Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

bzzz  |  22. 02. 2019 08:26

Nikde jinde nez v Rusku se to nevyplati a pokud by to mel byt konicek, tak v nasich (civilizovanejsich) koncinach se daji najit mnohem zajimavejsi a hodnotnejsi kousky nez vylitana O prvni generace. Sikovni lide jsou snad vsude na svete - bez ohledu na politicky/nabozensky/barevny -ismus.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  22. 02. 2019 08:29

Dobre to spravili inženíři z CCCP. Az si to zasluzilo ubrat 200.000km V Rusku sa ale nepodvadza

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  22. 02. 2019 08:47

Tak to bude brzy v AAA nebo podobné firmě :D Najeto 90 000, po pečlivém důchodci, který s tím skoro nejezdil :D

Odpovědět  |   | 
Dakk68  |  22. 02. 2019 09:26

..tak nechapu tento clanek..takova auta se delavaly normalne.I ze trech jedno,,vlastnorucně...a žadnej novinář nepřišel...je pravdou ze dnes uz mechanici a karosari nedosahuji zadnych kvalit.na par vyjimek,,děs..No ale oktavečka zas pojede,,akorat ten benzinaček je na nic..jedině tdi

Odpovědět  |   | 
Alfons  |  23. 02. 2019 14:59

Ten Motor je jeden z nejlepších jaký kdy škodovky měli!

Odpovědět  |   | 
Lucenzo  |  22. 02. 2019 11:31

Dakk68 - proč by benzináček měl být nahovno? Motor 1.8 Turbo byl hodně dobrý a spolehlivý skoro jako staré TDi. Tam byly nájezdy okolo 400 tis taky běžné. Kamarád dostal po tátovi O1 rok 99 1.8 Turbo, má to nalítané už 390 tis a pořád to jezdí naprosto bez problémů. A takových je tady nespočet u nás. Motory 1.8 T 110 a 132kw byly jedny z nejlepších vůbec

Odpovědět  |   | 
Marty  |  22. 02. 2019 11:48

až na to turbo vid, kámošovi ho měnili při 85 000 km tehdá, příčina - výrobní chyba

Odpovědět  |   | 
tom  |  22. 02. 2019 13:29

A co? Tak výrobní vada jedné serie? Která automobilka to nikdy nemela? Navíc jde o dodavatelsky dil. Nicmene tady jsou turba s wastgate, takze kludne twch 300t km najedou

Odpovědět  |   | 
...  |  22. 02. 2019 14:12

No, někdy selže turbo, jindy něco jiného. S 1,9 tdi OII jsem najel 270.000 km s původním turbem. Jen bohužel v těch cca 270 kkm mi praskla ojnice.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 02. 2019 14:21

Já s tou samou 295 a plně provozuschopná šla dál.

Odpovědět  |   | 
Bureš..  |  22. 02. 2019 15:48

No, ono 295 km není moc ale na škodofku je to dobrý výkon.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 02. 2019 18:29

Já někde píšu, že na 295 kiksla? Nauč se pořádně číst, snad ti to pomůže.

Odpovědět  |   | 
míla  |  23. 02. 2019 12:33

Já měl VW passat s motorem 1.8T benzín (asi dtto motor) a 400k km , prodal jsem jej příbuznýmu a prý jezdí dál. Jen jsem jednou měnil turbo, a to ještě nevím jestli mne v servisu nepodvedli...

Odpovědět  |   | 
ladas  |  22. 02. 2019 15:21

no ta zamaskovaná anténa páskou při celolaku je fakt něco..ale když vidím jak pracují hoši z UK najatí v servise čemu se divit. nicméně líní lidi jsou všude a navíc ta anténa je věkem téměř po smrti,měnil jsem jich dost už dřív

Odpovědět  |   | 
Karolínka  |  22. 02. 2019 15:27

Stalinův bunkr je slengové označení pro AAA?

Odpovědět  |   | 
Vašek  |  22. 02. 2019 17:47

Za mě palec nahoru,hezky to kluci udělali. Mám jedničkovou oktu v kombíku TDI r.v.2001 a taky jsem teď nechal dělat GO kastle (prahy,blatníky,páté dveře,podlaha atd.). Mám najeto 580000km a v životě bych neměnil. Maximální spokojenost, prostor pro rodinu stačí a jezdí za 5-5,5l/100km. Klima,vyhř. sedačky, tempomat... Tak proč si mám kupovat nějakej novodobej předraženej krám s dvěstě tisícema na tacháči, kterej stejně ty debilové z EU chtěj zakázat? A vyhodit 200000-300000,-Kč z okna?

Odpovědět  |   | 
dj.kure  |  08. 06. 2019 14:21

Pokud jste opravdu nenáročný a svou rodinu nemáte rád (hlavně co do prostoru vzadu), tak ano, O1 stačí

Odpovědět  |   | 
Karel  |  22. 02. 2019 18:59

To je zase článek o ničem, jako kdyby se u nás neopravovala buraná auta, co by dělali autoklempíři, a lakovny. No nic, to zas někdo dělá záhadu!

Odpovědět  |   | 
rass  |  22. 02. 2019 20:42

to jakože fakt na odpis ??? tam je na odpis ta práce se spotem a ten brutálně navařenej prah

Odpovědět  |   | 
Rimsey  |  22. 02. 2019 23:12

Doporučuji autorovi podívat se někdy do autodílny. Asi by se hodně divil.

Odpovědět  |   | 
Václav  |  23. 02. 2019 16:19

No sice opravené, ale prasáckým způsobem provedený celolak,takový auto bych opravdu nechtěl.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  14. 04. 2019 15:04

to sa im fakt oplati? ved ani neburany nehrdzavy kusok uz nema skoro ziadnu hodnotu

Odpovědět  |   | 
Jaryn  |  30. 04. 2019 10:36

Pane Kadera, kde jste bydlel do teďka? Na Marsu? To je fakt námět na článek - "šikovní ruští molodci umí vyvařit shnilé prahy a vyměnit pár dílů a to vše v boudě, která byla shodou oklností dřív bunkr". To jste fakt tak vypatlanej? To si říkáte novinář?
"... Narazili jsme na zajímavý projekt. Na ruském fóru se objevil příběh, který by mohl leckoho inspirovat ..." A koho by jako měl inspirovat, když opravy aut v servisech se dělají od doby, kdy se auta začala vyrábět?

Odpovědět  |   | 
jenicek54  |  11. 06. 2019 05:03

po omlazení a padělání tp byla prodána v Polském AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jako 5 letá nejetá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

včera | Jiří Baborský | 65 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků
TEST Kia e-Soul 64 kWh: Sladký život s volty a ampéry i v třeskutých mrazech?

Kia e-Soul 64 kWh

První generace Kie Soul se světu představila už v roce 2008 a pro značku představovala důležitý milník. V té době Kia nabízela vcelku fádně vypadající picanta, ria nebo cee’dy a funky krabička na čtyřech kolech byla konečně vozem, po které bylo možné toužit.

21.  2.  2021 | Richard Herbich | 42 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lidové auto v ČSSR. Stála více než dům!

Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lido…

Kupé Garde a Rapid si pamatujeme všichni. Zahraničním zákazníkům však standardní specifikace nestačily, a tak se dočkali různých přestaveb. Jednu z nich Britové dokonce připravili pro československého zájemce. Za kabriolet Rapid Standard však tehdy zaplatil víc než za rodinný dům!

30.  1.  2021 | | 49 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda RapidHistorie
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia