Škoda Octavia 1,8 TFSI, skoro jako RS

I když se motor 1,8 TFSI o výkonu 118 kW (160 k) objeví v nabídce Škody pro model Octavia teprve za pár týdnů, již dnes je zřejmé, co udělá 8 kW a 50 Nm s dynamikou vůči Octavii s motorem 2,0 FSI, který nahrazuje.

Octavia v provedení liftback by měla s novým motorem zrychlit na stovku za 8,2 s, což je o 1,1 s rychleji, než s motorem 2,0 FSI. Maximální rychlost by se pak měla vyšplhat na 222 km/h, což je o 9 km/h více a kombinovaná spotřeba by se měla pohybovat okolo 7,4 l na 100 km, což je o 0,2 l méně, než o kolik si v kombinaci řekne verze s motorem 2,0 FSI.

Jak je vidět, nová Octavia 1,8 TFSI by měla být vcelku dynamickým vozem, kterému co do rychlosti v přímém směru k modelu RS mnoho scházet nebude.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků