Škoda Octavia 1.6 Ambiente: megafotogalerie

Na konci května jsme zveřejnili srovnávací test staré a nové Octavii. Nyní se podíváme na zoubek nové Octavie podrobněji, nejprve v rozsáhlé komentované fotogalerii, která obsahuje více než 160 obrázků.
Škoda Octavia 1.6 Ambiente: megafotogalerie
Seznam kapitol
  1. Exteriér - celkové pohledy, detaily
  2. Zavazadlový prostor, motor, výměna žárovek
  3. Interiér, palubní deska, posez vpředu, sedadla
  4. Odkládací prostory, místo vzadu

S tímto vozem jste se na AutoRevue.cz již setkali ve srovnávacím testu se starou Octavií, který jsme zveřejnili koncem května; nyní přichází regulérní test. Vzhledem k tomu, že jsme pořídili příliš mnoho fotografií a i po vytřídění jich zůstalo více než 160, rozhodli jsme se je nejprve zveřejnit v samostatné komentované fotogalerii. Některé z nich pak najdete i v testu, který zveřejníme v pátek. Důvod, proč věnujeme tolik místa Octavii, je nasnadě: na našem trhu bude jednoznačně nejprodávanějším autem v segmentu.


Tipy: Srovnávací test staré a nové Octavie 1.6 --- Test nové Octavie 1.9 TDI --- Komentovaná fotogalerie Octavie 1.9 TDI --- Kompletní a podrobné informace o nové Octavii --- První jízdní dojmy z Řecka --- Kompletní ceník

Exteriér

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Spodní nasávací otvor je vcelku, zatímco u starší generace byl rozdělen na tři části

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Přední část patří výrazné odlišovací prvky od starší generace --- Kapota se sbíhá k mřížce chladiče podobně jako u Volva S40

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Přední masce dominuje výrazná mřížka chladiče --- Světlomety jsou menší než u starší generace a více zasahují do boku vozu; dávají Octavii trochu smutný výraz

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Přední mlhovky jsou velmi výrazné --- Z profilu působí příď poněkud mohutně a trochu nevyváženě

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Na obou nápravách jsou standardně kotoučové brzdy --- Kola 205/60 R15 jsou ve výbavě Ambiente za příplatek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Octavia ze všech úhlů; z nich jsou nejlépe patrné velké převisy dlouhé karoserie na podvozku s malým rozvorem

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Zádi dominují rozměrné světlomety --- Stěrač je za příplatek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Zadní svítilny ve tvaru C zasahují do boční a horní části vozu

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Zpětná zrcátka mají integrovaná směrová světla --- Zrcátka jsou nepatrně menší než u starší generace --- Kliky jsou ve výbavě Ambiente lakované

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pod nárazníky jsou plastové kryty, takže lakovaným částem nehrozí poškození od odletujících kamínků --- Čidlo parkovacího senzoru --- Pohled pod vůz: zřetelně vidíte nové zavěšení zadních kol

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dveře jsou dokonale utěsněny, díky čemuž takřka neproniká dovnitř aerodynamický hluk

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Exteriér - celkové pohledy, detaily
  2. Zavazadlový prostor, motor, výměna žárovek
  3. Interiér, palubní deska, posez vpředu, sedadla
  4. Odkládací prostory, místo vzadu
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků