Škoda míří k uhlíkové neutralitě. Využije obří solární elektrárnu i větrníky v Indii

6 komentářů

petr r. (petrumr)
6. června • 19:29

podle článku se škodovka potápí a v budoucnu nebude mět co vyrábět, směny od svítání do západu budou stačit a když bude zamračeno, tak nucená dovolená.

Gouda
6. června • 12:27

Úplně by stačilo nevyrábět auta se 100+ kg balastu kvůli "módně" zvýšenému podvozku.

_Info_
6. června • 13:40

Ano a místo motoru pedály , šlapací pedály

Gouda
6. června • 21:24

Ne, úplně stačí vyrábět normální auta s podvozkem tak vysokým, jak odpovídá jeho použití. To znamená prostě nevyrábět SUV, auta na silnice prostě zvýšený podvozek nepotřebují, je naopak přítěží. "Uhlíková stopa" (nebo jakkoliv ekologickému dopadu chcete říkat) automobilky a následného provozu aut by tím poklesla přímo monumentálně. A to samozřejmě platí pro všechny automobilky.

stealth01
8. června • 8:31

Pokud mi ho automobilka zvýší při nastupování a vystupování nebo když jedu mimo silnici, tak s tím nemám problém. Do té doby zůstávám u SUV.

_Info_
6. června • 21:55

Když myslíš ....

Doporučujeme

Články odjinud