Škoda Octavia Combi je tu. Těšte se na pohon všech kol a 610 litrů

Mladoboleslavská automobilka oficiálně představila další verze nové Octavie. V Ženevě se ukáže Octavia Combi a Octavia Combi 4x4.
Škoda Octavia Combi je tu. Těšte se na pohon všech kol a 610 litrů

Škoda přiveze na autosalon v Ženevě další verze nové Octavie. K vidění bude provedení Combi a poprvé také Combi 4x4. Oproti předchozí generaci je nový kombík delší o 90 mm, o 45 mm širší, nabídne o 110 mm větší rozvor a podle oficiálních zdrojů rekordní prostor. Cestující vzadu mají před koleny 73 mm. Hlavním tématem ale není nic jiného, než zavazadelník.

Nová Škoda Octavia: německý rukopis je znát. Možná až příliš

Nová Škoda Octavia: německý rukopis je znát. Možná až příliš

Škoda Octavia Combi přijde na trh s objemem 610 litrů, tedy s nabídkou, kterou u konkurence jen tak nenajdeme. Po sklopení zadních sedadel vznikne prostor o velikosti 1740 litrů. Odjistit zadní sedadla lze ze zavadelníku a Škoda slibuje další takzvaná chytrá řešení. Konkrétně různé síťky na uchycení věcí, háčky, možnost uložit pod dno roletku kryjící zavazadelník nebo třeba střešní nosič a samozřejmě nechybí slavná škrabka na led ve víčku nádrže. Pro převoz dlouhých předmětů lze sklopit i sedadlo spolujezdce.

Škoda Octavia Combi: další snímek „z natáčení“

Škoda Octavia Combi: další snímek „z natáčení“

Ve výbavě nebude chybět řada asistenčních systémů, jako například rozpoznávání únavy řidiče, Lane Assistant, adaptivní tempomat a tak dále. Nabídka motorizací zahrnuje čtyři benzinové a čtyři naftové motory, přičemž provedení GreenLine spotřebuje pouhých 3,4 l/100 km. Čtyřkolka pak logicky používá Haldex páté generace.

Další podrobnosti budou brzy následovat. 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků