Škoda Octavia 1,8 TFSI, nový motor za dobré peníze

Automobilka Škoda již zahájila oficiální prodej nového motoru 1,8 TFSI o výkonu 118 kW (160 k), který u modelu Octavia nahradí starší atmosférický agregát 2,0 FSI o výkonu 110 kW (150 k).

Nový motor je k dispozici jak pro liftback, tak pro kombi. Dostupný je pro výbavy Ambiente, Elegance a Laurin & Klement. Prozatím bude k dispozici jen pro verze s předním náhonem a manuální převodovkou.

Velmi zajímavé je pak srovnání vůči verzi s motorem 1,6 FSI. Za nový motor, který je o 33 kW výkonnější, totiž zaplatíte jen o 45 000 Kč více, což je při výrazně lepší dynamice velmi zajímavá alternativa.

Liftback

  • Ambiente - 584 900 Kč
  • Elegance - 624 900 Kč
  • Laurin & Klement - 759 900 Kč

Kombi

  • Ambiente - 624 900 Kč
  • Elegance - 664 900 Kč
  • Laurin & Klement - 799 900 Kč
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 47 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků