Připada mi, že ty Oktavky jsou čím dál větší hnus velebnosti..měl jsem jedničkovou i dvojkovou oktávku, i trojkova se mi před FL vcelku líbila,ikdyž extra inovativní vzhled to rozhodně nebyl, ale toto prostě NE. Když sem to viděl poprvé, tak se mi myslel že to je fotomontáž a že si dělají prdel, jinak to totiž není možny!
Takže to jediný hezký z Octavie lift je pryč. Zadek je designový preslap, ten spravit nejde to by bylo na úkor kufru...ale toho předků je škoda. .. ale marketing to vylepší.
Nejprve jsem řekl fuuuuj, ale po dalším pohledu říkám ANO, proč ne...pěkná :-)
Pepo, tos posral!!!
Škoda opět boduje, tohle se bude prodávát užásně. Už nynější prodeje octy jsou toho jasným důkazem. Kam se hrabou nějací Asiati, Ve škodovce, V Německu, Ve VW je naše budoucnost. Motor 1.5Tsi se snad bude dodávat i do Rapidu, když už budou dělat fl. Moje nové auto je vybráno.
Konečně z toho udělali krásné auto. Miluju čtyřboká auta. E-Class byl úžasný, stejně tak GS od Lexuse. A velmi to sluší i Citroenu Cactus a Picasso. Tohle je trefa do černého, klobouk dolů před Kabaněm, že není strašpytel a odhodlal se ke změně. Tohle je prostě nádhera.
Mě to jako milovníka předchozí generace MB E před faceliftem pěkně nasralo. To se ta spolupráce s Čínou projevuje i v adaptaci kopírování? Nicméně ale nechápu, jaký je důvod k faceliftu. Současná O3 se mi líbí a připadá mi, že ani není dlouho na trhu.
Pokud je ta chvála míněna ironicky, pak souhlasím. Ale vážně : facelifty Octavií jsou neštěstí. Po povedeném Superbu musel přijít zase nějaký průšvih.
Doufám, že ještě půjde objednat verze před faceliftem. Protože tohle fakt ne. To radši Leona
ak ako Peugeot zhruba pre 10rokmi s k u rvi l autá "barokovými" krivkami, tak teraz Jožko sku rvi škodu ostrorezanými kryštalickými hranami, už by stým mal prestať.
Mně se to fakt líbí!
Zase to zapoměli udělat v elektrice. 3-[
Ó vy se máte!!:-DKdybyste se občas podívali na reakce na vaše výtvory, tak už dávno opustíte redakci. Ledaže máte hroší kůži jako naši politici.
Je uplne jedno, jake ma motory, vybavu nebo ceny. Ten strasidelny cumak je snesitelny pro max. 10% populace. Ja bych to nechtel ani zadarmo...
Řekl a nasedl do své jedničkové octavie 1.9 PD.... smutný
A mate prosim tajne info o tom jak se bude ovladat vrcholny infotainment?! Zadne kolecko na hlasitost, radio. Bude to pekne dotykove prstem. Coz je spatny smer
Na to sere pes, hlavně že to je trendy, cool a in.
Tajne info? TVL! To je palba, autorevue je masaker:-D Sanka dole! Bulvarna stoka sa nechyta. Ochcafka s vynovenym stvorokym ksichtom, s naburanym zadkom, s diabolskym litrovym trojhrncekom, s lesenarskymi tycami namiesto zadnej napravy a skrabkou je narez, maso! Sen mnohych buranov z hornej-dolnej, susedia sa zoseru mamo, ked to uvidia:-D
Onehda jsme na silnici potkali stary traktor se stejne starou vleckou. Vlecka mela pruzeni reseno pakami napojenymi na torzni tyce. Protoze to bylo krasne viditelne a navic i velice nazorne, upozornil jsem na to zenu. Vysvetlil jsem ji, ze presne tento princip vyuziva konstrukce zadni napravy Octavie. Zena, vidice ten mechanismus hodny slapaciho auticka, na mne nevericne zirala s vytrestenym vyrazem. :-D
To se nedivim, protoze jestli tomu manzelka trosku rozumi, tak si rikala, jak muzes takhle kecat a jeste se tim chlubit. Tebou popisovane reseni pouzivala francouzska auta, napr. xsara, 206 nebo zx, ta mela pruzeni pomoci torznich tyci.Reseni pouzite u octavie, vetsiny produkce tridy A0, casti A a francouzi dokonce u tridy B, tedy u stredni tridy, jsou vlecena ramena spojena torzni prickou nikoliv kvuli pruzeni, ale pro moznost omezeneho nezavisleho pohybu jednotlivych ramen. Kazde rameno ma vlastni tlumic a vinutou pruzinu.
Vzdycky jsem si myslel, ze auta nejsou raketova veda, takze by se tomu dalo rozumet bez toho, aby clovek musel mit PhD. Jak se ale zda, nekterym by nepomohla ani nobelova cena.Tezko se bavit s nekym, kdo nechape, cim je takove reseni vycpele. :-P
Tak to zkus vysvetlit. Zatim se tady pouze jeden borec nahore spletl v provedeni zadni napravy velke casti vozu, ktere pouzivaji vlecenou napravu s torzni prickou a pak ty s narazkami, ale bez jedineho argumentu. Tak co jsme napsal spatne? :-D A prosim ty, co mi dali minus at mi ukazi, kde pouziva octavia nebo treba astra pruzeni torzni tyci.
Nemam chut ti cokoliv vysvetlovat. Navic mam pocit, ze velice dobre vis, co ten borec chtel napsat. Jen te proste bavi rozmazavat lejno, aby hezky smrdelo. Zrejme se neumis zabavit nejak lip. Ja ano.
A máme zde další "zviditelňování" Škody... Ještě, že informace má věcné sdělení, že jde o motory. Už jsem se bál, že půjde o Qotory...Doufám, že se Škodě (koncernu VW) povedou motory hned napoprvé a nebude se opakovat historie HTP, 1,2 TSI, 1,4 TSI, 1,8 TSI,.... aby se tak zákazníci nezařadili opět mezi "testovače" nových motorů a nemuseli na vlastní kůži zažívat proces inovací a konstrukčních změn.A zítra můžeme zase očekávat nějaké "tajemství" třeba o "nových" převodovkách... Nebo něco o tom, jak rozdělení předních světlometů je úžasným počinem faceliftu a že krásou se vyrovná nejen Mercedesu, ale zastiňuje už i RollsRoyce...
Ahoj Josefe, jestli autum rozuis tak, jak tady pises, tak jiste sam vis, ze motor 1,5 je pouze mala zmena motoru EA211 1,4, ktery se jiz nejaky rok vyrabi aniz by problemovosti nejak vybovoval z konkurencni rady. Takze predpoklad problemovosti prvnich malych motoru neni zcela na miste.
A my z vašeho tajného infa padneme na prdel :-))
to je tragedie, ještě horší než předešá verze... přední světla a ten ostrý trojúhelník u zadních světel, působí dojmem, jako kdyby to designer narychlo dodělal ve výtahu před odevzáním...
.... přesně,....to se ale občas může stát,...problém ovšem je že, "pan učitel -VW" to klidně pustil do světa :-O:-O,...a nebo to byl jasný úmysl ??
.. nás to nezajímá, my to kupovat nebudeme, po té co VW doku*vilo přední masku !!!...a majitelé firemních flotil, ti už mají jasno dávno - 2.0TDi :-D:-D
škodě se u octy ty FL nevedou, i u předchozí generace byl FL krokem zpět ... ale na 1,5TSi se těším stejně jako silnější RSko;
Tenhle 'zvednuti xichtu' leze krkem tolika lidem, ze si snad to auto z ryzi zlomyslnosti koupim. B-]
Čtyřoká auta jsou hnusná, zatím všechny značky, co to zkoušely, od toho buď upustily, nebo zkrachovaly. Nevím co je to napadlo...
Jo, Renault Alpine je fakt děsně hnusný auto.
Blbost. Třeba víceoká světla u Alfa 159, nebo Mazdy 6 MPS jsou prostě nádhera. Stejně tak dobře vypadají čtyři kulatá přední světla u Chevy Aveo a když je navíc v nějaké zajímavější barvě, třeba černé vypadá to přímo skvěle. Naopak dnešní obrovské přední jednosvětla mnohdy vypadají jako vypouklé oči nějaké žáby, ale i tady hezká světla samozřejmě existují.
Mazda 6 MPS ma predny svetlomet z jedneho kusa, presne ako standardna 6.
Prosím toho soudruha, který dal mínus, ať mi koupí samostatné druhé světlo z leva. :-D
No dobrá, tak tedy třetí. :-Dhttps://www.netcarshow.com/mazda/2006-6_mps/1280x960... ...
Jak píše mirek, je to něco jiného. Čtyřoká myslím tak, že mají hlavní světlomet rozdělený karosérií, což ani jedno z tebou jmenovaných nemá, je to pouze jeden světlomet, v kterém je více zdrojů světla (což má skoro každé světlo). Taková světla se mi také líbí.
To trochu pleteš jablka s hruškami. Octavia to má koncipováno jako Mercedes, tedy rozdělené karoserii, ale tebou zmiňovaná auta toto řešení nepoužívají a to docela zásadně mění vzhled. Znám jednoho majitele Avea a ten nadává na toto provedení a vždy říká, ať si to někdo vyzkouší vyčistit od špíny a hmyzu, že už by to vícekrát nekoupil.https://www.netcarshow.com/skoda/2017-octavia/1280x9... ... https://www.netcarshow.com/alfa_romeo/2009-159/1280x... ... https://www.netcarshow.com/chevrolet/2012-aveo_sedan... ...
Tvoje mati neni take ctyroka?
Hmm, nic moc, příště zkus něco lepšího.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.