Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

Narazili jsme na zajímavý projekt. Na ruském fóru se objevil příběh, který by mohl leckoho inspirovat. Zpustošená, zchátralá a očividně na předek bouraná. V takovém stavu se našla loňský podzim na jednom ruském parkovišti Škoda Octavia první generace.

Na první pohled zcela beznadějný případ s najetými 437.925 kilometry. A protože je v Rusku, kde se lidé baví například tím, že skáčou se zapálenou Ladou do zamrzlého jezera, nikoho by asi ani nenapadlo, že se zrovna tady pustí do rozsáhlé renovace.

Jak zrestaurovat motor Volkswagenu Beetle? Tady je zrychlený návod

Jak zrestaurovat motor Volkswagenu Beetle? Tady je zrychlený návod

A přece. S autem šup na dílnu, rozebrat předek, přetěsnit motor, vyměnit náplně, nová světla, chladič, a tak dále, a tak dále. Téměř celý chladicí systém auta byl vyměněný. Po potřebných opravách se předek auta opět sestavil z části z nových dílů. Odstraněna byla i koroze, která se objevila hlavně na prazích.

Opravené byly i poškozené části karoserie. Po renovování všech poškozených částí byla Octavia pokryta novým červeným lakem. Na celém projektu je také zajímavé, že probíhal v autoopravně, která sídlí v bývalém Stalinově bunkru. Na průběh renovace se můžete podívat nahoře v galerii.

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 23 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků