Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

bzzz  |  22. 02. 2019 08:26

Nikde jinde nez v Rusku se to nevyplati a pokud by to mel byt konicek, tak v nasich (civilizovanejsich) koncinach se daji najit mnohem zajimavejsi a hodnotnejsi kousky nez vylitana O prvni generace. Sikovni lide jsou snad vsude na svete - bez ohledu na politicky/nabozensky/barevny -ismus.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  22. 02. 2019 08:29

Dobre to spravili inženíři z CCCP. Az si to zasluzilo ubrat 200.000km V Rusku sa ale nepodvadza

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  22. 02. 2019 08:47

Tak to bude brzy v AAA nebo podobné firmě :D Najeto 90 000, po pečlivém důchodci, který s tím skoro nejezdil :D

Odpovědět  |   | 
Dakk68  |  22. 02. 2019 09:26

..tak nechapu tento clanek..takova auta se delavaly normalne.I ze trech jedno,,vlastnorucně...a žadnej novinář nepřišel...je pravdou ze dnes uz mechanici a karosari nedosahuji zadnych kvalit.na par vyjimek,,děs..No ale oktavečka zas pojede,,akorat ten benzinaček je na nic..jedině tdi

Odpovědět  |   | 
Alfons  |  23. 02. 2019 14:59

Ten Motor je jeden z nejlepších jaký kdy škodovky měli!

Odpovědět  |   | 
Lucenzo  |  22. 02. 2019 11:31

Dakk68 - proč by benzináček měl být nahovno? Motor 1.8 Turbo byl hodně dobrý a spolehlivý skoro jako staré TDi. Tam byly nájezdy okolo 400 tis taky běžné. Kamarád dostal po tátovi O1 rok 99 1.8 Turbo, má to nalítané už 390 tis a pořád to jezdí naprosto bez problémů. A takových je tady nespočet u nás. Motory 1.8 T 110 a 132kw byly jedny z nejlepších vůbec

Odpovědět  |   | 
Marty  |  22. 02. 2019 11:48

až na to turbo vid, kámošovi ho měnili při 85 000 km tehdá, příčina - výrobní chyba

Odpovědět  |   | 
tom  |  22. 02. 2019 13:29

A co? Tak výrobní vada jedné serie? Která automobilka to nikdy nemela? Navíc jde o dodavatelsky dil. Nicmene tady jsou turba s wastgate, takze kludne twch 300t km najedou

Odpovědět  |   | 
...  |  22. 02. 2019 14:12

No, někdy selže turbo, jindy něco jiného. S 1,9 tdi OII jsem najel 270.000 km s původním turbem. Jen bohužel v těch cca 270 kkm mi praskla ojnice.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 02. 2019 14:21

Já s tou samou 295 a plně provozuschopná šla dál.

Odpovědět  |   | 
Bureš..  |  22. 02. 2019 15:48

No, ono 295 km není moc ale na škodofku je to dobrý výkon.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 02. 2019 18:29

Já někde píšu, že na 295 kiksla? Nauč se pořádně číst, snad ti to pomůže.

Odpovědět  |   | 
míla  |  23. 02. 2019 12:33

Já měl VW passat s motorem 1.8T benzín (asi dtto motor) a 400k km , prodal jsem jej příbuznýmu a prý jezdí dál. Jen jsem jednou měnil turbo, a to ještě nevím jestli mne v servisu nepodvedli...

Odpovědět  |   | 
ladas  |  22. 02. 2019 15:21

no ta zamaskovaná anténa páskou při celolaku je fakt něco..ale když vidím jak pracují hoši z UK najatí v servise čemu se divit. nicméně líní lidi jsou všude a navíc ta anténa je věkem téměř po smrti,měnil jsem jich dost už dřív

Odpovědět  |   | 
Karolínka  |  22. 02. 2019 15:27

Stalinův bunkr je slengové označení pro AAA?

Odpovědět  |   | 
Vašek  |  22. 02. 2019 17:47

Za mě palec nahoru,hezky to kluci udělali. Mám jedničkovou oktu v kombíku TDI r.v.2001 a taky jsem teď nechal dělat GO kastle (prahy,blatníky,páté dveře,podlaha atd.). Mám najeto 580000km a v životě bych neměnil. Maximální spokojenost, prostor pro rodinu stačí a jezdí za 5-5,5l/100km. Klima,vyhř. sedačky, tempomat... Tak proč si mám kupovat nějakej novodobej předraženej krám s dvěstě tisícema na tacháči, kterej stejně ty debilové z EU chtěj zakázat? A vyhodit 200000-300000,-Kč z okna?

Odpovědět  |   | 
Karel  |  22. 02. 2019 18:59

To je zase článek o ničem, jako kdyby se u nás neopravovala buraná auta, co by dělali autoklempíři, a lakovny. No nic, to zas někdo dělá záhadu!

Odpovědět  |   | 
rass  |  22. 02. 2019 20:42

to jakože fakt na odpis ??? tam je na odpis ta práce se spotem a ten brutálně navařenej prah

Odpovědět  |   | 
Rimsey  |  22. 02. 2019 23:12

Doporučuji autorovi podívat se někdy do autodílny. Asi by se hodně divil.

Odpovědět  |   | 
Václav  |  23. 02. 2019 16:19

No sice opravené, ale prasáckým způsobem provedený celolak,takový auto bych opravdu nechtěl.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  14. 04. 2019 15:04

to sa im fakt oplati? ved ani neburany nehrdzavy kusok uz nema skoro ziadnu hodnotu

Odpovědět  |   | 
Jaryn  |  30. 04. 2019 10:36

Pane Kadera, kde jste bydlel do teďka? Na Marsu? To je fakt námět na článek - "šikovní ruští molodci umí vyvařit shnilé prahy a vyměnit pár dílů a to vše v boudě, která byla shodou oklností dřív bunkr". To jste fakt tak vypatlanej? To si říkáte novinář?
"... Narazili jsme na zajímavý projekt. Na ruském fóru se objevil příběh, který by mohl leckoho inspirovat ..." A koho by jako měl inspirovat, když opravy aut v servisech se dělají od doby, kdy se auta začala vyrábět?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 17 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A