Škoda Octavia Combi: další snímek „z natáčení“

26 komentářů

X1
28. listopadu • 1:02

Nova Ochcafka nevyzera zle, az na ten zadny previs, len preto, aby bol kufor giganticky na ukor dizajnu a tuhosti karoserie. Bude postavena na platforme noveho Golfu, takze jazdne vlastnosti by mohla mat dobre, otazna je hlavne cena. Urcite ako vzdy - je to auto strednej nizsej triedy s cenovkou strednej. U OIII sa to snad bude dat akceptovat, ale u Rapidu, ktory je vyskladany z vybehovych dielov koncernu sa jeho cena akceptovat neda.

Reven_21
28. listopadu • 14:20

Budete se divit, ale jsou lidi který upřednostnují praktičnost před vzhledem. A Octavia je už od 1. generace dobrý kompromis mezi praktičností a vzledem.
Jinak Rapid není seskládány s "výbehovejch" dílu. Předek podvozku tvoří nové Polo a zadek Golf.
Jinak ohledně ceny O3 jsem taky zvědav. Novou generací se posunula o třídu výše.
Urcitě bude nějakej "lidovej" model kterej bude celkem přístupný ale když si ji budete chtít postavit tak to nejlevnější nebude.

josephko
27. listopadu • 21:02

Octávka alebo niečo iné? Táto veta spravidla platí v Čechách a na Slovensku pri kúpe väčšieho auta ako malé (právnický terminus technicus) už 16 rokov. Ale s novým modelom sa rozšíri minimálne po celej Európe. Rozdiel oproti súčasnému Passatu sa scvrkne na minimum, pokiaľ sa jedná o rozmery a vnútorný priestor. Cenový rozdiel naproti tomu bude pomerne veľký.

broom
27. listopadu • 17:51

Oktávka se mi vždycky líbila a novej model se mi líbí taky. Je to sice předražená kára,ale znám hodně lidí,kteří jsou s ní spokojeni. Ale za toho rapida bych jim spřerážel ruce,to bude propadák si myslim.

josephko
27. listopadu • 21:05

Nie som škodovkár, ale Rapid sa mi celkom páči. Až na tie tenké dvere, ktoré sú typické skôr pre japoncov. Podobný liftback sa za podobnú cenu jednoducho kúpiť nedá. A keď sa nebude predávať, škodovka kedykoľvek môže cenu znížiť. Ale prečo by to robila hneď na začiatku predaja.

X1
28. listopadu • 1:03

Mas divny vkus.

Reven_21
28. listopadu • 14:15

No jako mě se Rapic taky celkem líbí :D Jednoduché tvary které se neokoukají.

Joe
27. listopadu • 16:11

Proč pořád všude čtu, že se jedná o Octavii 3. generace? Vždyť jde přece o 4. generaci když do toho nepočítám tu z 60. let, pak by se jednalo už o pátou, ale rozdíl je mezi tím tak velký, že se dá jako první generace počítat ta z roku 1995 nebo když se začala vyrábět. Facelift, který přišel v roce 2000 nahradila Octavia 2 a s tou první nemá až tak společného, aby to bylo nazýváno dalším faceliftem. Octavia 3. generace je ta současná a logicky nastupuje 4. generace, která se vyrábět teprve bude a v současnosti se odhaluje.Takže ať si říká kdo chce co chce, nelze zapomenout na současnou éru Octavií, takže nevynechávejte žádnou z nich.

josephko
27. listopadu • 20:56

Je zaujímavé, ako veľmi je tento mýtus o 3. generácii Octavie rozšírený. Stretol som sa s ním v bazáre, ale aj u oficiálneho predajcu škodovky. Nejedná sa pritom o nič iné ako o marketingový podvod. "Nová generácia" sa totiž predáva lepšie ako obyčajný "facelift".
Facelift sa od novej generácie dá pomerne jednoducho odlíšiť. U faceliftu je tvar karosérie, ale hlavne dverí v podstate rovnaký, a rovnaký alebo veľmi podobný je aj tvar palubnej dosky. Faceliftovaný model sa môže v rozmeroch (d x š x v) líšiť o milimetre, ale VŽDY má rovnaký rázvor náprav (vzdialenosť osí kolies) ako model pred facefitom. Nová generácia sa od tej predchádzajúcej spravidla líši rázvorom osí kolies, ale nemusí to byť vždy.

Reven_21
27. listopadu • 17:10

To co vy máte za 3. generaci je POUZE facelift 2.generace.
Stejně jako octavia 1 prošla někde kolem roku 2000 rovněž faceliftem.
Toto je tedy plnohodnotný 3.generace.

jim
27. listopadu • 13:13

To je zase kolem toho keců. Kousek jiného plechu a hned je nový model. Nový byl přechod z Š 120 na Favorita. Tohle je zase jen pár změn a místy sotva postřehnutelných. Prostě jen kosmetika. Novější technika ano, ale ta se v jiných autech taky mění průběžně i když to navenek není vidět. Říkat tomu ale s vykulenýma očima nový model je poněkud nadnesené.

Jan
27. listopadu • 11:47

Octavia III. generace vypadá pěkně, povyrostla, technologicky opět poskočila, nemusí to být vůbec špatná volba......otázkou je jen...jakou cenovou strategii Škoda zvolí...a z toho mám po prezentaci cen Rapida docela obavu......objevil se tu názor....že Škoda není české auto......to je to samé jako psát že BMW,Audi nebo VW nejsou auta německá....... a možná by jste měli pravdu.....Automobilky jsou jen montovny, kam dodají dodavatelé T1 celé podsestavy k montáži ( byl jsem na linkách Fordu a Volva ) a bylo krásné pozorovat, jak velký robot vkládá do auta celou zkomletovanou palubní desku a šroubuje ji tam.......tu desku před montáží ve Volvu smontovali o 500 metrů dál v IAC ( tier 1 ) dodavatel, který to zase smontoval z dílů z celého světa ( budíky, radio, ovladače klimi atd..... ).

X1
28. listopadu • 1:39

Skoda nie je ceske auto, ostala ceska len znacka. Ak sa na to pozeras takto tak potom aj Volkswagen Touareg, UP, Porsche Cayenne, Audi Q7 (ta sa uz v Bratislave nevyraba, vyrabala sa od 2005), Peugeot 208, Kia Ceed, Citroën C3 Pissacco atd. su tiez slovenske auta, co je samozrejme blbost.A napriklad Ochcafka sa v rokoch 2008-2010 vyrabala aj v Bratislave. A z toho co pises, teda, ze auta su vyskladane z dielov zo zahranicia a v Cesku sa robia tak maximalne kablove zvazky a predpokladam, ze aj plechy pochadzaju z kosickeho US Steelu sa tiez neda hovorit o ceskej Skode.Nazyvat Skodu ceskou je uz len zvyk a to, ze sa tam z casti montuje (Skoda ma zavody aj inde).Cesko uz nevlastni nic, nie len Skodu, ale ani banky, ani strategicke podniky.. Len tak na upresnenie pohladu;-)

Shmajchal
3. prosince • 21:30

Jen tak mimochodem, ani nevím že Škoda začla vyrábět novou modelovou řadu. O Ochcáfce jsem v životě neslyšel, možná je to od jiné automobilky, nějaké slovenské, podle názvu :-pSorry za flame, ale já z duše nesnášim tohle komolení názvů čehokoliv, to je na úrovni tak možná 15-letýho fracka...to se na víc nezmůžete, nebo si přijdete zajímavý? :-O

Jan
28. listopadu • 10:01

ale vždyť to píšu.....BMW,Audi,VW taky nejsou německý auta, GM není americká značka, Volvo není švédská a Land Rover nebo Jaguar potažmo anglická.....vše jsou jen montovny finálních produktů z komponent z celého světa...nic, co se tváří jako domácí už dávno není domácí......například Tuzemský rum taky není Tuzemský, poněvadž je v něm metylalkohol z Polska.......a pokud to beru dle vlastnického hlediska...... Volvo - čínský vlastník, Jaguar / Land rover - indický vlastník, Aston Martin - kuvajtský vlastník, Bentley - německý vlastník atd,atd

pipoun
27. listopadu • 10:06

Škodovky nejsou špatné, Bohužel nechutně předražené. A proč jsou u nás prodeje Škodovek tak velké víme všichni. Firmy. Obyčejný člověk koupí spíš Korejce a ani se nedívím. Za míň peněz víc muziky.

Reven_21
27. listopadu • 17:15

Vlastník korejce je největší nepřítěl automechanika. Konstrukčně naprosto šílené.
Každopádně... předražená oproti čemu? Jistě, platí se tam značka ale taky i kvalita.
Tatínek meho dobrého kamaráda má korejce (kia ceed) ma jí 5 let a najeto POUZE 35000... Motor hlučný, karoserie vrže a elektronika snad jede pouze na dobré slovo.
Octavii mužete mít 5 let a najezdit sní 150000+ a kromě běžné udržby nic jineho dělat nebudete. Osobně si raději koupim pár let jetou octavku než noveho korejce.

čiči
3. února • 22:23

Souhlasím, mám octavii combi už 12 let. Jezdím s ní po poli, na hory, k moři a pořád jezdí neuvěřitelně skvěle. Není jediná věc na kterou bych si mohl za těch 12 let ztěžovat.

X1
28. listopadu • 1:08

Ale netaraj! Ochcafka II vrzkala uz na predajni. Hodnot objektivne, lebo Tvoj prispevok je ako prispevok od Pepika, ktory ziadne ine ako ako Ochcafku nemal a bije sa do prs za kvazi cesku znacku. Korejci su aktualne kvalitou na tom dobre, povedal by som, ze lepsie ako Skoda.

Reven_21
28. listopadu • 14:13

Prominte? jáká že značka to má na Slovensku kořeny? :-)
Každopádně:D V O2 jezdím cca 1 rok (výroba 2006) a kromě lupajícího ložiska na tlumiči které se musí vyměnit nevydává žádné jine zvuky. Stejně tak to bylo o O1. Jinak dříve jsem měl Feldu, fiata, peugeota, renauta a citroena takže soudím zcela objektivně.
Pane o kvalitě korejce se nedá mluvit. Montujeme do aut LPG (dámá motoru celkem zabrat)
u korejce se za 20 000km doslova zaklepaj ventily do hlavy válcu a musí se tam davát spešl primazávání ventilu. U Škodovky obecně se to zatím nikdy nestalo.
Na tom jde hezky poznat kvalita výroby.

Stefan
27. listopadu • 8:04

Nie autorevue.cz ale VW Skoda revue.cz......:-/

Tom
27. listopadu • 8:45

mám část rodiny na Slovači a nějaké kamarády taky, takže nic proti, ale
nechápu proč tady na AR u článku o Škodovce nejvíc vždycky pyskujou Slováci....
a pochopitelně pár zdejších expertů na které je škoda jak červený hadr na býka :-D

Martin
27. listopadu • 8:30

To je nečekané, že budou psát o novince ČESKÉ automobilky když je to česká stránka o autech...

><
27. listopadu • 10:09

Ceske? :-D ceskej je tam uz je nazev naivko.

Stan
27. listopadu • 23:03

Škoda je akciová společnost. Akcie vlastní VW, která do Škody investovala. To se může změnit. Co je na tom nepochopitelný? Copak je Chelsea FC ruský klub, jen proto, že ho vlastní Abramovič?
A co na to obchodní rejstřík?IČ: 00177041
obchodní firma: ŠKODA AUTO a.s.
právní forma: 121 - Akciová společnost
sídlo: Tř. Václava Klementa 869, 29360 Mladá Boleslav, okres: Mladá Boleslav Akcionáři
obchodní firma: Volkswagen International Finance N.V.
sídlo: Amsterdam, Herengracht 495, 1017
Nizozemské království Hyml, že by teda byl VW a tím pádem i Škoda Holandskej :-D

Doporučujeme

Články odjinud