Levná Škoda Octavia IV je konečně v ČR! Žebrák rozhodně není, má i nový motor

119 komentářů

Jan Richtr
16. května • 10:02

Akce tento týden skončila, já k tomu přidal skoro komplet příplatkovou a po další slevě 10% jsem spokojen.

Dominik
22. listopadu • 9:07

Název článku je trochu sugestivní-taky by mě nikdy nenapadlo dát za vůz nižší střední 600000 a víc Kč!!! Nové oktávce by slušela základní cena max. tesně pod 400000 Kč a ne hrát si cenově i propagačně na střední třídu!!!

Jiri
4. července • 19:26

Neverim ze by to proti OIII bylo lepsi (sedacky urcite ne). Tenhle smejd nakupujou jen do firem, kde je nedno ze z toho po 5 hodinach vyleze zamestnanec s rozlamanejma zadama. Nechapu ale, kam ty auta mizej potom, to si prece jako ojete nikdo nekoupi. Predstava, ze je nekdo ochoten sve penize dat za takovy sunt je az desiva. Ten sluzebni smejd ani nezamykam a stejne to nikdo nechce.

petr r. (petrumr)
27. června • 7:31

Firemní škodovka je potom neprodejná z důvodu, že nemá přípravu tažného zařízení, manažéři to nedomysleli, lidi si nekoupí auto bez tažnýho, nanejvýš nějaký králík z králikárny.

Rosťa
27. června • 16:08

To jsem já z králikárny. Ale. Tažné oželím, ale ojeté auto už nikdy víc.

Takurcite
25. června • 12:59

PUR volant je prosimvas co? Jakoze je z umele hmoty?No krasna cena, aby se ve skudce trochu neprepocitali. Ona ta kupni sila je, jenze aby clovek nesel jinam. A kdyz neni, jde jinam uz ted automaticky :)

petr r. (petrumr)
27. června • 7:27

my jsme ty volanty omotávali kůží, nevím jestli v autodoplnkách to mají, my jak jsme měli auta za komunistů jsme to kupovali v tuzexu.

Honza
24. června • 22:50

Velebnosti, jdu b......
To hnusné trčící rádio/pardon tablet ze skladu výrobce traktorů John Deere :-((
nebo to je možná ještě z tech vychodonemeckych kombajnů ?
hlavně že pějí ódy o nadčasových křivkách a novém kokpitu....

Rosťa
24. června • 18:04

Proč není elektro octavia ? Golfa na podobném-stejném podvozku předělali ale oct. ne?

petr r. (petrumr)
24. června • 19:05

ten golf nedojede ani praha - jihlava. Na baterku nemá octavie platformu, škoda se bude jmenovat na podvozku ID3 jinak.

Petr Vaněk
26. června • 8:15

dojede zcela v pohodě :-)

petr r. (petrumr)
27. června • 7:23

tak dojede a co potom za tou jihlavou?

petr r. je blb
25. června • 17:27

:-D:-D:-D

Allamarein
24. června • 19:43

Kdybys nekecal...

LOL
24. června • 17:35

další šereda z Bolky, aneb jak se dá pokazit Oktávka.

petr r. (petrumr)
24. června • 14:29

škoda toho motoru, že nemá nepřímé vstřikování a ty emise CO2 se mě zdají na dnešní dobu velké.

petr r. je blb
25. června • 17:27

:-D:-D:-D

Michal
24. června • 18:07

Petře pro nepřímé bež k toyotě 1.6 nebo renaltu 1.0 no ostatní mimo pár mini mají přímé a do města na hovno.

petr r. (petrumr)
24. června • 19:02

toyota 1,6L nevyrábí a právě jsem nešel ke koncernu pro ty motory nevhodné kolem komína.

petr r. je blb
25. června • 17:27

:-D:-D:-D

Michal
24. června • 23:36

Toyota možná 1.6valvematic nevyrábí ale rozhodně prodává.Kolem komína vydrží i tsi ale musíš častěji měnit olej.

Petr
24. června • 13:38

V prosinci 2019 jsem za 617 000 koupil vůz nižší střední v plné výbavě, v kůži, s motorem přes 200 koní. Nový vůz objednávka do výroby.

Jan
24. června • 16:15

Já taky v roce 2019 nový v nižší střední třídě 160k,4 válec, za 465 tis bez kůže s navi,výhřevy,aut.klima atd,spokojenost..... za cca 2-3 roky to bude za 750 tis a vejš

Marena
24. června • 14:20

Jsi nejvetsi borec na svate, muzu s tebou mit deti?

Joe Doe
24. června • 12:21

Zebrak to neni? Tak je to Tocnik!

Michal
24. června • 12:13

Manuální klima a jak se bude ovládat?přidali lištu z 3ky..Ceny jsou stejný jak "konkurence".

Q
24. června • 13:53

Ovládat se bude tím displejem nebo lištami jako automatická. Ale s tím rozdílem, že nebude sama udržovat teplotu, takže budete šahat na displej nebo lištu o to častěji.

Michal
24. června • 17:58

Já bych teď vzal golf a větší kufr bych oželel.Octu táhnu 6rokem(malý roční nájezd) a měnit nebudu ještě x let.O4 teď vs moje bude stát 300plus.

petr r. (petrumr)
24. června • 14:27

a nebude jiný kompresor s magnetickou spojkou-on-off?

Ota
25. června • 11:03

ne, on-off nemela ani Fabia II s manualni klimou.

WRC Fabia R2 Twincharger
27. června • 17:44

..ale mela kompresor s magnetickou spojkou.. Jsem si tim jist kdyz akcelerujuB-]

JirkaK
24. června • 11:20

Dá se říci, že 460k za 1.0TSI a 510k za 1.5TSI. Je to ceníková, takže v reálu choupek míň, zas si tam člověk něco vymyslí, takže +- na těch penězích jsme. Za mě slušná a odpovídající nabídka. Zvlášť když je auto solidní B-]

Petr
24. června • 14:25

Koncern zadne soolidni auto poslednich 15 let nevyrobil. Vsechno jsou to cim vetsi vojebavky s tragickymi motory.

Škoda
1. ledna • 11:48

Jsi absolutní idiot.

tom
24. června • 20:37

A ktere ty motory jsou za poslednich 7 let tak tragicke?

Jiri
4. července • 19:11

1,5 TSI, to je super hnuj, 20 tis = 3 l oleje, 8l /100 km, cuka, nepravidelny chod.
8l zere muj soukromy stroj s tím atm 2,4 cvvt, jen ma o 60 koni vic.

WRC R2 Fabia Twincharger
24. června • 10:36

Pul mega, takova je doba. Nesmutnete panove. 5-10 let na zpet stal pul mega muj trochu mensi 180 konovy special v civilni verzi a taky se to tehdy nikomu nelibilo. Zivot se zene kupredu jak splasena herka a dichtiveho divaka uz nezajima zapletka z prvniho aktu. Jenom cena dnesniho, rychle peceneho chleba.

k22
24. června • 10:34

Koncert zjistil, že ten 1.0 TSI je zbytečně spolehlivý motor a tak vyvinuly nákladově optimalizovaný EVO - čistě pro radost.
:-D

Hradil
24. června • 11:34

Také "EVO" moc nechápu, zbytečně tlačí marketing. Nebo naopak, člověk zbystří a raději se stáhne, dokud to po 5-8 let nevyzkouší na prvokupcích, zda přídomek označující nějakou "fičuru" funguje. :-D

JirkaX
24. června • 11:40

Žádná fičura, konstruktér se rozvedl a nová partnerka se jmenuje Eva. Tak to víš, dokud je koště nové, tak dobře mete a my si jeho názvy všude píšem. Někdo pokračoval s výkresem co byl na sdíleném disku a už to tam zůstalo. Ve finále už to tam pak nechali ať je sranda a jsou motory Evo. S Mitsubishi a jeho sportovními modely to mít souvislost asi nebude.

JirkaX
24. června • 12:56

Plácáš blbosti.

Petr Vaněk
26. června • 8:17

Mi úvaha s paní Evou přijde dobrá, každý chápeme že je to humor

24. června • 10:30

Ten sen bohuzel dosti nepremyslivych cechu bych okamzite zdrazil.

OnLi
24. června • 9:46

Ta předchozí stála po uvedení na trh v základu o 159 000 míň. bravo Schkoda.

JirkaK
24. června • 11:28

To je jak by jste řekl, že Favorit v roce 1989 stál 86.000 Kčs, tak nyní chcete auto za 86 :-D Podívej se kolik vzrostla průměrná mzda a a uváděj, kolik auto stojí průměrných platů. Máš se paradoxně slušně, že ani nevíš jak. ;-) Kdysi by jsi stál x let pořadník a x let šetřil. Že Švýcaři to mají ještě lepší není argument, neměli jste tu tolerovat KSČM a nyní StB ANO, jinak by jsi i ty mohl být "skorošvýcar" :-D Osobně si to kupovat nechci, ale cena mi přijde odpovídající.

Q
24. června • 13:49

A to má být argument? Slyšel jste někdy o zvyšování produktivity práce, nebo o technickém pokroku? Bylo by hodně smutné, kdybychom po 30 letech museli vydělávat na auto stejnou dobu jako naši otcové. Řeknu to jinak. Například počítače, notebooky, mobily a podobně stojí posledních 10 let víceméně pořád stejně. Přitom mají mnohem lepší výkonové parametry.

JirkaK
24. června • 11:27

To je jak by jste řekl, že Favorit v roce 1989 stál 86.000 Kčs, tak nyní chcete auto za 86 :-D Podívej se kolik vzrostla průměrná mzda a a uváděj, kolik auto stojí průměrných platů. Máš se paradoxně slušně, že ani nevíš jak. ;-) Kdysi by jsi stál x let pořadník a x let šetřil. Že Švýcaři to mají ještě lepší není argument, neměli jste tu tolerovat KSČM a nyní StB ANO, jinak by jsi i ty mohl být "skorošvýcar" :-D Osobně si to kupovat nechci, ale cena mi přijde odpovídající.

Allamarein
24. června • 11:21

Jo, taky v ní nebyl pořádný motor a i volant byl za příplatek.
Dneska prostě lidi o totálně oholené auto nestojí. Pokud jo, pořád ho mají u Dacie nebo Hyundaie.

Gargi
27. června • 7:48

Hyundai holatko 😂. Mam 1.4T fastback ve vybave Style kde je snad vse krome hlidani mrtveho uhlu za 330tis. Kupovane 2 roky zpet. Ted ukaz tu svou Octavku

H.
24. června • 10:57

Pokud nebudeme počítat dočasnou akční cenu (125 let), tak i o 178 000 Kč. Jinými slovy oproti Octavia III s cenou 316 000 Kč zdražila Octavia IV o více něž 50%, tedy o celou polovinu hodnoty Octavie III 2013... Samozřejmě v čase zdražovala i samotná trojka.

JK
24. června • 9:34

Tak jsem ji konečně viděl na živo - v bílé v kombíku - hrozný. Nejprve sem si myslel, že to je Fabia, ale musel sem se podívat znovu, pořádně, protože to bylo "širší". Pocit průměrnosti ovšem zůstal. Dosluhující pidloočka je vedle téhle, vlastně docela krásné auto. Což není dobrý.

XYZ
24. června • 14:40

Taky jsem ji teď konečně viděl poprvé naživo, bílá kombi. Zepředu jsem původně myslel, že je to Scala, akorát s divně opuchlým čumákem, až pak zezadu vidím kombi s nápisem Octavia. Vůbec jsem nepochopil, že tam nechal ten obří prolis s ostrou hranou na víku kufru. Zatímco u liftbacku to působí trochu sportovně, jako spoiler, tak u kombi je to jak kdyby to někdo zezadu naboural nebo tam namontoval okapovou římsu.

king014
24. června • 9:59

tu bílou hrůzu maj u nás zaparkovanou před salonem na trávě, asi to nabízej za odvoz a nikdo to nechce, nebo je to plašič zákazníků aby byl na prodejně klid, čert ví

Alternativa
24. června • 9:29

Pokud to "žebrák rozhodně není", znamená to, že bude někdy i ještě levnější verze s takovou základní výbavou, která by se mohla nazývat třeba Škoda Octavia Žebraq či Škoda Octavia Jebraq? ;-)

Petr
24. června • 8:12

Základní modely nižší střední třídy se prodávají za cenu 320 - 380 tisíc Kč. To se v Holce zřejmě na někdo pořádně praštil do hlavy. Tohle koupí jenom idiot.

Vágner
4. prosince • 6:57

Jseš ukecanej vůl.

R2
24. června • 18:57

Na low-end znacku koncernu Skoda nastavuje ceny opravdu vysoko, ale pokud se nemylim, tak pred krizi nemela problem s odbytem, i kdyz je treba dodat, ze se svym zamerenim na firemni zakazniky prodaji za cenikovku spise jen zlomek produkce.

šofér
24. června • 13:51

Jednu výhodu bych v tom autě viděl, a sice analogový přístrojový štít. Ten mi vyhovuje, ty novopíčovny navíc s příplatkem si mohou všichni výrobci strčit do řiti!

petr r. (petrumr)
24. června • 14:23

ačkoliv jsme se dočetli, že nová octávia má digi štít bez příplatku.

šofér
24. června • 14:32

Popisek -Foto č. 5... v základu analogový přístrojový štít....

petr r. (petrumr)
24. června • 14:55

to beru a nepopírám to ačkoliv jsem tím pořekvapen, já jsem to myslel při představení i ve SM to píší, že všechny octávie mají ve standartu digi štít.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. je blb
25. června • 17:27

:-D:-D:-D

Ota
25. června • 11:02

to ano, ale to SM jeste neznal vybavu active. Golf ma uz ciste digi stit ve vsech verzich. Skodovka to , kdovi proc kombinuje a tim se ji to zbytecne prodrazuje.

Roman
24. června • 8:32

Vzhledem k tomu, že silnice jsou plný předražených koncernových sazometů, je vidět, že idiotů je u nás víc než dost:-/

Carlos
24. června • 14:41

Ano, předražených sazometů z koncernu Hyundai u nás jezdí daleko více než by bylo zdrávo, to ti dávám za pravdu.

Drobek
24. června • 15:58

Mam Hyundaie, a to Elantru 2013, a nemam se rozhodne zac stydet. Pohodlna, pohodova a bezporuchova, takze nevidim duvod proc pomlouvat korejske vozy.

Charouz
24. června • 20:33

Protože by se mu večer u piva hloupý Franta smál. Tak si raději pořídí to co už má dalších 10 Frantů (🐑) v ulici. Pak můžou u toho piva svorně nadávat.

iPace
24. června • 9:32

drtiva vetsina firemni auta, do soukroma jdou az posleze kdys firma vere dalsi nova auta

Allamarein
24. června • 11:16

To jsou nesmysly. Ano, 80 % prodeje Octavií jde na IČ. Kolik z toho jsou operativní leasingy soukromých osob? Jen samotná Škoda Auto takhle ročně udělá pět tisíc aut v leasingu pro své zaměstnance a jejich rodiny. Kolik z toho jsou OSVČ a malí podnikatelé, kteří auto užívají jako své soukromé, ale mohli ho vzít přes IČ? Když tohle odečteš, najednou nebudeš ani na 50 % skutečně "firemních" prodejů.

šofér
24. června • 13:43

Chtěl bych vidět živnostníka který rád neodvede DPH ve výši 21% z nového auta a tak neušetří těžké desítky tisíc a pořídí si ho na RČ. Za 20 let, co tato možnost odpočtu existuje jsem se nesetkal s jediným! Jste fakt hloupý!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
24. června • 19:38

A já snad někde píšu, že se to dělat nemá? Jen říkám, že z 80 % prodejů Škody vedených jako firemních je plno kupovaných lidmi, kteří je zaregistrují jako "firemní", ačkoli jsou to ve skutečnosti soukromá auta.
Sám jsi hloupý.

wolff
24. listopadu • 13:43

Hele, na rovinu.
Ono je to jedno. Pro škodovku je zásadní to, že se ty auta prodají. Má to jen malý vedlejší bolestný účinek a to ten, že pokud těch aut se prodá tolik na fleet či IČO, pak taky nákupní ceny těch aut jsou úplně jinde než v ceníku. To je na jednu stranu dobře, na druhou blbě (výdělek, reálná zbytková hodnota, která je jinde než se obecně očekává).Na druhou stranu jako, kdybych měl pátrat v paměti, kdo si dobrovolně koupil byť na IČO jako soukromé vozidlo škodovku, musel bych dlouho v paměti hledat. Jo jako nákup z druhé ruky, to ano, protože ta Octavie má status managerského sedanu (chicht), ale jako nové... v podstatě o nikom nevím (vím jen o jendom operáku). Dnes už cenově u obchodníka pro soukromou osobu vyjde líp i ten Golf a nebo Polo, tak koupí raději tam. Cokoliv jiného. Ale škodovka už dnes při nákupu jednoho kusu auta není primární volbou (nemluvím o bazaru). A mezi nama, jestli přijde skutečná krize korporátu, tak to sakra pozná..., víc než ostatní.
Ale to se uvidí.Možná i to je důvod, proč ta vylevněná verze přišla právě teď.

Ota
25. června • 11:00

mam svoji octu presne takhle kupovanou ;-)

homer
24. června • 17:38

neplatce DPH?

Q
24. června • 13:39

80 % je průměr za všechny Škodovky, ale Octavia měla minulý rok 93 % registrací na IČO. Jasně, něco budou operáky FO, něco budou podnikající FO a otázkou je, kam zařadit malé firmy. Ale zbytek je je víceméně fleet (včetně zaměstnanců Škodovky s krátkodobým operákem) a bude to rozhodně o hodně více než těch 50 %. Já osobně znám spoustu lidí, co jezdí Oktávkou. Ale ani jednoho, co by si ji koupil (nebo dlouhodobě pronajal na operák).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
24. června • 19:41

Promiň, ale zaměstnanci Škody nejsou žádný "fleet", to jsou normální soukromé osoby. Proč zase uměle manipulovat statistikou jen aby z toho Škoda vyšla špatně?
Můžu ti zase skvěle oponovat tím, že znám plno lidí, kteří si Octavii sami koupili nebo vzali na operák třeba na tři, čtyři roky (i když to zrovna u Škody není moc výhodné, pokud auto pak nechceš odkoupit).

Q
25. června • 6:02

Rozdělení na fleet a retail není jednoznačná záležitost, jsou to na to různé metodiky a viděl jsem, že ten fleet se často dělí na podkategorie "skutečný fleet" a ostatní registrace na právnické osoby. U těch zaměstnanců Škody je to zvýhodněný benefit pro zaměstnance. Čili určitě to není retail.

Mirek
24. června • 21:05

Skoro mám pocit, že bych je hodil také do škatulky "fleet". Oni si již auta moc nekupují, ale spíše pronajímají. https://www.skoda-kariera.cz/benefity...

Allamarein
24. června • 22:22

Každý operativní leasing je forma pronájmu auta. A je jedno, jestli na rok nebo na pět let. Takže mám taky fleetové auto.

brk77
24. června • 17:44

A to je přesně ten důvod, proč bych si Octavii nekoupil. Octavia má u nás jasný punc, že to je auto, které se nekupuje, ale fasuje.

Petr
24. června • 9:04

Ty jsou z 90 procent fasovane. Tolik idiotu tady zase v CR neni. I kdyz, kdyz se podivam kdo je premierem a kdo sedi na hrade...

Shimi
24. června • 9:19

Petr: Jen ze zvědavosti, koho konkrétně by sis představoval na postu premiéra a na postu prezidenta?

N.
24. června • 12:04

Než ten prolhaný zlodějský vlastizrádný bolševický dobytek, co je aktuálně na obou postech, tak to už radši zcela libovolné jiné lidi. Nebo zvířata, ani kočky by nenadělaly větší bordel, než tahle pakáž, naopak by udělaly spoustu parády, a ta korupce jak by se zlevnila:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
šofér
24. června • 13:39

Myslím, že víte hovno, co je to bolševik, komuš a podobně. Jen se ty nálepky ujaly v mediálním prostoru. O tom, co v gruntu znamenají víte prd, stejně jako 95% těch, co ty nálepky používají! Jinak by jste je nepoužívali už v úctě k těm, co je poznali na vlastní kůži!

Drobek
24. června • 15:55

Souhlas. 👍

Petr Vaněk
24. června • 14:07

No jo, šofér o tom kdo je bolševik musí něco vědět, bohužel :-(

šofér
24. června • 14:30

Primitive, k tomu stačí kvalitní vzdělání, to ty zjevně nemáš!

Allamarein
24. června • 12:09

Jo, a nebo to taky může být mnohem horší. Ne, že bych ty dva zrovna miloval, ale oproti nim ostatní strany a kandidáti fakt nenabízí nic, čím by stáli za zmínku a zájem.

JK
24. června • 12:37

Politika patří na jíná fóra, ale například Hilšer se u voleb ukázal jako kandidát "shody", tedy že by nevadil zemanovcům, ani antizemanovcům, což je vlastně jediné kritérium, které je pro funkci prezidenta v parlamentní demokracii třeba. Zeman je jeden z nejhorších prezidentů naší republikové historie. A chování hradu připomíná cosa nostru. Je to strašný. No a premiér? Za jeho vlády se krade ještě více a rychleji než kdy dříve, to by se i Topolánek a jeho parta styděli, jací to byli čučkaři. Rozdat 300mld kamarádům ještě před vypuknutím pandemie, vykašlat se na zdravotníky a potom je ještě žalovat, když si stěžují,... Sorry, ale kdokoli z opozice by byl menší průser, než tenhle egomaniak, který efektivně posílá ze státního do svého, jak přes pupeční šňuru.

Tomino
24. června • 19:42

Dokud současný premiér nebude sedět na jedné cele s Krejčířem, nemá smysl se o takovém člověku vůbec bavit. :-( Tady jdou auta i žerty stranou.

setr
24. června • 20:28

To snad nemůžete myslet vážně? Babiš připravoval nějaký vraždy? Co udělal Krejčíř pro veřejný blaho?

wolff
24. listopadu • 13:34

To teda nevím.
Až bude kandidovat na veřejnou funkci, asi bych se nad tím i zamyslel. Sem zvědavý jestli je na toto odpověď.A Babiš udělal ve veřejné funkci pro veřejné blaho co? A co udělal před tím pro veřejné blaho? Teď nerýpu, ale opravdu by mne to zajímalo..., protože, když už se s e s někým bavil kdo ho volil a přiznal to, tak většinou byl argument... on je bohatý a nemusí krást :-D:-D, což je samozřejmě kardinální pitomost, ale dokáži ji u člověka co nikdy neviděl víc peněz pohromadě než 10 tis. pochopit... Ale že by mi někdo říkal, že dělá něoc pro veřejné blaho, to sem ještě nezaznamenal...

homer
24. června • 17:36

beres na to neco?

ACE
24. června • 15:43

Je to tady dneska samej bavič. Zaprodanec Hilšer vadí snad každýmu. Je zvláštní, kolika lidem vadí v současnosti demokratické volby, jakmile se nevolí ten jejich (nejsprávnější) kandidát tak propadají hysterii a aniž si to zřejmě uvědomují tak propagují komunistické způsoby.

JK
24. června • 20:15

Nikdo tady nezpochybňuje demokratické volby, ale nedemokratické chování demokraticky zvolených zástupců. Zaprodanec a vlastizrádce sedí na hradě. Rozhádal národ, neustále napadá a zpochybňuje bisku, poklonkuje jak služebníček každému, kdo mu doveze láhev vodky, spolu s Andrejem by nejraději rozpustili senát, protože to zdržuje vládnutí. Hřeje si tam člověka bez prověrky, kterému zabijačka byla málo, tak Milouš natáhl ruku, že už vyčerpal už tak nadměrný rozpočet hradu, že chce dalších 20 mega. Potom ještě pokrytecky pronesl, ať se živnostníkům moc nedává, že se budou hlásit i ti co na to nemají nárok. Vláda jedná, že v krizi zalepí obří bolístku aerolinkám, které ani nejsou státní, tedy jsou, ale tím státem, který v nich má podíl není ČR. Sorry ale jedinej, kdo tady chce komunismus, jsou pravděpodobně voliči těchto dvou kašparů, protože jak jinak si vysvětlit, že u všech těch sraček tleskají? Hodit hlas a 4 roky držet hubu umí u nás každý primitiv. Ale přiznat si, že můj kandidát udělal něco, co už je za hranou a donutit ho, aby to už příště neudělal, to je výraz demokracie. Ano se volilo, protože společnost chtěla dát lekci tradičním stranám, za jejich chování v minulosti. Ok, ale to neznamená, že nepřišel čas, dát podobnou lekci i Ano, když dělá, co dělá. Já budu raději žít v zemi, kde se kluci pořád hádají, než v zemi, kde se objeví jeden samozvaný spasitel viz Maďarsko, který se o nás všechny postará. To tu bylo 40 let. A před tím pět let import z Němec.

fjo
24. června • 22:25

Generickej brek řepka/zeman man bad kterej předvádí tak 30 % městských liberálů volící asi tak 10 dalších zbytečnejch stran.

ACE
24. června • 20:59

Je fakt legrační jak spoustu lidí vidí jen co se jim předloží a napíše v novinách že mají vidět a co mají říkat. Nějaký prověrky je komedie, vlastizrádce a zaprodanec hlavně na hradě už seděl a naštěstí je už v ......, ano vyřvávat umí každej primitiv, ale určit příčinu a vidět, že za tím kdo kde je a jak je mu umožněno fungovat, můžou minulé desítky let a ten absolutní Klondik, co se tady odehrával. Ale tupci to nechápou, co neviděli to pro ně prostě neexistovalo a že zlaté žíly pro mnoho lidí vyschly a proto řvou jak podsvinčata. A část stáda to opakuje, ale nedokáže nabídnout žádnou možnost, to už je problém, to už se nikdo neodváží říct, vřískáte koho néééé, ale koho jooo, to držíte zobák. Já se současné vlády nezastávám, jen čekám až mi někdo navrhne nějakou rozumnou variantu. No a drsnou lekci můžeš dát ANO až budou volby a nebo klidně i dřív, jen najdi legální způsob, vždyť těm předtím se hodilo 30 let jak to dobře funguje, tak v čem je chyba.

JK
24. června • 21:24

Předpokládám, že když tak umíš (nevadí, že tykám? na těch internetech se to prý smí) číst mezi řádky, tak nepotřebuješ vnější návrh na rozumnou variantu. Není potřeba věci zveličovat, nikde sem nic nepsal o "drsné" lekci.

ACE
25. června • 10:46

Jasně že tykání nevadí, a pravda nepotřebuju pro vlastní názor vnější návrh, ten potřebuji, aby se dalo o něčem mluvit a něco porovnávat, protože nikdo nechce jít s kůží na trh a někoho jmenovat, jenom se debaty hemží tím kdo tam být nemá, ale nikdo z oponentů neřekne, kdo má. A nejde ani tak o čtení mezi řádky, jako o dlouholeté pozorování a porovnávání, takže mě dokáže vskutku pobavit, když moralizují někteří političtí nestoři (co v minulosti posrali a rozkradli kde co) a teď jim zjevně vyschl nebo se minimálně přiškrtil penězovod jak se snaží za každou cenu dostat zpátky a jsou v tom až směšně neschopní, nic v reálu nedokážou vymyslet, kromě bulvárních keců.

wolff
24. listopadu • 13:20

Pravda je jen jedna, že momentálně rozumná alternativa o které bych věděl NEEXISTUJE. Poslední roky volím tak, aby můj hlas nepropadl s tím, že volím mně z možností to nejmenší zlo ( a troufám si říct, že to je to nejmenší zlo i pro ostatní).Na druhou stranu volba ANO, případně několika dalších stran NEMŮŽE být dle mého názoru v současné době být brána prokazatelně jako volba menšího zla. To je zosobněný zlo!!! v čiré své podobě, bez ohledu jestli tam Babiš je a nebo není. Tady není o čem diskutovat.Osobně sem se s tím smířil, že tady v této zemí bude mít ještě dlouho cca 25% voličskou základnu, ale to už by nemělo stačit na to, aby byl u moci. A postupně odumře (fakticky zůstane navázaný na zdroje, ale to byl i před tím, tak jako ostatní a s tím se dá žít.).

Allamarein
24. června • 20:58

Zeman rozhádal národ? Ne, národ se rozhádal sám a dělá to tak už třicet let. Vždycky si jen najde nový a nový důvod. "Národ" je rozhádaný z podstaty toho, jak se lidi chovají - arogance a sobectví. Těch pár slušných a rozumných lidí to tu nezachrání.

Mirek
24. června • 20:57

Člověče, to bych si tedy netipl, že zrovna s tebou budu plně souhlasit.

setr
24. června • 20:25

Jeden Velký souhlas.

fjo
24. června • 13:03

Hilšer kterej se popsal fixama dle vzoru holek z FEMENU a nahatej maval vlajkou EU to je nějakej kandidát shody ty kriple jo? :D

JFK
24. června • 8:40

Tak si kup Hyundaie, opel nebo vydechlý Báwo a změň to, ty emane

Allamarein
24. června • 8:31

Jo jo... prý do 380 tisíc... Corolla za půl miliónu, Mazda 3 přes půl miliónu, Golf, Leon taky za půlmilión... Všechny novinky posledního roku šly s cenou podstatně nahoru, a až přijdou nové generace Méganu, 308 nebo i30, dopadnou stejně. Ta stávající auta těží jen z toho, že zatím nemají tak rozsáhlou výbavu. Je to výhoda pro toho, kdo o nové prvky nestojí, ale nedá se podle toho posuzovat cena nových modelů.

Q
24. června • 9:10

Rozsáhlou výbavu, o kterou nikdo nestojí, ale musí se připlácet za věci, které by člověk u auta z roku 2020 v ceně půl mega očekával jako samozřejmost. Octavii chybí multifunkční volant a zadní reproduktory. Leonu multifunkční volant a tempomat. A tak by šlo pokračovat. Kupoval jsem v roce 2017. Dnes by mě podobné auto vyšlo o skoro 200 tisíc dráž. Ano, mělo by nějakou výbavu navíc, ale často jsou to věci, které bych nenakonfiguroval, ani kdyby byl příplatek jedna koruna. Na druhé straně spousta užitečných věcí je za vysoký příplatek. Ukázkový příklad je právě Octavia a ergonomické sedačky za příplatek 60 tisíc a to pouze ve verzi Style.

Allamarein
24. června • 11:18

No... a japonská auta tohle v základu bez problémů mají. Ale ty sis vytáhl jen Octavii a Leona. Takže to máš zase špatně.

Q
24. června • 11:58

Na jednu stranu pravda, protože Japonci nikdy neprodávají vyložená holátka. Na druhou stranu když zase vezmu svoji konfiguraci, tzn. zrychlení na 100 za cca 9s, autoklima, zrcátka v elektrice atd. , tak Japonci vždycky vycházejí drazí, protože k tomu přibali kopec výbavy, kterou nepotřebuju.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
komik
29. června • 17:02

Ono skoro ve všech testech Škoda ty papírový zrychlení až o 2 sec nedává :(. Škodovky jsou na papíře vždycky rychlejší a míň žerou.. Třeba s většinou japonských aut tu spotřebu v testu i zajedou

Allamarein
24. června • 19:35

Ano, vždycky je důležité si najít nějaký parametr, kterým konkurenci omezíš...

Q
25. června • 5:53

Předpokládám, že každý, kdo si kupuje nové auto, si na začátku určí nějaké parametry (typ karoserie, velikost, motor, převodovka, výbava, barva ... neříkám, že všechny).

Petr
24. června • 9:07

No, tak takto argumentovat je snadne - Japonci nikdy nenabizeli modely "s cenou od" protoze se jim to proste nevyplatilo. Golf a Leon jsou ze stejne staje jako Octavka, takze argument na houno. Takze si bez nafackovat.

Allamarein
24. června • 11:17

Ano, chápu, argument se ti nehodí, protože je pravdivý a rozbíjí ti tvou hloupou teorii. Realita je taková, jaká je, a tvoje nářky na ní nic nezmění. Ale chápu, nemáš ani na tu základní Octavii, takže honem, honem, spousta špíny.
Nafackuj si sám, blbečku.

Petr
24. června • 13:33

A ty jsi opět za blbce, jako vždycky

Petr
24. června • 13:28

Ano, a pak se kouknu třeba k Opelu, Kia, Hyundai atd atd atd a vidím, že realita je jiná a

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
24. června • 19:34

A to je přesně to, co píšu. Až přijdou nové generace jejich modelů nižší střední třídy, stejně jako Toyota či VW prostě vyletí cenově nahoru. Protože nebudou mít z technického hlediska na vybranou, spíš na tom mohou být i hůře, protože nevíme, co EU do té doby stihne ještě prosadit.

Bomber
24. června • 9:33

Že se to nejlevnější ve třídě prodává za 320-380 neznamená, že tolik musí stát zrovna Octavia. Běžná startovní ceníkovka nižší střední je kolem 500tis a běžná ceníkovka vyaveného vozu s lepším motorem kolem 700tis.

Petr
24. června • 13:26

Co na slovním spojení "základní modely", bylo pro tebe příliš složité k pochopení?

Doporučujeme

Články odjinud