Škoda Octavia Combi Green E Line pro Ministerstvo ŽP

Škoda Octavia Combi Green E Line pro Ministerstvo ŽP

Mladoboleslavská automobilka provozuje od letošního března flotilu celkem deseti elektrických Octavií Green E Line. Celkem už v testovacím provozu bylo najeto přes 70 000 čistě elektrických kilometrů. Nově se do testování zapojuje také Ministerstvo životního prostředí, které včera (8.srpna) jednu elektrickou Octavii převzalo z rukou ředitele Škoda Auto Petra Pečenky.

Elektrická Octavia jezdí na Pražském hradě

Elektrická Octavia jezdí na Pražském hradě

Vůz s dojezdem kolem 150 kilometrů (v ideálním případě) bude údajně sloužit pro přepravu mezi vládou, parlamentem a ministerstvem. Tedy alespoň to slíbil ministr životního prostředí Tomáš Chalupa. Kromě Ministerstva ŽP používají elektrickou Octavii samozřejmě také významné energetické společnosti nebo rodina jednoho ze zaměstnanců automobilky.

Maximální rychlost Octavie Combi Green E Line je 135 km/h, zrychlení z nuly na stovku proběhne za 12 s. O pohon se stará elektromotor s maximálním výkonem 85 kW. K dobití lithium-iontové baterie potřebuje auto dvě hodiny. 

Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků