Škoda Octavia Combi je tu. Těšte se na pohon všech kol a 610 litrů

Mladoboleslavská automobilka oficiálně představila další verze nové Octavie. V Ženevě se ukáže Octavia Combi a Octavia Combi 4x4.
Škoda Octavia Combi je tu. Těšte se na pohon všech kol a 610 litrů

Škoda přiveze na autosalon v Ženevě další verze nové Octavie. K vidění bude provedení Combi a poprvé také Combi 4x4. Oproti předchozí generaci je nový kombík delší o 90 mm, o 45 mm širší, nabídne o 110 mm větší rozvor a podle oficiálních zdrojů rekordní prostor. Cestující vzadu mají před koleny 73 mm. Hlavním tématem ale není nic jiného, než zavazadelník.

Nová Škoda Octavia: německý rukopis je znát. Možná až příliš

Nová Škoda Octavia: německý rukopis je znát. Možná až příliš

Škoda Octavia Combi přijde na trh s objemem 610 litrů, tedy s nabídkou, kterou u konkurence jen tak nenajdeme. Po sklopení zadních sedadel vznikne prostor o velikosti 1740 litrů. Odjistit zadní sedadla lze ze zavadelníku a Škoda slibuje další takzvaná chytrá řešení. Konkrétně různé síťky na uchycení věcí, háčky, možnost uložit pod dno roletku kryjící zavazadelník nebo třeba střešní nosič a samozřejmě nechybí slavná škrabka na led ve víčku nádrže. Pro převoz dlouhých předmětů lze sklopit i sedadlo spolujezdce.

Škoda Octavia Combi: další snímek „z natáčení“

Škoda Octavia Combi: další snímek „z natáčení“

Ve výbavě nebude chybět řada asistenčních systémů, jako například rozpoznávání únavy řidiče, Lane Assistant, adaptivní tempomat a tak dále. Nabídka motorizací zahrnuje čtyři benzinové a čtyři naftové motory, přičemž provedení GreenLine spotřebuje pouhých 3,4 l/100 km. Čtyřkolka pak logicky používá Haldex páté generace.

Další podrobnosti budou brzy následovat. 

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků