Škoda Octavia 1.5 TSI je už v prodeji. Češi z toho ale radost mít nebudou

ACE  |  05. 04. 2018 11:16

Češi si už možná zvykli, že jsme pro koncern takovej vděčnej kontejner na zastaralej jinde neprodejnej odpad.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  05. 04. 2018 18:11

Ja som kupil O Tour za cenu fabie a este mi ostalo na nejaku tu prakticku vybavu. Sluzi spolahlivo - aby nie, je to jednoducha technika bezmala 40 rokov stara. Som vodic starej skoly a ocenujem vyzretost auta.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  05. 04. 2018 20:04

Minus ma samozrejme pravdu. Kupil som n-o-v-e auto za nejakych 11.ooo e. Idiot debilny.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 04. 2018 11:40

nie, nekupil

Odpovědět  |   | 
Johny HD  |  11. 09. 2018 23:42

Pěkně sis naběhnul, v Oct. Tour, jakožto ve své době výběhovému lidovému typu, jsou oproti původní Oktávce použity lacinější díly s menší životností, např. u zavěšení zadní nápravy původně silentbloky vydržely v poho 250 tis. km, v Touru vydrží maximálně 100 tis. km atd. atd. U nového vozu to bylo jedno, ale bazarový kupec zapláče.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  29. 12. 2018 05:57

Dívám se do ETKY a je tam totožný hydrosilentblok, takže si ty bajky z hospody strč za klobouk

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  06. 04. 2018 00:22

1.4 TSI je totiž hrooozně zastaralý a neprodejný odpad. Sice skvěle jede, nežere a 1.5 TSI proti němu nepřináší žádnou zásadní výhodu, ale co na tom, že.

Jen nevím, co je pak takový 1.4 T-Jet.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 04. 2018 11:51

Vo veci moze byt viac skutocnosti. Tak co napriklad ak bol ten 1.5 TSi navrhnuty modularne, to znamena ze s minimom nakladov kombinovatelny s maximom rieseni? Napriklad prevodoviek, naladeni, platforiem, komponentov, stavebnic...Nic nove, vezmime si znamy -a doteraz nedostizny- T813. Toto su veci, ktore by mali byt samozrejme. Skor sa divim, ze na to dosli az po nas a navyse s takym casovym odstupom. A preto ta zmena. Nejake eko-zvasty su potom len ozdobou. Prve je uspora, zisk. Nejake dalsie otazky?

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  05. 04. 2018 11:49

V ČR bude v prodeji od nového modelového roku s filtrem pevných částic.Na Slovensku je zatím bez tohoto filtru.

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 04. 2018 13:14

počkal bych si radši na verzi s filtrem, abych nemusel neustále poslouchat kydy dieselových dutohlavů o zabijáckých TSI bez filtru.

Odpovědět  |   | 
evangelista Lukas  |  05. 04. 2018 15:08

VW motoru 1. vydani z kapsy zlataky vyhani.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 04. 2018 18:51

Motor, který si vybírám se nusi min 4 roky vyrábět.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 04. 2018 11:46

Sedi vec. Kolko beta testerov na tuto holu pravdu este pride....

Odpovědět  |   | 
Peter  |  05. 04. 2018 18:53

Nerozumiem kde je problém...

Odpovědět  |   | 
ptakoještěr  |  05. 04. 2018 18:54

Naše národní klasika. Jeden magor něco vymyslí a stádo bimboňů to začne opakovat ...
Co takhle "Žít a nechat žít" ? Aha, to by nešlo .................

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 04. 2018 06:06

Asi jsem ještě rozespalý, ale nepřečetl jsem ten nadpis "na první dobrou".
Namísto "v prodeji" jsem si dosadil "v pr..li".
No nic, přeji Škodě a VW ať se jim ten motor prodává, uvidí se časem, jak na tom bude se spolehlivostí.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 04. 2018 11:59

Trochu nelogicke. Najskor Ste si dosadili do premennej vo Vasej rovnici one citovane "v pr..li". A az potom si beriete na pomoc CAS. Nejak mi to nedava zmysel. Iste, normalne rozmyslajuci clovek do prvych dvoch rokov vyroby nepojde (to je pre fleet a podobne zalezitosti), ale tento rozumovy pochod je mi zahadou. Ak mate nejaku skusenost, sem s nou. Inak sa z toho nevymotame.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  06. 04. 2018 12:33

Co mne jediné zaráží na novém TSI je fakt, že si ho zatím nikde moc nechválí. Obecně v testech dopadá hůř, než litrový TSI.

Odpovědět  |   | 
Kael  |  06. 04. 2018 14:43

To je fakt, ba dokonce v testech poukazovali na to, že pocitově jede 1,5 o něco hůře než 1,4.
Patrně je 1,5 udušená kvůli emisím...

Odpovědět  |   | 
Gilgitek je jouza  |  06. 04. 2018 15:33

1.4TSI je super, ale na papíře. Já bych jej nechtěl ani ve slevě. Nechápu jak mohl konstruktér y pera vypustit něco tak nespolehlivého.

Odpovědět  |   | 
Kael  |  06. 04. 2018 15:36

Proč myslíš?

Odpovědět  |   | 
Radek  |  01. 05. 2018 13:24

Co několikrát předělávané písty, protože praskají, neustále zakarbonované kroužky?
Je to hnůj motor.

Odpovědět  |   | 
demon  |  08. 10. 2018 16:05

Zakarbovaný je možná proto, že do něj lijeme ty sra**ý co nám nabízí u pump, motor 1,4TSI snese dost drsné zacházení a pokud se občas protáhne, koupí se kvalitní aditiva, karbon nehrozí. Vše dělá debilní smyčka EGR. má už druhé Yeti s 1,4TSI prví jsem zrušil o kance na dálnici s nájezdem 330t a druhé jsem urychleně koupil, než ho přestali vyrábět spotřeba s mojí dost svižnou jízdou je v průměru 7,5l což je pro mne víc než uspokojující o tom jaký je motor svědčí ceny v bazarech, nikdy jsem neřešil rozvody či písty nebo nějaký karbon tak si ty rozumy nechej pro tetičku s Písku. Služební fabka 1,2 má najeto 420t je sice servisovaná ale jezdí se s ní jako s dobytkem, nikdo ji nešetří. Škodule si v zahraničí kupuji na práci a nešetří je, proto jim slouží. Je to stejné jako s Českými lidmi, na ně a Škodulu je třeba malý dvůr a pevný bič.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 04. 2018 17:08

Nám, co kupujeme nová auta, je to celkem fuk. Prvních pár let ta auta slouží naprosto bez problému. Nevidím důvod, proč bych měl být producentem hyperspolehlivých a hyperzachovalých ojetin pro další v pořadí... Výrobci to vidí obdobně - bazaroví kovbojové prostě jejich zákazníky nejsou....

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 04. 2018 22:44

Napriklad preto, aby si tu svoju ojetinu tomu dalsiemu v poradi predal este za dobru cenu. To by ta snad mohlo zaujimat

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 04. 2018 22:45

Napriklad preto, aby si tu svoju ojetinu tomu dalsiemu v poradi predal este za dobru cenu. To by ta snad mohlo zaujimat

Odpovědět  |   | 
MMXA  |  07. 04. 2018 17:32

Kolik si s ní najezdil ? Nebo tady zase plkáš kraviny.

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  09. 04. 2018 14:19

Osobní zkušenost nebo hospodské žvásty? Já měl přes 200.000km se služební 1.2TSI a byl (stále je) to výborný motor. Kolega koupil starší 1,4TSI 93kW a je po dvou letech úplně nadšený. Takže ta verze 110kW je takový propadák? Prosím více vysvětlit.

Odpovědět  |   | 
František H  |  06. 04. 2018 20:51

Koupil jsem loni nove auto s 1.4TSI, protoze hrozili, ze uz loni ho nahradi 1.5TSI. Podivejte kolik let jim trvalo, nez ten motor vyladili. Kdyz si vezmu, jak je 1.5TSI slozita (vypinani valcu, vgt, gpf, dvouhmota, tlaky), tak minimalne 5 let diky nechci.

Odpovědět  |   | 
s  |  06. 04. 2018 21:09

volové-a v čem je modernější!pokud plné nesmyslné euronormy-tak může být jedině horší-i když vy úplatná novinářská bando -máte za úplatu toto natlačit do hlav panelákovým debilům

Odpovědět  |   | 
Richard  |  07. 04. 2018 17:43

Česká republika, kontejner starých odpadků. Od TSI motorů, dvojí kvality potravin až po politiky. Největší sranda je vždycky to zdůvodnění, dělající z toho přednost nějakou úlysnou cestou, jak společnost XY chce právě Vám super vyhovět

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  16. 04. 2018 22:01

Vypinani valcu je k nicemu, ale 1.5 je konecne motor ktery dokaze konkurovat ostatnim evropskym vyrobcum.
Cenove taky primerene, pri standardnich slevach by to mohlo byt i konkurenceschopne.
Problem budou dodaci lhuty, aktualnich 50+ tydnu je absolutne mimo realitu.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  16. 09. 2018 19:04

Evropským možná, ale na motor od Hondy to tedy nemá 182 koní a je to pořád čtyřválec. Vypínat můžeš, tak leda doma na gauči a ještě to pěkně slízneš.

Odpovědět  |   | 
ABK  |  26. 09. 2018 13:28

Konkurovat? A včem? V emisích ?

Odpovědět  |   | 
Selfis  |  26. 09. 2018 13:33

Přesně tak, to je jedinej důvod nástupce 1,5 tsi za původní 1,4. Jinak srovnání 1,4 vs 1,5 - v testech - vše pro 1,4 !! Teď povídejte......

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A