Škoda Octavia 1,8 TFSI, nový motor za dobré peníze

Automobilka Škoda již zahájila oficiální prodej nového motoru 1,8 TFSI o výkonu 118 kW (160 k), který u modelu Octavia nahradí starší atmosférický agregát 2,0 FSI o výkonu 110 kW (150 k).

Nový motor je k dispozici jak pro liftback, tak pro kombi. Dostupný je pro výbavy Ambiente, Elegance a Laurin & Klement. Prozatím bude k dispozici jen pro verze s předním náhonem a manuální převodovkou.

Velmi zajímavé je pak srovnání vůči verzi s motorem 1,6 FSI. Za nový motor, který je o 33 kW výkonnější, totiž zaplatíte jen o 45 000 Kč více, což je při výrazně lepší dynamice velmi zajímavá alternativa.

Liftback

  • Ambiente - 584 900 Kč
  • Elegance - 624 900 Kč
  • Laurin & Klement - 759 900 Kč

Kombi

  • Ambiente - 624 900 Kč
  • Elegance - 664 900 Kč
  • Laurin & Klement - 799 900 Kč
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 33 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků