S nájezdem pouhých dvacet tisíc kilometrů je tato dvojková Škoda Octavia jednou z nejdražších v inzerci. Zároveň ale nemá dvoulitr.
Druhé generace českého evergreenu Škoda Octavia se představila na autosalonu v Ženevě roku 2004 a vyráběla se až do roku 2013. Některé kousky dnes jako ojetinu není problém koupit za cenu hluboko pod sto tisíc korun. Sportovně střiženou verzi RS pak bez větších obtíží koupíte pod hranicí dvou set tisíc korun. Tak co dělá v inzerci jedna-šestka za více než dvě stě tisíc?
Český prodejce Davo Car má na prodej Škodu Octavia z roku 2007 v nejvyšší výbavě Elegance. Exemplář po prvním českém majiteli mezi ostatními vyčnívá především velmi nízkým nájezdem 20.100 kilometrů. Tomu ostatně odpovídá i stav, který je jen podle fotografií velmi dobrý a interiér vykazuje jen drobné známky opotřebení.
Zajímavé je, že je tento vůz osazený řadovým celohliníkovým čtyřválcem 1.6 FSI s přímým vstřikováním o výkonu 85 kW. Ve spojení s nejvyšší výbavou byste asi čekali jeden z dvoulitrů. Tento motor nabídne řidičům 155 N.m točivého momentu ve 4000 otáčkách za minutu a vůz s ním akceleruje z 0 na 100 km/h za 11,1 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 198 km/h.
Výbava Elegance již tehdy nabídla zákazníkům automatickou klimatizaci, elektrické ovládání všech oken s ochranou proti sevření, nastavitelnou loketní opěrku s úložným prostorem Jumbo Box a funkcí chlazení, hliníková kola, mlhové světlomety, dálkové ovládání centrálního zamykání nebo vyhřívání předních a zadních sedadel.