Nikdy som v tom nesedel, ale dizajn bol naozaj nadcasovy 👍 to auto neposobi, ze ma 25.
Octavia nasadila trend velikosti kufru, což všichni výrobci postupně následovali. Dnes se předhánějí, kdo má větší kufr. V roce 1996 měl trojkový bavorák kabinu ve velikosti trabantu. Vzadu to bylo stísněnější jak v O1 a to byla jako střední třída. To auto bylo vyloženě malé. A podívejte se dnes kam se bávo posunulo...
Kdysi pred hodne dost lety jsem jezdil pracovne do Bulharska (Sofie), jezdil jsem tam 3/4 roku, nekolikrat mesicne (cca 15000km/mesic). Jezdil jsem s ochcafkou 1.9 PD 4x4 , mam dva metry, sedacky utrpeni, ale melo to tempomat a autoklimu, tak jsem to prekousl. Pak jednou jsem jel s verzi Tour (uplne novou) ale bez tempomatu...boze, to bylo za trest, ta bolest v holeni a kotniku a cestou nazpet jsem bral jeste 3 chlapi, co pro nas pracovali, takze pri mech 2 metrech jsem se musel napr..cat.na volant. Tak zku...rv..enou cestu si nikdo nedokaze predstavit! Zarekl jsem se, ze jednickovou ofci nikdy!
škodovka v té době se orientovala na normální lidi, ted už je škodovka vyhrazena státní správě a lidi přeci nebudou kupovat policejní nebo fleetová auta.
Fantastické vozidlo:-). Z mini auta se povedlo zběsilým převisem vpředu a vzadu vytvořit “velké” a tím ještě krásně degradovat všechny jízdní vlastnosti. Sedačky se Škoda nenaučila navrhnout do dnešní doby ( prohnutí opěradla udělá služebníčka i ze špičkového manažera v Superbu). Samostatnou kapitolou je v tomto modelu prostor pro posádku. Pokud jste rodinka liliputů a chcete mít v kufru cirkusový stan, tak je to vůz pro vás. Jinak, ale opravdu tragédie. Přes to všechno můžeme být vděční za to, že němci Škodu koupili, a použivají ji jako 3 ligu VW , jelikož pokud by to tak nedopadlo a Škodovka by ještě existovala, tak by nabízela 50 facelift Favoritu a odkazovala se na zlaté ćeské ručičky. Je zajímavé, kolik lidí ještě dnes v těchto veteránech, kouřem překonávající východoněmecké Multikáry jezdí a tvrdi, jak je to skvělé. Ale proti gustu…
Naprostý souhlas. Na podvozek tehdy malého golfu naroubovali kapotu s převisem jako kráva, dozadu kufr opět s převisem jako kráva a v kabině by se 4 normální lidi umačkali. Ale hlavně ten kufr, že jo. Předchozí škodovky od 1000 MB po 130 neměli skoro žádnej, tak teď to všem natřeme. Bude největší na světě :-) Vzadu se sedět nedalo, a jejich dodnes tvrdé sedačky jsou vynášeny do nebes. Každej jouda si myslel - tyjóva, to je ale kára, jaká velká limuzína... to budou všici čučet jaký mám fáro... jo, zeptejte se majitelů luxusnějších aut, jestli mají taky tvrdé sedačky. Je to jedna z největších lží škodofilů, že jsou lepší než měkké. Sedačky nesmí být prosezené, ale musí být měkké. Nebo doma sedíte na dřevěných bedýnkách? Každý luxusní vůz má měkké polstrování křesel. Jen ve škodovce seděj na židlích :-D a ještě se tím vytahujou.
dnešní optikou je to křáp, v roce 1996 to byla bomba
A o tom to je. Ale ty dnešní " plechovky "( většina z nich ), za ty peníze, to taky není žádnej kauf.
Naporoucis si co chceš, záruku máš 5 let a pak to pošleš dál - já jsem spokojenej.
Řekl bych, že co se týká motorů, už bohužel neplatí.
O1 som mal, dokonca s TDI 81 kw :-)Velmi dobre spracovane auto to bolo, ale priestorovo velmi slabe.Jazdne vlastnosti som velmi neriesil, viac mi vadil priserny hluk TDI a malo miesta (nedala sa tam ani poriadne ukotvit detska sedacka).Zase v ackach mi skoro utrhli ruky, ked som to tam doviezol :-D:-D:-D
Takové dělo to bejvávalo už od začátku existence.. a vrcholná sportovní verze se 132kw. Jó milí fajnšmekři, kdo jste to zažili.. tak to muselo patřičně okořenit ty vzrušující devadesátky a né, že néB-]
Jedničková Octavie se povedla, zvlášť s motorem 1,9l nafta/100koní.Každá další inovace snižovala její povedenost.
100 koni? To byla 74kw verze PD a ta se zrovna moc nepovedla. Lepsi byla puvodni 66/81kw (stejny motor, jiny soft).
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.