Škoda Octavia Combi je tu. Těšte se na pohon všech kol a 610 litrů

Mladoboleslavská automobilka oficiálně představila další verze nové Octavie. V Ženevě se ukáže Octavia Combi a Octavia Combi 4x4.
Škoda Octavia Combi je tu. Těšte se na pohon všech kol a 610 litrů

Škoda přiveze na autosalon v Ženevě další verze nové Octavie. K vidění bude provedení Combi a poprvé také Combi 4x4. Oproti předchozí generaci je nový kombík delší o 90 mm, o 45 mm širší, nabídne o 110 mm větší rozvor a podle oficiálních zdrojů rekordní prostor. Cestující vzadu mají před koleny 73 mm. Hlavním tématem ale není nic jiného, než zavazadelník.

Nová Škoda Octavia: německý rukopis je znát. Možná až příliš

Nová Škoda Octavia: německý rukopis je znát. Možná až příliš

Škoda Octavia Combi přijde na trh s objemem 610 litrů, tedy s nabídkou, kterou u konkurence jen tak nenajdeme. Po sklopení zadních sedadel vznikne prostor o velikosti 1740 litrů. Odjistit zadní sedadla lze ze zavadelníku a Škoda slibuje další takzvaná chytrá řešení. Konkrétně různé síťky na uchycení věcí, háčky, možnost uložit pod dno roletku kryjící zavazadelník nebo třeba střešní nosič a samozřejmě nechybí slavná škrabka na led ve víčku nádrže. Pro převoz dlouhých předmětů lze sklopit i sedadlo spolujezdce.

Škoda Octavia Combi: další snímek „z natáčení“

Škoda Octavia Combi: další snímek „z natáčení“

Ve výbavě nebude chybět řada asistenčních systémů, jako například rozpoznávání únavy řidiče, Lane Assistant, adaptivní tempomat a tak dále. Nabídka motorizací zahrnuje čtyři benzinové a čtyři naftové motory, přičemž provedení GreenLine spotřebuje pouhých 3,4 l/100 km. Čtyřkolka pak logicky používá Haldex páté generace.

Další podrobnosti budou brzy následovat. 

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků