Škoda Octavia 2006: novinky v ceníku

37 komentářů

Dusan
16. května • 18:49

Jeste by to chtelo nejakou poznamku o MR2006 u Superbu - miniaturni zmena vnejsiho vzhledu, novy volant z Octavie II (ano ten priserny), moznost sportovniho podvozku (asi stejne nepomuze) a par dalsich malickosti.

Dix_
16. května • 22:09

Na stránkách škodovky je upravený konfigurátor pro MY 2006 včetně akčních modelů

Petr Broža
16. května • 21:54

Nebojte, vyjde v zítřejším vydání.

fufu
16. května • 18:19

Nevíte někdo jak je to u O2 s filtrem pevných částic? Vím jen, že v Německu je za cca 17tis.Dík

Viktor L
16. května • 18:08

Chapu dobre ze DSR je nyni soucasti ESP ? Jde objednat ESP bez DSR ? Jak to vlastne funguje, samo to otaci volantem nebo co?

Petr Broža
16. května • 18:18

Ano, je součástí ESP. Funkce je vysvětlena v článku, na který je z textu odkazováno.

Alfonz
16. května • 14:18

Nevite nahodou nekde jak funguje vyse zminena bluetooth handsfree? Jestli se volajici ukaze na MaxiDotu atd?

Jogurt
16. května • 14:53

S kompatibilním founem se ukáže.

Tomm
16. května • 8:38

Samotná navigace Cruise stojí 35.000,- Kč, cena 40.000 je včetně Maxi DOT, a totéž platí pro Bluetooth HF, která bez Maxi DOT stojí 7.900,-Kč stejně jako GSM II bez bluetooth.

Petr Broža
16. května • 9:10

Jenže Cruise bez MaxiDot nejde, takže celková cena je pro případnou orientaci lepší.

Tomm
16. května • 10:17

Jenže z Vašeho článku vyplývá, že když si objednám Cruise (40.000,-) a Bluetooth (12.900,-), tak zaplatím celkem 52.900. Ale to není pravda, to bych měl dva maxidoty.... Na druhou stranu nikde nepíšete, že k GSMII je nutné autorádio....?  Myslím si,že by bylo mnohem lepší napsat jednotlivé položky než takhle manipulovat s cenou. Nezávislé topení 23.000 + Maxidot 5.000 + Ostřikovače světel 3.500 = 31.500,-Kč. Minimálně by tobylo přehlednější.

Petr Broža
16. května • 10:19

Ale já s ní nemanipulu, vycházím z ceníku, na který je v článku odkaz a tam jsou uvedeny tyto ceny (Cruise 40 000 Kč apod.).

Tomm
16. května • 10:47

Omlouvám se za použitá slova, jen jsem chtěl říct, že je to blud co svou nepřesností zbytečně blbne lidi. To snad uznávate...? Jinak samozřejmě nic ve zlém, bylo to jen doplnění Vámi uvedené informace, která byla nepřesná.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Broža
16. května • 10:58

Já jsem rád, že jste to doplnil, jen říkám, že jsem si ty ceny nevycucal z prstu, ale že to takle přímo uvádí Škoda ve svém ceníku.

KptBobr
16. května • 8:31

Např. to nové nezávislé topení nejde objednat k žádnému automatu ! A zeptejte se Škodovky proš ? Oni to neví !

Jinak MR2006 lze objednávat asi již 4 týdny...a ne až ode dneška. Dnes jen byly zvěřejněny ofic. ceníky MR2006, které ale mají dealeři již od konce dubna.

PSE
16. května • 14:57

V ceníku (papírový výtisk) se mluví pouze o tom, že to nejde dohromady s 2.0 FSI. O automatech tam nic není. To dálkové ovládání by mě taky zajímalo ...

KptBobr
16. května • 17:41

PSE:V ceníku (papírový výtisk) se mluví pouze o tom, že to nejde dohromady s 2.0 FSI. O automatech tam nic není. To dálkové ovládání by mě taky zajímalo ...
Nesmysl, jak v dealerských cenících, tak přímo v M.B. mě potvrdili (před 4 týdny jsem objednával MR2006), že mají restrikci na objednání nezávislého topení k jakémukoliv automatu (!).
Co se týká místa, o to vůbec nejde, protože Webasto CZ (stejné Webasto, které dodává orig. topení !) dává dodatečně topení do jakékoliv O2 (i s DSG), jenže to pak vyjde i s dálkou a montáží téměř na 40 kKč (vč DPH). A kdo by se na to ne...Od Škody to je za 23 tis., sic bez dálkáče, ale to má jít dle Webasta pozdějí dodělat přímo u nich.
Problém je jinde - můj osobní názor je ten, že se jim nějak nepodařilo vyřešit společné připojení "továrního" topení (ano, originál je tak připojené) a DSG (a dalších automatů) na CANbus, něco takového i potvrdilo Webasto, neboť oni to při dodatečné montáži na CANbus nedávají, jen přes proudový výstup ke Climatronicu II... Jinak si to nelze vysvětlit, tyto 2 věci spolu jinak nemají nic společného !

Tomm
16. května • 8:45

Máš pravdu, to opravdu nevíme. Sáme nechápu souvislost mezi nezávislým topením a typem převodovky. Když to zjistím (a bude to ještě letos ) napíšu.

LeonardoCupranek
16. května • 8:51

A nezabira automaticka prevodovka vic mista? Kdyz mi kdysi davali nezavisle topeni do Toleda, tak meli opravdu velky problem najit misto, kam to soupnout - pod haubnou soucasnych aut je obvykle vyuzit temer kazdy centimetr, zejmena prave u vetsich motoru (navic treba s turbem, intercoolerem, atd), s klimou ci s narocnejsi prevodovkou (automat, dsg, sestikvalt se dvema stalymi prevody, ...).

LeonardoCupranek
16. května • 8:52

Jinak opet musim zopakovat, ze nechapu smysl nezavisleho topeni bez dalkace. Je mozne jej alespon za priplatek nechat domontovat???

iceman
16. května • 13:33

No ono vubec nezavisle topeni je dobre tak maximalne pro toho, kdo nema garaz. A nechat O2 parkovat na periferii na sidlisti asi nebude moc dobrej napad. Takze investovat do garaze a pak nezavisle topeni neni potreba. Staci vyhrivane sedacky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LeonardoCupranek
16. května • 14:08

PS: Uznavam, ze nekomu to za tricet litru nestoji (zejmena proto, ze to jeste nezkusil a nezvykl si na to). Ale kdyz uz nekdo da tech 30 litru za topeni, nechapu, ze si kazdej takovej neporidi dalkac, protoze to uz je za relativne malej peniz podstatnej narust komfortu a moznosti. Resp. nechapu Skodovku, ze ten dalkac nenabizi (kdyz uz sakra neni v cene).

LeonardoCupranek
16. května • 14:06

1) Rekl bych, ze 90% O2 bude parkovat venku. Kolik procent lidi v Praze ma garaz?
2) Tohle zkus vypravet lidem, kteri treba jedou na hory a pak musej auto vyhrabavat ze snehu  (nebo jeste lepe treba osekavat led z oken).  Pak propoceny vlezou dovnitr nabaleny v bundach, protoze je tam klada a za 20 minut stavej, aby se vsichni svlikli, protoze to konecne zaclo topit
3) I ten stastlivec, ktery ma garaz, tak neparkuje jen doma, ale i pred skolou ci praci, u supermarketu, u kina, atd.... A moct si pri odchodu z kina pisknout na auto, dat si kafe a pak (nalehko) prebehnout k vyhratemu autu....
4) Vyhrivane sedacky neohrejou ani vzduch, natoz treba volant ci hlavici saltpaky .
5) A uz vubec sedacky nepredehrejou motor . Kazdej "motorar" rekne, ze 70% opotrebeni motoru vznika behem prvnich 10ti minut jizdy, kdyz je motor studenej.
6) O drobnostech jako namrzla para na vnitrni strane oken a podobnych prijemnostech ani nemluve...

Honza
25. května • 2:22

Jiste,je to logicke - mam garaz,vzdusnou carou 100 m,lec nepolezu tam pres 3m zed,ale 500 m "vychazkou". Takze parkuju O II pred domem. Zrejme jsem nasel vyjimku,kdyz mam jmenovane doplnky jiz na aute z unora 2005.(S vyjimkou rizeni smyku,ktery je deaktivovany na mou zadost,dela to doslova psi kusy). Pridavne topeni je montovano i s dalkovym ovladanim,jen je tam jina ridici jednotka alarmu a dalkoveho ovladani,ktera to umi ovladat.Original to pry neumi.
Vyhrat auto predem je dobry kauf,je nutna baterie Pb-Ca 80 Ah,start.proud 680 A(Puvodni 60 Ah,600 A).

iceman
16. května • 15:08

Jasne, je to o pohodli a prioritach

LeonardoCupranek
16. května • 15:16

Presne tak. Me to ale prijde snad uzitecnejsi, nez klima    Takze treba u aut nad 600 litru bych to rad (v nasich klimatickych podminkach) videl jako standardni vybavu   
PS: Daleko nejlepsi je mit to ovladane pomoci GSM modulu (ktery tam stejne plno lidi ma kvuli vyhledavani/lokalizaci, jako dalkovy prenos signalu z alarmu, odposlech kabiny, atd..) - pak je problem s limitovanym dosahem (tusim 700m) dalkace vyresen

Petr Broža
16. května • 17:51

Užitečnější asi ne, ale někde na stejné úrovni  Zatímco bez topení se jakžtakž žít dá, zvlášt v našich podmínkách relativně mírných zim, bez klimy bych nepřežil ani den...

LeonardoCupranek
16. května • 18:19

To je videt, jak jsme kazdej jinej
Ja klimu letos jeste ani jednou nepustil! Resp asi dvakrat, ale ne kvuli snizeni teploty, ale jen jsem dvakrat pouzil "odmlzovaci tlacitko" kdyz se mi priliz mlzila skla.
Je treba si uvedomit, ze nezavisle topeni se hodi i v lete, protoze kdyz se prepne do "letniho rezimu" umi bud v predem stanoveny cas (programovatelne hodiny), nebo na dalkovy povel (dalkac) vyvetrat interier. To zejmena v kombinaci s protislunecnima foliema dokaze zamezit tomu, ze clovek vleze do auta, kde je 70 stupnu, zpoti se, klima mu na nohy pusti ledovej vzduch a on skonci se zapalem plic.
A dale je potreba si uvedomit, ze nezavisle topeni opravdu neni jen o prijemnem teplu v kabine po ranu. Dulezite je i :
- Nenici se motor studenejma startama - opakuji : 70% opotrebeni motoru vznika pri prvnich 10ti minutach jizdy diky studenemu motoru
- Preci se rano v kvadru nebudu valet po aute a nebudu odhrabavat snih a odskrabavat led, auto hezky na dalku "natavim".
- Kdyz v aute v zime na nekoho cekam (nebo naopak necham nekoho cekat ja, kdyz musim nekam odbehnout), nemusim si nicit motor dlouhym behem na volnobeh a dokonce setrim palivo (topeni zere cca 0.2 litru nafty na hodinu)
 
Ale je jasne, ze majitele benzinoveho auta to tolik netrapi, protoze benzinaky (diky nizsi efektivite, resp. vetsim ztratam do tepla) topi podstatne rychleji. Ale ja jsem po zkusenostech s mym prvnim TDI, kdy se to pri pomale jizde v ranni spicce vubec neohralo a ja jel v zime celou cestu do prace v kose, proste vzdal a sel do topeni - a byla to podle me jedna z nejlepsich investic, kterou jsem kdy udelal
Ale tahle diskuse vlastne vubec nevznikla jako "Topeni ANO ci NE". Byla to jen reakce na priplatkovou vybavu Skody, kdy se mi zdalo, ze je hloupe nabizet topeni bez dalkace, resp. nenabizet dalkac asi vubec, protoze dalkac uz tolik nestoji a jeho prinos je zcela zasadni (pokud clovek nepracuje v CeskomoravskeKolbenDanek na pichacky a nevi na minutu presne kdy jde do a z prace).

Petr Broža
16. května • 21:57

V dalším autě určitě nezávislé bude, je totiž dost dobře možné, že další auto bude nafta...

LeonardoCupranek
16. května • 22:37

Fakt? Ja si zase rikam, ze dalsi auto mozna bude benzin     Vse zalezi na tom, jak velkej priplatek za srovnatelne vykonnou naftu si kdo rekne. Jenze vykonne diesely (nechtel bych jit pod 125kW pred chipem a pod 145kW ve vysledku) uz jsou drahe jako prase. Uvidime, za kolik bude Leon FR ci Cupra. Kdyby do Leona dali 125kW TDI z Passatu a stalo to stejne jako TFSI, tak bych vahal. Ale pokud bude TFSI alespon o 30 tacu levnejsi, na naftu kaslu. A samozrejme to nema jiste ani koncern. Jsem ochoten jit uplne zasadne jinou cestou, klidne i Hyundai Coupe 2.7 V6 Turbo - i toto je pro me auto pouzitelne i jako jediny rodinny vuz. Hodne bude taky rozhodovat, jake v okamziku vyberu auta budou slevove akce - a pokud se pres nejake znamosti vyjevi treba nejaka vyhodna koupe vystaveneho vozu, bude to pro ostatni asi tezka konkurence.

Petr Broža
16. května • 23:08

Záleží, o kolik budou nafťáky dražší než benzíny, jaký bude rozdíl v cenách paliv apod.

Haya
16. května • 8:06

tak já nevím, není krapet brzo na rok 2006? Je to jako v zemi, kde zítra znamená již včera...

mfilip
16. května • 12:14

To je mysleno jako MR 2006 a ten zacina tusim v srpnu po dovolene.

Petr Broža
16. května • 17:50

Z nějakého neznámého důvodu je MR 2006 v prodeji už od května (viz článek).

atnarfus
16. května • 19:56

Zřejmě můžete sice objednávat, ale auto modelového roku 2006 bude až v srpnu. Možná by pro neznalé čtenáře bylo vhodné doplnit článek o to že modelový rok již od dob Favorita začíná od celozávodní dovolené roku předchozího.

Petr Broža
16. května • 23:09

To není tak docela pravda, protože MR 2006 lze objednávat od konce dubna

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
FAN.
17. května • 19:21

Modelový rok 2006 se začne vyrábět od 22 týdne.

Doporučujeme

Články odjinud