Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Ginter  |  03. 06. 2019 13:03

A co takhle nějaké výraznější designová progrese?

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 13:16

Pokud jde o současný designový směr Škody pod vedením Oliviera Stefaniho, což je kýčař až to hezké není, tak čím méně progrese, tím lépe. Co Kabaň vytvořil, dokáže tento mameluk tak akorát zprasit....

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  03. 06. 2019 16:39

Ano, stále vidíme práci Kabaně a ještě nějaký čas budeme. Ten mameluk se předvede za cca 2-3roky.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 16:53

Obávám se, že mameluk se předvádí už nyní - např. nárazníky, fejkové výfuky apod. už jsou jeho práce (jako by práci Kabaně faceliftoval ještě před uvedením na trh)

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 06. 2019 18:54

Obávám se, že plácáš nesmysly. Podívej se nejprve, co Kabaň naplácal falešných výfuků (Kodiaq, Octavia RS) a potom něco povídej. Pochybuji, že zrovna on bude zasahovat do práce druhého, která při jeho příchodu do Škody již byla schválena, a dávala se již pomalu do výroby. Myslím, že tohle žádný soudný designer neudělá a šéfové nepovolí.

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  03. 06. 2019 20:07

Buď slušný! Takto se nediskutuje.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 20:54

Děkuji Ti náčelníku, že ses mě zastal

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 20:53

Meleš howna (že nám ta diskuze ale nějak zhrubla )
Není fejkový výfuk jako fejkový výfuk - ty na O3 RS jsou s přivřením očí snesitelné (ten falešný na RS TDI mě nezajímá, TDI mě nezajímá
Stefani přišel do Škodovky v roce 2017, O4 jde na trh v roce 2020, za tu dobu se prasící facelift v pohodě stihne a i to sám zmiňoval, že jisté dílčí (prasící) změny udělal... Ono je to i logické v rámci ujednocení designu napříč modelovými řadami (tedy tím, co přijde po O4)

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  03. 06. 2019 21:39

Ježišmarja a to jsem napomínal Mirka. Tohle budu muset zkopírovat a poslat panu Mičkovi. A diskuze se bude muset na 30min zavřít, než se situace neuklidní.

Odpovědět  |   | 
E15  |  04. 06. 2019 14:44

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 06. 2019 22:22

Také patříš do skupinu, která nezná a neví, jak probíhá příprava výroby? Tak to jako dle tebe přišel a prohlásil, že je to zprasené a musí se to předělat?
..., že tebe něco nezajímá neznamená, že to není pravda. V roce 2017 se již vědělo, že je Octavia hotová a začala se řešit výroba auta.
Diskuze zhrubla, ale ne mou vinou, já žádné neslušné výrazy nepoužil.
Jdi se vys..t Revizore.

Odpovědět  |   | 
E15  |  04. 06. 2019 14:46

Tak jedna věc je auto a druhá věc je změna pár výlisků na předním a zadním nárazníku

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 06. 2019 21:35

Už vidím docela živě, jak nastoupil do Škody a první co udělal je fejkové výfuky. Asi nechápeš, že nenastoupil na místo ředitele a také se musí něčím řídit a silně pochybuji, že první úkol ve dveřích Škody byl "Přidělej tam fejkovej výfuk, ať je na kecacích fórech co řešit, neboť je to zásadní otázka nové Octavie, a máš na to dva týdny, potom to přebírá výrobní firma vstřikovacího nářadí."

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 06. 2019 10:02

"Přidělej tam fejkovej výfuk" to nebylo, to spíš něco jako "naše vozy musí do budoucna evokovat více emocí"

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  03. 06. 2019 13:04

Ked už nakreslíte auto nakreslite aj cenu a dozviete sa či sa nám to "líbí"🤔

Odpovědět  |   | 

A proč, copak vybíráš auto podle ceny?

Odpovědět  |   | 
homer  |  03. 06. 2019 20:11

chci za svy prachy maximum mozneho - to je blbě?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 06. 2019 20:45

Ano je. V tomto státě přece vše funguje obráceně, stačí se podívat na potraviny, mobilní operátory....

Odpovědět  |   | 

každý má jiné představy o autě, třeba octávie je auto, které se nemusí vůbec kupovat, nahradí ho plně veřejná doprava.

Odpovědět  |   | 
veka  |  03. 06. 2019 13:04

Totální bomba,naprostý skvost,nevídaný počin! Jsem absolutně v šoku...

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 13:14

Až na ty dementní fejkové magavýfuky vzadu to docela jde. Vepředu žádný fejkový chrom a ani stříbrný plast, to je OK. Celkový tvar trochu nemastný neslaný, ale to se asi tak nějak očekává.

Odpovědět  |   | 
jano  |  03. 06. 2019 13:16

Dobré zhodnotenie. Bude to dobré auto.

Odpovědět  |   | 
Klobásyn  |  03. 06. 2019 13:21

Co dodat,dalsi z nekonečné série Škoda PR článků zde na koncernrevue.cz.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  03. 06. 2019 13:35

Test 911 nezabral, tak musí hejt potažmo návštěvnost rozproudit Škodovkou. To natuty zabere.

Odpovědět  |   | 

a jak by mohl test na 911 zabrat, když my jsme na bmw?

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  03. 06. 2019 14:41

Potenciál čtyř světel není využit, což je velká škoda. Při pohledu zepředu je dnešní Octavia nezaměnitelná a za mne i velmi hezká. Ten tzv. světelný"podpis" ji odlišuje od zbytku automobilového světa. Škoda, že si nikdo nedal práci a "nedoladil" čtyřočku tak, aby byla hezká i při pohledu zblízka, ze šikma a z boku. Tohle je dle mne jen tuctové, byť celkem hezké konzervativní auto, ale bez výrazného nápadu.

Odpovědět  |   | 
E15  |  04. 06. 2019 14:50

hezké to není a doladit to moc nejde - na čtyřech očích pohořeli všichni - Mercedes, Volvo a teď i Octavia - nikomu se to pořádně nepovedlo... a všichni to odpískali

Odpovědět  |   | 
Johnny Deep  |  03. 06. 2019 16:00

Nová generace bude mít dělená přední světla, ale už mezi nimi není ten předěl.

Odpovědět  |   | 
Miloš  |  03. 06. 2019 16:20

Honzikova modla opet plní hlavni stranky bulvarnich webu,bravo!

Odpovědět  |   | 
jarek  |  03. 06. 2019 16:25

Další jitrnice z boleslavskeho koncentráku ...

Odpovědět  |   | 
Roman  |  03. 06. 2019 16:33

Bohužel ve skutečnosti vozy Škoda většinou vypadají hůře, než na předběžných ilustracích.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 06. 2019 19:57

Bohuzel i realne fotky vypadaji lip nez to, co potom stoji v showroomu .

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  03. 06. 2019 17:35

Pockam si na realnou fotku. Jako maska dobry, ale boky jsou stejne. Skarede to neni ale je to kockopes. Osobne mam rad, kdyz se generace vice lisi. Protoze takhle nemam pocit noveho auta a muzu si rovnou nechat puvodni. Doufam ze neco udelaji s motory TSI podvozky (pan Hrdlicka ml.), protoze to je podle me dlouhodoba bolistka Octavie.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  03. 06. 2019 17:37

Bude to pořádnej macek...

Odpovědět  |   | 
šofér  |  04. 06. 2019 00:24

jojo jako dětská ruka

Odpovědět  |   | 
M  |  03. 06. 2019 18:44

Nejlepší ilustrace? Vždyť je to úplně špatně! Mřížka chladiče je v horních rozích zkosená opačně. Stejně, jako to má faceliftová Fabia, Kamiq či nové Visions. Lze to poznat i z kamufláže.

Odpovědět  |   | 
mikula zdeněk  |  03. 06. 2019 19:05

já myslel nové auto...a ne trochu zcvrklej superb

Odpovědět  |   | 
Ludva  |  03. 06. 2019 19:08

No já nevím. Paraboly malé, takže to bude svítit nepříjemně jak přo řidiče, tak protijedoucí. Maska by šla. Šikmá zalomení pod světly se mi nelíbí. Boky jsou zcela stejné, myslím, že to jen grafik odflákl. Ošklivé to není, ale asi bych si to nekoupil.

Odpovědět  |   | 

tak vlastně první článek o stěhování výroby octávie do rumunska nebo se tá fabrika měla stavět v bulharsku?

Odpovědět  |   | 
jarda  |  04. 06. 2019 11:15

octávia je dyzajnová pecka

Odpovědět  |   | 
Tom  |  04. 06. 2019 12:49

Vzhled je subjektivní.. 100 lidí, 100 chutí.. Ale je to koncernová klasika bez nápadu.. Z jistotou víme, že si to nepůjde koupit nikdo z ulice.. Výjimky se najdou.. Ale převážně to půjde do firem.. Co motory?? Také velká neznámá.. Spíše to bude klasika.. 3-válce, jeden 4-válec a možná Plug-in-Hybrid (s mizerným kufrem).. Jsem na to zvědavý jako automobilový nadšenec, ale předpokládám, že mě toto vozidlo neposadí na zadek.. Asi jako každý koncernový kousek bez nápadu.. Kvalitu hledám jinde..

Odpovědět  |   | 
E15  |  04. 06. 2019 14:53

Nepůjde koupit nikdo z ulice? To jako vážně? Možná tak z vaší ulice . Víš kolik se celosvětově prodá Octávií? A opravdu všechny nejsou do firem... Jinde v Evropě to lidi mají jako normální rodinná auta za vlastní peníze (kupují to jako větší a levnější Volkswagen)

Odpovědět  |   | 
Tom  |  04. 06. 2019 15:02

V ČR je to cca 80 - 90% vozidel na fleet.. Takže asi tak.. Jinak většinou si lidi počkají na vyjetý auta z firem.. Prosím, nebudu řešit kolik se prodá celosvětově ofcí.. Vytáhnu jinak kalibr Toyota Corolla a celou Škodovku zesměšním prodejností jednoho modelu po celém světe oproti produkci celé automobilky.. Ale o porovnávání pindíků tu nejsem.. Uvědom si, že Ofce naroste téměř na Superb.. Ano, pořídí si ji pár stovek lidí.. Ale masa půjde do firem.. Ale to se vše uvidí.. Momentálně je tato diskuze jen plácnutí do vody.. Chvilku vlny a pak nic..

Odpovědět  |   | 
E15  |  04. 06. 2019 16:17

nicméně to nic nemění na tom, že celoevropsky/celosvětově se Octavií prodá víc do rodin než do firem. A ani celosvětové prodeje Toyoty na tom nic nezmění

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  05. 06. 2019 11:30

Samozrejme ze vetsina pujde do firem.

Kodiaq, co jsem koupil zene na vozeni decek do skolky, je take "firemni", jsem platce DPH a opravdu netusim, proc bych mel Buresovi zaplatit statisice pri koupi auta. Moje vlastni auto dtto.

Pak hromada "firemnich" oktavek leasivonych beznym lidem.

Pak hromada sluzebaku poskytnutych jako benefit, protoze z danovych duvodu to vyjde levneji nez pridat na platu.
Taky jsem mel sluzebni oktavku, kdtz jsem byl jeste zamestnanec, i kdyz jsem ji k nicemu pracovnimu nepotreboval.
Jednoducha matematika, ta oktavka stala 10 mesicne, abych dostal 10 cisteho mesicne navic, abych si poridil tu oktavku sam, zamestnavatele by to se vsemi danemi vyslo na 22.

No a pro lidi, co nejsou schopni si poridit auto bez DPH, a ani pro zamestnavatele nejsou dost duleziti, je tady Huňády

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 06. 2019 12:11

DPH neodvadis Buresovi nybrz statu. Ze to aktualne vypada na stat = Bures je jina. Danove optimalizace jsou bezna vec, ale chlubit se tim, co vsechno domu porizuji na firmu...

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 06. 2019 12:59

opět optika českého rybníčku

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 06. 2019 19:43

Protoze na to maji.

Odpovědět  |   | 
Vlasta  |  04. 06. 2019 12:59

Jezdím Octavií už hodně roků a neměnil bych za nic na světě.Na tuhle krásku se těším víc, než na Vánoce. Je to super autíčko. Jde jen o cenu, pokud budou ve Škodovce rozumní, koupím si ji.Moc hezké auto.

Odpovědět  |   | 

Jakou generací? Jezdíš sám, nebo něco vozíš?

Odpovědět  |   | 
copyy  |  06. 08. 2019 22:18

Nemenil by si ju za nič na svete, lebo stále jazdíš len Oktávkou a nič iné si neskúšal.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  05. 06. 2019 18:52

mohli by to este viac pretiahnut na 5 metrov a dat tam 0,6 z tica ....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dlouhodobé řešení přitom stojí pár korun

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dl…

Zimní sezóna je nadobro tady a nejednoho řidiče štvou neustále zamlžená okna v jeho autě. Podívali jsme se na obecné i babské rády, jak s tímto problémem nejlépe zatočit.

13.  12.  2019 | | 94 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A