Škoda Octavia 2013 na dalších fotkách a tentokrát už bez maskování

59 komentářů

Smail
24. listopadu • 20:35

Z venku vypadá moc pěkně. Teď ještě interiér a cena.

J
23. listopadu • 17:20

Pokrok je vidět hlavně u kapoty kterou musíte zajištovat tyčkou,,, :-D:-D:-D:-D:-D. To je levnější passat. Ze škodovky jako takové tam skoro nic není kde by vlastně škoda byla bez VW:-D asi u felicií které reznou po roku používání a jako vrcholnou výbavu měli el. okna:-D

Bogo
23. listopadu • 22:54

Dnes jsem mezi HK_Prag potkal asi 10ks toho zvěrstva - kombinace pravo/levo stranných řízení , různé poledne, zamaskovane jedna dokonce lehce bourana - PP blatnik....
Dost jsem prohlížel a podle mne hrůza. Největší díru do světa udělala Škoda s první generaci - tenkrát v 90 letech to byla bomba, ale tohle ??? Sorry - vy co kritizujete Kia a Hyunday si do toho běžte alespoň sednout nebo se svezte a pak mudrujte...
Sám jezdím 10 let Peugeot (307sw,407sw,508sw) nikomu to necpu, mi se to líbí , Korejce bych si nekoupíl z principu velmi podobne jako Skodovku - ani jedno nemá duši !
Frantici jsou možna divni, ale mají styl a ta auta jsou neokoukana, jsou spolehlivá jako většina min shit značek a stále dokáži nit svou cestou. U Skodovky aby měl člověk školení co ze je to za generaci Octavky, nemluvě o nesmyslných cenách co chtějí za podprůměrne vybavena auta.

Biker
23. listopadu • 23:37

Šmankote z které planety Tě sem kdo prsk? Vždyť to celé co jsi sem napsal je nesmysl. Než jezdit ve francouzských nebo korejských vozech to bych raději používal socku nebo ještě lépe chodil pěšky. Jsou to vrzající šmejdy bez nápadu. Tohle skutečně nepochopím....

Honza
24. listopadu • 8:32

Hele Bikere, zkus si to přečíst ještě jednou a pořádně. Asi jsi to nepochopil!!!

Honza
23. listopadu • 23:30

No tak zrovna nedávno jsem byl na předváděcí jízdě v Peugeotu, poněvadž se mi líbí 3008.
Svezení bylo docela dobré. Uvnitř je to pěkné auto, ale bohužel stačí například trochu zatlačit z boku na plasty, co tvoří středový panel a zjistíte, že jak se říká dílenské zpracování u frantíka není zdaleka to co u němců. Já mám octavii 8 let starou 1,9 tdi, najeto 220 000 BEZ ZÁVAD. Je to neuvěřitelný dříč. Kupoval jsem ji tehdy novou za 440 tis. Myslím, že toho vydržela opravdu hodně a jistě ještě hodně vydrží. Nutno podotknou, že i při najetí tolika km nevržou plasty tak jak u nového peugeotu. Nebo když jsem u peugeotu zavřel dveře, tak jsem se lekl plechového zvuku. A takových drobností za cca 1 hodinu jsem si všimnul opravdu hodně. Takže bohužel, i když se mi auto líbilo, odešel jsem zklamaný s pocitem, že je to vyrobeno pouze na oko, neboli HRACHOVINA. Jo a peugeot stál také 460 tis. Takže škodovka nesmyslné ceny nemá. Myslím, že jsou to kvalitní auta, pro někoho ovšem méně líbivá.

roomstein
25. listopadu • 16:06

Akorát, že u OII vržou plasty už v prodejně :-(

Stefan
23. listopadu • 8:12

je to dosť trápne ked mladej Kaban tam orezáva figurinu" tzv novej VW oktavie,polovica filmu je o Prahe...no ale reklama až do nemoty....to asi zaberá...potom pridáme nejaké živé figurinky,ktoré pochvaluju aké je to úžasné pričom je to len auto ako druhé len s inou cenovou hladinou a proklate nízkym podvozkem...B-]

DrFreeze
23. listopadu • 11:01

Tak zrovna nízký podvozek bych bral!
Mám pocit, že všechna nově uváděná auta rostou nějak divně do výšky - viz např. Fabia II.
Za mě tedy: nemám rád vysoká auta! (není to k ničemu, pokud to teda není něco terénního pro lesníky)

Clacsson
23. listopadu • 11:31

Na našich silnicích? Já jednou s Octavkou přejel velkou dlažební kostku. Viděl jsem ji na poslední chvíli, vzal ji mezi kola. Následovala rána jak blázen, auto nadskočilo, ale naštěstí vana vydržela. Holt Škodovka - kvalitní česko-německá práce :-).

DrFreeze
28. listopadu • 10:17

Ano, i na našich silnicích. Dva roky jezdím se snížením 30 mm a nemám žádný problém, a to ani na horách.

maverick
23. listopadu • 8:44

Je třeba si uvědomit, že tohle je ta nejvíc nadupaná verze - ty světla určitě nebudou standard, 18 kola taky ne, zadní náraznik mi přijde že je se sportpaketem a vzhledem k těm kolum bude asi na sportovnim podvozku a trochu snizena (opět za příplatek)....ve standardu to určitě takovej krasavec nebude...

Ivan
22. listopadu • 9:36

Korejské autá sú krajšie inovatejšie,VW roky sleduje- asi aj zo šetrenia nákladov to isté
vid Golf ale aj VW skoda vsetko maju v 95 % rovnaký design/a preto sa mi korejčania pácia ,že inovuju z grunta nové autičko ako je napr krásna nová Elantra ,ale aj praktická etc etc/ nemci to maju zorganizované špekulatívne, v rámci šetrenia
v Madarsku v tzv Audi VW už zacínaju vyrábať motory TSI I.2 a 1.4 vo velkom ved pôjdu do VW aut do audi3,seat VW Skody a vsade tie isté motory...
no a kabanovi povedia tu máš 1500 eur z toho musí vyjsť karoseria,nesmie byť nejaká nová,aby sme nemuseli prestavovať karosarsku linku ved mi spravíme reklamu akože sa jedná o nové superauto hehehe!! B-]

lethal924
22. listopadu • 10:06

U VW jde v designu o neco jineho. O ty dnes supermoderni hnujdaje si za par let nikdo ani kolo neopre. Progresivni design z 90% velmi rychle starne. Jen malokdy se podari udelat nadcasovy design. Naproti tomu konzervativni seda krabice nezestarne nikdy. Golf bude vzdycky vypadat jako Golf a ne jako kosmicka lod. A o to presne Nemcum jde.

roomstein
24. listopadu • 12:25

Je to tak, co je staré už od počátku, nemůže zestárnout...

Honza
23. listopadu • 23:12

Konečně to tady někdo napsal. Naprosto souhlasím a lépe to nešlo vystihnout.

Clacsson
23. listopadu • 11:27

Naprosto souhlasím. Korejci design aut neuměj. Je to neskutečně přeplácanej, nevkusnej a rozteklej hnus. Nová Octa je nádherná. Prostě střední Evropa :-).

DrFreeze
23. listopadu • 10:56

Přesně tak!

Honza
21. listopadu • 19:29

Je to nádherné auto. Mám fotky bez maskování, o ve verzi combi. Paráda!!!!!

Stefan
21. listopadu • 14:10

kolké ""VZRUŠO"" jej nebudem spať VW oktaviu videli na nemeckej ulici jaj jaj
je to obrovský FETIŠ skodu oktaviu VW a budú ešte dalšie dalsie a dalšie ,kto mi predpíše hypnotikum!! kurnik to je vzrušoooooooB-]

Radek
20. listopadu • 15:17

Opravdu v tom nikdo nevidí novou Jettu??? Z boku naprosto zcela jistě. Podobný bude prostor. Snad možný i cena. Jen doufam že octa budou lepší auto než ta mexická jetta...

roomstein
10. února • 16:53

Máte naprostou pravdu. Po počátečním nadšení a po zhlédnutí 2 roky starého filmu Šéfové na zabití (je tam ta Jetta a spletl jsem si ji s Rapidem či O3) musí dát za pravdu. Zas tolik práce si s tím asi škoda-designer nedal...

Škodašrot
20. listopadu • 13:47

Toto vozítko nikdy nedosáhne na konkurenci.Pořád to bude jenom šáde!

jj
20. listopadu • 14:55

Tak to zajisté, otázkou ale je, jestli to není spíš dobře;-)

Fero
20. listopadu • 9:00

Tam je ze Škodovky akorát znak...

Max
19. listopadu • 22:56

Docela by mě zajímalo proč to zrovna zase nejede? :-O V čem je problém? Když už se to povedlo i vyfotit!

Toper
20. listopadu • 18:06

Jde tam vidět, že s autem sjeli na ulici a záměrně otevřeli dveře, kufr i kapotu, aby znesnadnili identifikaci a pořízení nějaké slušné fotky. Dále si také všimni zalepených log, jak v předu, tak na kolech. Až bude vše připraveno k natáčení a focení, naběhne na to auto několik lidí, kteří ho vyčistí, sundají kryty a hned se s ním rozjedou. Leč mám dojem, že na nikoho nezvaného s foťákem čekat nebudou.

defekt
20. listopadu • 13:57

Asi motor!Řetězová 1.2TSI :-D

qwertzuiop
19. listopadu • 21:10

Pěkné auto, pokud na to dají dobrou cenu, tak budou u koncernu H+K hodně špatně spát

mařena
23. listopadu • 13:27

Jestli bude cenovka nastavená tak "dobře" jako u rapidu, pak se H+K nemá vůbec čeho bát...

defekt
22. listopadu • 16:28

Hadám že počáteční cenovka bude někde blízko k půl milionu korun.

hugo
19. listopadu • 20:02

OIII je hezka, jen si nejsem jisty tuhosti karoserie ... mohutne vykrojene zadni a pate dvere + obrovsky kufr s velkym zadnim previsem a vsechno to drzi relativne subtilni C sloupky. Myslim ze v tom miste bude karoserie liftbacku dost namahana.

Šákul Ředkvička (pota)
19. listopadu • 23:05

Teda takový starosti bych chtěl mít :D.

hugo
20. listopadu • 11:29

Hehe :-) Muze to vypadat jako blbost, ale takova vec ma vliv na spoustu veci ... pocinaje vselijakym vrzanim pri prejizdeni nerovnosti nebo v zatackach az po vliv na jizdni vlastnosti. V pripade OIII je ta hmota karoserie opravdu enormni a zvolene reseni karoserie nevypada zrovna moc odolne proti krouceni - moc sanci na rozumnou vyztuhu ktera by tomu krouceni branila tam taky nevidim.

lethal924
22. listopadu • 9:58

Presne tak, udelat petidverak ktery jakstaks drzi pohromade je kumst dodnes - proto ty ruzne patvary snazici se skryt vetsinou sloni c(d)-sloupek u vetsiny modernich aut.

KarelAntonin
19. listopadu • 20:01

Koukám že Škodovka opět zvolila svoji marketingovou strategii postupného odhalování.

Martin
19. listopadu • 19:19

Myslím, že super. Konečně to má normální tvary a ne nějaký patvary - viz přední světla v aktuální Oktávky, nebo zadní světla u SuperBu sedan.

Gustav Anděl
19. listopadu • 18:27

Mooooc se mi lící a hrouzně se na ni těším. A souhlasím s Tomasem, vypadá a asi je obrovská:)

Gustav Anděl
19. listopadu • 18:37

oprava: Mooooc se mi líbí a hrozně se na ni těším. A souhlasím s Tomasem, vypadá a asi je obrovská:)

Jajda
19. listopadu • 18:16

Myslím si že jsem viděl 3 nový octávy v pátek na dálnici Praha Hradec

jj
20. listopadu • 14:50

..a....??

dejf
19. listopadu • 18:12

Tesim se na RS :-)

Tomas
19. listopadu • 18:00

Nová Oktávka je krásná. Už jsem ji měl možnost vidět bez maskování a jestli to auto něco není, tak je to nižší střední třída... To auto bude vedle Focusů, Aster a nedej Bože i30 vypadat jak z jiné planety. Z mého pohledu fakt krása, jen možná až přiliš velké auto.

roomstein
19. listopadu • 20:45

Je pravda, že po všech těch designových hrůzách je tohle první embéčko, co vypadá pěkně.Líbí. Ale zrovna i30 nebo nový ceed, fiesta, optima atd. jsou designem zase o kus dál. Tahle auta vypadaj žě jsou o nějakou tu řádku let novější. Mimochodem inspirace z Optimy se mi tam zdá dosti výrazná. Ale to není na škodu.

Honza
21. listopadu • 19:40

Jestli je i30, nový ceed, fiesta, optima o kus dál????? To snad ne. Já to vidím úplně naopak. Ty korejský auta se mi nelíbí snad ani jedno. Asijský styl, pořád různě zaoblená světla a zaoblené snad úplně všechno. Uvnitř těch korejských střepů to vypadá jak hračka pro děti.

roomstein
21. listopadu • 21:13

tak vidět to opačně můžete, ale není to tak. A než interier např. OII (vrzající madla, hrůzný design volantu, široký střední panel, nesmyslně číslovaný tachometr), to raději elegantní a účelný vnitřek ceedu. Nebo přístrojovka Fabie II. Když nastartuji, vždy se leknu toho vykřičníku (ukazatel paliva). Jako hračka mi to fakt připadá opačně. A že jezdím často oběma typy werků..

Tomas
19. listopadu • 22:55

Tato diskuse nemá smysl, neboť každý preferuje něco jiného. Pro mě je i30/i40 nebo Fiesta (zejména po faceliftu) fakt tragédie. Ceed a Optima jsou pro mě ok, asi proto, že autorem je designér od VW... :-D Jinak ze škodovek je Superb v kombíku velmi povedený, OII, Yeti... Za mě škodovka dobrý i do teď, ale každému podle chuti... ;-)

roomstein
20. listopadu • 20:56

už jsem si někdy myslel, že mám vůči MB averzi. Ale když se mi tohle líbí, tak asi ne. BTW i mě se zdá Yeti a Superb (jen kombi) jediný vzhledově použitelný MB. Tak ono to s tím vkusem nebude tak odlišné. Ale Roomster, Fabia, facelift OII. To je ošklivý, to přece musí uznat každý, kdo má tochu estetic.cítění. Jo, Schreyer byla pro Kiu trefa, to bezesporu. A zdá se, že jeho tygří nos se dostává i na OII...

Yazaman
19. listopadu • 17:13

Ty zadní světla vzali ze starší Audi A6, ne?

buly
19. listopadu • 18:51

zadní jsou světla jsou ještě částečně zalepena (nahoře) bude to kopírovat tu hranu nad tím, viz fotky předchozí polooficální fotky

GL
19. listopadu • 19:23

Právě jste potvrdil jen to, že jste novou Octu naživo neviděl. Bohužel musím potvrdit, že toto je kompletní vůz bez maskování. A to ještě počkejte, až uvidíte rozsvícená přední světla Bi-Xenon + LED :-)

buly
19. listopadu • 19:47

opravdu? ja myslel ze ten obrazek z kabanova videa je uz bez maskovani, nicmene odstin barvy neni stejny je videt ze je to necim prelepene, je pravda ze se mi to takhle taky libi vice

GL
19. listopadu • 22:09

není ničím přelepený, je to pouze odray světla. to video s Kabaňem bylo jen velký humbuk, ale na videu byl pouze Vision D, ze kterého Octa vychází

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Art Vandalay
19. listopadu • 22:24

Si si isty ze tie predne svetla budu taketo, dolna cast svetla vyzera ciastocne obla, podla mna (tak ako u Rapida) bude mat Octavia viac stvoruholnikovy tvar svetiel, bez naznaku obliny.

Art Vandalay
19. listopadu • 22:45

No tie predne svetla tu nevyzeraju zamaskovane, skoda, ta maketa v Kabanovom videu vyzerala lepsie. Na tomto linku dolu je fotka O3ky spredu zboku, tam uz tak dynamicky a dobre nevyzera :( http://www.briskoda.net/forums/topic/256675-real-... ...

a to jste jeste nevidel
19. listopadu • 16:40

budouciho superba (Sk48x)...

><
19. listopadu • 15:51

Líbí se mi to a to se mi od dob prvního superba od škodovky nelíbilo vůbec nic.

Art Vandalay
19. listopadu • 22:17

Wow, Kaban asi robil aj exterier A5ky a A6ky. Velmi sa ten zadok podoba, ale vyzera naozaj super. Som prekvapeny, ze VW Skode asi zacina dovolovat robit krasne auta, dufam ze to tak bude pokracovat. Inak tieto fotky vyzeraju ze tam stale je male maskovanie prednych svetiel.

Dreda
23. listopadu • 20:55

Maskování tam není dle mého názoru. Vypadá to jako nějaké tmavené sklo.

Doporučujeme

Články odjinud