Škoda Octavia 1.5 TSI je už v prodeji. Češi z toho ale radost mít nebudou

35 komentářů

Jarda
16. dubna • 22:01

Vypinani valcu je k nicemu, ale 1.5 je konecne motor ktery dokaze konkurovat ostatnim evropskym vyrobcum.
Cenove taky primerene, pri standardnich slevach by to mohlo byt i konkurenceschopne.
Problem budou dodaci lhuty, aktualnich 50+ tydnu je absolutne mimo realitu.

ABK
26. září • 13:28

Konkurovat? A včem? V emisích ? :-D:-D:-D

Selfis
26. září • 13:33

Přesně tak, to je jedinej důvod nástupce 1,5 tsi za původní 1,4. Jinak srovnání 1,4 vs 1,5 - v testech - vše pro 1,4 !! Teď povídejte......B-]

Jan
16. září • 19:04

Evropským možná, ale na motor od Hondy to tedy nemá 182 koní a je to pořád čtyřválec. Vypínat můžeš, tak leda doma na gauči a ještě to pěkně slízneš.

Richard
7. dubna • 17:43

Česká republika, kontejner starých odpadků. Od TSI motorů, dvojí kvality potravin až po politiky. Největší sranda je vždycky to zdůvodnění, dělající z toho přednost nějakou úlysnou cestou, jak společnost XY chce právě Vám super vyhovět:-D

s
6. dubna • 21:09

volové-a v čem je modernější!pokud plné nesmyslné euronormy-tak může být jedině horší-i když vy úplatná novinářská bando -máte za úplatu toto natlačit do hlav panelákovým debilům

František H
6. dubna • 20:51

Koupil jsem loni nove auto s 1.4TSI, protoze hrozili, ze uz loni ho nahradi 1.5TSI. Podivejte kolik let jim trvalo, nez ten motor vyladili. Kdyz si vezmu, jak je 1.5TSI slozita (vypinani valcu, vgt, gpf, dvouhmota, tlaky), tak minimalne 5 let diky nechci.

Gilgitek je jouza
6. dubna • 15:33

1.4TSI je super, ale na papíře. Já bych jej nechtěl ani ve slevě. Nechápu jak mohl konstruktér y pera vypustit něco tak nespolehlivého.

moje jméno
9. dubna • 14:19

Osobní zkušenost nebo hospodské žvásty? Já měl přes 200.000km se služební 1.2TSI a byl (stále je) to výborný motor. Kolega koupil starší 1,4TSI 93kW a je po dvou letech úplně nadšený. Takže ta verze 110kW je takový propadák? Prosím více vysvětlit.

MMXA
7. dubna • 17:32

Kolik si s ní najezdil ? Nebo tady zase plkáš kraviny.

E15
6. dubna • 17:08

Nám, co kupujeme nová auta, je to celkem fuk. Prvních pár let ta auta slouží naprosto bez problému. Nevidím důvod, proč bych měl být producentem hyperspolehlivých a hyperzachovalých ojetin pro další v pořadí... Výrobci to vidí obdobně - bazaroví kovbojové prostě jejich zákazníky nejsou....:-D

Michal
6. dubna • 22:45

Napriklad preto, aby si tu svoju ojetinu tomu dalsiemu v poradi predal este za dobru cenu. To by ta snad mohlo zaujimat :-D

Michal
6. dubna • 22:44

Napriklad preto, aby si tu svoju ojetinu tomu dalsiemu v poradi predal este za dobru cenu. To by ta snad mohlo zaujimat :-D

Kael
6. dubna • 15:36

Proč myslíš?

Radek
1. května • 13:24

Co několikrát předělávané písty, protože praskají, neustále zakarbonované kroužky?
Je to hnůj motor.

demon
8. října • 16:05

Zakarbovaný je možná proto, že do něj lijeme ty sra**ý co nám nabízí u pump, motor 1,4TSI snese dost drsné zacházení a pokud se občas protáhne, koupí se kvalitní aditiva, karbon nehrozí. Vše dělá debilní smyčka EGR. má už druhé Yeti s 1,4TSI prví jsem zrušil o kance na dálnici s nájezdem 330t a druhé jsem urychleně koupil, než ho přestali vyrábět spotřeba s mojí dost svižnou jízdou je v průměru 7,5l což je pro mne víc než uspokojující o tom jaký je motor svědčí ceny v bazarech, nikdy jsem neřešil rozvody či písty nebo nějaký karbon tak si ty rozumy nechej pro tetičku s Písku. Služební fabka 1,2 má najeto 420t je sice servisovaná ale jezdí se s ní jako s dobytkem, nikdo ji nešetří. Škodule si v zahraničí kupuji na práci a nešetří je, proto jim slouží. Je to stejné jako s Českými lidmi, na ně a Škodulu je třeba malý dvůr a pevný bič.

stealth01
6. dubna • 6:06

Asi jsem ještě rozespalý, ale nepřečetl jsem ten nadpis "na první dobrou".
Namísto "v prodeji" jsem si dosadil "v pr..li".
No nic, přeji Škodě a VW ať se jim ten motor prodává, uvidí se časem, jak na tom bude se spolehlivostí.

mpolan
6. dubna • 12:33

Co mne jediné zaráží na novém TSI je fakt, že si ho zatím nikde moc nechválí. Obecně v testech dopadá hůř, než litrový TSI.

Kael
6. dubna • 14:43

To je fakt, ba dokonce v testech poukazovali na to, že pocitově jede 1,5 o něco hůře než 1,4.
Patrně je 1,5 udušená kvůli emisím...

Anti-automat
6. dubna • 11:59

Trochu nelogicke. Najskor Ste si dosadili do premennej vo Vasej rovnici one citovane "v pr..li". A az potom si beriete na pomoc CAS.
Nejak mi to nedava zmysel. Iste, normalne rozmyslajuci clovek do prvych dvoch rokov vyroby nepojde (to je pre fleet a podobne zalezitosti), ale tento rozumovy pochod je mi zahadou. Ak mate nejaku skusenost, sem s nou. Inak sa z toho nevymotame.

ptakoještěr
5. dubna • 18:54

Naše národní klasika. Jeden magor něco vymyslí a stádo bimboňů to začne opakovat ...
Co takhle "Žít a nechat žít" ? Aha, to by nešlo .................

Peter
5. dubna • 18:53

Nerozumiem kde je problém...

evangelista Lukas
5. dubna • 15:08

VW motoru 1. vydani z kapsy zlataky vyhani.

Jirka
5. dubna • 18:51

Motor, který si vybírám se nusi min 4 roky vyrábět.

Anti-automat
6. dubna • 11:46

Sedi vec. Kolko beta testerov na tuto holu pravdu este pride....

Dix_
5. dubna • 11:49

V ČR bude v prodeji od nového modelového roku s filtrem pevných částic.Na Slovensku je zatím bez tohoto filtru.

E15
5. dubna • 13:14

počkal bych si radši na verzi s filtrem, abych nemusel neustále poslouchat kydy dieselových dutohlavů o zabijáckých TSI bez filtru.

ACE
5. dubna • 11:16

Češi si už možná zvykli, že jsme pro koncern takovej vděčnej kontejner na zastaralej jinde neprodejnej odpad.

Nyte
6. dubna • 0:22

1.4 TSI je totiž hrooozně zastaralý a neprodejný odpad. Sice skvěle jede, nežere a 1.5 TSI proti němu nepřináší žádnou zásadní výhodu, ale co na tom, že.Jen nevím, co je pak takový 1.4 T-Jet.

Anti-automat
6. dubna • 11:51

Vo veci moze byt viac skutocnosti. Tak co napriklad ak bol ten 1.5 TSi navrhnuty modularne, to znamena ze s minimom nakladov kombinovatelny s maximom rieseni? Napriklad prevodoviek, naladeni, platforiem, komponentov, stavebnic...Nic nove, vezmime si znamy -a doteraz nedostizny- T813. Toto su veci, ktore by mali byt samozrejme. Skor sa divim, ze na to dosli az po nas a navyse s takym casovym odstupom.
A preto ta zmena. Nejake eko-zvasty su potom len ozdobou. Prve je uspora, zisk. Nejake dalsie otazky?

Anti-automat
5. dubna • 18:11

Ja som kupil O Tour za cenu fabie a este mi ostalo na nejaku tu prakticku vybavu. Sluzi spolahlivo - aby nie, je to jednoducha technika bezmala 40 rokov stara. Som vodic starej skoly a ocenujem vyzretost auta.

Johny HD
11. září • 23:42

Pěkně sis naběhnul, v Oct. Tour, jakožto ve své době výběhovému lidovému typu, jsou oproti původní Oktávce použity lacinější díly s menší životností, např. u zavěšení zadní nápravy původně silentbloky vydržely v poho 250 tis. km, v Touru vydrží maximálně 100 tis. km atd. atd. U nového vozu to bylo jedno, ale bazarový kupec zapláče.

Driver
29. prosince • 5:57

Dívám se do ETKY a je tam totožný hydrosilentblok, takže si ty bajky z hospody strč za klobouk ;-)

Anti-automat
5. dubna • 20:04

Minus ma samozrejme pravdu. Kupil som n-o-v-e auto za nejakych 11.ooo e. Idiot debilny.

Anti-automat
6. dubna • 11:40

nie, nekupil

Doporučujeme

Články odjinud