Škoda na americký trh nespěchá. Prioritou jsou Jižní Korea a Írán

Automobilku Škoda čeká v příštím roce vstup na jihokorejský a íránský trh. Expanze do USA teď není prioritou, mohlo by k ní dojít až za rok.

„Zhodnocujeme americký trh, ale nespěcháme. Mohlo by to trvat i další rok, než učiníme konečné rozhodnutí,“ uvedl Bernhard Maier, generální ředitel Škody, který se na toto téma rozhovořil během autosalonu v Paříži.

Škoda chce prodávat auta v Jižní Koreji. Základy má vybudovat Kodiaq

Škoda chce prodávat auta v Jižní Koreji. Základy má vybudovat Kodiaq

Škoda, která je součástí koncernu Volkswagen, se nyní soustředí na jiné povinnosti. „Chystáme se začít s exportem vytvořených vozů do Íránu. Následně zhodnotíme, zda má smysl toto propojení rozšířit s dalšími partnery,“ uvedl Maier na koncernovém večeru Volkswagenu.

Generální ředitel Škody uznává, že automobilka nemůže trh v USA vzhledem k jeho velikosti ignorovat. V nedávno minulosti se však společnost soustředila na jiné priority, včetně investice do trendů v oblasti digitalizace a e-mobility.

Paříž živě: Škoda Kodiaq má nakročeno k úspěchu. Stánek praskal ve švech

Paříž živě: Škoda Kodiaq má nakročeno k úspěchu. Stánek praskal ve švech

Hlavní zbraní automobilky s českými kořeny byl na autosalonu v Paříži nový Kodiaq, vůbec první sedmimístné SUV. Ovšem i Škoda chce v blízké budoucnosti držet krok s ostatními výrobci a pracuje tak na svém prvním elektřinou poháněném vozidle. V roce 2019 spatří světlo světa nový plug-in hybrid z dílny mladoboleslavské společnosti, do roku 2025 pak chce nabídnout až pět elektrifikovaných vozů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

včera | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky