Škoda Octavia 1,8 TFSI, skoro jako RS

I když se motor 1,8 TFSI o výkonu 118 kW (160 k) objeví v nabídce Škody pro model Octavia teprve za pár týdnů, již dnes je zřejmé, co udělá 8 kW a 50 Nm s dynamikou vůči Octavii s motorem 2,0 FSI, který nahrazuje.

Octavia v provedení liftback by měla s novým motorem zrychlit na stovku za 8,2 s, což je o 1,1 s rychleji, než s motorem 2,0 FSI. Maximální rychlost by se pak měla vyšplhat na 222 km/h, což je o 9 km/h více a kombinovaná spotřeba by se měla pohybovat okolo 7,4 l na 100 km, což je o 0,2 l méně, než o kolik si v kombinaci řekne verze s motorem 2,0 FSI.

Jak je vidět, nová Octavia 1,8 TFSI by měla být vcelku dynamickým vozem, kterému co do rychlosti v přímém směru k modelu RS mnoho scházet nebude.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků