Škoda Octavia 1.5 TSI je už v prodeji. Češi z toho ale radost mít nebudou

ACE  |  05. 04. 2018 11:16

Češi si už možná zvykli, že jsme pro koncern takovej vděčnej kontejner na zastaralej jinde neprodejnej odpad.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  05. 04. 2018 18:11

Ja som kupil O Tour za cenu fabie a este mi ostalo na nejaku tu prakticku vybavu. Sluzi spolahlivo - aby nie, je to jednoducha technika bezmala 40 rokov stara. Som vodic starej skoly a ocenujem vyzretost auta.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  05. 04. 2018 20:04

Minus ma samozrejme pravdu. Kupil som n-o-v-e auto za nejakych 11.ooo e. Idiot debilny.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 04. 2018 11:40

nie, nekupil

Odpovědět  |   | 
Johny HD  |  11. 09. 2018 23:42

Pěkně sis naběhnul, v Oct. Tour, jakožto ve své době výběhovému lidovému typu, jsou oproti původní Oktávce použity lacinější díly s menší životností, např. u zavěšení zadní nápravy původně silentbloky vydržely v poho 250 tis. km, v Touru vydrží maximálně 100 tis. km atd. atd. U nového vozu to bylo jedno, ale bazarový kupec zapláče.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  29. 12. 2018 05:57

Dívám se do ETKY a je tam totožný hydrosilentblok, takže si ty bajky z hospody strč za klobouk

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  06. 04. 2018 00:22

1.4 TSI je totiž hrooozně zastaralý a neprodejný odpad. Sice skvěle jede, nežere a 1.5 TSI proti němu nepřináší žádnou zásadní výhodu, ale co na tom, že.

Jen nevím, co je pak takový 1.4 T-Jet.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 04. 2018 11:51

Vo veci moze byt viac skutocnosti. Tak co napriklad ak bol ten 1.5 TSi navrhnuty modularne, to znamena ze s minimom nakladov kombinovatelny s maximom rieseni? Napriklad prevodoviek, naladeni, platforiem, komponentov, stavebnic...Nic nove, vezmime si znamy -a doteraz nedostizny- T813. Toto su veci, ktore by mali byt samozrejme. Skor sa divim, ze na to dosli az po nas a navyse s takym casovym odstupom. A preto ta zmena. Nejake eko-zvasty su potom len ozdobou. Prve je uspora, zisk. Nejake dalsie otazky?

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  05. 04. 2018 11:49

V ČR bude v prodeji od nového modelového roku s filtrem pevných částic.Na Slovensku je zatím bez tohoto filtru.

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 04. 2018 13:14

počkal bych si radši na verzi s filtrem, abych nemusel neustále poslouchat kydy dieselových dutohlavů o zabijáckých TSI bez filtru.

Odpovědět  |   | 
evangelista Lukas  |  05. 04. 2018 15:08

VW motoru 1. vydani z kapsy zlataky vyhani.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 04. 2018 18:51

Motor, který si vybírám se nusi min 4 roky vyrábět.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 04. 2018 11:46

Sedi vec. Kolko beta testerov na tuto holu pravdu este pride....

Odpovědět  |   | 
Peter  |  05. 04. 2018 18:53

Nerozumiem kde je problém...

Odpovědět  |   | 
ptakoještěr  |  05. 04. 2018 18:54

Naše národní klasika. Jeden magor něco vymyslí a stádo bimboňů to začne opakovat ...
Co takhle "Žít a nechat žít" ? Aha, to by nešlo .................

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 04. 2018 06:06

Asi jsem ještě rozespalý, ale nepřečetl jsem ten nadpis "na první dobrou".
Namísto "v prodeji" jsem si dosadil "v pr..li".
No nic, přeji Škodě a VW ať se jim ten motor prodává, uvidí se časem, jak na tom bude se spolehlivostí.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 04. 2018 11:59

Trochu nelogicke. Najskor Ste si dosadili do premennej vo Vasej rovnici one citovane "v pr..li". A az potom si beriete na pomoc CAS. Nejak mi to nedava zmysel. Iste, normalne rozmyslajuci clovek do prvych dvoch rokov vyroby nepojde (to je pre fleet a podobne zalezitosti), ale tento rozumovy pochod je mi zahadou. Ak mate nejaku skusenost, sem s nou. Inak sa z toho nevymotame.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  06. 04. 2018 12:33

Co mne jediné zaráží na novém TSI je fakt, že si ho zatím nikde moc nechválí. Obecně v testech dopadá hůř, než litrový TSI.

Odpovědět  |   | 
Kael  |  06. 04. 2018 14:43

To je fakt, ba dokonce v testech poukazovali na to, že pocitově jede 1,5 o něco hůře než 1,4.
Patrně je 1,5 udušená kvůli emisím...

Odpovědět  |   | 
Gilgitek je jouza  |  06. 04. 2018 15:33

1.4TSI je super, ale na papíře. Já bych jej nechtěl ani ve slevě. Nechápu jak mohl konstruktér y pera vypustit něco tak nespolehlivého.

Odpovědět  |   | 
Kael  |  06. 04. 2018 15:36

Proč myslíš?

Odpovědět  |   | 
Radek  |  01. 05. 2018 13:24

Co několikrát předělávané písty, protože praskají, neustále zakarbonované kroužky?
Je to hnůj motor.

Odpovědět  |   | 
demon  |  08. 10. 2018 16:05

Zakarbovaný je možná proto, že do něj lijeme ty sra**ý co nám nabízí u pump, motor 1,4TSI snese dost drsné zacházení a pokud se občas protáhne, koupí se kvalitní aditiva, karbon nehrozí. Vše dělá debilní smyčka EGR. má už druhé Yeti s 1,4TSI prví jsem zrušil o kance na dálnici s nájezdem 330t a druhé jsem urychleně koupil, než ho přestali vyrábět spotřeba s mojí dost svižnou jízdou je v průměru 7,5l což je pro mne víc než uspokojující o tom jaký je motor svědčí ceny v bazarech, nikdy jsem neřešil rozvody či písty nebo nějaký karbon tak si ty rozumy nechej pro tetičku s Písku. Služební fabka 1,2 má najeto 420t je sice servisovaná ale jezdí se s ní jako s dobytkem, nikdo ji nešetří. Škodule si v zahraničí kupuji na práci a nešetří je, proto jim slouží. Je to stejné jako s Českými lidmi, na ně a Škodulu je třeba malý dvůr a pevný bič.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 04. 2018 17:08

Nám, co kupujeme nová auta, je to celkem fuk. Prvních pár let ta auta slouží naprosto bez problému. Nevidím důvod, proč bych měl být producentem hyperspolehlivých a hyperzachovalých ojetin pro další v pořadí... Výrobci to vidí obdobně - bazaroví kovbojové prostě jejich zákazníky nejsou....

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 04. 2018 22:44

Napriklad preto, aby si tu svoju ojetinu tomu dalsiemu v poradi predal este za dobru cenu. To by ta snad mohlo zaujimat

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 04. 2018 22:45

Napriklad preto, aby si tu svoju ojetinu tomu dalsiemu v poradi predal este za dobru cenu. To by ta snad mohlo zaujimat

Odpovědět  |   | 
MMXA  |  07. 04. 2018 17:32

Kolik si s ní najezdil ? Nebo tady zase plkáš kraviny.

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  09. 04. 2018 14:19

Osobní zkušenost nebo hospodské žvásty? Já měl přes 200.000km se služební 1.2TSI a byl (stále je) to výborný motor. Kolega koupil starší 1,4TSI 93kW a je po dvou letech úplně nadšený. Takže ta verze 110kW je takový propadák? Prosím více vysvětlit.

Odpovědět  |   | 
František H  |  06. 04. 2018 20:51

Koupil jsem loni nove auto s 1.4TSI, protoze hrozili, ze uz loni ho nahradi 1.5TSI. Podivejte kolik let jim trvalo, nez ten motor vyladili. Kdyz si vezmu, jak je 1.5TSI slozita (vypinani valcu, vgt, gpf, dvouhmota, tlaky), tak minimalne 5 let diky nechci.

Odpovědět  |   | 
s  |  06. 04. 2018 21:09

volové-a v čem je modernější!pokud plné nesmyslné euronormy-tak může být jedině horší-i když vy úplatná novinářská bando -máte za úplatu toto natlačit do hlav panelákovým debilům

Odpovědět  |   | 
Richard  |  07. 04. 2018 17:43

Česká republika, kontejner starých odpadků. Od TSI motorů, dvojí kvality potravin až po politiky. Největší sranda je vždycky to zdůvodnění, dělající z toho přednost nějakou úlysnou cestou, jak společnost XY chce právě Vám super vyhovět

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  16. 04. 2018 22:01

Vypinani valcu je k nicemu, ale 1.5 je konecne motor ktery dokaze konkurovat ostatnim evropskym vyrobcum.
Cenove taky primerene, pri standardnich slevach by to mohlo byt i konkurenceschopne.
Problem budou dodaci lhuty, aktualnich 50+ tydnu je absolutne mimo realitu.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  16. 09. 2018 19:04

Evropským možná, ale na motor od Hondy to tedy nemá 182 koní a je to pořád čtyřválec. Vypínat můžeš, tak leda doma na gauči a ještě to pěkně slízneš.

Odpovědět  |   | 
ABK  |  26. 09. 2018 13:28

Konkurovat? A včem? V emisích ?

Odpovědět  |   | 
Selfis  |  26. 09. 2018 13:33

Přesně tak, to je jedinej důvod nástupce 1,5 tsi za původní 1,4. Jinak srovnání 1,4 vs 1,5 - v testech - vše pro 1,4 !! Teď povídejte......

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 90 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro