Projděte si návod k obsluze nové Škody Octavia. Brzy se vám může hodit

38 komentářů

Lord Jim
10. prosince • 7:52

Je super,jak pan redaktor zcela verejne a bezostysne propaguje sveho chlebodarce,a predpoklada,ze 100% ridicu jezdi v jeho modle...bravo,skodarevue.cz.

Libor
10. prosince • 9:22

Lezeš sem, klikáš a píšeš příspěvky, takže se ti tady evidentně líbí.

Vóša
9. prosince • 16:58

Tahle fabrika už musí být jednou provždy " přestavěna" po vzoru Sovětských " architektů" z května 1945....
zlo ae musí stejně jako plevel vytrhnout i s kořenem...
a já to tam osobně přijedu vše zahrnout...

Vóša
9. prosince • 16:57

Tahle fabrika už musí být jednou provždy " přestavěna" po vzoru Sovětských " architektů" z května 1945....
zlo ae musí stejně jako plevel vytrhnout i s plevelem...
a já to tam osobně přijedu vše zahrnout...

Bubák
9. prosince • 17:26

Je to tak smutné.... Všude píšou, že škodováci brali čtrnáctý plat a bonus, i ten šmudla s nedokončenou základní školou na pásu na montáži prý bude mít aspoň 70.000,- hrubého a tebe pro vrozenou debilitu nevzali... Navíc prý prodávají tolik, že ani nestíhají vyrábět - tu závist prostě nemůžeš unést, občas tě prý vídají, jak se slzou v oku postáváš u plotu, sleduješ ten mumraj v areálu a představuješ si, jak to tam zahrnuješ pod zem. Ale jsi tak maličký a bezvýznamný, že ti zbývá jen ta závist a slza v oku....

k22
10. prosince • 12:12

Babiše taky volí tolik lidí, že nestačí lhát, ale co to má společnýho s kvalitou...?

pacho
9. prosince • 18:57

to akože vážne, že v 21 storočí žijú ešte ľudia s tvojou mentálnou inteligenciou. Ja som si myslel, že už dávno vykapali. Čo sa týka tej predajnosti škodovky, vôbec to nie je ružové, napr scal, je predajný prepadaák, a je skoro o 1/3 nižšia ako bol rapid, a už ten sa nepedával boh vie ako.

Bubák
9. prosince • 19:21

Ško­dov­ka si je­de svo­je, ne­stí­há vy­rá­bět: htt­ps://​www.​gar​az.​cz/​cla​n ... z ma­in­stre­a­mu má su­ve­rén­ně nej­vyš­ší mar­že. To, že se poptávka přesouvá (nyní od "klasických" vozů k SUV) není vůbec záležitost Škodovky, ale všech značek. Takže o firmě, která nestíhá vyrábět (a jako jedna z hodně mála si dokonce i může dovolit zdražovat - co by za to jiné automobilky daly...) tvrdit, že něco je výrobní propadák může opravdu jen"mentální inteligent". Prostě ve výrobě má přednost to, na čem je vyšší marže, tj. zisk. Ale netrap se tím, ty to nepochopíš.

ADS
9. prosince • 21:02

Tys musel mít těžké dětství, jinak si tvůj mindrák z jiných kvalitativně i cenově lepších aut nedokáži vysvětlit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Vaněk
9. prosince • 23:48

Slovenského trola asi zneužíval Kočner osobně, to pak zanechá trauma na celý život. Škodovka se prodává výborně a rozšiřuje kapacity. Že SUV jede i na úkor klasického hatche je možná pravda, ale ničemu to nevadí. Alespoň je větší marže. Uvidíme jak se pochlapí nová Fabia. Masku nevím, ale proporčně zatím dobrý :-) Tištěné manuály ne, ale pár pdf k autům co mě zajímaly také mám v počítači. Občas tam nějaký zajímavý detail.

Vóša
9. prosince • 18:38

Doufám, že ty a podobná Škodomilská verbež bude co nejblíže
těmto stavebním úpravám...ať je to z jedné vody na čisto...

Bubák
9. prosince • 19:03

Škodovka si jede svoje, nestíhá vyrábět: https://www.garaz.cz/clanek/skoda-letos-prekon...
z mainstreamu má suverénně nejvyšší marže a úspěch, ten se u závistivých prosťáčků neodpouští. Tak si pospěš, ještě trochu okopávej domácí firmě kotníky a pak se můžeš diskuzně pustit do nějaké jiné úspěšné české firmy, třeba HomeCreditu... Sám víš, že se na víc nezmůžeš, to je u ubožáků normální.

Vóša
10. prosince • 8:07

u mne je vrchol ubožáctví se zastávat Emisoleváckého koncernu...
Ale holt ani 7 let převýchovy z Čechů kulturní národ neudělala....tak co očekávat...

Alda
9. prosince • 19:52

Taky moc nechápu tu nenávist vůči domácí škodě. Nevím jak třeba rumuni s Dacií ale francouzi jsou na Peugeot, Renault a Citroen mnohem víc hrdý než češi na škodu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ADS
9. prosince • 20:54

Až s ní budeš muset jezdit půl dne 5x do týdne taky ji budeš nenávidět.

Jiri
1. ledna • 22:09

Potvrzuju, nenávidim to auto {O3 fl} od prvního sednutí. Ani jsem nedojel z přebíračky zpět do firmy a už mě bolelo v kříži jak nikdy dřív.
To, že to auto je sr..ka celkově mi je jedno, neplatim to, ale ta sedačka mi ničí záda a to mě štve. To tam nemohli dát bederní opěrku?
Takže na soukromo si hýčkám dvě ameriky, to je jinší svezeníčko.

Bubák
10. prosince • 7:59

Jistě - pokud 5x týdně budeš místo Octavie sedět půl dne třeba ve 308, i30 nebo Meganu bude situace naprosto jiná a 308, i30 či Megane budeš milovat tak, že v nich budeš chtít natrvalo bydlet. Takže jsi opět minul terč, chvilku zhluboka dýchej a při tom si rychle připrav ořezanou tužku na lavici, už ti bude zvonit.

Lakouš
10. prosince • 10:29

Je mi celkem jedno, jak se auto jmenuje, ale když mě po půl dnu za volantem z jednoho bolí záda a z jiného ne, je rozhodnuto. A Oktávica má ty sedáky fakt nevydařený.

Bubák
10. prosince • 14:28

Jj, to je alespoň argument, navíc i pochopitelný. Podstupovat torturu v autě skutečně nikdo nechce, od toho jsou jiné podniky. I když i tam někteří dochází, rádi a ještě za to platí...
To, co píšeš je spíš "firemní" problém, prostě dostaneš přidělené vozidlo (bohužel většinou i v základu, a tedy se základními seslemi) a buď ti "sedne" (zde doslovně), nebo můžeš leda změnit zaměstnavatele. Sedačky jsou pro výrobce oříšek, či spíše ořech, těžko hledat dva řidiče stejné (výškou, poměrem trupu a nohou, hmotností, délkou paží, posezem...), proto i mainstream už poměrně dlouho nabízí různé sedačky příplatkové, sportovní... Každému prostě vyhovuje něco jiného.
Uvidíme, jak se s tím popasuje Octavia IV, zdá se, že k posunu došlo. Zatím jen narychlo vyzkoušené sedačky v předváděných verzích ale zřejmě nejsou ty základní.

Karloss
9. prosince • 20:12

Pokud bude Škoda tak Česká, jako Renault nebo Peugeot Francouzský, budu na ni pyšný. Bohužel není.

Karel.
9. prosince • 20:43

Peugeot resp. PSA už dávno ovládají čínský komančové.

JirkaX
9. prosince • 17:51

Tam, kde se místo práce šikanují lidé, vypadá kvalita výroby tak jak vypadá.:-O
Ty budeš asi jeden z nich, že?

Bubák
9. prosince • 18:53

Nebuď skoupý na slovo a porovnej kvalitu výroby ve Škodovce a třeba Renaultu, Mazdě, Citroenu atd., myslím, že nejsem sám, kdo se od odborníka rád poučí.

Maro
9. prosince • 16:20

To chci, to je žůžo B-] Miliuju technickou literature už od dob časopisu ABC :-D Kde to je prosím na netu v PDF? :-)

Rokyta ex Acz
9. prosince • 17:11

To je námět na vánoční dárek jako hrom, taková barevná publikace Octavia v obrazech a na křídovém papíru hmm :-D

joe
9. prosince • 15:59

dnes jsem byl v autosalonu škody ale jen proto že vedlejší kia předělává ten svůj a čekal jsem než se mi udělá na voze garančka, no řeknu Vám - měli tam dva kodiaky, jeden za 1.2, druhý za 1.35 mega, pak asi tři fabie - všechny nad 400 litrů.....
K smíchu..... :-):-D:-D:-D

..
9. prosince • 17:36

No tak to máš štěstí, že vedle Kie nestojí třeba autosalon Ferrari, Bentley nebo Lamborghini... Buď bys měl štěstí a přehlédl jsi, že jsou ceny v Eurech, nebo by tě z toho smíchu odvezla rychlá. Příště prostě bez peněz do Škodovky nelez a běž se radši podívat na Dácie nebo třeba..... Kiu.

Dix_
9. prosince • 16:04

Hlaváček v Olomouci ?

Lord Jim
9. prosince • 14:36

Den bez Octavie je jako den bez srani. Chlebodarce jasa,a vsichni uz jsme zapsani v poradniku na novou modlu vsech ridicu sveta!

Bzzz
9. prosince • 15:22

:-D:-D Lord Jim :-D:-D Tohle se musím naučit zpaměti, pěkná průpovídka.

David
9. prosince • 14:28

To je zajímavý že tu je manuál zrovna na na novou škodovku....a tak uveďte manuály na všechny nový auta na trhu ne?

petr r. (petrumr)
9. prosince • 18:10

a proč? jako. Ty si myslíš, že ostatní řidiči vozí sebou papírové vydání návodu? Kolik stromů je vniveč a proto škodu nemám rád, auta která jsou eko mají návody na displeji v autě.

Alda
9. prosince • 19:30

A proč by sis to musel tisknout? Prostě v PDF mrkneš na to, co tě zajímá a je to...
Jinak v i20 z r. 2016 je klasický tištěný manuál o asi 500 stránkách, bo je to vícejazyčné. Takže tištěné manuály nejsou nějaká specialita Škody.

JirkaX
9. prosince • 16:46

To proto, že škodovky fasují ti největší blbci.

Lord Owl
9. prosince • 12:26

No tak měli by popsat taky manuál k technice jízdy....
1. Zařaďte rychl. stupeň 1
2. přidejte plyn sešlápnutím pedálu plynu
3. počkejte asi 1,5s na náběh systému (motor, pohon kol)
4. pozor, systém se dal do pohybu, už to jede !!!...

Rokyta ex Acz
9. prosince • 11:40

To je moc hezke, ale na údržbu tam toho moc nebude. Svěříme odborné dílně a 1L oleje na 1000 km je v normě. :-/ Jo a nevíte, prosím, někdo. Má škrabku na led? Jako led, ne LED. Jinak by to nebyla echt Škodárna ;-)

OTTO
9. prosince • 13:16

Docela by mě zajímalo, jaké by měla auta při těch jejich tolerovaných (resp. nereklamovatelných) spotřebách oleje emise, protože to už je pomalu dvoutakt :-D

Doporučujeme

Články odjinud