Škoda Octavia 1,8 TFSI, nový motor za dobré peníze

Automobilka Škoda již zahájila oficiální prodej nového motoru 1,8 TFSI o výkonu 118 kW (160 k), který u modelu Octavia nahradí starší atmosférický agregát 2,0 FSI o výkonu 110 kW (150 k).

Nový motor je k dispozici jak pro liftback, tak pro kombi. Dostupný je pro výbavy Ambiente, Elegance a Laurin & Klement. Prozatím bude k dispozici jen pro verze s předním náhonem a manuální převodovkou.

Velmi zajímavé je pak srovnání vůči verzi s motorem 1,6 FSI. Za nový motor, který je o 33 kW výkonnější, totiž zaplatíte jen o 45 000 Kč více, což je při výrazně lepší dynamice velmi zajímavá alternativa.

Liftback

  • Ambiente - 584 900 Kč
  • Elegance - 624 900 Kč
  • Laurin & Klement - 759 900 Kč

Kombi

  • Ambiente - 624 900 Kč
  • Elegance - 664 900 Kč
  • Laurin & Klement - 799 900 Kč
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků