poprvé také Combi 4x4."
???

XYZ
19. února • 12:52

Ujde to, ale vůbec se mi nelíbí ty šikmé prolisy kolem zadní SPZ. U kombíku se to ještě ztratí, ale když kolem mě projela nová Octavia liftback, tak jsem chvíli myslel, že je to Rapid s nabouraným zadkem.

Vegas
21. února • 13:27

Presne, ty prolisy jsou hrozne! Vidim to tak, ze panove ze Skodovky dali dizajnovy navrh svym otrokarum z VW a ti jim to vratili, ze je to moc pekny at tam daj neco oskliveho a at to pak daj na kazdy novy model a bylo zadelano na prolisy.

Lues de Funes
19. února • 12:12

Doufám, že se do kufru vleze europaleta :-D

puk123
19. února • 15:29

Tu jsem zrovna neměl po ruce, ale 2 mrtvoly v pohodě. :-)

palo
21. února • 8:00

oktavka kombi ...oblubeny nastroj ruskych mafianov :)neviem ako nazivo, ale na tych fotkach vyzera zadna cast nechutne obrovska. uz v sedane vyzera predok submisivne, v kombi to bude este horsie

Petr Martin
19. února • 12:06

No nevypadá to vůbec zle, jak asi bude vypadat O III , SCOUT ?

Alois
19. února • 11:59

Zezadu je kombi hezké, ten hrozný předek ale zůstane - naživo je OIII ze předu poměrně ošklivá, dobře vypadá jen na některých fotkách z určitých úhlů.

veto
19. února • 12:05

kde su tie litre?
vcera u nas bola kamoska na oktavii 2 kombi, to ma tusim 550l. Ja mam pezot 407sw so 450l kufrom.
Bol som prekvapeny, ta oktavka ma mensi kufor, ako ja na pezote (prehadzovali sme veci(krabice a detsku autosedacku) z kufra do kufra a detska autosedacka musela ist oktavke na zadne sedadla.

asd
19. února • 16:59

ono to je taky tím jak to měří. Škodovka si třeba započítá i prostor pro rezervu (to je tak 65l), u kombíků od škody navíc není nikdy nakládací hrana v rovině s podlahou, takže to pak vyřeší až dvojitá podlaha. A z těch 610l je rázem třeba 500l.

Petr
19. února • 12:07

nebude to tím, že se prostor neměří ke stropu, ale k víku krytu, potom to může klamat

Petr
19. února • 11:53

GRATULUJI 1740L TAK TO JE TEDY LÁCE, nevíte zda má někdo v třídě více? Zde test vyšší střední třídy B5, A6, JXF http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/a6-avant-5... ... a nejvíc má Audina a to 1680l. Škoda, že Škoda udělala krok zpět v konfortu, najkratší sedáky ve třídě (přední 490)

VW
21. února • 9:11

Super aspon se tam vejde paleta cihel a cementu!

petr
19. února • 12:24

Ano má, Dacia Logan MCV má v základu 700 litrů, po sklopení zadních sedadel má 2.350 litrů. Octavia je proti Loganu prdítko ;-)

Petr
19. února • 12:28

jasně, ale ta se již nedováží, a Lodgy není ve stejné třídě

puk123
19. února • 13:37

Když budu chtít velký kufr a budu mít určitý limit peněz, bude mi srdečně jedno, v jaké je kdo třídě.

petr
19. února • 12:45

To že se již nedováží nevím, vycházím z dat na www.dacia.cz.
Pak se jí v třídě může rovnat snad jen Peugeot 308 SW, který má po sklopení zadních sedadel 1.736 litrů (o 4 litry míň než Octavia).

Petr
19. února • 12:56

díky za tip, to bych do 308 neřekl :-) , tak jsem to jeste zkontroloval, zda nekecám já, třeba zde: http://auto.idnes.cz/dacia-logan-mcv-jako-lada... ... Logan MPV se přestal dovážet s začátkem prodeje Lodgy

st
19. února • 11:48

Hodně povedené auto. Už se těším na bližší informace, hlavně pak na reálnou spotřebu.

VW
21. února • 9:21

Krasne auto, jenom me stve ze uz ji Volvo zase kopiruje! viz. Volvo S60/V60 XC60! Maji to ale same tvrde plasty, hnusnou cernou kozenku a kufr? Tak to snad ani zadny kufr neni!?:-D

František Scherbaum
19. února • 22:50

je to mazlík a nemusel by být tak drahý :)

Petr
19. února • 11:56

hodně prostorné auto, zda povedené se uvidí, zatím je mnoho věcí, které se pochválit nemohu, absence dvojitého těsnění dveří, lehoučké dveře, krátké sedáky vzadu i v předu, minimum měkčenných plastů, o nápravě toho bylo napsáno už dost, je vidět, že se hodně šetřilo, to nikdy u auto nesignalizovalo nic dobrého, viz mercedesy C a E v polovině devadesátých let nebo předcházející bávo 3, jestli víte o čem mluvím...

Doporučujeme

Články odjinud