po omlazení a padělání tp byla prodána v Polském AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jako 5 letá nejetá
Pane Kadera, kde jste bydlel do teďka? Na Marsu? To je fakt námět na článek - "šikovní ruští molodci umí vyvařit shnilé prahy a vyměnit pár dílů a to vše v boudě, která byla shodou oklností dřív bunkr". To jste fakt tak vypatlanej? To si říkáte novinář?"... Narazili jsme na zajímavý projekt. Na ruském fóru se objevil příběh, který by mohl leckoho inspirovat ..." A koho by jako měl inspirovat, když opravy aut v servisech se dělají od doby, kdy se auta začala vyrábět?
to sa im fakt oplati? ved ani neburany nehrdzavy kusok uz nema skoro ziadnu hodnotu
No sice opravené, ale prasáckým způsobem provedený celolak,takový auto bych opravdu nechtěl.
Doporučuji autorovi podívat se někdy do autodílny. Asi by se hodně divil.
to jakože fakt na odpis :-D ??? tam je na odpis ta práce se spotem a ten brutálně navařenej prah :-D
To je zase článek o ničem, jako kdyby se u nás neopravovala buraná auta, co by dělali autoklempíři, a lakovny. No nic, to zas někdo dělá záhadu!
Za mě palec nahoru,hezky to kluci udělali. Mám jedničkovou oktu v kombíku TDI r.v.2001 a taky jsem teď nechal dělat GO kastle (prahy,blatníky,páté dveře,podlaha atd.). Mám najeto 580000km a v životě bych neměnil. Maximální spokojenost, prostor pro rodinu stačí a jezdí za 5-5,5l/100km. Klima,vyhř. sedačky, tempomat... Tak proč si mám kupovat nějakej novodobej předraženej krám s dvěstě tisícema na tacháči, kterej stejně ty debilové z EU chtěj zakázat? A vyhodit 200000-300000,-Kč z okna?
Pokud jste opravdu nenáročný a svou rodinu nemáte rád (hlavně co do prostoru vzadu), tak ano, O1 stačí :-D
Stalinův bunkr je slengové označení pro AAA?:-D
no ta zamaskovaná anténa páskou při celolaku je fakt něco..:-)ale když vidím jak pracují hoši z UK najatí v servise čemu se divit. nicméně líní lidi jsou všude a navíc ta anténa je věkem téměř po smrti,měnil jsem jich dost už dřív:-)
Dakk68 - proč by benzináček měl být nahovno? Motor 1.8 Turbo byl hodně dobrý a spolehlivý skoro jako staré TDi. Tam byly nájezdy okolo 400 tis taky běžné. Kamarád dostal po tátovi O1 rok 99 1.8 Turbo, má to nalítané už 390 tis a pořád to jezdí naprosto bez problémů. A takových je tady nespočet u nás. Motory 1.8 T 110 a 132kw byly jedny z nejlepších vůbec
Já měl VW passat s motorem 1.8T benzín (asi dtto motor) a 400k km , prodal jsem jej příbuznýmu a prý jezdí dál. Jen jsem jednou měnil turbo, a to ještě nevím jestli mne v servisu nepodvedli...
až na to turbo vid, kámošovi ho měnili při 85 000 km tehdá, příčina - výrobní chyba:-D
No, někdy selže turbo, jindy něco jiného. S 1,9 tdi OII jsem najel 270.000 km s původním turbem. Jen bohužel v těch cca 270 kkm mi praskla ojnice.
Já s tou samou 295 a plně provozuschopná šla dál.
No, ono 295 km není moc ale na škodofku je to dobrý výkon.
Já někde píšu, že na 295 kiksla? Nauč se pořádně číst, snad ti to pomůže.
A co? Tak výrobní vada jedné serie? Která automobilka to nikdy nemela? Navíc jde o dodavatelsky dil. Nicmene tady jsou turba s wastgate, takze kludne twch 300t km najedou
..tak nechapu tento clanek..takova auta se delavaly normalne.I ze trech jedno,,vlastnorucně...a žadnej novinář nepřišel...je pravdou ze dnes uz mechanici a karosari nedosahuji zadnych kvalit.na par vyjimek,,děs..No ale oktavečka zas pojede,,akorat ten benzinaček je na nic..jedině tdi
Ten Motor je jeden z nejlepších jaký kdy škodovky měli!
Tak to bude brzy v AAA nebo podobné firmě :D Najeto 90 000, po pečlivém důchodci, který s tím skoro nejezdil :D
Dobre to spravili inženíři z CCCP. Az si to zasluzilo ubrat 200.000km :-D V Rusku sa ale nepodvadza B-]
Nikde jinde nez v Rusku se to nevyplati a pokud by to mel byt konicek, tak v nasich (civilizovanejsich) koncinach se daji najit mnohem zajimavejsi a hodnotnejsi kousky nez vylitana O prvni generace. Sikovni lide jsou snad vsude na svete - bez ohledu na politicky/nabozensky/barevny -ismus.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.