Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

Narazili jsme na zajímavý projekt. Na ruském fóru se objevil příběh, který by mohl leckoho inspirovat. Zpustošená, zchátralá a očividně na předek bouraná. V takovém stavu se našla loňský podzim na jednom ruském parkovišti Škoda Octavia první generace.

Na první pohled zcela beznadějný případ s najetými 437.925 kilometry. A protože je v Rusku, kde se lidé baví například tím, že skáčou se zapálenou Ladou do zamrzlého jezera, nikoho by asi ani nenapadlo, že se zrovna tady pustí do rozsáhlé renovace.

Jak zrestaurovat motor Volkswagenu Beetle? Tady je zrychlený návod

Jak zrestaurovat motor Volkswagenu Beetle? Tady je zrychlený návod

A přece. S autem šup na dílnu, rozebrat předek, přetěsnit motor, vyměnit náplně, nová světla, chladič, a tak dále, a tak dále. Téměř celý chladicí systém auta byl vyměněný. Po potřebných opravách se předek auta opět sestavil z části z nových dílů. Odstraněna byla i koroze, která se objevila hlavně na prazích.

Opravené byly i poškozené části karoserie. Po renovování všech poškozených částí byla Octavia pokryta novým červeným lakem. Na celém projektu je také zajímavé, že probíhal v autoopravně, která sídlí v bývalém Stalinově bunkru. Na průběh renovace se můžete podívat nahoře v galerii.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 9 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků