Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

24 komentářů

jenicek54
11. června • 5:03

po omlazení a padělání tp byla prodána v Polském AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jako 5 letá nejetá

Jaryn
30. dubna • 10:36

Pane Kadera, kde jste bydlel do teďka? Na Marsu? To je fakt námět na článek - "šikovní ruští molodci umí vyvařit shnilé prahy a vyměnit pár dílů a to vše v boudě, která byla shodou oklností dřív bunkr". To jste fakt tak vypatlanej? To si říkáte novinář?
"... Narazili jsme na zajímavý projekt. Na ruském fóru se objevil příběh, který by mohl leckoho inspirovat ..." A koho by jako měl inspirovat, když opravy aut v servisech se dělají od doby, kdy se auta začala vyrábět?

dpcstb
14. dubna • 15:04

to sa im fakt oplati? ved ani neburany nehrdzavy kusok uz nema skoro ziadnu hodnotu

Václav
23. února • 16:19

No sice opravené, ale prasáckým způsobem provedený celolak,takový auto bych opravdu nechtěl.

Rimsey
22. února • 23:12

Doporučuji autorovi podívat se někdy do autodílny. Asi by se hodně divil.

rass
22. února • 20:42

to jakože fakt na odpis :-D ??? tam je na odpis ta práce se spotem a ten brutálně navařenej prah :-D

Karel
22. února • 18:59

To je zase článek o ničem, jako kdyby se u nás neopravovala buraná auta, co by dělali autoklempíři, a lakovny. No nic, to zas někdo dělá záhadu!

Vašek
22. února • 17:47

Za mě palec nahoru,hezky to kluci udělali. Mám jedničkovou oktu v kombíku TDI r.v.2001 a taky jsem teď nechal dělat GO kastle (prahy,blatníky,páté dveře,podlaha atd.). Mám najeto 580000km a v životě bych neměnil. Maximální spokojenost, prostor pro rodinu stačí a jezdí za 5-5,5l/100km. Klima,vyhř. sedačky, tempomat... Tak proč si mám kupovat nějakej novodobej předraženej krám s dvěstě tisícema na tacháči, kterej stejně ty debilové z EU chtěj zakázat? A vyhodit 200000-300000,-Kč z okna?

Petr Maleček (dj.kure)
8. června • 14:21

Pokud jste opravdu nenáročný a svou rodinu nemáte rád (hlavně co do prostoru vzadu), tak ano, O1 stačí :-D

Karolínka
22. února • 15:27

Stalinův bunkr je slengové označení pro AAA?:-D

ladas
22. února • 15:21

no ta zamaskovaná anténa páskou při celolaku je fakt něco..:-)ale když vidím jak pracují hoši z UK najatí v servise čemu se divit. nicméně líní lidi jsou všude a navíc ta anténa je věkem téměř po smrti,měnil jsem jich dost už dřív:-)

Lucenzo
22. února • 11:31

Dakk68 - proč by benzináček měl být nahovno? Motor 1.8 Turbo byl hodně dobrý a spolehlivý skoro jako staré TDi. Tam byly nájezdy okolo 400 tis taky běžné. Kamarád dostal po tátovi O1 rok 99 1.8 Turbo, má to nalítané už 390 tis a pořád to jezdí naprosto bez problémů. A takových je tady nespočet u nás. Motory 1.8 T 110 a 132kw byly jedny z nejlepších vůbec

míla
23. února • 12:33

Já měl VW passat s motorem 1.8T benzín (asi dtto motor) a 400k km , prodal jsem jej příbuznýmu a prý jezdí dál. Jen jsem jednou měnil turbo, a to ještě nevím jestli mne v servisu nepodvedli...

Marty
22. února • 11:48

až na to turbo vid, kámošovi ho měnili při 85 000 km tehdá, příčina - výrobní chyba:-D

...
22. února • 14:12

No, někdy selže turbo, jindy něco jiného. S 1,9 tdi OII jsem najel 270.000 km s původním turbem. Jen bohužel v těch cca 270 kkm mi praskla ojnice.

JirkaX
22. února • 14:21

Já s tou samou 295 a plně provozuschopná šla dál.

Bureš..
22. února • 15:48

No, ono 295 km není moc ale na škodofku je to dobrý výkon.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaX
22. února • 18:29

Já někde píšu, že na 295 kiksla? Nauč se pořádně číst, snad ti to pomůže.

tom
22. února • 13:29

A co? Tak výrobní vada jedné serie? Která automobilka to nikdy nemela? Navíc jde o dodavatelsky dil. Nicmene tady jsou turba s wastgate, takze kludne twch 300t km najedou

Dakk68
22. února • 9:26

..tak nechapu tento clanek..takova auta se delavaly normalne.I ze trech jedno,,vlastnorucně...a žadnej novinář nepřišel...je pravdou ze dnes uz mechanici a karosari nedosahuji zadnych kvalit.na par vyjimek,,děs..No ale oktavečka zas pojede,,akorat ten benzinaček je na nic..jedině tdi

Alfons
23. února • 14:59

Ten Motor je jeden z nejlepších jaký kdy škodovky měli!

Jakub
22. února • 8:47

Tak to bude brzy v AAA nebo podobné firmě :D Najeto 90 000, po pečlivém důchodci, který s tím skoro nejezdil :D

kolkyno
22. února • 8:29

Dobre to spravili inženíři z CCCP. Az si to zasluzilo ubrat 200.000km :-D V Rusku sa ale nepodvadza B-]

bzzz
22. února • 8:26

Nikde jinde nez v Rusku se to nevyplati a pokud by to mel byt konicek, tak v nasich (civilizovanejsich) koncinach se daji najit mnohem zajimavejsi a hodnotnejsi kousky nez vylitana O prvni generace. Sikovni lide jsou snad vsude na svete - bez ohledu na politicky/nabozensky/barevny -ismus.

Doporučujeme

Články odjinud