Projděte si návod k obsluze nové Škody Octavia. Brzy se vám může hodit

Rokyta ex Acz  |  09. 12. 2019 11:40

To je moc hezke, ale na údržbu tam toho moc nebude. Svěříme odborné dílně a 1L oleje na 1000 km je v normě. Jo a nevíte, prosím, někdo. Má škrabku na led? Jako led, ne LED. Jinak by to nebyla echt Škodárna

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  09. 12. 2019 13:16

Docela by mě zajímalo, jaké by měla auta při těch jejich tolerovaných (resp. nereklamovatelných) spotřebách oleje emise, protože to už je pomalu dvoutakt

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  09. 12. 2019 12:26

No tak měli by popsat taky manuál k technice jízdy....
1. Zařaďte rychl. stupeň 1
2. přidejte plyn sešlápnutím pedálu plynu
3. počkejte asi 1,5s na náběh systému (motor, pohon kol)
4. pozor, systém se dal do pohybu, už to jede !!!...

Odpovědět  |   | 
David  |  09. 12. 2019 14:28

To je zajímavý že tu je manuál zrovna na na novou škodovku....a tak uveďte manuály na všechny nový auta na trhu ne?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  09. 12. 2019 16:46

To proto, že škodovky fasují ti největší blbci.

Odpovědět  |   | 

a proč? jako. Ty si myslíš, že ostatní řidiči vozí sebou papírové vydání návodu? Kolik stromů je vniveč a proto škodu nemám rád, auta která jsou eko mají návody na displeji v autě.

Odpovědět  |   | 
Alda  |  09. 12. 2019 19:30

A proč by sis to musel tisknout? Prostě v PDF mrkneš na to, co tě zajímá a je to...
Jinak v i20 z r. 2016 je klasický tištěný manuál o asi 500 stránkách, bo je to vícejazyčné. Takže tištěné manuály nejsou nějaká specialita Škody.

Odpovědět  |   | 
Lord Jim  |  09. 12. 2019 14:36

Den bez Octavie je jako den bez srani. Chlebodarce jasa,a vsichni uz jsme zapsani v poradniku na novou modlu vsech ridicu sveta!

Odpovědět  |   | 
Bzzz  |  09. 12. 2019 15:22

Lord Jim Tohle se musím naučit zpaměti, pěkná průpovídka.

Odpovědět  |   | 
joe  |  09. 12. 2019 15:59

dnes jsem byl v autosalonu škody ale jen proto že vedlejší kia předělává ten svůj a čekal jsem než se mi udělá na voze garančka, no řeknu Vám - měli tam dva kodiaky, jeden za 1.2, druhý za 1.35 mega, pak asi tři fabie - všechny nad 400 litrů.....
K smíchu.....

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  09. 12. 2019 16:04

Hlaváček v Olomouci ?

Odpovědět  |   | 
..  |  09. 12. 2019 17:36

No tak to máš štěstí, že vedle Kie nestojí třeba autosalon Ferrari, Bentley nebo Lamborghini... Buď bys měl štěstí a přehlédl jsi, že jsou ceny v Eurech, nebo by tě z toho smíchu odvezla rychlá. Příště prostě bez peněz do Škodovky nelez a běž se radši podívat na Dácie nebo třeba..... Kiu.

Odpovědět  |   | 
Maro  |  09. 12. 2019 16:20

To chci, to je žůžo Miliuju technickou literature už od dob časopisu ABC Kde to je prosím na netu v PDF?

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  09. 12. 2019 17:11

To je námět na vánoční dárek jako hrom, taková barevná publikace Octavia v obrazech a na křídovém papíru hmm

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  09. 12. 2019 16:57

Tahle fabrika už musí být jednou provždy " přestavěna" po vzoru Sovětských " architektů" z května 1945....
zlo ae musí stejně jako plevel vytrhnout i s plevelem...
a já to tam osobně přijedu vše zahrnout...

Odpovědět  |   | 
Bubák  |  09. 12. 2019 17:26

Je to tak smutné.... Všude píšou, že škodováci brali čtrnáctý plat a bonus, i ten šmudla s nedokončenou základní školou na pásu na montáži prý bude mít aspoň 70.000,- hrubého a tebe pro vrozenou debilitu nevzali... Navíc prý prodávají tolik, že ani nestíhají vyrábět - tu závist prostě nemůžeš unést, občas tě prý vídají, jak se slzou v oku postáváš u plotu, sleduješ ten mumraj v areálu a představuješ si, jak to tam zahrnuješ pod zem. Ale jsi tak maličký a bezvýznamný, že ti zbývá jen ta závist a slza v oku....

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  09. 12. 2019 17:51

Tam, kde se místo práce šikanují lidé, vypadá kvalita výroby tak jak vypadá.
Ty budeš asi jeden z nich, že?

Odpovědět  |   | 
Bubák  |  09. 12. 2019 18:53

Nebuď skoupý na slovo a porovnej kvalitu výroby ve Škodovce a třeba Renaultu, Mazdě, Citroenu atd., myslím, že nejsem sám, kdo se od odborníka rád poučí.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  09. 12. 2019 18:38

Doufám, že ty a podobná Škodomilská verbež bude co nejblíže
těmto stavebním úpravám...ať je to z jedné vody na čisto...

Odpovědět  |   | 
Bubák  |  09. 12. 2019 19:03

Škodovka si jede svoje, nestíhá vyrábět: https://www.garaz.cz/clanek/skoda-letos-prekon...
z mainstreamu má suverénně nejvyšší marže a úspěch, ten se u závistivých prosťáčků neodpouští. Tak si pospěš, ještě trochu okopávej domácí firmě kotníky a pak se můžeš diskuzně pustit do nějaké jiné úspěšné české firmy, třeba HomeCreditu... Sám víš, že se na víc nezmůžeš, to je u ubožáků normální.

Odpovědět  |   | 
Alda  |  09. 12. 2019 19:52

Taky moc nechápu tu nenávist vůči domácí škodě. Nevím jak třeba rumuni s Dacií ale francouzi jsou na Peugeot, Renault a Citroen mnohem víc hrdý než češi na škodu.

Odpovědět  |   | 
Karloss  |  09. 12. 2019 20:12

Pokud bude Škoda tak Česká, jako Renault nebo Peugeot Francouzský, budu na ni pyšný. Bohužel není.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  09. 12. 2019 20:43

Peugeot resp. PSA už dávno ovládají čínský komančové.

Odpovědět  |   | 
ADS  |  09. 12. 2019 20:54

Až s ní budeš muset jezdit půl dne 5x do týdne taky ji budeš nenávidět.

Odpovědět  |   | 
Bubák  |  10. 12. 2019 07:59

Jistě - pokud 5x týdně budeš místo Octavie sedět půl dne třeba ve 308, i30 nebo Meganu bude situace naprosto jiná a 308, i30 či Megane budeš milovat tak, že v nich budeš chtít natrvalo bydlet. Takže jsi opět minul terč, chvilku zhluboka dýchej a při tom si rychle připrav ořezanou tužku na lavici, už ti bude zvonit.

Odpovědět  |   | 
Lakouš  |  10. 12. 2019 10:29

Je mi celkem jedno, jak se auto jmenuje, ale když mě po půl dnu za volantem z jednoho bolí záda a z jiného ne, je rozhodnuto. A Oktávica má ty sedáky fakt nevydařený.

Odpovědět  |   | 
Bubák  |  10. 12. 2019 14:28

Jj, to je alespoň argument, navíc i pochopitelný. Podstupovat torturu v autě skutečně nikdo nechce, od toho jsou jiné podniky. I když i tam někteří dochází, rádi a ještě za to platí...
To, co píšeš je spíš "firemní" problém, prostě dostaneš přidělené vozidlo (bohužel většinou i v základu, a tedy se základními seslemi) a buď ti "sedne" (zde doslovně), nebo můžeš leda změnit zaměstnavatele. Sedačky jsou pro výrobce oříšek, či spíše ořech, těžko hledat dva řidiče stejné (výškou, poměrem trupu a nohou, hmotností, délkou paží, posezem...), proto i mainstream už poměrně dlouho nabízí různé sedačky příplatkové, sportovní... Každému prostě vyhovuje něco jiného.
Uvidíme, jak se s tím popasuje Octavia IV, zdá se, že k posunu došlo. Zatím jen narychlo vyzkoušené sedačky v předváděných verzích ale zřejmě nejsou ty základní.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  01. 01. 2020 22:09

Potvrzuju, nenávidim to auto {O3 fl} od prvního sednutí. Ani jsem nedojel z přebíračky zpět do firmy a už mě bolelo v kříži jak nikdy dřív.
To, že to auto je sr..ka celkově mi je jedno, neplatim to, ale ta sedačka mi ničí záda a to mě štve. To tam nemohli dát bederní opěrku?
Takže na soukromo si hýčkám dvě ameriky, to je jinší svezeníčko.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  10. 12. 2019 08:07

u mne je vrchol ubožáctví se zastávat Emisoleváckého koncernu...
Ale holt ani 7 let převýchovy z Čechů kulturní národ neudělala....tak co očekávat...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  09. 12. 2019 18:57

to akože vážne, že v 21 storočí žijú ešte ľudia s tvojou mentálnou inteligenciou. Ja som si myslel, že už dávno vykapali. Čo sa týka tej predajnosti škodovky, vôbec to nie je ružové, napr scal, je predajný prepadaák, a je skoro o 1/3 nižšia ako bol rapid, a už ten sa nepedával boh vie ako.

Odpovědět  |   | 
Bubák  |  09. 12. 2019 19:21

Ško­dov­ka si je­de svo­je, ne­stí­há vy­rá­bět: htt­ps://​www.​gar​az.​cz/​cla​n ... z ma­in­stre­a­mu má su­ve­rén­ně nej­vyš­ší mar­že. To, že se poptávka přesouvá (nyní od "klasických" vozů k SUV) není vůbec záležitost Škodovky, ale všech značek. Takže o firmě, která nestíhá vyrábět (a jako jedna z hodně mála si dokonce i může dovolit zdražovat - co by za to jiné automobilky daly...) tvrdit, že něco je výrobní propadák může opravdu jen"mentální inteligent". Prostě ve výrobě má přednost to, na čem je vyšší marže, tj. zisk. Ale netrap se tím, ty to nepochopíš.

Odpovědět  |   | 
ADS  |  09. 12. 2019 21:02

Tys musel mít těžké dětství, jinak si tvůj mindrák z jiných kvalitativně i cenově lepších aut nedokáži vysvětlit.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  09. 12. 2019 23:48

Slovenského trola asi zneužíval Kočner osobně, to pak zanechá trauma na celý život. Škodovka se prodává výborně a rozšiřuje kapacity. Že SUV jede i na úkor klasického hatche je možná pravda, ale ničemu to nevadí. Alespoň je větší marže. Uvidíme jak se pochlapí nová Fabia. Masku nevím, ale proporčně zatím dobrý Tištěné manuály ne, ale pár pdf k autům co mě zajímaly také mám v počítači. Občas tam nějaký zajímavý detail.

Odpovědět  |   | 
k22  |  10. 12. 2019 12:12

Babiše taky volí tolik lidí, že nestačí lhát, ale co to má společnýho s kvalitou...?

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  09. 12. 2019 16:58

Tahle fabrika už musí být jednou provždy " přestavěna" po vzoru Sovětských " architektů" z května 1945....
zlo ae musí stejně jako plevel vytrhnout i s kořenem...
a já to tam osobně přijedu vše zahrnout...

Odpovědět  |   | 
Lord Jim  |  10. 12. 2019 07:52

Je super,jak pan redaktor zcela verejne a bezostysne propaguje sveho chlebodarce,a predpoklada,ze 100% ridicu jezdi v jeho modle...bravo,skodarevue.cz.

Odpovědět  |   | 
Libor  |  10. 12. 2019 09:22

Lezeš sem, klikáš a píšeš příspěvky, takže se ti tady evidentně líbí.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 77 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 6 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro