Škoda nám o Octavii neřekla vše! Máme dosud tajné info o nových motorech

41 komentářů

Ladislav
31. října • 17:50

Připada mi, že ty Oktavky jsou čím dál větší hnus velebnosti..měl jsem jedničkovou i dvojkovou oktávku, i trojkova se mi před FL vcelku líbila,ikdyž extra inovativní vzhled to rozhodně nebyl, ale toto prostě NE. Když sem to viděl poprvé, tak se mi myslel že to je fotomontáž a že si dělají prdel, jinak to totiž není možny!

Moik
31. října • 17:12

Takže to jediný hezký z Octavie lift je pryč. Zadek je designový preslap, ten spravit nejde to by bylo na úkor kufru...ale toho předků je škoda. .. ale marketing to vylepší.

Piaggio Testarosa
31. října • 12:20

Nejprve jsem řekl fuuuuj, ale po dalším pohledu říkám ANO, proč ne...pěkná :-)

stafi
31. října • 7:46

Pepo, tos posral!!!

abc
30. října • 20:26

Škoda opět boduje, tohle se bude prodávát užásně. Už nynější prodeje octy jsou toho jasným důkazem. Kam se hrabou nějací Asiati, Ve škodovce, V Německu, Ve VW je naše budoucnost. Motor 1.5Tsi se snad bude dodávat i do Rapidu, když už budou dělat fl. Moje nové auto je vybráno.

Bobinho
30. října • 7:19

Konečně z toho udělali krásné auto. Miluju čtyřboká auta. E-Class byl úžasný, stejně tak GS od Lexuse. A velmi to sluší i Citroenu Cactus a Picasso. Tohle je trefa do černého, klobouk dolů před Kabaněm, že není strašpytel a odhodlal se ke změně. Tohle je prostě nádhera.

Lukáš
30. října • 11:36

Mě to jako milovníka předchozí generace MB E před faceliftem pěkně nasralo. To se ta spolupráce s Čínou projevuje i v adaptaci kopírování? Nicméně ale nechápu, jaký je důvod k faceliftu. Současná O3 se mi líbí a připadá mi, že ani není dlouho na trhu.

none
30. října • 7:30

Pokud je ta chvála míněna ironicky, pak souhlasím.
Ale vážně : facelifty Octavií jsou neštěstí. Po povedeném Superbu musel přijít zase nějaký průšvih.

Homer
29. října • 21:15

Doufám, že ještě půjde objednat verze před faceliftem. Protože tohle fakt ne. To radši Leona

pacho
29. října • 19:45

ak ako Peugeot zhruba pre 10rokmi s k u rvi l autá "barokovými" krivkami, tak teraz Jožko sku rvi škodu ostrorezanými kryštalickými hranami, už by stým mal prestať.

Lukáš
28. října • 23:55

Mně se to fakt líbí!

Kuk Vykuk
28. října • 23:20

Zase to zapoměli udělat v elektrice. 3-[

Peter
28. října • 20:18

Ó vy se máte!!:-D
Kdybyste se občas podívali na reakce na vaše výtvory, tak už dávno opustíte redakci. Ledaže máte hroší kůži jako naši politici.

E15
28. října • 20:04

Je uplne jedno, jake ma motory, vybavu nebo ceny. Ten strasidelny cumak je snesitelny pro max. 10% populace. Ja bych to nechtel ani zadarmo...

M.B
31. října • 21:31

Řekl a nasedl do své jedničkové octavie 1.9 PD.... smutný

Hloupy Honza
28. října • 20:00

A mate prosim tajne info o tom jak se bude ovladat vrcholny infotainment?! Zadne kolecko na hlasitost, radio. Bude to pekne dotykove prstem. Coz je spatny smer

Kuk Vykuk
28. října • 23:15

Na to sere pes, hlavně že to je trendy, cool a in.

Davam ju odzadu
28. října • 17:32

Tajne info? TVL! To je palba, autorevue je masaker:-D Sanka dole! Bulvarna stoka sa nechyta. Ochcafka s vynovenym stvorokym ksichtom, s naburanym zadkom, s diabolskym litrovym trojhrncekom, s lesenarskymi tycami namiesto zadnej napravy a skrabkou je narez, maso! Sen mnohych buranov z hornej-dolnej, susedia sa zoseru mamo, ked to uvidia:-D

9273hn+$56*32/8hc86Gcd>?
28. října • 16:30

Onehda jsme na silnici potkali stary traktor se stejne starou vleckou. Vlecka mela pruzeni reseno pakami napojenymi na torzni tyce. Protoze to bylo krasne viditelne a navic i velice nazorne, upozornil jsem na to zenu. Vysvetlil jsem ji, ze presne tento princip vyuziva konstrukce zadni napravy Octavie. Zena, vidice ten mechanismus hodny slapaciho auticka, na mne nevericne zirala s vytrestenym vyrazem. :-D

Tom
29. října • 11:49

To se nedivim, protoze jestli tomu manzelka trosku rozumi, tak si rikala, jak muzes takhle kecat a jeste se tim chlubit. Tebou popisovane reseni pouzivala francouzska auta, napr. xsara, 206 nebo zx, ta mela pruzeni pomoci torznich tyci.
Reseni pouzite u octavie, vetsiny produkce tridy A0, casti A a francouzi dokonce u tridy B, tedy u stredni tridy, jsou vlecena ramena spojena torzni prickou nikoliv kvuli pruzeni, ale pro moznost omezeneho nezavisleho pohybu jednotlivych ramen. Kazde rameno ma vlastni tlumic a vinutou pruzinu.

2sc23c
29. října • 17:54

Vzdycky jsem si myslel, ze auta nejsou raketova veda, takze by se tomu dalo rozumet bez toho, aby clovek musel mit PhD. Jak se ale zda, nekterym by nepomohla ani nobelova cena.Tezko se bavit s nekym, kdo nechape, cim je takove reseni vycpele. :-P

Tom
31. října • 7:05

Tak to zkus vysvetlit. Zatim se tady pouze jeden borec nahore spletl v provedeni zadni napravy velke casti vozu, ktere pouzivaji vlecenou napravu s torzni prickou a pak ty s narazkami, ale bez jedineho argumentu. Tak co jsme napsal spatne? :-D A prosim ty, co mi dali minus at mi ukazi, kde pouziva octavia nebo treba astra pruzeni torzni tyci.

jujkacek
31. října • 12:58

Nemam chut ti cokoliv vysvetlovat. Navic mam pocit, ze velice dobre vis, co ten borec chtel napsat. Jen te proste bavi rozmazavat lejno, aby hezky smrdelo. Zrejme se neumis zabavit nejak lip. Ja ano.

Josef
28. října • 16:05

A máme zde další "zviditelňování" Škody... Ještě, že informace má věcné sdělení, že jde o motory. Už jsem se bál, že půjde o Qotory...
Doufám, že se Škodě (koncernu VW) povedou motory hned napoprvé a nebude se opakovat historie HTP, 1,2 TSI, 1,4 TSI, 1,8 TSI,.... aby se tak zákazníci nezařadili opět mezi "testovače" nových motorů a nemuseli na vlastní kůži zažívat proces inovací a konstrukčních změn.A zítra můžeme zase očekávat nějaké "tajemství" třeba o "nových" převodovkách... Nebo něco o tom, jak rozdělení předních světlometů je úžasným počinem faceliftu a že krásou se vyrovná nejen Mercedesu, ale zastiňuje už i RollsRoyce...

Tom
31. října • 7:08

Ahoj Josefe, jestli autum rozuis tak, jak tady pises, tak jiste sam vis, ze motor 1,5 je pouze mala zmena motoru EA211 1,4, ktery se jiz nejaky rok vyrabi aniz by problemovosti nejak vybovoval z konkurencni rady.
Takze predpoklad problemovosti prvnich malych motoru neni zcela na miste.

milde
28. října • 14:59

A my z vašeho tajného infa padneme na prdel :-))

DDT
28. října • 14:49

to je tragedie, ještě horší než předešá verze...
přední světla a ten ostrý trojúhelník u zadních světel, působí dojmem, jako kdyby to designer narychlo dodělal ve výtahu před odevzáním...

Leon
30. října • 9:19

.... přesně,....to se ale občas může stát,...problém ovšem je že, "pan učitel
-VW" to klidně pustil do světa :-O:-O,...a nebo to byl jasný úmysl ??

Leon
28. října • 14:03

.. nás to nezajímá, my to kupovat nebudeme, po té co VW doku*vilo přední masku !!!...a majitelé firemních flotil, ti už mají jasno dávno - 2.0TDi :-D:-D

dr. 120l
28. října • 13:07

škodě se u octy ty FL nevedou, i u předchozí generace byl FL krokem zpět ... ale na 1,5TSi se těším stejně jako silnější RSko;

wec34f
28. října • 12:39

Tenhle 'zvednuti xichtu' leze krkem tolika lidem, ze si snad to auto z ryzi zlomyslnosti koupim. B-]

Wonn
28. října • 12:38

Čtyřoká auta jsou hnusná, zatím všechny značky, co to zkoušely, od toho buď upustily, nebo zkrachovaly. Nevím co je to napadlo...

Brumla
31. října • 12:54

Jo, Renault Alpine je fakt děsně hnusný auto.

Marex
28. října • 19:57

Blbost. Třeba víceoká světla u Alfa 159, nebo Mazdy 6 MPS jsou prostě nádhera. Stejně tak dobře vypadají čtyři kulatá přední světla u Chevy Aveo a když je navíc v nějaké zajímavější barvě, třeba černé vypadá to přímo skvěle. Naopak dnešní obrovské přední jednosvětla mnohdy vypadají jako vypouklé oči nějaké žáby, ale i tady hezká světla samozřejmě existují.

Joe Doe
29. října • 18:24

Mazda 6 MPS ma predny svetlomet z jedneho kusa, presne ako standardna 6.

Mirek
30. října • 21:29

Prosím toho soudruha, který dal mínus, ať mi koupí samostatné druhé světlo z leva. :-D

Mirek
31. října • 10:56
Wonn
29. října • 9:29

Jak píše mirek, je to něco jiného. Čtyřoká myslím tak, že mají hlavní světlomet rozdělený karosérií, což ani jedno z tebou jmenovaných nemá, je to pouze jeden světlomet, v kterém je více zdrojů světla (což má skoro každé světlo). Taková světla se mi také líbí.

Mirek
28. října • 20:09

To trochu pleteš jablka s hruškami. Octavia to má koncipováno jako Mercedes, tedy rozdělené karoserii, ale tebou zmiňovaná auta toto řešení nepoužívají a to docela zásadně mění vzhled. Znám jednoho majitele Avea a ten nadává na toto provedení a vždy říká, ať si to někdo vyzkouší vyčistit od špíny a hmyzu, že už by to vícekrát nekoupil.https://www.netcarshow.com/skoda/2017-octavia/1280x9... ...
https://www.netcarshow.com/alfa_romeo/2009-159/1280x... ...
https://www.netcarshow.com/chevrolet/2012-aveo_sedan... ...

Pepa
28. října • 13:04

Tvoje mati neni take ctyroka?

Wonn
28. října • 14:27

Hmm, nic moc, příště zkus něco lepšího.

Doporučujeme

Články odjinud