Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

bzzz  |  22. 02. 2019 08:26

Nikde jinde nez v Rusku se to nevyplati a pokud by to mel byt konicek, tak v nasich (civilizovanejsich) koncinach se daji najit mnohem zajimavejsi a hodnotnejsi kousky nez vylitana O prvni generace. Sikovni lide jsou snad vsude na svete - bez ohledu na politicky/nabozensky/barevny -ismus.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  22. 02. 2019 08:29

Dobre to spravili inženíři z CCCP. Az si to zasluzilo ubrat 200.000km V Rusku sa ale nepodvadza

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  22. 02. 2019 08:47

Tak to bude brzy v AAA nebo podobné firmě :D Najeto 90 000, po pečlivém důchodci, který s tím skoro nejezdil :D

Odpovědět  |   | 
Dakk68  |  22. 02. 2019 09:26

..tak nechapu tento clanek..takova auta se delavaly normalne.I ze trech jedno,,vlastnorucně...a žadnej novinář nepřišel...je pravdou ze dnes uz mechanici a karosari nedosahuji zadnych kvalit.na par vyjimek,,děs..No ale oktavečka zas pojede,,akorat ten benzinaček je na nic..jedině tdi

Odpovědět  |   | 
Alfons  |  23. 02. 2019 14:59

Ten Motor je jeden z nejlepších jaký kdy škodovky měli!

Odpovědět  |   | 
Lucenzo  |  22. 02. 2019 11:31

Dakk68 - proč by benzináček měl být nahovno? Motor 1.8 Turbo byl hodně dobrý a spolehlivý skoro jako staré TDi. Tam byly nájezdy okolo 400 tis taky běžné. Kamarád dostal po tátovi O1 rok 99 1.8 Turbo, má to nalítané už 390 tis a pořád to jezdí naprosto bez problémů. A takových je tady nespočet u nás. Motory 1.8 T 110 a 132kw byly jedny z nejlepších vůbec

Odpovědět  |   | 
Marty  |  22. 02. 2019 11:48

až na to turbo vid, kámošovi ho měnili při 85 000 km tehdá, příčina - výrobní chyba

Odpovědět  |   | 
tom  |  22. 02. 2019 13:29

A co? Tak výrobní vada jedné serie? Která automobilka to nikdy nemela? Navíc jde o dodavatelsky dil. Nicmene tady jsou turba s wastgate, takze kludne twch 300t km najedou

Odpovědět  |   | 
...  |  22. 02. 2019 14:12

No, někdy selže turbo, jindy něco jiného. S 1,9 tdi OII jsem najel 270.000 km s původním turbem. Jen bohužel v těch cca 270 kkm mi praskla ojnice.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 02. 2019 14:21

Já s tou samou 295 a plně provozuschopná šla dál.

Odpovědět  |   | 
Bureš..  |  22. 02. 2019 15:48

No, ono 295 km není moc ale na škodofku je to dobrý výkon.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 02. 2019 18:29

Já někde píšu, že na 295 kiksla? Nauč se pořádně číst, snad ti to pomůže.

Odpovědět  |   | 
míla  |  23. 02. 2019 12:33

Já měl VW passat s motorem 1.8T benzín (asi dtto motor) a 400k km , prodal jsem jej příbuznýmu a prý jezdí dál. Jen jsem jednou měnil turbo, a to ještě nevím jestli mne v servisu nepodvedli...

Odpovědět  |   | 
ladas  |  22. 02. 2019 15:21

no ta zamaskovaná anténa páskou při celolaku je fakt něco..ale když vidím jak pracují hoši z UK najatí v servise čemu se divit. nicméně líní lidi jsou všude a navíc ta anténa je věkem téměř po smrti,měnil jsem jich dost už dřív

Odpovědět  |   | 
Karolínka  |  22. 02. 2019 15:27

Stalinův bunkr je slengové označení pro AAA?

Odpovědět  |   | 
Vašek  |  22. 02. 2019 17:47

Za mě palec nahoru,hezky to kluci udělali. Mám jedničkovou oktu v kombíku TDI r.v.2001 a taky jsem teď nechal dělat GO kastle (prahy,blatníky,páté dveře,podlaha atd.). Mám najeto 580000km a v životě bych neměnil. Maximální spokojenost, prostor pro rodinu stačí a jezdí za 5-5,5l/100km. Klima,vyhř. sedačky, tempomat... Tak proč si mám kupovat nějakej novodobej předraženej krám s dvěstě tisícema na tacháči, kterej stejně ty debilové z EU chtěj zakázat? A vyhodit 200000-300000,-Kč z okna?

Odpovědět  |   | 
Karel  |  22. 02. 2019 18:59

To je zase článek o ničem, jako kdyby se u nás neopravovala buraná auta, co by dělali autoklempíři, a lakovny. No nic, to zas někdo dělá záhadu!

Odpovědět  |   | 
rass  |  22. 02. 2019 20:42

to jakože fakt na odpis ??? tam je na odpis ta práce se spotem a ten brutálně navařenej prah

Odpovědět  |   | 
Rimsey  |  22. 02. 2019 23:12

Doporučuji autorovi podívat se někdy do autodílny. Asi by se hodně divil.

Odpovědět  |   | 
Václav  |  23. 02. 2019 16:19

No sice opravené, ale prasáckým způsobem provedený celolak,takový auto bych opravdu nechtěl.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 36 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 132 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 100 N/A