Škoda Octavia 1.5 TSI je už v prodeji. Češi z toho ale radost mít nebudou

ACE  |  05. 04. 2018 11:16

Češi si už možná zvykli, že jsme pro koncern takovej vděčnej kontejner na zastaralej jinde neprodejnej odpad.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  05. 04. 2018 18:11

Ja som kupil O Tour za cenu fabie a este mi ostalo na nejaku tu prakticku vybavu. Sluzi spolahlivo - aby nie, je to jednoducha technika bezmala 40 rokov stara. Som vodic starej skoly a ocenujem vyzretost auta.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  05. 04. 2018 20:04

Minus ma samozrejme pravdu. Kupil som n-o-v-e auto za nejakych 11.ooo e. Idiot debilny.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 04. 2018 11:40

nie, nekupil

Odpovědět  |   | 
Johny HD  |  11. 09. 2018 23:42

Pěkně sis naběhnul, v Oct. Tour, jakožto ve své době výběhovému lidovému typu, jsou oproti původní Oktávce použity lacinější díly s menší životností, např. u zavěšení zadní nápravy původně silentbloky vydržely v poho 250 tis. km, v Touru vydrží maximálně 100 tis. km atd. atd. U nového vozu to bylo jedno, ale bazarový kupec zapláče.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  29. 12. 2018 05:57

Dívám se do ETKY a je tam totožný hydrosilentblok, takže si ty bajky z hospody strč za klobouk

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  06. 04. 2018 00:22

1.4 TSI je totiž hrooozně zastaralý a neprodejný odpad. Sice skvěle jede, nežere a 1.5 TSI proti němu nepřináší žádnou zásadní výhodu, ale co na tom, že.

Jen nevím, co je pak takový 1.4 T-Jet.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 04. 2018 11:51

Vo veci moze byt viac skutocnosti. Tak co napriklad ak bol ten 1.5 TSi navrhnuty modularne, to znamena ze s minimom nakladov kombinovatelny s maximom rieseni? Napriklad prevodoviek, naladeni, platforiem, komponentov, stavebnic...Nic nove, vezmime si znamy -a doteraz nedostizny- T813. Toto su veci, ktore by mali byt samozrejme. Skor sa divim, ze na to dosli az po nas a navyse s takym casovym odstupom. A preto ta zmena. Nejake eko-zvasty su potom len ozdobou. Prve je uspora, zisk. Nejake dalsie otazky?

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  05. 04. 2018 11:49

V ČR bude v prodeji od nového modelového roku s filtrem pevných částic.Na Slovensku je zatím bez tohoto filtru.

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 04. 2018 13:14

počkal bych si radši na verzi s filtrem, abych nemusel neustále poslouchat kydy dieselových dutohlavů o zabijáckých TSI bez filtru.

Odpovědět  |   | 
evangelista Lukas  |  05. 04. 2018 15:08

VW motoru 1. vydani z kapsy zlataky vyhani.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 04. 2018 18:51

Motor, který si vybírám se nusi min 4 roky vyrábět.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 04. 2018 11:46

Sedi vec. Kolko beta testerov na tuto holu pravdu este pride....

Odpovědět  |   | 
Peter  |  05. 04. 2018 18:53

Nerozumiem kde je problém...

Odpovědět  |   | 
ptakoještěr  |  05. 04. 2018 18:54

Naše národní klasika. Jeden magor něco vymyslí a stádo bimboňů to začne opakovat ...
Co takhle "Žít a nechat žít" ? Aha, to by nešlo .................

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 04. 2018 06:06

Asi jsem ještě rozespalý, ale nepřečetl jsem ten nadpis "na první dobrou".
Namísto "v prodeji" jsem si dosadil "v pr..li".
No nic, přeji Škodě a VW ať se jim ten motor prodává, uvidí se časem, jak na tom bude se spolehlivostí.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 04. 2018 11:59

Trochu nelogicke. Najskor Ste si dosadili do premennej vo Vasej rovnici one citovane "v pr..li". A az potom si beriete na pomoc CAS. Nejak mi to nedava zmysel. Iste, normalne rozmyslajuci clovek do prvych dvoch rokov vyroby nepojde (to je pre fleet a podobne zalezitosti), ale tento rozumovy pochod je mi zahadou. Ak mate nejaku skusenost, sem s nou. Inak sa z toho nevymotame.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  06. 04. 2018 12:33

Co mne jediné zaráží na novém TSI je fakt, že si ho zatím nikde moc nechválí. Obecně v testech dopadá hůř, než litrový TSI.

Odpovědět  |   | 
Kael  |  06. 04. 2018 14:43

To je fakt, ba dokonce v testech poukazovali na to, že pocitově jede 1,5 o něco hůře než 1,4.
Patrně je 1,5 udušená kvůli emisím...

Odpovědět  |   | 
Gilgitek je jouza  |  06. 04. 2018 15:33

1.4TSI je super, ale na papíře. Já bych jej nechtěl ani ve slevě. Nechápu jak mohl konstruktér y pera vypustit něco tak nespolehlivého.

Odpovědět  |   | 
Kael  |  06. 04. 2018 15:36

Proč myslíš?

Odpovědět  |   | 
Radek  |  01. 05. 2018 13:24

Co několikrát předělávané písty, protože praskají, neustále zakarbonované kroužky?
Je to hnůj motor.

Odpovědět  |   | 
demon  |  08. 10. 2018 16:05

Zakarbovaný je možná proto, že do něj lijeme ty sra**ý co nám nabízí u pump, motor 1,4TSI snese dost drsné zacházení a pokud se občas protáhne, koupí se kvalitní aditiva, karbon nehrozí. Vše dělá debilní smyčka EGR. má už druhé Yeti s 1,4TSI prví jsem zrušil o kance na dálnici s nájezdem 330t a druhé jsem urychleně koupil, než ho přestali vyrábět spotřeba s mojí dost svižnou jízdou je v průměru 7,5l což je pro mne víc než uspokojující o tom jaký je motor svědčí ceny v bazarech, nikdy jsem neřešil rozvody či písty nebo nějaký karbon tak si ty rozumy nechej pro tetičku s Písku. Služební fabka 1,2 má najeto 420t je sice servisovaná ale jezdí se s ní jako s dobytkem, nikdo ji nešetří. Škodule si v zahraničí kupuji na práci a nešetří je, proto jim slouží. Je to stejné jako s Českými lidmi, na ně a Škodulu je třeba malý dvůr a pevný bič.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 04. 2018 17:08

Nám, co kupujeme nová auta, je to celkem fuk. Prvních pár let ta auta slouží naprosto bez problému. Nevidím důvod, proč bych měl být producentem hyperspolehlivých a hyperzachovalých ojetin pro další v pořadí... Výrobci to vidí obdobně - bazaroví kovbojové prostě jejich zákazníky nejsou....

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 04. 2018 22:44

Napriklad preto, aby si tu svoju ojetinu tomu dalsiemu v poradi predal este za dobru cenu. To by ta snad mohlo zaujimat

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 04. 2018 22:45

Napriklad preto, aby si tu svoju ojetinu tomu dalsiemu v poradi predal este za dobru cenu. To by ta snad mohlo zaujimat

Odpovědět  |   | 
MMXA  |  07. 04. 2018 17:32

Kolik si s ní najezdil ? Nebo tady zase plkáš kraviny.

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  09. 04. 2018 14:19

Osobní zkušenost nebo hospodské žvásty? Já měl přes 200.000km se služební 1.2TSI a byl (stále je) to výborný motor. Kolega koupil starší 1,4TSI 93kW a je po dvou letech úplně nadšený. Takže ta verze 110kW je takový propadák? Prosím více vysvětlit.

Odpovědět  |   | 
František H  |  06. 04. 2018 20:51

Koupil jsem loni nove auto s 1.4TSI, protoze hrozili, ze uz loni ho nahradi 1.5TSI. Podivejte kolik let jim trvalo, nez ten motor vyladili. Kdyz si vezmu, jak je 1.5TSI slozita (vypinani valcu, vgt, gpf, dvouhmota, tlaky), tak minimalne 5 let diky nechci.

Odpovědět  |   | 
s  |  06. 04. 2018 21:09

volové-a v čem je modernější!pokud plné nesmyslné euronormy-tak může být jedině horší-i když vy úplatná novinářská bando -máte za úplatu toto natlačit do hlav panelákovým debilům

Odpovědět  |   | 
Richard  |  07. 04. 2018 17:43

Česká republika, kontejner starých odpadků. Od TSI motorů, dvojí kvality potravin až po politiky. Největší sranda je vždycky to zdůvodnění, dělající z toho přednost nějakou úlysnou cestou, jak společnost XY chce právě Vám super vyhovět

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  16. 04. 2018 22:01

Vypinani valcu je k nicemu, ale 1.5 je konecne motor ktery dokaze konkurovat ostatnim evropskym vyrobcum.
Cenove taky primerene, pri standardnich slevach by to mohlo byt i konkurenceschopne.
Problem budou dodaci lhuty, aktualnich 50+ tydnu je absolutne mimo realitu.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  16. 09. 2018 19:04

Evropským možná, ale na motor od Hondy to tedy nemá 182 koní a je to pořád čtyřválec. Vypínat můžeš, tak leda doma na gauči a ještě to pěkně slízneš.

Odpovědět  |   | 
ABK  |  26. 09. 2018 13:28

Konkurovat? A včem? V emisích ?

Odpovědět  |   | 
Selfis  |  26. 09. 2018 13:33

Přesně tak, to je jedinej důvod nástupce 1,5 tsi za původní 1,4. Jinak srovnání 1,4 vs 1,5 - v testech - vše pro 1,4 !! Teď povídejte......

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 112 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 32 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A