Škoda Octavia Combi je tu. Těšte se na pohon všech kol a 610 litrů

st  |  19. 02. 2013 11:48

Hodně povedené auto. Už se těším na bližší informace, hlavně pak na reálnou spotřebu.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  19. 02. 2013 11:56

hodně prostorné auto, zda povedené se uvidí, zatím je mnoho věcí, které se pochválit nemohu, absence dvojitého těsnění dveří, lehoučké dveře, krátké sedáky vzadu i v předu, minimum měkčenných plastů, o nápravě toho bylo napsáno už dost, je vidět, že se hodně šetřilo, to nikdy u auto nesignalizovalo nic dobrého, viz mercedesy C a E v polovině devadesátých let nebo předcházející bávo 3, jestli víte o čem mluvím...

Odpovědět  |   | 

je to mazlík a nemusel by být tak drahý :)

Myslet pozitivně v každém okamžiku

Odpovědět  |   | 
VW  |  21. 02. 2013 09:21

Krasne auto, jenom me stve ze uz ji Volvo zase kopiruje! viz. Volvo S60/V60 XC60! Maji to ale same tvrde plasty, hnusnou cernou kozenku a kufr? Tak to snad ani zadny kufr neni!?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  19. 02. 2013 11:53

GRATULUJI 1740L TAK TO JE TEDY LÁCE, nevíte zda má někdo v třídě více? Zde test vyšší střední třídy B5, A6, JXF http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/a6-avant-5... ... a nejvíc má Audina a to 1680l. Škoda, že Škoda udělala krok zpět v konfortu, najkratší sedáky ve třídě (přední 490)

Odpovědět  |   | 
petr  |  19. 02. 2013 12:24

Ano má, Dacia Logan MCV má v základu 700 litrů, po sklopení zadních sedadel má 2.350 litrů. Octavia je proti Loganu prdítko

Odpovědět  |   | 
Petr  |  19. 02. 2013 12:28

jasně, ale ta se již nedováží, a Lodgy není ve stejné třídě

Odpovědět  |   | 
petr  |  19. 02. 2013 12:45

To že se již nedováží nevím, vycházím z dat na www.dacia.cz.
Pak se jí v třídě může rovnat snad jen Peugeot 308 SW, který má po sklopení zadních sedadel 1.736 litrů (o 4 litry míň než Octavia).

Odpovědět  |   | 
Petr  |  19. 02. 2013 12:56

díky za tip, to bych do 308 neřekl , tak jsem to jeste zkontroloval, zda nekecám já, třeba zde: http://auto.idnes.cz/dacia-logan-mcv-jako-lada... ... Logan MPV se přestal dovážet s začátkem prodeje Lodgy

Odpovědět  |   | 
puk123  |  19. 02. 2013 13:37

Když budu chtít velký kufr a budu mít určitý limit peněz, bude mi srdečně jedno, v jaké je kdo třídě.

Odpovědět  |   | 
VW  |  21. 02. 2013 09:11

Super aspon se tam vejde paleta cihel a cementu!

Odpovědět  |   | 
Alois  |  19. 02. 2013 11:59

Zezadu je kombi hezké, ten hrozný předek ale zůstane - naživo je OIII ze předu poměrně ošklivá, dobře vypadá jen na některých fotkách z určitých úhlů.

Odpovědět  |   | 
veto  |  19. 02. 2013 12:05

kde su tie litre?
vcera u nas bola kamoska na oktavii 2 kombi, to ma tusim 550l. Ja mam pezot 407sw so 450l kufrom.
Bol som prekvapeny, ta oktavka ma mensi kufor, ako ja na pezote (prehadzovali sme veci(krabice a detsku autosedacku) z kufra do kufra a detska autosedacka musela ist oktavke na zadne sedadla.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  19. 02. 2013 12:07

nebude to tím, že se prostor neměří ke stropu, ale k víku krytu, potom to může klamat

Odpovědět  |   | 
asd  |  19. 02. 2013 16:59

ono to je taky tím jak to měří. Škodovka si třeba započítá i prostor pro rezervu (to je tak 65l), u kombíků od škody navíc není nikdy nakládací hrana v rovině s podlahou, takže to pak vyřeší až dvojitá podlaha. A z těch 610l je rázem třeba 500l.

Odpovědět  |   | 
Petr Martin  |  19. 02. 2013 12:06

No nevypadá to vůbec zle, jak asi bude vypadat O III , SCOUT ?

Odpovědět  |   | 
Lues de Funes  |  19. 02. 2013 12:12

Doufám, že se do kufru vleze europaleta

Odpovědět  |   | 
puk123  |  19. 02. 2013 15:29

Tu jsem zrovna neměl po ruce, ale 2 mrtvoly v pohodě.

Odpovědět  |   | 
palo  |  21. 02. 2013 08:00

oktavka kombi ...oblubeny nastroj ruskych mafianov :)

neviem ako nazivo, ale na tych fotkach vyzera zadna cast nechutne obrovska. uz v sedane vyzera predok submisivne, v kombi to bude este horsie

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  19. 02. 2013 12:52

Ujde to, ale vůbec se mi nelíbí ty šikmé prolisy kolem zadní SPZ. U kombíku se to ještě ztratí, ale když kolem mě projela nová Octavia liftback, tak jsem chvíli myslel, že je to Rapid s nabouraným zadkem.

Odpovědět  |   | 
Vegas  |  21. 02. 2013 13:27

Presne, ty prolisy jsou hrozne! Vidim to tak, ze panove ze Skodovky dali dizajnovy navrh svym otrokarum z VW a ti jim to vratili, ze je to moc pekny at tam daj neco oskliveho a at to pak daj na kazdy novy model a bylo zadelano na prolisy.

Odpovědět  |   | 
Demo  |  19. 02. 2013 13:20

"...a poprvé také Combi 4x4."
???

Odpovědět  |   | 
Jim  |  19. 02. 2013 14:20

Už zase litry? Na 95% km je auto nepotřebuje a kdo kupuje auto podle kufru tak ať si vezme Ducato, Trafic, Transporter apod. Bude mít klid na duši, že sebou může vozit půl domácnosti.

Odpovědět  |   | 
Homer Simpson  |  19. 02. 2013 14:56

V díle http://www.serialzone.cz/serial/simpsonovi/epizody... ... Homer nakládá do kufru auta tuk. Tady se pak vyjádření objem kufru v litrech hodí, pro představu kolik sádla se vejde...

Odpovědět  |   | 
lojza  |  19. 02. 2013 14:59

Tahle kategorie aut už jde sice mimo mě, protože nemám co bych tam vozil, ale jen tak pro zajímavost by u té O III neškodila informace o nosnosti a rozdělení zatížení mezi nápravy. Tedy o tom, jakou hmotnost jde dát do kufru za zadní nápravu. Ví to někdo?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  19. 02. 2013 15:22

Pokud někdo kupuje kombi, tak ho velikost kufru zajímá. Kdo tvrdí, že ne, tak nepotřebuje kombi a může si koupit kufrák. Kombi s kufrem kolem 600 litrů vyhoví většině běžných uživatelů vždy.

Odpovědět  |   | 
Ondras  |  19. 02. 2013 22:28

A dokážeš pochopit, že se někomu kombík líbí třeba víc? Říká ti něco lifestylové kombi? Ne, že by octavia byla nějaké lifestylové kombi, ale nelze to tak paušalizovat ;)

Odpovědět  |   | 
Vegas  |  21. 02. 2013 13:32

Taky mam kamose kteremu se libi kombi....jemu se ale taky dizajnove libi BMW E46 sedan vic jak coupe, coz asi hodne vysvetluje.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  19. 02. 2013 17:20

Na co 600 litru, kdyz je to zase archaicka plecka, ze ktere na kilometry strika levnota. Kdyz jsem to dilo nedavno videl poprve (liftback), nejdriv jsem to minul s tim, ze se divam na tu zrudu rapida, az pak jsem se otocil ze je trochu divnej. Nova ochtla uz si s Dacii nezada a kdo chce prostor, najde ho v Lodgy za mene penez jeste o dost vic. Ale na diskusich je aspon o to veseleji, je to proste "kvalita, za kterou je potreba si priplatit"

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  19. 02. 2013 19:52

Mně designérský styl pana Kabaně neoslovil. A byl jsem na to předem upozorněn, že se mi to nebude líbit a udělal jsem chybu, nevěřil jsem. Myslel jsem, že Kabaň je větší formát. Nicméně škoda naštěstí nesklouzla do momentálně převládajícího tuctového tvarového vlnobití, které produkují v jednom šiku japonci, korejci i mnozí evropani, takže se auta nedají mezi sebou skoro ani poznat. Je to design ala dort kočičky a pejska .... naplácáme tam všechno co si myslíme, že je moderní a ono to musí být moderní. Není.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  19. 02. 2013 18:38

Auto je to moc pěkné,ale to jejich šílenství kolem obrovského kufru u každého modelu mi přijde už hodně trapný.To samé v recenzích pak novináři opakují jeden po druhém,že Češi jsou národ chalupářů a musí mít velký kufr,ale ve skutečnosti to není pravda ani náhodou.Většinu lidí co znám,tak mají octavii s velkým kufrem a za celý rok ho pomalu neotevřou,ale prostě Octavie TDI je pro Čecha prostě hit,takže ji mají i lidé,kteří s ní jezdí dvakrat za týden do marketu na nákup.

Odpovědět  |   | 
ppepko  |  19. 02. 2013 19:45

Ja doporucujem pozriet peugeot 508 SW. Ja som dal za ten svoj nieco vyse 26tis eur (zlava 4000eur) vo vybave allure, so xenonmi a 4zonovou klimou. Teraz som si pozrel cennik OIII liftback a cena mi vysla vyse 28.000eur !!! Teda bez zlavy, ale skodovka nie je moc ochotna davat zlavy, tych 2000eur bude uplne maximum co by zlavili. Inak podobne predrazene vychadzala aj OII, akurat, ze vybavou sa na 508 vobec nechytala.

Rozmerovo je 508 SW v kazdom smere vacsi a komfornejsi ako OIII. Uvadzany objem kufra ma az 660L. Alebo 560dm3 VDA, ale tento udaj zatial u OIII asi neuvadzaju. Dnes je moda nahanat v kufri kazdy liter a potom tie cisla neskutocne zavadzaju ...

http://www.globalcars.com.au/uploads/photos/2012_Peuge... ...

Odpovědět  |   | 
w  |  19. 02. 2013 21:08

doporucuju clanky o octavce na autobild.de
ale uplne staci nazvy:
"Octavia je lepsi Passat" a "Kralovrah" (to byl test proti Golfu (a A3 a Leonovi))
myslete si o tom aute co chcete, ale zkuste si predstavit ten vztek ve VW...

Odpovědět  |   | 
qwertyuiop  |  20. 02. 2013 07:27

IMHO hloupe clanky, soucasny Passat je vyrazne komfortnejsi s minimem prostpujiciho hluku, ma lepsi podvozek, a vubec celkovy dojem je o tridu vyssi. Je naivni si myslet, ze ve VW sedi particka idiotu a Boleslav je precurava :)

Odpovědět  |   | 
michal  |  19. 02. 2013 21:23

Pěkná nebo snad ne?

Odpovědět  |   | 
Roman Kmeť  |  04. 09. 2018 17:51

Vyjádřím se ne tak úplně k věci, ty prolisy na kufru se mi fakt nelíbí a ten kufr no koment. Kámoš si koupil audi a4 combi a když jsem viděl kufírek tak jsem se rozesmál. Máme stařičkou (96) hondu accord ale to je aspoň kufr proti té A4. A to vozíme rezervu protože místo rezervy je plynová nádrž, takže náklady na kilometr asi 1.20 Kč. Pohodlí a slušný kufr. A taky spolehlivost akorát nejsme trendy, přece se kvůli autu nebudu zadlužovat. Kmeť.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A