Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

bzzz  |  22. 02. 2019 08:26

Nikde jinde nez v Rusku se to nevyplati a pokud by to mel byt konicek, tak v nasich (civilizovanejsich) koncinach se daji najit mnohem zajimavejsi a hodnotnejsi kousky nez vylitana O prvni generace. Sikovni lide jsou snad vsude na svete - bez ohledu na politicky/nabozensky/barevny -ismus.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  22. 02. 2019 08:29

Dobre to spravili inženíři z CCCP. Az si to zasluzilo ubrat 200.000km V Rusku sa ale nepodvadza

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  22. 02. 2019 08:47

Tak to bude brzy v AAA nebo podobné firmě :D Najeto 90 000, po pečlivém důchodci, který s tím skoro nejezdil :D

Odpovědět  |   | 
Dakk68  |  22. 02. 2019 09:26

..tak nechapu tento clanek..takova auta se delavaly normalne.I ze trech jedno,,vlastnorucně...a žadnej novinář nepřišel...je pravdou ze dnes uz mechanici a karosari nedosahuji zadnych kvalit.na par vyjimek,,děs..No ale oktavečka zas pojede,,akorat ten benzinaček je na nic..jedině tdi

Odpovědět  |   | 
Alfons  |  23. 02. 2019 14:59

Ten Motor je jeden z nejlepších jaký kdy škodovky měli!

Odpovědět  |   | 
Lucenzo  |  22. 02. 2019 11:31

Dakk68 - proč by benzináček měl být nahovno? Motor 1.8 Turbo byl hodně dobrý a spolehlivý skoro jako staré TDi. Tam byly nájezdy okolo 400 tis taky běžné. Kamarád dostal po tátovi O1 rok 99 1.8 Turbo, má to nalítané už 390 tis a pořád to jezdí naprosto bez problémů. A takových je tady nespočet u nás. Motory 1.8 T 110 a 132kw byly jedny z nejlepších vůbec

Odpovědět  |   | 
Marty  |  22. 02. 2019 11:48

až na to turbo vid, kámošovi ho měnili při 85 000 km tehdá, příčina - výrobní chyba

Odpovědět  |   | 
tom  |  22. 02. 2019 13:29

A co? Tak výrobní vada jedné serie? Která automobilka to nikdy nemela? Navíc jde o dodavatelsky dil. Nicmene tady jsou turba s wastgate, takze kludne twch 300t km najedou

Odpovědět  |   | 
...  |  22. 02. 2019 14:12

No, někdy selže turbo, jindy něco jiného. S 1,9 tdi OII jsem najel 270.000 km s původním turbem. Jen bohužel v těch cca 270 kkm mi praskla ojnice.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 02. 2019 14:21

Já s tou samou 295 a plně provozuschopná šla dál.

Odpovědět  |   | 
Bureš..  |  22. 02. 2019 15:48

No, ono 295 km není moc ale na škodofku je to dobrý výkon.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 02. 2019 18:29

Já někde píšu, že na 295 kiksla? Nauč se pořádně číst, snad ti to pomůže.

Odpovědět  |   | 
míla  |  23. 02. 2019 12:33

Já měl VW passat s motorem 1.8T benzín (asi dtto motor) a 400k km , prodal jsem jej příbuznýmu a prý jezdí dál. Jen jsem jednou měnil turbo, a to ještě nevím jestli mne v servisu nepodvedli...

Odpovědět  |   | 
ladas  |  22. 02. 2019 15:21

no ta zamaskovaná anténa páskou při celolaku je fakt něco..ale když vidím jak pracují hoši z UK najatí v servise čemu se divit. nicméně líní lidi jsou všude a navíc ta anténa je věkem téměř po smrti,měnil jsem jich dost už dřív

Odpovědět  |   | 
Karolínka  |  22. 02. 2019 15:27

Stalinův bunkr je slengové označení pro AAA?

Odpovědět  |   | 
Vašek  |  22. 02. 2019 17:47

Za mě palec nahoru,hezky to kluci udělali. Mám jedničkovou oktu v kombíku TDI r.v.2001 a taky jsem teď nechal dělat GO kastle (prahy,blatníky,páté dveře,podlaha atd.). Mám najeto 580000km a v životě bych neměnil. Maximální spokojenost, prostor pro rodinu stačí a jezdí za 5-5,5l/100km. Klima,vyhř. sedačky, tempomat... Tak proč si mám kupovat nějakej novodobej předraženej krám s dvěstě tisícema na tacháči, kterej stejně ty debilové z EU chtěj zakázat? A vyhodit 200000-300000,-Kč z okna?

Odpovědět  |   | 

Pokud jste opravdu nenáročný a svou rodinu nemáte rád (hlavně co do prostoru vzadu), tak ano, O1 stačí

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
Karel  |  22. 02. 2019 18:59

To je zase článek o ničem, jako kdyby se u nás neopravovala buraná auta, co by dělali autoklempíři, a lakovny. No nic, to zas někdo dělá záhadu!

Odpovědět  |   | 
rass  |  22. 02. 2019 20:42

to jakože fakt na odpis ??? tam je na odpis ta práce se spotem a ten brutálně navařenej prah

Odpovědět  |   | 
Rimsey  |  22. 02. 2019 23:12

Doporučuji autorovi podívat se někdy do autodílny. Asi by se hodně divil.

Odpovědět  |   | 
Václav  |  23. 02. 2019 16:19

No sice opravené, ale prasáckým způsobem provedený celolak,takový auto bych opravdu nechtěl.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  14. 04. 2019 15:04

to sa im fakt oplati? ved ani neburany nehrdzavy kusok uz nema skoro ziadnu hodnotu

Odpovědět  |   | 
Jaryn  |  30. 04. 2019 10:36

Pane Kadera, kde jste bydlel do teďka? Na Marsu? To je fakt námět na článek - "šikovní ruští molodci umí vyvařit shnilé prahy a vyměnit pár dílů a to vše v boudě, která byla shodou oklností dřív bunkr". To jste fakt tak vypatlanej? To si říkáte novinář?
"... Narazili jsme na zajímavý projekt. Na ruském fóru se objevil příběh, který by mohl leckoho inspirovat ..." A koho by jako měl inspirovat, když opravy aut v servisech se dělají od doby, kdy se auta začala vyrábět?

Odpovědět  |   | 
jenicek54  |  11. 06. 2019 05:03

po omlazení a padělání tp byla prodána v Polském AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jako 5 letá nejetá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 50 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 44 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A