Škoda Octavia Combi je tu. Těšte se na pohon všech kol a 610 litrů

Mladoboleslavská automobilka oficiálně představila další verze nové Octavie. V Ženevě se ukáže Octavia Combi a Octavia Combi 4x4.
Škoda Octavia Combi je tu. Těšte se na pohon všech kol a 610 litrů

Škoda přiveze na autosalon v Ženevě další verze nové Octavie. K vidění bude provedení Combi a poprvé také Combi 4x4. Oproti předchozí generaci je nový kombík delší o 90 mm, o 45 mm širší, nabídne o 110 mm větší rozvor a podle oficiálních zdrojů rekordní prostor. Cestující vzadu mají před koleny 73 mm. Hlavním tématem ale není nic jiného, než zavazadelník.

Nová Škoda Octavia: německý rukopis je znát. Možná až příliš

Nová Škoda Octavia: německý rukopis je znát. Možná až příliš

Škoda Octavia Combi přijde na trh s objemem 610 litrů, tedy s nabídkou, kterou u konkurence jen tak nenajdeme. Po sklopení zadních sedadel vznikne prostor o velikosti 1740 litrů. Odjistit zadní sedadla lze ze zavadelníku a Škoda slibuje další takzvaná chytrá řešení. Konkrétně různé síťky na uchycení věcí, háčky, možnost uložit pod dno roletku kryjící zavazadelník nebo třeba střešní nosič a samozřejmě nechybí slavná škrabka na led ve víčku nádrže. Pro převoz dlouhých předmětů lze sklopit i sedadlo spolujezdce.

Škoda Octavia Combi: další snímek „z natáčení“

Škoda Octavia Combi: další snímek „z natáčení“

Ve výbavě nebude chybět řada asistenčních systémů, jako například rozpoznávání únavy řidiče, Lane Assistant, adaptivní tempomat a tak dále. Nabídka motorizací zahrnuje čtyři benzinové a čtyři naftové motory, přičemž provedení GreenLine spotřebuje pouhých 3,4 l/100 km. Čtyřkolka pak logicky používá Haldex páté generace.

Další podrobnosti budou brzy následovat. 

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků