Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

52 komentářů

OnlyTruth
5. června • 18:52

mohli by to este viac pretiahnut na 5 metrov a dat tam 0,6 z tica ....

Vlasta
4. června • 12:59

Jezdím Octavií už hodně roků a neměnil bych za nic na světě.Na tuhle krásku se těším víc, než na Vánoce. Je to super autíčko. Jde jen o cenu, pokud budou ve Škodovce rozumní, koupím si ji.Moc hezké auto.

copyy
6. srpna • 22:18

Nemenil by si ju za nič na svete, lebo stále jazdíš len Oktávkou a nič iné si neskúšal.

petr r. (petrumr)
4. června • 21:53

Jakou generací? Jezdíš sám, nebo něco vozíš?

Tom
4. června • 12:49

Vzhled je subjektivní.. 100 lidí, 100 chutí.. Ale je to koncernová klasika bez nápadu.. Z jistotou víme, že si to nepůjde koupit nikdo z ulice.. Výjimky se najdou.. Ale převážně to půjde do firem.. Co motory?? Také velká neznámá.. Spíše to bude klasika.. 3-válce, jeden 4-válec a možná Plug-in-Hybrid (s mizerným kufrem).. Jsem na to zvědavý jako automobilový nadšenec, ale předpokládám, že mě toto vozidlo neposadí na zadek.. Asi jako každý koncernový kousek bez nápadu.. Kvalitu hledám jinde..

E15
4. června • 14:53

Nepůjde koupit nikdo z ulice? To jako vážně? Možná tak z vaší ulice :-D. Víš kolik se celosvětově prodá Octávií? A opravdu všechny nejsou do firem... Jinde v Evropě to lidi mají jako normální rodinná auta za vlastní peníze (kupují to jako větší a levnější Volkswagen) ;-)

bzzz
4. června • 19:43

Protoze na to maji.

Tom
4. června • 15:02

V ČR je to cca 80 - 90% vozidel na fleet.. Takže asi tak.. Jinak většinou si lidi počkají na vyjetý auta z firem.. Prosím, nebudu řešit kolik se prodá celosvětově ofcí.. Vytáhnu jinak kalibr Toyota Corolla a celou Škodovku zesměšním prodejností jednoho modelu po celém světe oproti produkci celé automobilky.. Ale o porovnávání pindíků tu nejsem.. Uvědom si, že Ofce naroste téměř na Superb.. Ano, pořídí si ji pár stovek lidí.. Ale masa půjde do firem.. Ale to se vše uvidí.. Momentálně je tato diskuze jen plácnutí do vody.. Chvilku vlny a pak nic..

Jouda
5. června • 11:30

Samozrejme ze vetsina pujde do firem.Kodiaq, co jsem koupil zene na vozeni decek do skolky, je take "firemni", jsem platce DPH a opravdu netusim, proc bych mel Buresovi zaplatit statisice pri koupi auta. Moje vlastni auto dtto.Pak hromada "firemnich" oktavek leasivonych beznym lidem.Pak hromada sluzebaku poskytnutych jako benefit, protoze z danovych duvodu to vyjde levneji nez pridat na platu.
Taky jsem mel sluzebni oktavku, kdtz jsem byl jeste zamestnanec, i kdyz jsem ji k nicemu pracovnimu nepotreboval.
Jednoducha matematika, ta oktavka stala 10 mesicne, abych dostal 10 cisteho mesicne navic, abych si poridil tu oktavku sam, zamestnavatele by to se vsemi danemi vyslo na 22.No a pro lidi, co nejsou schopni si poridit auto bez DPH, a ani pro zamestnavatele nejsou dost duleziti, je tady Huňády

E15
5. června • 12:59

opět optika českého rybníčku ;-)

bzzz
5. června • 12:11

DPH neodvadis Buresovi nybrz statu. Ze to aktualne vypada na stat = Bures je jina. Danove optimalizace jsou bezna vec, ale chlubit se tim, co vsechno domu porizuji na firmu...

E15
4. června • 16:17

nicméně to nic nemění na tom, že celoevropsky/celosvětově se Octavií prodá víc do rodin než do firem. A ani celosvětové prodeje Toyoty na tom nic nezmění :-D:-D

jarda
4. června • 11:15

octávia je dyzajnová pecka

petr r. (petrumr)
3. června • 19:37

tak vlastně první článek o stěhování výroby octávie do rumunska nebo se tá fabrika měla stavět v bulharsku?

Ludva
3. června • 19:08

No já nevím. Paraboly malé, takže to bude svítit nepříjemně jak přo řidiče, tak protijedoucí. Maska by šla. Šikmá zalomení pod světly se mi nelíbí. Boky jsou zcela stejné, myslím, že to jen grafik odflákl. Ošklivé to není, ale asi bych si to nekoupil.

mikula zdeněk
3. června • 19:05

já myslel nové auto...a ne trochu zcvrklej superb:-/

M
3. června • 18:44

Nejlepší ilustrace? Vždyť je to úplně špatně! Mřížka chladiče je v horních rozích zkosená opačně. Stejně, jako to má faceliftová Fabia, Kamiq či nové Visions. Lze to poznat i z kamufláže.

josephko
3. června • 17:37

Bude to pořádnej macek...

šofér
4. června • 0:24

jojo jako dětská rukaB-]

Kenny
3. června • 17:35

Pockam si na realnou fotku. Jako maska dobry, ale boky jsou stejne. Skarede to neni ale je to kockopes. Osobne mam rad, kdyz se generace vice lisi. Protoze takhle nemam pocit noveho auta a muzu si rovnou nechat puvodni. Doufam ze neco udelaji s motory TSI podvozky (pan Hrdlicka ml.), protoze to je podle me dlouhodoba bolistka Octavie.

Roman
3. června • 16:33

Bohužel ve skutečnosti vozy Škoda většinou vypadají hůře, než na předběžných ilustracích.

Tom
3. června • 19:57

Bohuzel i realne fotky vypadaji lip nez to, co potom stoji v showroomu :-D.

jarek
3. června • 16:25

Další jitrnice z boleslavskeho koncentráku ...

Miloš
3. června • 16:20

Honzikova modla opet plní hlavni stranky bulvarnich webu,bravo!

Johnny Deep
3. června • 16:00

Nová generace bude mít dělená přední světla, ale už mezi nimi není ten předěl.

nemám jméno
3. června • 14:41

Potenciál čtyř světel není využit, což je velká škoda. Při pohledu zepředu je dnešní Octavia nezaměnitelná a za mne i velmi hezká. Ten tzv. světelný"podpis" ji odlišuje od zbytku automobilového světa. Škoda, že si nikdo nedal práci a "nedoladil" čtyřočku tak, aby byla hezká i při pohledu zblízka, ze šikma a z boku. Tohle je dle mne jen tuctové, byť celkem hezké konzervativní auto, ale bez výrazného nápadu.

E15
4. června • 14:50

hezké to není a doladit to moc nejde - na čtyřech očích pohořeli všichni - Mercedes, Volvo a teď i Octavia - nikomu se to pořádně nepovedlo... a všichni to odpískali

mijunior
3. června • 13:35

Test 911 nezabral, tak musí hejt potažmo návštěvnost rozproudit Škodovkou. To natuty zabere.B-]

petr r. (petrumr)
4. června • 8:28

a jak by mohl test na 911 zabrat, když my jsme na bmw?;-)

Klobásyn
3. června • 13:21

Co dodat,dalsi z nekonečné série Škoda PR článků zde na koncernrevue.cz.

E15
3. června • 13:14

Až na ty dementní fejkové magavýfuky vzadu to docela jde. Vepředu žádný fejkový chrom a ani stříbrný plast, to je OK. Celkový tvar trochu nemastný neslaný, ale to se asi tak nějak očekává.

jano
3. června • 13:16

Dobré zhodnotenie. Bude to dobré auto.

veka
3. června • 13:04

Totální bomba,naprostý skvost,nevídaný počin! Jsem absolutně v šoku...

Jozef
3. června • 13:04

Ked už nakreslíte auto nakreslite aj cenu a dozviete sa či sa nám to "líbí"🤔

petr r. (petrumr)
3. června • 19:34

A proč, copak vybíráš auto podle ceny?

homer
3. června • 20:11

chci za svy prachy maximum mozneho - to je blbě?

petr r. (petrumr)
4. června • 8:26

každý má jiné představy o autě, třeba octávie je auto, které se nemusí vůbec kupovat, nahradí ho plně veřejná doprava.

Mirek
3. června • 20:45

Ano je. V tomto státě přece vše funguje obráceně, stačí se podívat na potraviny, mobilní operátory....:-D

Ginter
3. června • 13:03

A co takhle nějaké výraznější designová progrese?

E15
3. června • 13:16

Pokud jde o současný designový směr Škody pod vedením Oliviera Stefaniho, což je kýčař až to hezké není, tak čím méně progrese, tím lépe. Co Kabaň vytvořil, dokáže tento mameluk tak akorát zprasit....

Zelí
3. června • 16:39

Ano, stále vidíme práci Kabaně a ještě nějaký čas budeme. Ten mameluk se předvede za cca 2-3roky.

E15
3. června • 16:53

Obávám se, že mameluk se předvádí už nyní - např. nárazníky, fejkové výfuky apod. už jsou jeho práce (jako by práci Kabaně faceliftoval ještě před uvedením na trh)

Mirek
3. června • 18:54

Obávám se, že plácáš nesmysly. Podívej se nejprve, co Kabaň naplácal falešných výfuků (Kodiaq, Octavia RS) a potom něco povídej. Pochybuji, že zrovna on bude zasahovat do práce druhého, která při jeho příchodu do Škody již byla schválena, a dávala se již pomalu do výroby. Myslím, že tohle žádný soudný designer neudělá a šéfové nepovolí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
E15
3. června • 20:53

Meleš howna (že nám ta diskuze ale nějak zhrubla :-D)
Není fejkový výfuk jako fejkový výfuk - ty na O3 RS jsou s přivřením očí snesitelné (ten falešný na RS TDI mě nezajímá, TDI mě nezajímá :-))
Stefani přišel do Škodovky v roce 2017, O4 jde na trh v roce 2020, za tu dobu se prasící facelift v pohodě stihne a i to sám zmiňoval, že jisté dílčí (prasící) změny udělal... Ono je to i logické v rámci ujednocení designu napříč modelovými řadami (tedy tím, co přijde po O4)

Mirek
3. června • 22:22

Také patříš do skupinu, která nezná a neví, jak probíhá příprava výroby? Tak to jako dle tebe přišel a prohlásil, že je to zprasené a musí se to předělat? :-D:-D:-D:-D
..., že tebe něco nezajímá neznamená, že to není pravda. V roce 2017 se již vědělo, že je Octavia hotová a začala se řešit výroba auta.
Diskuze zhrubla, ale ne mou vinou, já žádné neslušné výrazy nepoužil.
Jdi se vys..t Revizore.:-D

E15
4. června • 14:46

Tak jedna věc je auto a druhá věc je změna pár výlisků na předním a zadním nárazníku ;-)

Mirek
4. června • 21:35

Už vidím docela živě, jak nastoupil do Škody a první co udělal je fejkové výfuky. :-D:-D Asi nechápeš, že nenastoupil na místo ředitele a také se musí něčím řídit a silně pochybuji, že první úkol ve dveřích Škody byl "Přidělej tam fejkovej výfuk, ať je na kecacích fórech co řešit, neboť je to zásadní otázka nové Octavie, a máš na to dva týdny, potom to přebírá výrobní firma vstřikovacího nářadí." :-D

E15
5. června • 10:02

"Přidělej tam fejkovej výfuk" to nebylo, to spíš něco jako "naše vozy musí do budoucna evokovat více emocí" :-D

Revizor
3. června • 21:39

Ježišmarja a to jsem napomínal Mirka. Tohle budu muset zkopírovat a poslat panu Mičkovi. A diskuze se bude muset na 30min zavřít, než se situace neuklidní.

E15
4. června • 14:44

:-D

Revizor
3. června • 20:07

Buď slušný! Takto se nediskutuje.

E15
3. června • 20:54

Děkuji Ti náčelníku, že ses mě zastal :-D

Doporučujeme

Články odjinud